Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
Last Updated: Nov 29 2021 15:53, Started by
gobigsm
, Jun 27 2018 16:03
·
0
#55
Posted 28 June 2018 - 16:28
#56
Posted 28 June 2018 - 17:47
Sigur nu trebuia montat piciorușul ăla ca o piesă lego ? Zi mersi că ai avut bucata de plastic in colet și nu era o cutie de magician.
Dar na bine-nțeles că romanul dacă își cumpără un telefon made in China cu cele mai ieftine piese are pretenția și să meargă ca un flagship, eventual să fie și din titanium sau placat cu aur Am avut carcasă la banii ăștia, ce pretenții mai poți să vrei ? asta e la risc ca și cu telefoanele chinezești |
#57
Posted 28 June 2018 - 17:50
#59
Posted 28 June 2018 - 18:26
YourFan, on 28 iunie 2018 - 16:12, said:
eMag-ul controleaza si PCgarbage-ul... |
#60
Posted 29 June 2018 - 01:09
calbog, on 28 iunie 2018 - 17:47, said:
romanul dacă își cumpără un telefon made in China cu cele mai ieftine piese are pretenția și să meargă ca un flagship Si flagship-u' ala, cam pe unde plm e facut? Ia zi ma un exemplu de telefon, flagship sau nu, care NU e meid in ceaina. Unu' sa fie facut in Nemtia, Papua Noua Guinee, Romanistan sau ce vrei tu. Inclusiv piesele sa nu fie facute in Chinezia. Hai, baga. Ma-sa pe gheata de treaba, nici trolleala nu mai e ce-a fost...o fi si asta facuta tot in China, cu cei mai ieftini trolli...care se cred flagship-uri. Hapciu... |
#61
Posted 29 June 2018 - 10:27
adisz, on 28 iunie 2018 - 11:06, said: Nu vreau sa par carcotas,dar la contact apare asa: Detalii contact: Telefon preluare comenzi noi: 021 365 65 65 SMS (tarif normal): 0758 031 031 Telefon garantii: 021 365 65 00 Fax: 0372 007 075 Am sunat eu, la ambele numere... nu raspunde nimeni inafara e robot... cica sa nu-mi fac griji ca ma suna ei! A trecut mai mult de o saptamana de atunci... Nu am avut niciodata probleme cu pcgarage (pentru ca nu am returnat nimic / nu am trimis nimic in garantie), dar sa-mi trimita casti defecte si sa refuze inlocuirea pe motiv de "igiena"... Bine macar ca le-au redus pretul de la 250 la 75 (daca le aruncau la cos sigur ieseau in pierdere, asa si-au scos marja de profit). |
#62
Posted 29 June 2018 - 12:21
La primire pachet scrie destul de clar ca reclamatiile ulterioare nu se iau in considerare.
|
#63
Posted 29 June 2018 - 16:25
Hai sa fim seriosi... nu sta niciun curier (eu uul nu am aceasta pretentie) sa testezi produsul... pana la urma magazinul poate sa aleaga daca-si asuma cei 1-5% de rebuturi care le vinde (nu, nu e vina lor, nu am pretentia sa testeze fiecare produs) sau ignora clientii care au nenorocul sa cumpere un rebut (sigur nu sta chinezu' sa puna stampila CTC). Ideea e ca pcgarage le da cu flit la toti cei care au o problema (REALA!) cu produsul cumparat (NOU, nu resigilat). Pana acum nu am trimis produse in garantie (iti asumi calitatea indoielnica... de exemplu, aparat de tuns philips... cine sta sa testeze cum tunde/par moale/tare/nespalat/carliontat/etc?... il arunci si treci la urmatorul...), dar sa trimita un produs defect de nou si sa te ignore total... dubios!. Bine, sa nu exageram, sigur voi mai cumpara de la pcgarage...
ps. Nu e vorba de valoarea produsului, ci de atitudinea vanzatorului! Edited by tclau, 29 June 2018 - 16:26. |
#64
Posted 29 June 2018 - 16:57
tclau, on 29 iunie 2018 - 16:25, said:
Hai sa fim seriosi... nu sta niciun curier (eu uul nu am aceasta pretentie) sa testezi produsul... pana la urma magazinul poate sa aleaga daca-si asuma cei 1-5% de rebuturi care le vinde (nu, nu e vina lor, nu am pretentia sa testeze fiecare produs) sau ignora clientii care au nenorocul sa cumpere un rebut (sigur nu sta chinezu' sa puna stampila CTC). Ideea e ca pcgarage le da cu flit la toti cei care au o problema (REALA!) cu produsul cumparat (NOU, nu resigilat). Pana acum nu am trimis produse in garantie (iti asumi calitatea indoielnica... de exemplu, aparat de tuns philips... cine sta sa testeze cum tunde/par moale/tare/nespalat/carliontat/etc?... il arunci si treci la urmatorul...), dar sa trimita un produs defect de nou si sa te ignore total... dubios!. Bine, sa nu exageram, sigur voi mai cumpara de la pcgarage... ps. Nu e vorba de valoarea produsului, ci de atitudinea vanzatorului! Exact. Atata timp cat la primire nu poti verifica decat ambalajul pachetului, te poti trezi oricand ca ambalajul sa fie ok si marfa din interior deteriorata. La E-mag am patit asa ceva si nu a fost nici o problema; pur si simplu au inlocuit aparatul. Acum ca stiu ca PCGagare este o firma de tepari, care odata ce au luat banii pe marfa, nu ii mai intereseaza daca in pachet marfa e rupta, defecta, etc ..., eu personal sigur nu mai cumpar de la ei. Prefer sa cumpar de la magazine online care isi asuma garantia si riscul defectiunilor aparute la transport si nu lasa clientul cu paguba. Am avut noroc, fata de alti utilizatori de aici care au ramas cu laptop-uri cu ecran spart si altele, ca la mine paguba a fost pana in final nesemnificativa. Dar oricum "nu a fost vorba de valoarea produsului, ci de gest" ! Edited by gobigsm, 29 June 2018 - 16:58. |
|
#65
Posted 29 June 2018 - 20:33
Daca vrei sa nu ai probleme, emag. Evident ca problemele nu se vad decit la garantii si la chestii din-astea cu produse deteriorate, in rest orice oligofren iti poate trimite ceva prin curier, "fara probleme".
Deshiderea coletului la primire este o imbecilitate. Ei ar trebui sa se asigure ca folosesc o firma de curierat serioasa si sa NU puna niciodata la indoiala spusele clientului. In plus, daca comanzi enspe colete n-ai nici timp, nici nervi sa verifici fiecare particica daca nu e pushkata. O firma serioasa nu se uita la cacaturi din-astea, mai ales cind e vorba de 170 de lei, faptul ca PC Garace se caca pe ei pentru 170 de lei nu ne spune decit ca sint niste fomisti disperati. Daca tot i-a cumparat emag poate ca e timpul sa-i integreze, asta daca nu cumva ii tine tocmai ca sa para extraodinar de neseriosi si sa fuga toti catre emag Am cumparat de pe amazon un carucior de copii pliabil si asa l-am intins ca l-am rupt. Habar n-am daca a fost o problema cu el sau am folosit io o forta superherculeeeeana, ideea este ca nici macar nu s-a pus problema sa ma intrebe detalii sau sa insinueze ca ar fi fost vina mea. Retur si gata. Am trimis produsul deteriorat cu posta romana si mi-au dat si banii de transport inapoi. |
#66
Posted 02 July 2018 - 16:08
Asa cum ma asteptam (traim in Romania), ANPC da dreptate pcgarage-ului... nu am dreptul sa returnez casca bluetooth stricata (Livrata defecta! Eu cerusem inlocuirea sau cumpararea alteia mai scumpe).
Edited by tclau, 02 July 2018 - 16:08. |
#67
Posted 02 July 2018 - 16:12
Cumperi cu PayPal de pe co uk, nu te oprește nimeni și dai dispută
|
#68
Posted 02 July 2018 - 16:18
Stiu, dar parca nu poti astepta 2 luni pentru orice prostie... si credeam ca mai sunt firme serioase pe tarlaua asta...
|
#69
Posted 02 July 2018 - 16:20
In Romanistan ? Zi și mie dacă găsești
Edited by calbog, 02 July 2018 - 16:21. |
|
#70
Posted 18 May 2019 - 18:32
As vrea sa cumpar un LG G7 de pe emag,dar e vandut si livrat de Vigafone ! Ce firma o mai fi si asta !? Este si pe PCGarage,dar acum nu mai am incredere nici in ei. Macar de ar fi un produs facut pentru Europa si nu pentru UK sau alte piete cum am patit cu un LG G6 luat de pe Quickmobile si care a trebuit sa-l returnez. Ce parere aveti Vigafone de la Emag sau pcgarage?
|
#71
Posted 12 October 2019 - 20:49
Și dacă am in plan să cumpăr un TV de 65 diagonală cum naiba îl probez eu în fața blocului, vine curierul până sus cu mine la un unpacking?
|
#72
Posted 21 November 2019 - 22:41
Si eu am avut probleme cu ei atat la garantie cat si la retur. Mi-au refuzat un return pe peste 2000 RON pentru ca pur si simplu asa au vrut ei si m-au invitat sa ma adresez cui vreau eu daca am o problema cu asta. Si banii pierduti nu sunt cea mai mare problema, ci felul in care te trateaza. Am simtit ca ma ia durerea de ceafa dupa ce am iesit de la discutia cu departamentul lor de relatii cu publicul. Sunt de un tupeu si de-o nesimtire fara limite.
Recomand oricui sa stea departe de PCGarage. Daca se intampla sa fie vreo problema cu produsul cumparat nu se poate rezolva nimic cu ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users