Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ma impiedic in trafic de astia cu hibride!
Last Updated: Sep 05 2022 20:54, Started by
Reactor2015
, Sep 01 2018 09:15
·
0
#307
Posted 13 August 2019 - 11:43
MMike, on 13 august 2019 - 11:39, said:
E hibrid cu priza.....Conform articolului. Faci o pauza de 2 ore jumate pentru incarcare.... Autonomia pe electric 40 km. Parca vad ca apare reactoru si spune ca era coada la incarcat si s-a impiedicat de unul cand isi incarca electrica Edited by cata, 13 August 2019 - 11:45. |
#308
Posted 13 August 2019 - 11:45
Vad ca europenii nu prea se inghesuie sa faca full hibride ca japonezii.
|
#309
Posted 13 August 2019 - 11:47
#310
Posted 13 August 2019 - 11:52
Mie mi se pare o prostie hibrid plug in. Ori full electric ori full hibrid. Daca e vorba de hibrid, clar varianta full.
Edited by MMike, 13 August 2019 - 11:53. |
#311
Posted 13 August 2019 - 12:01
#312
Posted 13 August 2019 - 12:09
#313
Posted 13 August 2019 - 12:19
#314
Posted 13 August 2019 - 12:57
Dar pe drumuri lungi, in Romania, faza cu prize disponibile cam lipsa si trebuie incarcata des cat si clasica alimentare cu combustibil.
Cea mai buna varianta cel putin in Romania o vad tot hibrid full (si fata de hibrid plug in si fata de electrica) dar mai au cate ceva de perfectionat zic. Asa cum zice si initiatoru in titlu topicului, mai ales in ultima vreme, incepi sa te cam "impiedici" in trafic de astia cu (full) hibride, ca vezi clar pe ele scris "Hybrid" si stema Toyota. |
#315
Posted 13 August 2019 - 13:02
richelieu, on 19 iulie 2019 - 10:05, said:
Când o sa încetam cu catalogările cu sens peiorativ a celor care au alte preferințe fata de ale noastre.... vom înregistra un mare salt calitativ in conștiința speciei... Mai ales ca principalii practicanți ai acestui obicei nociv, sunt tocmai adepții unor curente care aparent au o moralitate ridicată: veganism, hibridism.... de-astea Uite aici moralitate ridicata: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C_5h4CKRZO0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#316
Posted 13 August 2019 - 13:04
Ce-i aia hibrid full?
Intelegi ca hibrid plug-in e un hibrid cu baterie/autonomie electrica mai mare care pe linga incarcarea in mers se poate incarca si de la priza, nu? |
|
#317
Posted 13 August 2019 - 13:07
Hibrid plug in, trebuie incarcata la priza. Hibrid full, nu, ca bateria se incarca de la motoru pe combustie.
|
#318
Posted 13 August 2019 - 13:08
"Hibrid full" presupun ca e un hibrid precum Toyota HSD; i se zice "full" pentru a se diferentia de falsele hibride, alea cu acumulator de 24V. La "hibridul full", motorul electric ajuta la tractiune, ba poate sa deplaseze masina si singur - pe distante scurte si viteze limitate (desi pe Corolla 2l hibrid este pana la 115km/h).
Da, hibridul plug-in poate fi incarcat la priza, si-n general are o autonomie mai mare - fiind conceput pentru navete zilnice pe electric (de la priza), plus drumuri lungi pe benzina/electric. |
#319
Posted 13 August 2019 - 22:02
MMike, on 13 august 2019 - 13:07, said:
Hibrid plug in, trebuie incarcata la priza. Hibrid full, nu, ca bateria se incarca de la motoru pe combustie. Faci o mica confuzie. Si la hibridele plug-in bateria se incarca de la motorul termic. Asta nu inseamna insa ca sunt mai avantajoase. In functie de modul de utilizare poate fi mai convenabila una sau alta. |
#320
Posted 13 August 2019 - 22:26
Ford4, on 13 august 2019 - 22:02, said: Faci o mica confuzie. Si la hibridele plug-in bateria se incarca de la motorul termic. Asta nu inseamna insa ca sunt mai avantajoase. In functie de modul de utilizare poate fi mai convenabila una sau alta. |
#321
Posted 13 August 2019 - 22:47
La plug-in NU TREBUIE NEAPARAT incarcare la priza. Asta incercam sa-ti explic. Poate functiona si ca o hybrida full cum ii spui tu.
|
|
#322
Posted 13 August 2019 - 22:51
#323
Posted 13 August 2019 - 23:13
Am mers cateva mii de km cu doua hibride: Audi a3-etron si Toyota C-HR
Mi s-au parut... aiurea. Nu imi e clar ce ar fi trebuit sa faca precis, Audi parea ca merge pe baterie in oras, la viteze mici, dar autonomia afisata varia dupa cum batea vantul pe afara, adica seara la parcare arata 40km, a doua zi 22km, dupa ce am mers un pic s-au facut 26.. Se simtea la acceleratie, motorul pe benzina era decent apoi dar masina avea un comportament aiurea la viteze mari, directia imprecisa in special (am citit ca din cauza a peste 300kg in plus date de motor si baterii). Avea si posibilitatea de a fi incarcata, trebuia folosit un cablu adaptor cu o cutie atasata. Incarcare lenta, 1h pentru ~20km. in mers am reusit sa incarc pentru 12km in mai mult de 300km rulati... teoretic, cum am zis varia foarte mult autonomia atasata. Cu Toyta alta poveste... comportament impecabil pe drum, inclusiv la viteze mari, dotari superioare, dar propulsia electrica ..ciudata. Adica mi s-a parut ca merge pe motorul cu benzina prea des, inclusiv in oras la viteze mici. Nu am gasit unde era afisata in clar autonomia, a stat "verde" cu bateria peste jumatate mereu, cel putin asa imi amintesc la un drum de peste 400km, orase si autostrada. Problema mare in schimb era acceleratia, foarte slaba . Motor termic prapadit, m-am simtit ca in Matiz. In valea ajungea si la 180km/h, dar la deal nici o sansa sa sara de 140. Plus ca lasat pe pilot automat, motorul avea oarecum doar doua turatii: relanti si maxim (nu's cat, nu avea turometru dar dupa zgomotul infernal avea ceva turatii). Nu stiu daca putea fi incarcata, cablu nu am gasit in portbagaj. Partea buna la ambele masini, "frana de motor" foarte buna (sau cum ii zice, atunci cand trecea pe incarcare). Cu un minus la Toyota, aparea si un zgomot specific, de transformator electric. Consum mediu de 6+ l benzina/100km.. cam aiurea, am scos atat si cu masini banale cu benzina (de diesel nu comentez, e mult mai mic) Edited by aeon, 13 August 2019 - 23:13. |
#324
Posted 13 August 2019 - 23:38
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users