BMW Seria 3 G20: detalii despre noua generație
Last Updated: Apr 28 2019 13:21, Started by
max_01
, Aug 16 2018 20:23
·
0
#38
Posted 04 October 2018 - 20:10
Libertarian, on 04 octombrie 2018 - 14:31, said:
Nu-mi place deloc interiorul, foarte "colturos" si plin de linii drepte designul bordului... urat si plictisitor si volanul! Exteriorul l-au facut in directia de design seria 7... un trend bolnav si pe la altii... e drept ca nu de azi de ieri, dar n-am inteles boala asta de a le face pe (aproape) toate asemanatoare... Este cea mai ergonomica mașina din câte am condus. Este orientata spre feelingul dat de dinamica, nu de confort, deși este foarte confortabila in același timp. |
#40
Posted 04 October 2018 - 20:27
Mie îmi place cum arată.
Dar deși conduc seria 3 de vreo 3 ani si ceva, nu am stat mereu cu ranjetul pe fata datorita dinamicii etc. poate e varsta la care nu mai ranjesc atat, e o masina ok, foarte ușor si plăcută de condus...dar doar atat, e o masina si atat. |
#41
Posted 04 October 2018 - 20:28
Arata bine
Dar de ce nu renunța la tableta aia si o integrează cumva in bord? |
#42
Posted 04 October 2018 - 21:16
MembruAnonim, on 04 octombrie 2018 - 20:28, said:
Arata bine Dar de ce nu renunța la tableta aia si o integrează cumva in bord? HEX2FUN, on 04 octombrie 2018 - 20:25, said:
Eu am timp și îmi place foarte mult ce văd, încă nu am găsit sistem mai bun ca iDrive. Legat de design, BMW este orientat spre sportivitate, pentru lux absolut exista alternative mai bune. Când vine vorba de plăcerea condusului, BMW este alegerea numarul unu. Edited by max_01, 04 October 2018 - 21:16. |
#43
Posted 04 October 2018 - 21:21
Da, bineînțeles, mai ales după ce lansează versiunea touring. Chiar ma gândeam la un GT, dar G20 nu o sa mai ofere tipul asta de caroserie, care mi se pare foarte practic. X3 este iarăși o opțiune de luat in seama, sau G30 touring.
Singura condiție sa ofere o alternativa hibrida cu autonomie 200km in modul electric, sau cât mai apropriat. |
#44
Posted 05 October 2018 - 11:03
Sunt curios pe ce motorizare vor merge la M-uri. Probabil ca doar vor mai impinge un pic motorul de 3l
|
#45
Posted 12 October 2018 - 16:47
BMW a demarat producția noii generații Seria 3: 5 clipuri filmate pe linia de asamblare a fabricii din Munchen
Noua generație BMW Seria 3 a intrat în producție. Pentru moment, sedanul de clasă medie este asamblat doar în cadrul fabricii din Munchen. Ulterior, noul Seria 3 va fi produs și în uzinele din Tiexi (China) și San Luis Potosi (Mexic). Noua generație Seria 3 este mai lung cu 76 de mm comparativ cu versiunea pe care o înlocuiește și are un amptament mai generos cu 41 de mm. Spațiul pentru pasageri a crescut, iar interiorul este acum garnisit cu o mulțime de tehnologii moderne. Instrumentarul digital de bord măsoară 12.3 inch în varianta de top, iar sistemul de infotainment comunică cu pasagerii prin intermediul unui ecran tactil cu o diagonală de 10.25 de inch. Pentru început, BMW oferă pe noul Seria 3 două motorizări pe benzină și trei unități diesel. Clienții pot alege următoarele versiuni: 318d (2.0 litri diesel, 150 CP), 320d (2.0 litri diesel, 190 CP), 330d (3.0 litri diesel, 265 CP), 320i (2.0 litri benzină, 184 CP) sau 330i (2.0 litri, 258 CP). Ulterior, nemții vor introduce o variantă plug-in hybrid (330e) și un nou vârf de gamă (M340i xDrive). http://www.automarke...inia-87365.html |
#46
Posted 13 October 2018 - 10:37
Eu mor pe faptul ca, cu fiecare generație creste dimensiunile mașinilor. Pana mea, un golf de acum 15 ani e mai mic decât un Polo actual. In timpul acesta, accesul in parcări este același, dimensiunile locului de parcare sunt aceleași, căile de rulare rămân aceleași....câștigi confort pe o parte, pierzi pe alta.
Ar fi soluția achiziționării unei clase inferioare, însă pierzi dotări și motorizări. |
|
#47
Posted 13 October 2018 - 10:59
richelieu, on 13 octombrie 2018 - 10:37, said:
Eu mor pe faptul ca, cu fiecare generație creste dimensiunile mașinilor. Pana mea, un golf de acum 15 ani e mai mic decât un Polo actual. In timpul acesta, accesul in parcări este același, dimensiunile locului de parcare sunt aceleași, căile de rulare rămân aceleași....câștigi confort pe o parte, pierzi pe alta. Ar fi soluția achiziționării unei clase inferioare, însă pierzi dotări și motorizări. Subscriu la ce zici. |
#48
Posted 14 October 2018 - 11:09
richelieu, on 04 octombrie 2018 - 20:10, said:
La un BMW, nu ai “timp” sa ii vezi interiorul prea mult. Ești ocupat sa ai un rânjet de satisfacție pe fata, plasat acolo prin modul in care se conduce Este cea mai ergonomica mașina din câte am condus. Este orientata spre feelingul dat de dinamica, nu de confort, deși este foarte confortabila in același timp. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sV9fhBwIGO8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Libertarian, 14 October 2018 - 11:10. |
#49
Posted 14 October 2018 - 12:27
richelieu, on 13 octombrie 2018 - 10:37, said:
Eu mor pe faptul ca, cu fiecare generație creste dimensiunile mașinilor. Pana mea, un golf de acum 15 ani e mai mic decât un Polo actual. In timpul acesta, accesul in parcări este același, dimensiunile locului de parcare sunt aceleași, căile de rulare rămân aceleași....câștigi confort pe o parte, pierzi pe alta. Ar fi soluția achiziționării unei clase inferioare, însă pierzi dotări și motorizări. |
#50
Posted 15 October 2018 - 03:26
Nu toata lumea sta in banana country Romania cu gropi de 15 cm adancime sa le pese de garda la sol . Intr-o tara civilizata asta nu e o problema.
|
#51
Posted 16 October 2018 - 09:37
Dap. De-aia se vând bine crossoverele in țările in care nu cresc banane.....
|
|
#52
Posted 26 October 2018 - 15:35
Noua generație BMW Seria 3 are prețuri pentru România: start de la 39.000 de euro
BMW a publicat lista de prețuri pentru noua generație Seria 3. Pe piața din România, sedanul de clasă medie este disponibil începând de la 38.854 de euro. Clienții au de ales între un motor pe benzină de 258 CP sau unul diesel de 190 CP. BMW spune că a dezvoltat scaune noi pentru Seria 3 care promit confort sporit pe distanțe lungi. Opțional, există un set de scaune sport (400 de euro) care acum oferă un sport lateral și mai bun. Tot pe lista opționalelor are și plafonul panoramic a cărui lungime a crescut cu 100 de milimetri. Pentru moment, pe piața din România, noul Seria 3 este disponibil doar cu două motorizări. Clienții vor putea alege varianta pe benzină 330i (2.0 litri, 258 CP, 400 Nm) sau versiunea diesel 320d (2.0 litri, 190 CP, 400 Nm). http://www.automarke...9000-87721.html Mai multe detalii, inclusiv comparatii intre acest model de BMW si competitorii sai, in linkul de mai sus. Edited by Dany_Darke, 26 October 2018 - 18:34. |
#53
Posted 26 October 2018 - 15:42
Deci un seria 3 chel la 40k€ este considerat mașină cu preturi pentru românia dar un model 3 care costa cam tot pe acolo e considerat scump. Ce chestie...
|
#54
Posted 26 October 2018 - 16:02
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users