Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,BMW Seria 3 G20, adică a șaptea generație a modelului de clasă medie a producătorului din Munchen, se pregătește de lansare.
Până la debutul planificat în luna octombrie, BMW a publicat o galerie foto cu prototipul lui Seria 3 G20 pe circuitul Nurburgring. Fotografiile sunt realizate în timpul testelor pe care le realizează mai toți producătorii pe acest circuit, printre altele, iar BMW a preferat să ne arate un Seria 3 G20 camuflat parțial.
Știm deja că modelul va avea un centru de greutate repoziționat, cu 10 milimetri mai jos față de cel al actualului model, iar distribuția maselor între punți va fi de 50:50. Masa totală a scăzut cu aproximativ 55 de kilograme, pe când rigiditatea caroseriei a crescut prin folosirea de noi materiale și tehnici de construcție specifice.
Evoluția lui BMW Seria 3
BMW Seria 3 – Exemplarul cu numărul 10 milioane a fost livrat
BMW M Performance – cu adevărat doar pentru pasionaţi
În materie de suspensie, BMW promite un echilibru între sportivitate și confort pentru Seria 3 G20. Au fost montate noi amortizoare, există un diferențial îmbunătățit și o direcție regândită. Diferențialul cel nou poate preveni și contracara subvirarea și supravirarea fără a folosi frâna, doar din controlul electronic al distribuției puterii între roți. Este mai rapid decât o unitate cu blocare mecanică și nu are nevoie de intervenția sistemului de frânare, care ar opera într-un mod reactiv la asemenea situații. Toate aceste schimbări au fost gândite pentru mai multă agilitate și o manevrabilitate superioară, în timp ce inginerii au lucrat și la eliminarea vibrațiilor apărute în urma amortizării neregularităților de pe drum.
Însă, premiera pentru Seria 3 G20 în materie de suspensie este o schimbare a configurației amortizoarelor, care vor funcționa continuu și progresiv în raport cu arcurile cu care fac pereche. Acest sistem este standard pentru Seria 3 și aduce o coborâre a gărzii la sol cu 10 milimetri în cazul alegerii suspensiei opționale M Sport.
BMW va introduce cel mai puternic motor cu patru cilindri în linie din istoria companiei sub capota lui Seria 3, dar este evident pentru toată lumea că nu va fi pe toate variantele lui Seria 3 G20. Motorizările alimentate cu benzină au primit și ele un filtru de particule, o decizie care devine ceva comun în industria auto de la introducerea noilor norme WLTP. Colaborarea cu ZF pentru transmisii continuă, iar cutia de viteze automată cu opt trepte oferită în această gamă a fost optimizată pentru noile solicitări și pentru un consum cu până la cinci procente mai bun.
Noul BMW Seria 3 G20 este așteptat să debuteze în luna octombrie la Salonul Auto de la Paris. Este posibil și un debut anticipat, cum a procedat producătorul german la lansarea celei de-a șasea generație a acestui model, când a decis să îi organizeze un eveniment dedicat de prezentare.
Viitorul BMW Seria 3 va avea o versiune 100% electrică. Tesla Model 3 intră în vizor''
https://www.auto-bil...tie-145433.html

In linkul de mai sus este si un scurt videoclip in care apare, camuflat, in timp ce este testat, noul G20.
Oare motorizarile diesel vor fi echipate, pentru a putea indeplini norma de poluare euro 6d, cu catalizator SCR?VW vrea sa monteze in viitor doua asemenea catalizatoare, pe langa filtrul de particule pentru ca motorizarile sale diesel sa fie cat mai non poluante.

Edited by max_01, 16 August 2018 - 20:36.


#2
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Poate sunt eu batran, dar cand naiba s-a ajuns de la "angel eyes" la doua dungulite pentru DRLuri? Ce-i asta frate, s-au inspirat de la Logan ? :)

#3
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ca de obicei, daca e german e f.bun. BMW stie ce face, ca de obicei.

#4
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostTorquemada-666, on 17 august 2018 - 17:10, said:

Ca de obicei, daca e german e f.bun. BMW stie ce face, ca de obicei.
G20 va fi un produs de top.Vom vedea cum se prezinta designul si dotarile plansei de bord.Cu siguranta ca indicatoarele de pe bord vor fi digitale.BMW nu se va lasa mai prejos fata de Audi sau Mercedes.

Edited by max_01, 17 August 2018 - 20:25.


#5
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Radeam de Suzuki cand au pus antena de la ACC in bara, la vedere, dar vad ca asta este noul trend, iar DRL-urile... este ca si cum ai inlocui "rinichii" unui BMW cu altceva.

#6
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Viitoarea generație BMW Seria 3 apare într-un nou clip oficial: sedanul constructorului german este surprins pe linia de asamblare
http://www.automarke...anul-87017.html

,,Reprezentanții BMW spun că noua generație Seria 3 va avea un coeficient aerodinamic de 0.23. În prezent, doar Mercedes-Benz Clasa A Sedan, Mercedes-Benz CLA și BMW Seria 5 reușesc să aibă valori mai bune (0.22) comparativ cu sedanul de clasă medie.''
Din moment ce BMW seria 5 are coeficientul aerodinamic de 0,22, nu inteleg de ce nu au facut si noul seria 3, cu acelasi coeficient aerodinamic.

#7
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,473
  • Înscris: 04.05.2006

 filipxxx, on 17 august 2018 - 00:39, said:

Poate sunt eu batran, dar cand naiba s-a ajuns de la "angel eyes" la doua dungulite pentru DRLuri? Ce-i asta frate, s-au inspirat de la Logan ? :)
N-ai cum sa știi cum e situația reala, pentru ca 2/3 din conturul farurilor e acoperit in poza din articol.

#8
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

Quote

Noul BMW Seria 3 va fi lansat oficial în prima zi a Salonului Auto de la Paris 2018, însă primele imagini au fost deja publicate pe internet de un forum german al pasionaților mărcii. Seria 3 se schimbă radical la față în comparație cu generația anterioară.
Dezvăluit deja parțial într-o serie de imagini-teaser, Seria 3 se prezintă cu o față complet nouă care diferă major atât de generațiile anterioare ale modelului, cât și de celelalte modele din gamă. Dacă zona frontală păstrează câteva elemente vizuale preluate din zona Seria 7 - Seria 5, în special la nivelul formei generale a farurilor, o serie de artificii de design, cum este decupajul inferior al blocului optic, ne asigură că noul BMW Seria 3 va avea un ADN propriu și o linie personală.
Diferențele sunt și mai mari la nivelul spatelui, acolo unde noul Seria 3 oferă stopuri simple, angulare, orizontale, care diferă major de celelalte modele ale gamei contemporane BMW.
Modificările continuă la interior, acolo unde Seria 3 preia majoritatea elementelor deja prezente pe noua generație X5 și la adaptează la un pachet ceva mai compact. Evident, centrele de comandă ale bordului sunt cele două display-uri digitale (de 12.3 inch în zona instrumentarului de bord și de 10.25 inch în zona centrală a planșei de bord), noul modul de comandă pentru sistemul de climatizare, noua consolă pe care tronează în continuare butonul rotativ al sistemului iDrive și noul volan.
Până în acest moment știm că noul BMW Seria 3 este cu 55 de kilograme mai ușor, în timp ce rigiditatea torsională a crescut. Totodată, nemții spun că sedanul va primi cel mai puternic motor cu 4 cilindri pe benzină din istoria companiei, dar pentru moment nu au publicat și informații suplimentare.
Transmisia automată cu 8 rapoarte a fost și ea modificată, iar în urma schimbărilor pregătite, consumul de carburant ar urma să fie mai mic cu 5% comparativ cu actula versiune. Pentru a trece cu bine de noile teste WLTP, BMW a instalat și un filtru de particule.
În același timp, noul Seria 3 va primi o suspensie revizuită, o gardă la sol mai mică și un sistem de direcție recalibrat. Reprezentanții BMW spun că noua generație Seria 3 va avea un coeficient aerodinamic Cx de 0.23.
Sursa: automarket.ro

Attached Files



#9
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
Parca lipseste ceva la interior...... Nu stiu ce, dar se putea si mai bine.

#10
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,523
  • Înscris: 30.10.2003
M-am apucat sa strang bani sa imi imbogatesc colectia de masini. Sigur vor face si machete scara 1:18.

#11
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
este top. chiar a meritat așteptarea. mie îmi place.

#12
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006
Deci chiar e schimbat radical, si interior si exterior... Mie mi se pare ca arata bine.

#13
beck1392

beck1392

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 24.03.2015
Mi se pare mie sau forma caroseriei seamana cu cea de la ultimul C-class?

#14
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Doar ocupanţii se vor potrivi cu maşina ca nuca în perete, mai ales în România.

#15
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007

View Postbeck1392, on 01 octombrie 2018 - 15:27, said:

Mi se pare mie sau forma caroseriei seamana cu cea de la ultimul C-class?

Asta + interiorul, ala maro cu aluminiu, aduce a Mercedes mahon cu aluminiu, sau ce metal folosesc ei...

https://img2.caricos...e=mercedes-benz

Edited by tybanu, 01 October 2018 - 15:54.


#16
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Credeam ca doar mie mi se pare ca prea seamana cu Mercedes.
Cine stie o fi un BMW cu apucaturi de Mercedes

#17
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,493
  • Înscris: 24.12.2005
Spatele parcă aduce a Giulia.. Și am impresia că începe să dispară acea mizerie numită „piano black”.

Edited by asul, 01 October 2018 - 16:27.


#18
Bylly00

Bylly00

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,729
  • Înscris: 27.06.2015
Arata ca dracu la exterior, au dat-o de gard, s-au luat dupa Mercedes.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate