Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație
#55
Posted 26 October 2018 - 17:09
Ce importanta are? Eu comparam model 3 cu seria 3. Mașini aproximativ din aceeași clasa dar care sunt comentate diferit deși costa cam tot atât.
În Suedia tva e 25%. Nivelul minim de echipare suferă la multe mărci așadar nu ma pot exprima în privința prețului de pornire la seria 3 Edited by ro_explorer, 26 October 2018 - 17:09. |
#56
Posted 26 October 2018 - 18:26
#57
Posted 26 October 2018 - 18:47
Pai nu compar mere cu pere. Compar pretul merelor cu pretul perelor. Aparent se cam umbla cu dubla masura pe aici pe la noi pe forum si doar aratam asta ...
|
#58
Posted 26 October 2018 - 19:14
Au marit prețul, evident. Toti fac asa.
Sunt curios sa vad discountul pe care il vor da dupa 9-12 luni. Acum e mic |
#59
Posted 26 October 2018 - 19:15
#60
Posted 26 October 2018 - 19:25
ro_explorer, on 26 octombrie 2018 - 18:47, said:
Pai nu compar mere cu pere. Compar pretul merelor cu pretul perelor. Aparent se cam umbla cu dubla masura pe aici pe la noi pe forum si doar aratam asta ... Oricum, la BMW se vede personalitate, la fel ca și la Merc. În schimb la retardații de la VW se vede că-i conduce un "cariat". |
#61
Posted 26 October 2018 - 20:42
#62
Posted 27 October 2018 - 09:31
Corect, nu se compara model 3 cu seria 3 pentru ca Tesla lasa BMW-ul in urma la mai orice. Majoritatea seriilor 3 vandute sunt au motoare de 2l diesel si foarte putine in comun cu imaginea "dinamica" a marcii. Sunt masini de mers calm pe autostrada, nu de fugarit prin munti. Sigur, interioarele la orice masina premium par rupte din rai cand le vezi in poze, dar te urci in ele, incepi sa pipai, mergi cateva mii de km cu masina si vezi ca nu sunt chiar ceva extraordinar. Mai ales pe modelele entry gen Seria 3, C si A4.
Edited by figo1988, 27 October 2018 - 09:38. |
#63
Posted 27 October 2018 - 11:33
#64
Posted 27 October 2018 - 12:24
figo1988, on 27 octombrie 2018 - 09:31, said:
Corect, nu se compara model 3 cu seria 3 pentru ca Tesla lasa BMW-ul in urma la mai orice. Mai putin la design, confort, sonorizare, infotaiment, versatilitate si autonomie, pret si imaginea de marca. Haide mai figo ca acum 10 ani arata intr-un fel tesla, parca asa mai din viitor, acum e imbatranita tare marca, modelele ofera electric si atat. Cand pleci cu ea face fasss fass nu vrrrrum vrrrrrummmm |
|
#65
Posted 28 October 2018 - 00:34
richelieu, on 27 octombrie 2018 - 11:33, said: Inca vorbim de un BMW seria 3 diesel aproape chel, nu? Singurul lucru la care bmw-ul asta bate tesla e șansa să îți fure oglinzile în București. În rest dinamic e pe jos, interior cel mult mediocru (ținând cont de ultima generație) și în rest ce altceva sa mai judecam? Un seria 3 care sa semene cu un Sedan premium sportiv e +60k euro. MembruAnonim, on 27 octombrie 2018 - 12:24, said: Exact Mai putin la design, confort, sonorizare, infotaiment, versatilitate si autonomie, pret si imaginea de marca. Haide mai figo ca acum 10 ani arata intr-un fel tesla, parca asa mai din viitor, acum e imbatranita tare marca, modelele ofera electric si atat. Cand pleci cu ea face fasss fass nu vrrrrum vrrrrrummmm Toată lumea care a dat măcar o tura cu tesla au lăudat-o continuu timp de minute bune. Iar sistemul de infotainment de pe orice masina clasica e la ani lumina în spatele unei tablete uriașe care răspunde instant la orice comanda. Ca preț, tesla sta mai bine comparând mașini echivalente, iar imaginea de marca e inexistenta la un seria 3 chel. Ca de acolo am plecat BMW nu începe sa aibă sunet decât de la 3l in sus. În rest e mai mult zgomot. Chiar și pe M3 e asa. Personal, dacă as sta în vest și as avea unde sa încarc, nu as lua in considerare nimic altceva decât Model 3 sau alta electrica asemănătoare. Edited by figo1988, 28 October 2018 - 00:33. |
#66
Posted 28 October 2018 - 02:08
Nu știu despre ce vorbim. De-asta te întrebam. Eu nu contest ce spui tu, însă te întreb: e vorba de o experiența proprie semnificativă cu ambele mașini, sau doar uitat la poze și citit specificații pe site-urile producătorilor?
|
#67
Posted 28 October 2018 - 07:54
E acum, nimeni de scrie pe aici nu a condus seria 3 noua iar cu Tesla lucrurile stau identic si la fel in 99.99999% din cazuri. Probabil unul a văzut-o într-un showroom sau pe strada.
Eu de banii de tesla 3 noua, care in europa ar ajunge la 65-75.000 mi-as lua altceva, iar BMW seria 3 stie si figo ca pretul de lista e fix pix dupa ce trece un an. Adica stie ce discounturi de pot obtine si pe la 40.000 maaxim 45.000 o sa iti iei un seria 3 de sta matza in coadă Edited by MembruAnonim, 28 October 2018 - 07:54. |
#68
Posted 28 October 2018 - 09:21
richelieu, on 28 octombrie 2018 - 02:08, said:
Nu știu despre ce vorbim. De-asta te întrebam. Eu nu contest ce spui tu, însă te întreb: e vorba de o experiența proprie semnificativă cu ambele mașini, sau doar uitat la poze și citit specificații pe site-urile producătorilor? Cu seria 3 am avut experiente prelungite cu modelul anterior. Inclusiv M3 avea o calitate execrabila a interiorului. Masina cu preț de lista 90k, închiriată direct de la BMW Welt. O mizerie comparativ cu C-ul meu sau cu S5. Și am prieteni care fix la sistemele de infotainment lucrează în dezvoltare și știu ce tehnologie ajunge pe mașinile astea, e cea de acum niște ani buni, pentru ca cicli de dezvoltare în automotive cam atât durează. Asta se vede și din cât de repede adopta Android Auto sau apple carplay, de abia de vreo 2 ani au început sa apară modele cu aceste funcționalități. Pentru dinamica ma bazez pe puterea fiecărui model, pe teste facute de jurnaliști și pe fizica de baza. Un BMW diesel de 190cp și 1.5t o sa fie o masina ok, economica, dar nu o sa te umple de emoții. Comparativ cu o masina de 350cp (cât are model 3) si cu toată greutatea plasata în podea, efectiv nu are cum sa concureze. Iar un BMW care sa concureze dpdv dinamic are consumuri 20+ in oras și e semnificativ mai scump. MembruAnonim, on 28 octombrie 2018 - 07:54, said:
E acum, nimeni de scrie pe aici nu a condus seria 3 noua iar cu Tesla lucrurile stau identic si la fel in 99.99999% din cazuri. Probabil unul a văzut-o într-un showroom sau pe strada. Eu de banii de tesla 3 noua, care in europa ar ajunge la 65-75.000 mi-as lua altceva, iar BMW seria 3 stie si figo ca pretul de lista e fix pix dupa ce trece un an. Adica stie ce discounturi de pot obtine si pe la 40.000 maaxim 45.000 o sa iti iei un seria 3 de sta matza in coadă Da, dacă găsești asa, normal ca merita. Am configurat un 330i din asta nou și am ajuns la 65k, pentru o masina banala in final, enorm! Ma rog, sa nu înțelegeți ca am ceva cu BMW. E foarte probabil ca următoarea masina de la ei sa fie. Tesla nu are șanse în Europa săracă deocamdată pentru ca nu prea exista infrastructura. Personal, nu mi-aș lua o masina fără service la in Bucuresti. E nebunie. Ce vreau sa spun e ca modelele concepute full electric de la început au niște avantaje dinamice consistente, care sunt foarte greu de bătut. Edited by figo1988, 28 October 2018 - 09:10. |
#71
Posted 28 October 2018 - 09:56
#72
Posted 28 October 2018 - 10:06
f1gio, on 28 octombrie 2018 - 09:36, said:
Eu nu știu ce vedeți la Tesla?? Mai ales într-o țară că România. Cel mai apropiat service Tesla este la Viena. Așa că motorul termic rămâne baza pt moment, în perioada următoare de cel puțin 10/15 anii. Tesla se adresează unei anumite nișe, oamenilor cu bani mulți. Adică cât costă un Model S sau X? Când îți cad banii din buzunar, îți iei și o Tesla. Când nu e cazul, te transformi în 3T. Edited by ericmario, 28 October 2018 - 10:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users