Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
Last Updated: Nov 29 2021 15:53, Started by
gobigsm
, Jun 27 2018 16:03
·
0
#1
Posted 27 June 2018 - 16:03
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
Orice problema veti avea de la transportul marfii sau garantie - ei se vor "spala pe maini" si veti ramane cu paguba! Patania mea: La circa 40 de minute de la primirea comenzii, cand am desfacut 1 din cutii,desi cutia de carton nu arata semne pe dinafara, in interior, Carcasa Segotep avea 1 picior rupt si carcasa deformata in acel loc. Dupa ce am luat legatura cu angajatul PCGarage si i-am transmis pozele solicitate cu ambalajul si carcasa, acesta, vazand urmele lasate pe cutia de carton a ambalajului de capsatorul cu care a fost "inchisa" aceasta cutie in cursul fabricatiei, le-a folosit ca sa se "spele pe maini", spunand ca sunt semne de lovire si trebuia sa refuz pachetul. Cinstit vorbind - nu aveam nici o sansa, fara sa deschid pachetul, sa banuiesc ca inauntru este lovita carcasa. Sunt dezamagit ca la o comanda de aproape 3400 Ron PC Garage ajunge sa se "spalele pe maini" pentru o problema pentru care clientul nu are nici o vina si la componenta cu valoarea cea mai mica, la 170 Ron. Nu ma asteptam la o astfel de abordare. Evident ca nu voi mai comanda vreodata de la PCGarage si voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat de neserioasa. numai de bine ... Attached Files |
#2
Posted 27 June 2018 - 16:10
Am zeci de comenzi la PCG
Nu o sa te ascult, voi continua sa comand de la ei |
#3
Posted 27 June 2018 - 16:11
Insista la PC GARGE... poate gasesti pe altcineva la telefon.
Peste tot sunt angajati zelosi, sau batuti in cap. |
#4
Posted 27 June 2018 - 16:11
Da, asa e ! multi useri de pe softpedia au la semnatura informatia ca pcgrage are probleme cu garantia.
Dau un exemplu: Screenshot 2018-06-27 17:10:37.png 360.75K 389 downloads |
#5
Posted 27 June 2018 - 16:12
gobigsm, on 27 iunie 2018 - 16:03, said:
Nu ma asteptam la o astfel de abordare. |
#6
Posted 27 June 2018 - 16:12
Bun venit in echipa celor care si-au luat teapa (cu garantia,in cazul meu) cu PCGar(b)age.
|
#7
Posted 27 June 2018 - 16:13
Nu cred ca problema este de la curierat, n-avea cum in ditamai cutia aia sa se rupa piciorul ala de la carcasa. trebuiau sa joace fotbal cu cutia aia ca sa existe macar o sansa sa se rupa din vina curieratului. Reclamai la ANPC ca ti-au vandut ca nou un produs defect
Edited by tico18, 27 June 2018 - 16:14. |
#8
Posted 27 June 2018 - 16:15
Poti pati asa la orice magazin online de la care comanzi ceva transportat prin curier. Ori verifici la livrare si platesti daca totul e ok, ori iti asumi riscul.
|
#9
Posted 27 June 2018 - 16:18
daca esti persoana fizica:
scrie pe AWB ceva de genul "deschidere la livrare" sau "livrare cu verificare"? daca da, te-ai ars singur, pe barba ta si nu mai trancani aiurea dand vina pe altii. daca nu, direct reclamatie la ANPC pe site. copie factura atasata si descrii ce s-a intamplat (ca nu aveai posibilitatea sa verifici produsul la momentul livrarii). daca ai cumparat "pe firma"...dumnezeu cu mila. doar sa-i dai judecata si doar in caz ca nu aveai livrare cu verificare. bataie de cap multa si ei o sa stie asta, iar tratamentul de care vei avea parte...pe scurt, se numeste sictir. end of the f*ckin' story. Edited by dygey, 27 June 2018 - 16:22. |
#10
Posted 27 June 2018 - 16:19
Trimite-l si tu inapoi si cere restituirea platii ; cand o sa vada piciorul rupt arata-te urmele capsatorului pe cutie si spune-le ca nu trebuiau sa accepte coletul daca prezenta urme de deteriorare .
Sa vedem lor cum le place. |
|
#11
Posted 27 June 2018 - 16:21
sergiu_psc, on 27 iunie 2018 - 16:15, said:
Poti pati asa la orice magazin online de la care comanzi ceva transportat prin curier. Ori verifici la livrare si platesti daca totul e ok, ori iti asumi riscul. dygey, on 27 iunie 2018 - 16:18, said:
scrie pe AWB ceva de genul "deschidere la livrare" sau "livrare cu verificare"? daca da, te-ai ars singur, pe barba ta si nu mai trancani aiurea dand vina pe altii. Edited by tico18, 27 June 2018 - 16:31. |
#12
Posted 27 June 2018 - 16:22
Eu cand cumpar astfel de lucruri prefer sa deschid coletul la primire , de obicei iau de la emag si nu am avut niciodata probleme cu transportul
Edited by diegodanny, 27 June 2018 - 16:22. |
#13
Posted 27 June 2018 - 16:23
#14
Posted 27 June 2018 - 16:25
pcgarage nu e cumparat de emag? nu mai stiu dar parca auzisem ceva
|
#15
Posted 27 June 2018 - 16:28
diegodanny, on 27 iunie 2018 - 16:22, said:
Eu cand cumpar astfel de lucruri prefer sa deschid coletul la primire , de obicei iau de la emag si nu am avut niciodata probleme cu transportul unbrutus, on 27 iunie 2018 - 16:25, said:
pcgarage nu e cumparat de emag? nu mai stiu dar parca auzisem ceva Edited by tico18, 27 June 2018 - 16:31. |
|
#16
Posted 27 June 2018 - 16:30
tico18, on 27 iunie 2018 - 16:21, said:
Exista lege care spune clar, produsul la o comanda online se schimba ORICE ar fi daca nu corespunde cerintelor clientului, asa ca treaba asta este fix problema firmei cum o rezolva sa-i dea omului carcasa cum trebuie ca nu a semnalat nimeni la predare problemele, daca livrarea este cu verificare. e un joc de-a soarecele si pisica. cineva trebuie sa plateasca. ori firma de curierat, dar se reclama/returneaza produsele la momentul livrarii, daca exista posibilitatea deschiderii coletului, ori clientul daca nu a verificat pentru ca e bou si stie ca are numai drepturi si nu si obligatii. daca livrarea nu e cu verificare, comerciantul nu mai are ce sa caraie si inghite galusca. Quote
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitatecu art. 6 alin. (1) lit. h) . Edited by dygey, 27 June 2018 - 16:34. |
#18
Posted 27 June 2018 - 16:31
Ei... eMag mi-a trimis Xbox-ul de BF desfacut... Ii lipsea cablul de alimentare, in rest era ok, nu a fost pornit, toate componentele erau sigilate, doar cutia nu. Nu avea nici macar o folie simpla pe el. Chiar ma mir ca nu a cazut din cutie in timpul transportului.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users