Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT
 Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...
 [unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ
 

Ma impiedic in trafic de astia cu hibride!

* - - - - 11 votes
  • Please log in to reply
622 replies to this topic

#307
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 13 august 2019 - 11:39, said:

E hibrid cu priza.....Conform articolului. Faci o pauza de 2 ore jumate pentru incarcare.... Autonomia pe electric 40 km.
Pai 40 km mergi prin oras, doar electricPosted Image . Faci pauza aia noaptea, nu sta nimeni sa o incarce cand face sute de km pe zi. Atunci mergi hybrid, si tot este ceva bun fata de doar termic
Parca vad ca apare reactoru si spune ca era coada la incarcat si s-a impiedicat de unul cand isi incarca electricaPosted Image

Edited by cata, 13 August 2019 - 11:45.


#308
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Vad ca europenii nu prea se inghesuie sa faca full hibride ca japonezii.

#309
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 13 august 2019 - 11:45, said:

Vad ca europenii nu prea se inghesuie sa faca full hibride ca japonezii.
Aproape toti sunt inca la inceput, producatori si cumparatori

Edited by cata, 13 August 2019 - 11:48.


#310
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Mie mi se pare o prostie hibrid plug in. Ori full electric ori full hibrid. Daca e vorba de hibrid, clar varianta full.

Edited by MMike, 13 August 2019 - 11:53.


#311
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 13 august 2019 - 11:52, said:

Mie mi se pare o prostie hibrid plug in. Ori full electric ori full hibrid. Daca e vorba de hibrid, clar varianta full.
Ca unul care am hybrid, as fi preferat plug in-ul. Diferenta de 7000-10000 euro a hotarat

#312
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

View Postcata, on 13 august 2019 - 12:01, said:


Ca unul care am hybrid, as fi preferat plug in-ul.
Stiu ;)  Dar de ce plug in ?

#313
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMMike, on 13 august 2019 - 12:09, said:

Stiu Posted Image  Dar de ce plug in ?
1.Pentru ca as avea posibilitatea sa o incarc, stau la casa.
2.Electric pentru naveta pe care o am zilnic, cat se poate din cei 60km/zi, si restul hibrid.

Edited by cata, 13 August 2019 - 12:19.


#314
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Dar pe drumuri lungi, in Romania, faza cu prize disponibile cam lipsa si trebuie incarcata des cat si clasica alimentare cu combustibil.
Cea mai buna varianta cel putin in Romania o vad tot hibrid full (si fata de hibrid plug in si fata de electrica) dar mai au cate ceva de perfectionat zic.
Asa cum zice si initiatoru in titlu topicului, mai ales in ultima vreme, incepi sa te cam "impiedici" in trafic de astia cu (full) hibride, ca vezi clar pe ele scris "Hybrid" si stema Toyota.

#315
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postrichelieu, on 19 iulie 2019 - 10:05, said:

Când o sa încetam cu catalogările cu sens peiorativ a celor care au alte preferințe fata de ale noastre.... vom înregistra un mare salt calitativ in conștiința speciei...

Mai ales ca principalii practicanți ai acestui obicei nociv, sunt tocmai adepții unor curente care aparent au o moralitate ridicată: veganism, hibridism.... de-astea Posted Image
Zici asta pe un topic creat ca hatereala anti-hibride...

Uite aici moralitate ridicata:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C_5h4CKRZO0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#316
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,367
  • Înscris: 23.05.2003
Ce-i aia hibrid full? Posted Image
Intelegi ca hibrid plug-in e un hibrid cu baterie/autonomie electrica mai mare care pe linga incarcarea in mers se poate incarca si de la priza, nu?

#317
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Hibrid plug in, trebuie incarcata la priza. Hibrid full, nu, ca bateria se incarca de la motoru pe combustie.

#318
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
"Hibrid full" presupun ca e un hibrid precum Toyota HSD; i se zice "full" pentru a se diferentia de falsele hibride, alea cu acumulator de 24V. La "hibridul full", motorul electric ajuta la tractiune, ba poate sa deplaseze masina si singur - pe distante scurte si viteze limitate (desi pe Corolla 2l hibrid este pana la 115km/h).
Da, hibridul plug-in poate fi incarcat la priza, si-n general are o autonomie mai mare - fiind conceput pentru navete zilnice pe electric (de la priza), plus drumuri lungi pe benzina/electric.

#319
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

View PostMMike, on 13 august 2019 - 13:07, said:

Hibrid plug in, trebuie incarcata la priza. Hibrid full, nu, ca bateria se incarca de la motoru pe combustie.

Faci o mica confuzie. Si la hibridele plug-in bateria se incarca de la motorul termic.
Asta nu inseamna insa ca sunt mai avantajoase. In functie de modul de utilizare poate fi mai convenabila una sau alta.

#320
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

View PostFord4, on 13 august 2019 - 22:02, said:



Faci o mica confuzie. Si la hibridele plug-in bateria se incarca de la motorul termic.
Asta nu inseamna insa ca sunt mai avantajoase. In functie de modul de utilizare poate fi mai convenabila una sau alta.
Nu am facut nicio confuzie. Am explicat, dar pe scurt diferentele principale. Deci la plug in TREBUIE incarcare la priza, pe cand la varianta cealalta, NU.

#321
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
La plug-in NU TREBUIE NEAPARAT incarcare la priza. Asta incercam sa-ti explic. Poate functiona si ca o hybrida full cum ii spui tu.

#322
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostMMike, on 13 august 2019 - 22:26, said:

Deci la plug in TREBUIE incarcare la priza,
Unde scrie asta?

#323
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
Am mers cateva mii de km cu doua hibride: Audi a3-etron si Toyota C-HR
Mi s-au parut... aiurea. Nu imi e clar ce ar fi trebuit sa faca precis, Audi parea ca merge pe baterie in oras, la viteze mici, dar autonomia afisata varia dupa cum batea vantul pe afara, adica seara la parcare arata 40km, a doua zi 22km, dupa ce am mers un pic s-au facut 26.. Se simtea la acceleratie, motorul pe benzina era decent apoi dar masina avea un comportament aiurea la viteze mari, directia imprecisa in special (am citit ca din cauza a peste 300kg in plus date de motor si baterii). Avea si posibilitatea de a fi incarcata, trebuia folosit un cablu adaptor cu o cutie atasata. Incarcare lenta, 1h pentru ~20km. in mers am reusit sa incarc pentru 12km in mai mult de 300km rulati... teoretic, cum am zis varia foarte mult autonomia atasata.

Cu Toyta alta poveste... comportament impecabil pe drum, inclusiv la viteze mari, dotari superioare, dar propulsia electrica ..ciudata. Adica mi s-a parut ca merge pe motorul cu benzina prea des, inclusiv in oras la viteze mici. Nu am gasit unde era afisata in clar autonomia, a stat "verde" cu bateria peste jumatate mereu, cel putin asa imi amintesc la un drum de peste 400km, orase si autostrada.
Problema mare in schimb era acceleratia, foarte slaba Posted Image. Motor termic prapadit, m-am simtit ca in Matiz. In valea ajungea si la 180km/h, dar la deal nici o sansa sa sara de 140. Plus ca lasat pe pilot automat, motorul avea oarecum doar doua turatii: relanti si maxim (nu's cat, nu avea turometru dar dupa zgomotul infernal avea ceva turatii).
Nu stiu daca putea fi incarcata, cablu nu am gasit in portbagaj.

Partea buna la ambele masini, "frana de motor" foarte buna (sau cum ii zice, atunci cand trecea pe incarcare). Cu un minus la Toyota, aparea si un zgomot specific, de transformator electric.
Consum mediu de 6+ l benzina/100km.. cam aiurea, am scos atat si cu masini banale cu benzina (de diesel nu comentez, e mult mai mic)

Edited by aeon, 13 August 2019 - 23:13.


#324
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016

View PostFord4, on 13 august 2019 - 22:47, said:

La plug-in NU TREBUIE NEAPARAT incarcare la priza. Asta incercam sa-ti explic. Poate functiona si ca o hybrida full cum ii spui tu.
Ok, dar daca nu e incarcata la priza, ce se intampla ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate