Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație
Last Updated: Apr 28 2019 13:21, Started by
max_01
, Aug 16 2018 20:23
·
0
#19
Posted 01 October 2018 - 17:17
Fotografii ale noului G20 precum si diverse date tehnice ale acestui model care arata mai sportiv ca precedentul.
http://www.automarke...rman-87177.html Edited by max_01, 01 October 2018 - 17:19. |
#21
Posted 01 October 2018 - 18:28
#22
Posted 01 October 2018 - 18:29
,,Noua serie 3 se prezintă cu o față complet nouă care diferă major atât de generațiile anterioare ale modelului, cât și de celelalte modele din gamă. Dacă zona frontală păstrează câteva elemente vizuale preluate din zona Seria 7 - Seria 5, în special la nivelul formei generale a farurilor, o serie de artificii de design, cum este decupajul inferior al blocului optic, ne asigură că noul BMW Seria 3 va avea un ADN propriu și o linie personală.
Diferențele sunt și mai mari la nivelul spatelui, acolo unde noul Seria 3 oferă stopuri simple, angulare, orizontale, care diferă major de celelalte modele ale gamei contemporane BMW. Alte noutăți vizibile în primele fotografii ale lui BMW Seria 3 sunt pachetele exterioare M Sport și Sport Line, dar și patru nuanțe noi de caroserie: Dravit Grey, Tansanit Blue II, Citrin Black II și Vermont Bronze. Noutăți majore la interior Modificările continuă la interior, acolo unde Seria 3 preia majoritatea elementelor deja prezente pe noua generație X5 și la adaptează la un pachet ceva mai compact. Evident, centrele de comandă ale bordului sunt cele două display-uri digitale (de 12.3 inch în zona instrumentarului de bord și de 10.25 inch în zona centrală a planșei de bord), noul modul de comandă pentru sistemul de climatizare, noua consolă pe care tronează în continuare butonul rotativ al sistemului iDrive și noul volan.'' Edited by max_01, 01 October 2018 - 18:31. |
#23
Posted 01 October 2018 - 18:37
In poze e frumos. Sa vedem pe viu, si ce motoare are. Sper sa nu aiba prea multe in 3 cilindri...
|
#24
Posted 01 October 2018 - 18:53
^ N-am observat, my bad
Daca e nevoie un mod poate sterge thread-ul. ON: Mie spatele imi seamana a Lexus, fata imi place, interiorul este ce ma asteptam sa fie, adica cel de pe Seria 5. |
#25
Posted 01 October 2018 - 20:32
radu_vasile59, on 01 octombrie 2018 - 18:37, said:
In poze e frumos. Sa vedem pe viu, si ce motoare are. Sper sa nu aiba prea multe in 3 cilindri... Edited by max_01, 01 October 2018 - 20:35. |
#26
Posted 04 October 2018 - 06:46
#27
Posted 04 October 2018 - 07:03
max_01, on 01 octombrie 2018 - 20:32, said: Si eu sunt curios de motorizari.Mai ales in cazul dieselului daca este prevazut cu AdBlue.Teoretic ar trebui sa fie motorizarile care acum sunt disponibile la ultima generatie de seria 5, lansat in anul 2016 dar si seria 1, facelift in anul 2017. |
#28
Posted 04 October 2018 - 07:47
richelieu, on 04 octombrie 2018 - 07:03, said:
Eu am AdBlue pe X5 din 2015...nu cred ca se mai pune problem inexistenței pe vreun model 2019 |
|
#29
Posted 04 October 2018 - 08:20
max_01, on 04 octombrie 2018 - 07:47, said:
X5 are o cilindree mai mare decat motorizarile obisnuite de la seria 3 asa ca din acest motiv, pentru a putea respecta norma de poluare, X5 a fost prevazut cu AdBlue.La seria 3, motorizarea de 2.0 care dezvolta 190 cai putere, la finele anului trecut, BMW i-a mai adaugat o turbina care are strict rolul de a reduce poluarea cu noxe si cea fonica.Adica un substitut la Adblue.Oricum, sunt curios daca aceasta motorizarea a ramas doar cu acea turbina sau are in plus si Adblue. nu sunt inginer auto, dar dacă se putea toți producătorii făceau. |
#30
Posted 04 October 2018 - 08:48
bobalex18, on 04 octombrie 2018 - 08:20, said:
eu nu cred că la 2.,0 tdi și 190 de cai, fără AdBlue poți respecta normele. nu sunt inginer auto, dar dacă se putea toți producătorii făceau. Cred ca in aceasta saptamana sau cel tarziu, saptamana viitoare, aflam cum se prezinta motorizarile diesel de la noua serie G20. Nici eu nu sunt inginer.Acum in ceea ce priveste performanta tehnica a producatorilor auto, aceasta este diferita, de la caz la caz.La anumite motorizari, inclusiv motorul de 2.0l care dezvolta 190 cai putere, pana acum BMW s-a descurcat fara Adblue, introducand o turbina in plus, in timp ce ceilalti producatori auto au avut alta abordare tehnica, introducand Adblue si la motorizari de 1,5l(PSA). Edited by max_01, 04 October 2018 - 08:51. |
#32
Posted 04 October 2018 - 13:03
#33
Posted 04 October 2018 - 14:04
max_01, on 04 octombrie 2018 - 07:47, said: X5 are o cilindree mai mare decat motorizarile obisnuite de la seria 3 asa ca din acest motiv, pentru a putea respecta norma de poluare, X5 a fost prevazut cu AdBlue.La seria 3, motorizarea de 2.0 care dezvolta 190 cai putere, la finele anului trecut, BMW i-a mai adaugat o turbina care are strict rolul de a reduce poluarea cu noxe si cea fonica.Adica un substitut la Adblue.Oricum, sunt curios daca aceasta motorizarea a ramas doar cu acea turbina sau are in plus si Adblue. |
|
#34
Posted 04 October 2018 - 14:31
Nu-mi place deloc interiorul, foarte "colturos" si plin de linii drepte designul bordului... urat si plictisitor si volanul! Exteriorul l-au facut in directia de design seria 7... un trend bolnav si pe la altii... e drept ca nu de azi de ieri, dar n-am inteles boala asta de a le face pe (aproape) toate asemanatoare...
|
#35
Posted 04 October 2018 - 19:03
Volanul in echiparea M este unul dintre cele mai bune, trebuie incercat. Legat de designul lui Seria 3, total fals. BMW foloseste Seria 3 ca platforma pentru a lansa noua de tehnologie si design, este modelul care le produce cel mai mare profit.
Actualul Seria 7 este o evolutie a designului lui F30. |
#36
Posted 04 October 2018 - 19:09
HEX2FUN, on 04 octombrie 2018 - 19:03, said:
BMW foloseste Seria 3 ca platforma pentru a lansa noua de tehnologie si design, este modelul care le produce cel mai mare profit. Edited by max_01, 04 October 2018 - 19:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users