Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație
Last Updated: Apr 28 2019 13:21, Started by
max_01
, Aug 16 2018 20:23
·
0
#181
Posted 02 November 2018 - 22:17
Bai la Audi asta nou sezutul e f. Jos
Plus cand le am pus una langa alta sa mor daca intre b7 si b9 nu erau vreo 7-8 dif de inaltime. Eu la toate masinile astea noi tin scuanul sus de tot. Imi place sa vad cu coada ochiului coltul din drepata (botul) al mașinii. Agresivitatea la BMW vine si din capota aia lasata... Ca la a5 nou asa. Oricum e frumos. A4 nu iese cu nimic in evidenta, doar cand il.vezi in trafic intre mașini se vede ca e asa slick si interesant. Dar pus langa bmw e chiar fad |
#183
Posted 04 November 2018 - 08:45
Interesant, chiar nu as fi zis asta dupã testele cu s5 și M3. De W205 ce zice?
|
#184
Posted 04 November 2018 - 19:40
Eu stiu doar de WD40
Datele le-am luat de pe https://www.caranddriver.com/ din seriile lor 'In-Depth Review' gen asta. La Audi S5 ei au masurat asta: Edited by MembruAnonim, 04 November 2018 - 19:43. |
#186
Posted 05 November 2018 - 10:01
Habar nu am ce super-tool folosesc aia de la caranddriver, dar cifrele de la BMW 440i coupe nu pot fii corecte.
Cei 19,1 inch dati de ai = circa 45cm. Conform datelor publicate de bmw, masina are o inaltime de 137,7 cm, iar distanta scaun plafon este de 101cm. Chiar daca nu pun in calcul grosimea plafonului care este de vreo 5cm, tot ajung la cu totul alta cifra: circa 36,5cm = 14,8 inch. Attached Files |
#187
Posted 05 November 2018 - 10:10
Din cate vad BMW nu masoara distanta scaun perpendicular pe sosea ci paralel cu o anumita pozitie a spatarului.
|
#189
Posted 05 November 2018 - 17:33
Sunt niste poze pe aici cu sistemul lor de masurat: https://www.caranddr...h-point-machine
Chiar daca nu masoara conform BMW, macar masoara toate masinile la fel si le poti compara avand aceiasi eroare de masura. |
#190
Posted 18 November 2018 - 19:58
,,Detalii despre versiunea plug-in hybrid a noului Seria 3: autonomie electrică de până la 60 de kilometri și 252 de cai putere pentru 330e
BMW a publicat primele imagini și detalii cu noul 330e. Sedanul echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid va fi disponibil începând cu vara anului viitor și promite 252 de cai putere și o autonomie în modul electric de până la 60 de kilometri. În urmă cu câteva zile, BMW a publicat o serie de informații și fotografii referitoare la versiunea M340i xDrive. Acum, producătorul german oferă detalii complete despre varianta plug-in hybrid a noului sedan de clasă medie. Botezată 330e, versiunea PHEV benzină+electric va fi disponibilă pe piață începând cu vara anului viitor. Sub capotă, nemții propun un sistem hibrid care mizează pe un motor pe benzină de 2.0 litri cu patru cilindri care produce 184 de cai putere și pe un motor electric care livrează constant 68 CP (puterea maximă a acestuia ajunge până la 113 CP). Conform oficialilor germani, sistemul plug-in hybrid pregătit pentru varianta 330e produce 252 de cai putere și 420 Nm. Dar surprizele BMW nu se opresc aici. Mulțumită funcției XtraBoost, pentru perioade scurte de timp, sistemul hibrid este capabil să ofere 293 CP. Resursele lui BMW 330e sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii automate cu 8 trepte. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 230 km/h. În modul de rulare "Electric", sedanul hibrid dezvoltat de constructorul bavarez promite o viteză de top de 140 km/h, cu 20 km/h mai mult față de versiunea pe care o înlocuiește. Pentru rularea 100% electrică, BMW a pregătit o baterie cu o capacitate 12 kWh. Conform reprezentanților companiei, versiunea 330e este capabilă să ruleze electric pentru maxim 60 de kilometri (cu 50% mai mult față de vechea variantă). Consumul mediu mixt anunțat de BMW este de 1.7 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 39 de grame per kilometru. Portbagajul versiunii 330e are un volum de 375 de litri, cu 105 litri mai puțin comparativ cu versiunile echipate doar cu motoare convenționale.'' http://m.automarket....330e-88155.html |
|
#191
Posted 18 November 2018 - 20:21
Mai potrivit se numea 320e nu 330e.
330 benzina are 252 caluti fara electric, 184cp sunt pe 320. Edited by remvirg, 18 November 2018 - 20:22. |
#192
Posted 19 November 2018 - 12:14
Pentru 99% din clienti are 250CP atunci cand conteaza. Doar pentru cei care fac autobahn-ul la top speed nu are 250cp.
|
#193
Posted 03 March 2019 - 14:49
In a doua parte a anului 2019 va fi disponibila si versiunea Touring.
Ar fi interesant de aflat de la cunoscatori daca se simte o diferenta calitativa intre un F30 si G20.Daca G20 este o evolutie sau revolutie tehnologica in comparatie cu F30.De F31 versus G21 nu avem inca ce discuta. Edited by dennis_2005, 03 March 2019 - 14:54. |
#194
Posted 27 April 2019 - 13:08
Viitorul BMW Seria 3 Touring în versiunea M340i a fost spionat în timpul testelor de la Nurburgring. Conform surselor, break-ul de clasă medie va fi prezentat anul acesta. Există voci care anunță că noua generație ar putea primi și o versiune M3 Touring.
http://m.automarket....rent-91223.html Probabil in a doua parte a anului, va fi lansata versiunea Touring(G21). Edited by max_01, 27 April 2019 - 13:09. |
#195
Posted 28 April 2019 - 06:53
|
#196
Posted 28 April 2019 - 13:21
Alpina nu are treaba cu modelele M sport, asa cum brabus nu e Amg.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users