Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Skoda Scala - inlocuitoarea Skodei Rapid

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
187 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
,,Skoda a dezvăluit la jumătatea lunii octombrie că Scala va fi numele hatchback-ului compact care va înlocui Rapid Spaceback în gama de modele, iar acum oferă o serie de detalii atractive despre noul model.
Noul Scala va introduce o nouă filosofie de design și va prelua o serie de tehnologii de la Grupul Volkswagen prin care modelul se anunță un rival important pentru Golf.
Skoda Scala: date esențiale:
Scala este primul model al constructorului de la Mlada Boleslav bazat pe platforma A0 MQB a Grupului Volkswagen;
● hatchback-ul are o lungime de 4.362 mm, o lățime de 1.793 și o înălțime de 1.471 mm, în timp ce ampatamentul ajunge la 2.649 mm;
● Scala va introduce o filosofie nouă de design care va fi împrumutată și viitoarelor modele Skoda, însă producătorul ceh a publicat pentru moment doar imagini sub camuflaj care ascund elementele esențiale de natură estetică;
● constructorul menționează însă că Scala va beneficia opțional de faruri și stopuri Full-LED și că acesta va fi primul model Skoda cu indicator dinamic pentru stopuri;
● sub bara de protecție spate, Skoda a implementat și un cârlig de tractare retractabil care poate fi ascuns prin apăsarea unui buton;
● la interior, sistemul opțional Virtual Cockpit este disponibil în versiune cu ecran de 10.25 inch, în timp ce sistemul de infotainment are diagonala de 9.2 inch în versiunea de top;
● spațiul pentru genunchi este de 73 mm, în timp ce spațiul pentru cot ajunge la 1.425 mm, iar cel pentru cap la 982 mm. Ultimele două valori sunt valabile pentru pasagerii din spate;
● capacitatea portbagajului este de 467 de litri și crește la 1.410 litri prin rabatarea scaunelor spate;
Gama de motorizări
Skoda Scala va fi disponibil cu cinci motoare, dintre care trei pe benzină, un diesel și, începând din ultima parte a lui 2019, o versiune cu gaz natural compresat (CNG). Toate unitățile respectă standardul de emisii Euro 6d-TEMP, au injecție directă, tehnologie Start-Stop și sisteme de recuperare a energiei la frânare:
● motor pe benzină TSI de 1.0 litri și 95 CP cu cutie de viteze manuală cu 5 trepte;
● motor pe benzină TSI de 1.0 litri și 115 CP cu cutie de viteză manuală cu 6 trepte (standard) sau automată DSG cu 7 trepte (opțional);
● motor pe benzină TSI de 1.5 litri și 150 CP cu manuală cu 6 trepte (standard) sau automată DSG cu 7 trepte (opțional);
● motor diesel TDI de 1.6 litri, 115 CP și cuplu de 250 Nm cu manuală cu 6 trepte (standard) sau automată DSG cu 7 trepte (opțional). Unitatea are convertor catalitic cu AdBlue;
● motor cu gaz natural compresat G-TEC de 1.0 litri și 90 CP disponibil exclusiv cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte;
Sisteme de siguranță și alte tehnologii
● utilizarea platformei A0-MQB a Grupului Volkswagen a permis cehilor să implementeze numeroase sisteme de siguranță, printre care se numără Side Assist, care avertizează șoferul de apropierea de la 70 de metri a unui vehicul din spate care vrea să depășească.
● alte sisteme disponibile: Rear Traffic Alert, Adaptive Cruise Control (ACC), Park Assist, Crew Protect Assist (închide geamurile și tensionează centurile în cazul unui impact iminent) și Multi-Collision Brake. Singurele sisteme disponibile în standard sunt Lane Assist si Front Assist;
● Scala va fi primul Skoda conectat permanent la internet prin tehnologia eSIM care oferă conexiune 4G, iar software-ul și hărțile vor putea fi actualizate over-the-air (OTA), fără vizite suplimentare la service.
Prezentarea oficială a noului model va avea loc până la sfârșitul anului, iar livrările vor începe în prima jumătate a anului viitor.''
http://www.automarke...pana-87673.html

Fotografii cu Skoda Scala in linkul de mai sus.
Skoda Scala este succesorul lui Rapid și, spre deosebire de acesta, va fi oferit doar într-o versiune hatchback.
Noul model al constructorului ceh va reprezenta o evoluție a designului. Scala va fi primul model Skoda care nu va avea sigla brandului pe spate, ci va avea numele Skoda scris în mijlocul hayonului.
Oficialii brandului au declarat că Skoda Scala va oferi o serie de tehnologii care sunt disponibile numai în segmentele premium. De asemenea, noul model va concura direct cu Volkswagen Golf și va avea rolul de a se diferenția ca identitate de Skoda Octavia comparativ cu Rapid.
Scala va inlocui Rapidul inca din acest an.Se zice ca pana la sfarsitul acestui an, Skoda Scala va fi lansata pe piata.
La ce motorizari vor fi disponibile pentru Scala, foarte decente, din punctul meu de vedere, nu cred ca acest model de Skoda va beneficia de punte spate independenta.Pana acum la Skoda, de la lansarea Octaviei 3, doar de la 150 cai putere in sus, este disponibila platforma cu suspensia spate independenta.
Motorizarea diesel de 1,6l TDI cu 115 cai putere va fi echipata cu o cutie manuala avand 6 trepte, fata de 5 trepte cat are in prezent.
Portbagajul cu volum de  467l este suficient pentru majoritatea familiilor formate din 3-4 membri.
Datorita tehnologiilor de ultima generatie, pretul Scalei va fi probabil mai mare ca la Rapidul actual iar din punct de vedere calitativ, sunt ferm convins ca va fi inferioara Golfului cu care zice-se ca ar vrea sa concureze.Doar la pret va fi mai atractiva Scala fata de Golf.
Sunt curios care va fi diferenta de pret intre Skoda Scala si Skoda Octavia 4 care va fi lansata pe piata in anul 2020.Ma refer la la aceeasi gama de echipare.

Edited by max_01, 24 October 2018 - 18:58.


#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
Cum adica sa fie un rival pentru Golf si sa concureze cu acesta?
Oare au innebunit cei din grupul VAG?

Edited by dan1980_25, 24 October 2018 - 18:52.


#3
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 dan1980_25, on 24 octombrie 2018 - 18:50, said:

Cum adica sa fie un rival pentru Golf si sa concureze cu acesta?
Oare au innebunit cei din grupul VAG?
Evident ca nu au luat-o razna cei de la VAG.Este doar marketing ce fac acum cei de la VAG cu Scala.Se doreste mediatizarea acestui model pentru ca lumea sa fie interesata sa il cumpere.
Intotdeauna un VW va fi inferior, unui Audi, din aceeasi clasa si generatie iar in aceeasi sitautie se vor afla Skoda si Seatul fata de VW.Pentru ca asa doreste bossul VAG.

Edited by max_01, 24 October 2018 - 19:20.


#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Insista in continuare cu mizeria aia de DSG7 DQ200 pe motoarele pe benzina se pare . Pacat.

#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 MembruAnonim, on 24 octombrie 2018 - 19:09, said:

Insista in continuare cu mizeria aia de DSG7 DQ200 pe motoarele pe benzina se pare . Pacat.
Probabil nu sunt capabili sa iasa in fata cu ceva mai bun la un pret mai decent.In locul VAG, daca nu sunt acum capabil sa produc ceva de calitate, as cumpara de la un producator de cutii automate care produce cutii de viteza de calitate, fiabile si performante.
Destui sunt nemultumiti de DSG7.

Edited by max_01, 24 October 2018 - 19:20.


#6
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 dan1980_25, on 24 octombrie 2018 - 18:50, said:

Cum adica sa fie un rival pentru Golf si sa concureze cu acesta?
Oare au innebunit cei din grupul VAG?
Octavia e în clasa cu Golf dar hai sa aruncam ceva bani pe marketing :))
Sunt curios ce tehnologie extraterestra o sa aibă

#7
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 MicroEdge, on 24 octombrie 2018 - 19:27, said:

Octavia e în clasa cu Golf dar hai sa aruncam ceva bani pe marketing Posted Image)
Sunt curios ce tehnologie extraterestra o sa aibă
Nu o sa fie tehnologie extraterestra ci cea de ultima generatie detinuta acum de  VAG.Cu siguranta ca pe Scala dar nici pe noua Octavia 4 nu va fo toata tehnologia care se va regasi pe produsele de top Audi sau VW pentru ca producatorul VAG nu este atat de tampit incat sa isi bata singur cuie in talpile de la picioare.

Edited by max_01, 24 October 2018 - 19:35.


#8
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
atunci cineva de la VAG trebuie sa aiba grija sa mentina cum trebuie linia de produse. Nici prea exagerata cu produsele de la skoda brusc la nivelul audi....
Asta neaparat , e un must have pentru ca altfel se lovesc singuri cum ziceai fix in picioare, cheltuielile fiind enorme cu modele de lux si la skoda

#9
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Chestiile acestea nu-s intamplatoare . Skoda nu scoate modele revolutionare ...se repozitioneaza de fapt pe segmente de piata care par sa castige teren .  Se vand bine masinile de clasa compacta cu pretentii de spatiu de clasa medie . Marile orase sunt tot mai aglomerate si producatorii trebuie sa se adapteze . Daca in locul fiecarui Touareg , X6 , Land Cruiser 200 V8 ....etc , ar fi cate o Skoda Fabia sau un VW Polo , Bucurestiul ar parea pustiu .

#10
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 JurasikMan, on 24 octombrie 2018 - 20:01, said:

Skoda nu scoate modele revolutionare ...se repozitioneaza de fapt pe segmente de piata care par sa castige teren .  Se vand bine masinile de clasa compacta cu pretentii de spatiu de clasa medie . Marile orase sunt tot mai aglomerate si producatorii trebuie sa se adapteze . Daca in locul fiecarui Touareg , X6 , Land Cruiser 200 V8 ....etc , ar fi cate o Skoda Fabia sau un VW Polo , Bucurestiul ar parea pustiu .
Subscriu.De regula Skoda dar si Seatul ies in fata cu tehnologii care deja au fost implementate pe Audi sau VW.
Mai ales in marile orase, ideal ar fi ca transportul in comun sa fie foarte eficient si modern pentru ca sa nu fii nevoit sa apelezi la autoturism ca sa te deplasezi din punctul A in punctul B.

Edited by max_01, 24 October 2018 - 20:11.


#11
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
"Oficialii brandului au declarat că Skoda Scala va oferi o serie de tehnologii care sunt disponibile numai în segmentele premium." Ce tehnologii, care?

#12
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Scala este produsa pe platforma low- cost A0 MQB, cea pe care se produce Polo si Fabia. Deci punte spate rigida, plastic tare la interior si solutii tehnice invechite. Este doar o varianta hatchback de Rapid, produs pe o platforma tehnica modernizata. Incearca si Skoda sa vanda un Rapid la pret de Golf, se gandesc ca si asa majoritatea clientilor lor habar nu au ce cumpara...

#13
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

 MicroEdge, on 24 octombrie 2018 - 20:47, said:

"Oficialii brandului au declarat că Skoda Scala va oferi o serie de tehnologii care sunt disponibile numai în segmentele premium." Ce tehnologii, care?
Covorase jumatate textil, jumatate cauciuc? :)

#14
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Dap arata interesant din fata Audi A3 din lateral si din spate Ford Focus https://www.autocar....rototype-review
Asta o fi pe principiul Aro M461 din fata Jeep din spate UAZ

#15
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Prima schiță cu interiorul lui Skoda Scala: hatchback-ul împrumută designul conceptului Vision RS.Lansarea modelului este programată pentru 6 decembrie.
http://m.automarket....n-rs-87955.html

#16
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Skoda anunță că noul hatchback Scala va introduce o nouă filosofie de design pentru marca din Cehia, care va fi adoptată ulterior și pe modelele electrice pregătite începând din 2019.
Skoda va lansa noul hatchback Scala în 6 decembrie ca înlocuitor pentru Rapid Spaceback, iar schimbarea numelui este determinată inclusiv de adoptarea unei noi filosofii de design.
Oliver Stefani, directorul de design al mărcii, afirmă că designul trebuie să genereze mai multă emoție, iar principalele linii ale lui Scala vor fi adoptate și pe viitoarele modele electrice ale constructorului.
http://m.automarket....otie-88271.html

#17
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001

 max_01, on 24 octombrie 2018 - 19:34, said:

nu este atat de tampit incat sa isi bata singur cuie in talpile de la picioare.
dar în tălpile de la mâini?

#18
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 vali, on 22 noiembrie 2018 - 22:05, said:

dar în tălpile de la mâini?
Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate