Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 Impamantare boiler Tesy

Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...
 Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...
 Necesit ajutor in gasirea a doua ...

Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia

Concediu Halkidiki
 

Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#73
ibm_ioman

ibm_ioman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 04.04.2007
Subscriu acestui topic. Am comandat de BF mai multe produse de la ei, printre care si un prajitor de paine. Deoarece nu am fost multumit de produs (pur si simplu nu prajea bine painea) am solicitat retur in termenul legal. Am ambalat produsul in ambalajul original, produsul era absolut nou, fara nici o urma de uzura (nu il folosisem de mai mult de 2 - 3 ori) si am trimis prajitorul catre ei, platind, bineinteles, transportul.
Am primit in cateva zile raspuns ca nu imi pot accepta returul deoarece produsul prezenta urme de uzura si mi-au trimis poze: un prajitor aflat in stare jalnica, lovit, cu carcasa sparta si o gaura cat o minge de ping pong si ca daca vreau reparatie trebuie sa platesc produsul de nou. Asadar sa platesc inca o data produsul si sa primesc unul reparat. Le-am raspuns ca acela nu poate fi prajitorul pe care l-am trimis, insa mi-au raspuns sec ca nu pot face returul si daca vreau sa mi-l returneze in starea in care se afla. Le-am spus sa mi-l trimita, macar sa nu il pastreze si sa pateasca altcineva ca mine, specificand ca de data asta nu mai platesc su transportul. Mi-au trimis inapoi prajitorul si Surpriza! trebuia sa platesc transportul. Am refuzat, le-am transmis mesajul acesta, si mi-au raspuns ca asta e, produsul va fi casat, eu oricum va trebui sa platesc transportul pentru produsul refuzat.
Asadar si fara prajitor, si cu banii luati, si cu transport platit!
Asa, in prag de sarbatori.
Prin urmare, asa cum am spus, subscriu acestui topic, fie evitati pe cat posibil PCGarage, fie luati-va toate masurile atunci cand cumparati de la ei.

#74
adyAC/DCrocks

adyAC/DCrocks

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.10.2007
Forumul ala mygarage e mai rau acolo cand intru si vad x si y handicapati ce tasteaza pun si prostiile adminilor care sunt cei mai retardati  e ca si cum as fi intrun film de groaza !

#75
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Voi credeți că de "B" au primit ăștia și porecla de PcGarbage?

#76
Mircea1587

Mircea1587

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.08.2020
Cei de la pc garage, nici in 2020 nu se lasa mai prejos cu mizeriile!
Am comandat de la ei produse, printre care si o placa de baza. A trebuit sa returnez produsele pentru ca nu functionau (DOA) sau placa de baza avea o problema.
Am returnat, iar raspuns lor a fost “produsul prezinta zgarieturi (zgarieturile erau facute cu un cutit sau ceva de gen) si pinii de la socket au fost avariati .
Niste mizerii de oameni!
Cei care ati avut noroc, cumparati in continuare, dar cei care vor ceva mai serios customer care, orientati-va spre alte magazine de profil!

#77
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,823
  • Înscris: 07.06.2014
nu stiu treaba cu zgarieturile, insa spui ca ai avut mai multe produse. chiar toate nefunctionale? nu cred ca ai fi avut asemenea ghinion. asadar, se rezuma la placa de baza problema.

doar ca nu cred ca a fost defecta nici ea, cata vreme cei de la pcg spun ca pinii au fost avariati, cred ca ai avut un montaj defectuos, ai stricat placa si adio functionare. tare imi e ca problema a fost la montajul tau, astfel ca nu pcg este de vina. ei doar au constatat buleala ta.

#78
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Faza cu pinii indoiti pe placa de baza reprezinta un laitmotiv la pcgarbage.. Posted Image  Ma indoiesc ca sunt utilizatorii toti chiar asa de noobi incat sa avarieze toti pinii aia. Eu am mai zis si repet. faceti fotografii la rezolutie mare detaliate la produse inainte sa le trimiteti retur sau in garantie . Eventual filmati apoi in caz de frauda la garantii sau retur aveti macar probe. Eventual chemati si un prieten sa il aveti ca martor.
Ar fi bine sa filmati si la despachetare mai ales la produse care vin desigilate gen placi de baza.

Edited by -koss-, 27 August 2020 - 18:30.


#79
lgwharro

lgwharro

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 13.05.2020
M-au terminat cu capul... Sunt satul de ei le-am facut 3 reclamatii la ANPC...
Sunt niste jegosi si niste ordinari

#80
!R$

!R$

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 07.03.2007

View Post-koss-, on 27 august 2020 - 18:28, said:

Faza cu pinii indoiti pe placa de baza reprezinta un laitmotiv la pcgarbage.. Posted Image  Ma indoiesc ca sunt utilizatorii toti chiar asa de noobi incat sa avarieze toti pinii aia. Eu am mai zis si repet. faceti fotografii la rezolutie mare detaliate la produse inainte sa le trimiteti retur sau in garantie . Eventual filmati apoi in caz de frauda la garantii sau retur aveti macar probe. Eventual chemati si un prieten sa il aveti ca martor.
Ar fi bine sa filmati si la despachetare mai ales la produse care vin desigilate gen placi de baza.
pe asta cu pinii am patit-o si eu acum.
am scos placa din pc m-am uitat la ea eu si cu un prieten care era la mine, nu era nici un pin indoit apoi vad la PC Garage pe site ca au pus C.I.D. "pini indoiti/deteriorati pe socketul CPU, pcb zgariat/deteriorat".
nu mi-au dat mail, nu au trimis mesaj, poze, NIMIC.
a trebuit sa le dau eu mesaj sa ii intreb ce s-a intamplat iar ei imi trimit pozele in link-ul asta https://easyupload.io/6xwkku
dupa cum se vede in poze este un pin indoit care NU era asa cand am pus eu placa in cutie si am facut coletul pentru curier iar pe langa astea mi-au trimis poze cu gaurile placii de baza unde se pun suruburile de prindere care nu prea vad cum prinzi placa de baza in suruburi fara sa locul unde prinde surubul.
pe aia cu zgarieturile de pe acel plastic n-am inteles-o.

cu ceva zile in urma am asamblat pc-ul unui prieten care a venit cu eticheta de pe placa de baza vizibil zgariata si mototolita la un colt cum ca cineva a dezlipit-o.
din pacate omul a zis ca o lasa asa daca ii merge placa dar personal meritau domnii de la garaj sa le fie data cu ea in cap.
iar pe langa asta la o carcasa nu tocmai ieftina (AQIRYS Arcturus ARGB) suruburile de prindere a ventilatorului din spate aveau capetele cu surubelnita scapate peste ele...

Attached Files



#81
AndreiCristian90

AndreiCristian90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.01.2009
Probleme foarte mari cu plata pe care vroiam sa o fac. Long story short, eu le dadeam mesaje si le spuneam care e problema, reprezentantul de vanzari imi spunea sa astept 48 de ore ca dispare plata din cont in timp ce produsele dispareau din stoc.

Eu le spuneam fix asta, ei imi ziceau sa reefac comanda. Cu produsele care dispareau din stoc / altele care deja nu mai erau.

A fost halucinant. Raspunsuri scurte, seci, complet pe langa problema.

A trebuit eu sa vorbesc cu PAYU si ING si sa le spun ca nu au implementat complet sau gresit https://ing.ro/perso...nking/3DSecure.

Dupa m-au redirectionat sa vorbesc din nou cu PAYU si sa astept.

I-am rugat sa imi trimita datele sa platesc prin transfer bancar, pentru ca nu mai puteam sa schimb metoda de plata (cel mai bun sistem) si aparent, nici ei.

Au fost 3 zile pline de nervi. Nervi facuti pentru ca eram pur si simplu socat cat de complet dezinteresati sunt si ZERO ajutor din partea lor.

Nu recomand pcgarage.

#82
jimisdunga

jimisdunga

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.12.2007
Buna ziua tuturor.Am patit si eu la fel ca cel care a cumparat carcasa de calculator Segotep The Wind. Carcasa a sosit cu placa frontala cazuta avand toate urechile de prindere rupte.Ambalajul la primire nu prezenta urme de lovire.La desfacerea ambalajului care l-am  filmat  am constatat problema.Dupa 10 zile de reclamati si fotografi trimise (cerute de ei) mi-sa transmis  sec ca vina e a mea trebuia sa refuz ,returnez pachetul pe loc pe motivul ca ambalajul era deteriorat(lateral cartonul avea o mica zgarietura).Ca sa se rupa in asa fel trebuia sa-l arunce de la etaj.In final am cumparat solutie de lipit plastic si dupa o ora de lucru  am lipit toate cele 16 bucati de urechii inapoi la locul lor..Am cumparat si de la alte firme dar atitudinea celor de la Pcgarage fata de client ma lasat masca.Am scris si un review despre produsul respectiv pe siteul lor.Adevarata fata a firmelor se arata cand ai o problema cu eii.

Edited by jimisdunga, 27 November 2021 - 11:33.


#83
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,545
  • Înscris: 21.12.2006
Incearca sa contactezi Segotep direct, sa te redirectioneze catre importator, sau sa decida ei situatia ta. O firma serioasa nu se incurca in maruntisuri. Trimite-le aceleasi filmari
Intre timp reclama si la ANPC, macar amenda pe care o vor plati va fi mai mare decat valoarea carcasei

#84
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
Toate produsele sensibile au optiune de verificare colet, adica monitoare, televizoare, carcase etc
Cine va pune sa nu verificati un colet fratilor?
Mai ales ca se cam stie cum se manipuleaza coletele de curieri.
Daca va este lene e problema voastra.
Am luat si eu o carcasa am dat cu cutetul pe scociul cutiei si am scoso pe hol, treaba de 3 minute.
La fel si un tv, scos din cutie bagat in priza in fata usi sa verific displayul
Bine l-am cinstit pe curier ca a stat sa il bag in priza.

Indiferent de unde luati verificati ca nu va ia mai mult de cateva minute

#85
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,981
  • Înscris: 06.09.2004
===============================

Edited by isr2002, 29 November 2021 - 15:59.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate