Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#1
gobigsm

gobigsm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 26.01.2008
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie - ei se vor "spala pe maini" si veti ramane cu paguba!

Patania mea:
La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne pe dinafara, in interior, Carcasa Segotep avea 1 picior rupt si carcasa deformata in acel loc.
Dupa ce am luat legatura cu angajatul PCGarage si i-am transmis pozele solicitate cu ambalajul si carcasa, acesta, vazand urmele lasate pe cutia de carton a ambalajului de capsatorul cu care a fost "inchisa" aceasta cutie in cursul fabricatiei, le-a folosit ca sa se "spele pe maini", spunand ca sunt semne de lovire si trebuia sa refuz pachetul.
Cinstit vorbind - nu aveam nici o sansa, fara sa deschid pachetul, sa banuiesc ca inauntru este lovita carcasa.
Sunt dezamagit ca la o comanda de aproape 3400 Ron PC Garage ajunge sa se  "spalele pe maini" pentru o problema pentru care clientul nu are nici o vina si la componenta cu valoarea cea mai mica, la 170 Ron.
Nu ma asteptam la o astfel de abordare. Evident ca nu voi mai comanda vreodata de la PCGarage si voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat de neserioasa.


numai de bine ...

Attached Files



#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,493
  • Înscris: 19.04.2009
Am zeci de comenzi la PCG

Nu o sa te ascult, voi continua sa comand de la ei :)

#3
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Insista la PC GARGE... poate gasesti pe altcineva la telefon.
Peste tot sunt angajati zelosi, sau batuti in cap.

#4
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Da, asa e ! multi useri de pe softpedia au la semnatura informatia ca pcgrage are probleme cu garantia.
Dau un exemplu:
Attached File  Screenshot 2018-06-27 17:10:37.png   360.75K   389 downloads

#5
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,891
  • Înscris: 25.12.2016

View Postgobigsm, on 27 iunie 2018 - 16:03, said:

Nu ma asteptam la o astfel de abordare.
Ei au aceasta abordare de multi ani, probabil nu te-ai informat inainte de a comanda... ai fi vazut ca sunt sute de cazuri pe net cu aceeasi problema: refuz inlocuire/service/garantie pe motiv ca produsul a fost deteriorat de client.

#6
Mr_Gadget

Mr_Gadget

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 26.06.2018
Bun venit in echipa celor care si-au luat teapa (cu garantia,in cazul meu) cu PCGar(b)age.

#7
tico18

tico18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,771
  • Înscris: 17.05.2018
Nu cred ca problema este de la curierat, n-avea cum in ditamai cutia aia sa se rupa piciorul ala de la carcasa. trebuiau sa joace fotbal cu cutia aia ca sa existe macar o sansa sa se rupa din vina curieratului. Reclamai la ANPC ca ti-au vandut ca nou un produs defect

Edited by tico18, 27 June 2018 - 16:14.


#8
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Poti pati asa la orice magazin online de la care comanzi ceva transportat prin curier. Ori verifici la livrare si platesti daca totul e ok, ori iti asumi riscul.

#9
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
daca esti persoana fizica:

scrie pe AWB ceva de genul "deschidere la livrare" sau "livrare cu verificare"?

daca da, te-ai ars singur, pe barba ta si nu mai trancani aiurea dand vina pe altii.
daca nu, direct reclamatie la ANPC pe site. copie factura atasata si descrii ce s-a
intamplat (ca nu aveai posibilitatea sa verifici produsul la momentul livrarii).

daca ai cumparat "pe firma"...dumnezeu cu mila. doar sa-i dai judecata si doar in caz
ca nu aveai livrare cu verificare. bataie de cap multa si ei o sa stie asta, iar tratamentul
de care vei avea parte...pe scurt, se numeste sictir.

end of the f*ckin' story.

Edited by dygey, 27 June 2018 - 16:22.


#10
Niuu

Niuu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 22.06.2016
Trimite-l si tu inapoi si cere restituirea platii ; cand o sa vada piciorul rupt arata-te urmele capsatorului pe cutie si spune-le ca nu trebuiau sa accepte coletul daca prezenta urme de deteriorare .

Sa vedem lor cum le place.

#11
tico18

tico18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,771
  • Înscris: 17.05.2018

View Postsergiu_psc, on 27 iunie 2018 - 16:15, said:

Poti pati asa la orice magazin online de la care comanzi ceva transportat prin curier. Ori verifici la livrare si platesti daca totul e ok, ori iti asumi riscul.
Nu-i chiar asa, in urma cu vreo 2 ani am comandat o carcasa cu sursa banala de pe emag si mi-a sosit cu tabla indoita pe un capac lateral, am sunat la ei, a venit curieru' si-n 5 zile aveam alta carcasa. Sunt "neseriosi" astia daca fac asa ceva, cum sa spui ca este de vina clientul sau curieratul vanzandu-i omului o carcasa pe care TU ca vanzator o stii cu defect. Nu de aia, si-au schimbat de cateva ori firma de curierat, nu vroiau cei de la curierat sa mai lucreze cu ei sa le duca marfurile ca sunt neseriosi

View Postdygey, on 27 iunie 2018 - 16:18, said:

scrie pe AWB ceva de genul "deschidere la livrare" sau "livrare cu verificare"?

daca da, te-ai ars singur, pe barba ta si nu mai trancani aiurea dand vina pe altii.

Exista lege care spune clar, produsul la o comanda online se schimba ORICE ar fi daca nu corespunde cerintelor clientului, asa ca treaba asta este fix problema firmei cum o rezolva sa-i dea omului carcasa cum trebuie. Poti sa ai livrare cu verificare si dupa cateva ore sa constati ca dupa ce ai montat sistemul nu-ti merge sursa... ce ai vrea sa stea curieru sa verifici toata carcasa + sursa?

Edited by tico18, 27 June 2018 - 16:31.


#12
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015
Eu cand cumpar astfel de lucruri prefer sa deschid coletul la primire Posted Image , de obicei iau de la emag si nu am avut niciodata probleme cu transportul Posted Image

Edited by diegodanny, 27 June 2018 - 16:22.


#13
jegmihai

jegmihai

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,536
  • Înscris: 03.09.2013

View Postsuper8, on 27 iunie 2018 - 16:11, said:

Din ce îmi amintesc, @Eiffel parcă este singurul care să aibă o astfel de semnătură. Mai sunt și alții?

#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
pcgarage nu e cumparat de emag? nu mai stiu dar parca auzisem ceva

#15
tico18

tico18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,771
  • Înscris: 17.05.2018

View Postdiegodanny, on 27 iunie 2018 - 16:22, said:

Eu cand cumpar astfel de lucruri prefer sa deschid coletul la primire Posted Image , de obicei iau de la emag si nu am avut niciodata probleme cu transportul Posted Image
Sunt chestii care n-au cum sa le vezi la prima deschidere... de exemplu  zgaraieturi superficiale, indoituri in unghiuri invisibile la prima vedere, sau nu merge sursa... N-ai cum, ca firma sa te scoti acuzand clientul si curieratul ca n-au manipulat marfa lor cum trebuie. Solutia este reclamatie la ANPC ca este comanda online.... sa vina mai multe plangeri, sa-si ai niste amenzi zdravene si sa vedeti pe urma daca mai strica curieratul produsele lor.

View Postunbrutus, on 27 iunie 2018 - 16:25, said:

pcgarage nu e cumparat de emag? nu mai stiu dar parca auzisem ceva
Nu sta emag-ul sa se complice cu ei, sa-i cumpere, poate o avea parteneriate de produse, chestii dinastea

Edited by tico18, 27 June 2018 - 16:31.


#16
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View Posttico18, on 27 iunie 2018 - 16:21, said:

Exista lege care spune clar, produsul la o comanda online se schimba ORICE ar fi daca nu corespunde cerintelor clientului, asa ca treaba asta este fix problema firmei cum o rezolva sa-i dea omului carcasa cum trebuie
vezi ca am editat. mda, de acord ca se schimba (la PF), dar comerciantul va diminua valoarea produsului pentru
ca nu a semnalat nimeni la predare problemele, daca livrarea este cu verificare. e un joc de-a soarecele si pisica.
cineva trebuie sa plateasca. ori firma de curierat, dar se reclama/returneaza produsele la momentul livrarii, daca
exista posibilitatea deschiderii coletului, ori clientul daca nu a verificat pentru ca e bou si stie ca are numai drepturi
si nu si obligatii. daca livrarea nu e cu verificare, comerciantul nu mai are ce sa caraie si inghite galusca.

Quote

(3)
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată
din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor
şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator
în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru
diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de
retragere în conformitatecu art. 6 alin. (1) lit. h)
.

Edited by dygey, 27 June 2018 - 16:34.


#17
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
eMag a cumparat PCgarbage-ul

#18
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
Ei... eMag mi-a trimis Xbox-ul de BF desfacut... Ii lipsea cablul de alimentare, in rest era ok, nu a fost pornit, toate componentele erau sigilate, doar cutia nu. Nu avea nici macar o folie simpla pe el. Chiar ma mir ca nu a cazut din cutie in timpul transportului.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate