Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#37
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 04 octombrie 2018 - 19:09, said:

Pentru ca seria 3 este cel mai vandut model de BMW.
Pfuu, ai descoperit mersul în autobuz!

#38
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006

 Libertarian, on 04 octombrie 2018 - 14:31, said:

Nu-mi place deloc interiorul, foarte "colturos" si plin de linii drepte designul bordului... urat si plictisitor si volanul! Exteriorul l-au facut in directia de design seria 7... un trend bolnav si pe la altii... e drept ca nu de azi de ieri, dar n-am inteles boala asta de a le face pe (aproape) toate asemanatoare...
La un BMW, nu ai “timp” sa ii vezi interiorul prea mult. Ești ocupat sa ai un rânjet de satisfacție pe fata, plasat acolo prin modul in care se conduce :)
Este cea mai ergonomica mașina din câte am condus. Este orientata spre feelingul dat de dinamica, nu de confort, deși este foarte confortabila in același timp.


#39
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Eu am timp și îmi place foarte mult ce văd, încă nu am găsit sistem mai bun ca iDrive. Legat de design, BMW este orientat spre sportivitate, pentru lux absolut exista alternative mai bune. Când vine vorba de plăcerea condusului, BMW este alegerea numarul unu.

#40
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Mie îmi place cum arată.
Dar deși conduc seria 3 de vreo 3 ani si ceva, nu am stat mereu cu ranjetul pe fata datorita dinamicii etc. :) poate e varsta la care nu mai ranjesc atat, e o masina ok, foarte ușor si plăcută de condus...dar doar atat, e o masina si atat.

#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Arata bine
Dar de ce nu renunța la tableta aia si o integrează cumva in bord?

#42
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

 MembruAnonim, on 04 octombrie 2018 - 20:28, said:

Arata bine
Dar de ce nu renunța la tableta aia si o integrează cumva in bord?
La G20 este integrata in bord din ce am vazut in fotografii in timp ce la rivalul sau, Audi A4, este ca la BMW seria 3 F30/31, dispusa pe plansa de bord.

 HEX2FUN, on 04 octombrie 2018 - 20:25, said:

Eu am timp și îmi place foarte mult ce văd, încă nu am găsit sistem mai bun ca iDrive. Legat de design, BMW este orientat spre sportivitate, pentru lux absolut exista alternative mai bune. Când vine vorba de plăcerea condusului, BMW este alegerea numarul unu.
Esti tentat sa treci la un moment dat pe G20?

Edited by max_01, 04 October 2018 - 21:16.


#43
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Da, bineînțeles, mai ales după ce lansează versiunea touring. Chiar ma gândeam la un GT, dar G20 nu o sa mai ofere tipul asta de caroserie, care mi se pare foarte practic. X3 este iarăși o opțiune de luat in seama, sau G30 touring.

Singura condiție sa ofere o alternativa hibrida cu autonomie 200km in modul electric, sau cât mai apropriat.

#44
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Sunt curios pe ce motorizare vor merge la M-uri. Probabil ca doar vor mai impinge un pic motorul de 3l

#45
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017
BMW a demarat producția noii generații Seria 3: 5 clipuri filmate pe linia de asamblare a fabricii din Munchen
Noua generație BMW Seria 3 a intrat în producție. Pentru moment, sedanul de clasă medie este asamblat doar în cadrul fabricii din Munchen. Ulterior, noul Seria 3 va fi produs și în uzinele din Tiexi (China) și San Luis Potosi (Mexic).
Noua generație Seria 3 este mai lung cu 76 de mm comparativ cu versiunea pe care o înlocuiește și are un amptament mai generos cu 41 de mm. Spațiul pentru pasageri a crescut, iar interiorul este acum garnisit cu o mulțime de tehnologii moderne. Instrumentarul digital de bord măsoară 12.3 inch în varianta de top, iar sistemul de infotainment comunică cu pasagerii prin intermediul unui ecran tactil cu o diagonală de 10.25 de inch.
Pentru început, BMW oferă pe noul Seria 3 două motorizări pe benzină și trei unități diesel. Clienții pot alege următoarele versiuni: 318d (2.0 litri diesel, 150 CP), 320d (2.0 litri diesel, 190 CP), 330d (3.0 litri diesel, 265 CP), 320i (2.0 litri benzină, 184 CP) sau 330i (2.0 litri, 258 CP). Ulterior, nemții vor introduce o variantă plug-in hybrid (330e) și un nou vârf de gamă (M340i xDrive).
http://www.automarke...inia-87365.html

#46
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006
Eu mor pe faptul ca, cu fiecare generație creste dimensiunile mașinilor. Pana mea, un golf de acum 15 ani e mai mic decât un Polo actual. In timpul acesta, accesul in parcări este același, dimensiunile locului de parcare sunt aceleași, căile de rulare rămân aceleași....câștigi confort pe o parte, pierzi pe alta.
Ar fi soluția achiziționării unei clase inferioare, însă pierzi dotări și motorizări.

#47
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

 richelieu, on 13 octombrie 2018 - 10:37, said:

Eu mor pe faptul ca, cu fiecare generație creste dimensiunile mașinilor. Pana mea, un golf de acum 15 ani e mai mic decât un Polo actual. In timpul acesta, accesul in parcări este același, dimensiunile locului de parcare sunt aceleași, căile de rulare rămân aceleași....câștigi confort pe o parte, pierzi pe alta.
Ar fi soluția achiziționării unei clase inferioare, însă pierzi dotări și motorizări.
Lumea vrea mai mult spatiu si confort in masini asa ca producatorii auto se conformeaza.
Subscriu la ce zici.

#48
Libertarian

Libertarian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 19.09.2018

 richelieu, on 04 octombrie 2018 - 20:10, said:

La un BMW, nu ai “timp” sa ii vezi interiorul prea mult. Ești ocupat sa ai un rânjet de satisfacție pe fata, plasat acolo prin modul in care se conduce Posted Image
Este cea mai ergonomica mașina din câte am condus. Este orientata spre feelingul dat de dinamica, nu de confort, deși este foarte confortabila in același timp.
Daca ai masina "corespunzatoare" s-ar putea sa ai ce sa vezi in interior si la bmw... Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sV9fhBwIGO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Libertarian, 14 October 2018 - 11:10.


#49
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 richelieu, on 13 octombrie 2018 - 10:37, said:

Eu mor pe faptul ca, cu fiecare generație creste dimensiunile mașinilor. Pana mea, un golf de acum 15 ani e mai mic decât un Polo actual. In timpul acesta, accesul in parcări este același, dimensiunile locului de parcare sunt aceleași, căile de rulare rămân aceleași....câștigi confort pe o parte, pierzi pe alta.
Ar fi soluția achiziționării unei clase inferioare, însă pierzi dotări și motorizări.
Ai uitat și de scăderea gărzii la sol și a înălțimii ca după ceva timp toți producătorii sa se întrebe de ce crossoverele câștiga teren.

#50
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Nu toata lumea sta in banana country Romania   cu gropi de 15 cm adancime sa le pese de garda la sol . Intr-o tara civilizata asta nu e o problema.

#51
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,321
  • Înscris: 04.05.2006
Dap. De-aia se vând bine crossoverele in țările in care nu cresc banane.....

#52
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017
Noua generație BMW Seria 3 are prețuri pentru România: start de la 39.000 de euro

BMW a publicat lista de prețuri pentru noua generație Seria 3. Pe piața din România, sedanul de clasă medie este disponibil începând de la 38.854 de euro. Clienții au de ales între un motor pe benzină de 258 CP sau unul diesel de 190 CP.

BMW spune că a dezvoltat scaune noi pentru Seria 3 care promit confort sporit pe distanțe lungi. Opțional, există un set de scaune sport (400 de euro) care acum oferă un sport lateral și mai bun. Tot pe lista opționalelor are și plafonul panoramic a cărui lungime a crescut cu 100 de milimetri.



Pentru moment, pe piața din România, noul Seria 3 este disponibil doar cu două motorizări. Clienții vor putea alege varianta pe benzină 330i (2.0 litri, 258 CP, 400 Nm) sau versiunea diesel 320d (2.0 litri, 190 CP, 400 Nm).
http://www.automarke...9000-87721.html

Mai multe detalii, inclusiv comparatii intre acest model de BMW si competitorii sai, in linkul de mai sus.

Edited by Dany_Darke, 26 October 2018 - 18:34.


#53
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Deci un seria 3 chel la 40k€ este considerat mașină cu preturi pentru românia dar un model 3 care costa cam tot pe acolo e considerat scump. Ce chestie...

#54
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

 ro_explorer, on 26 octombrie 2018 - 15:42, said:

Deci un seria 3 chel la 40k€ este considerat mașină cu preturi pentru românia dar un model 3 care costa cam tot pe acolo e considerat scump. Ce chestie...
Cum sunt preturile in Suedia fata de Romania, la acelasi produs?Mai mari, datorita TVA-ului?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate