Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Kadjar 1.2 TCE 130 CP

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
611 replies to this topic

#451
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Așa e sistemul și la mine, și mie îmi convine așa. Marele avantaj în timp e că geamul nu se zgârie dacă îl deschizi prăfuit, înghețat, găinățat etc, plus că geamul se deschide întotdeauna ușor și uniform. Picăturile de apă fug singure în mers, de la soluția hidrofobă.

#452
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postalexcrist, on 05 decembrie 2018 - 08:10, said:

Așa e sistemul și la mine, și mie îmi convine așa. Marele avantaj în timp e că geamul nu se zgârie dacă îl deschizi prăfuit, înghețat, găinățat etc, plus că ...
Plus ca toata apa aia ajunge in portiera , nu e bine deloc . Astea-s facute la " metru " de mantuiala

#453
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,895
  • Înscris: 22.12.2005
Nu stiu..la masini de peste 10ani (e adevarat,japo) cu tot frecatul geamului nu exista nici o problema.
Cat estimezi ca dureaza pana se zgarie?100 de ani?..


Cam frecare de menta daca am ajuns sa ne doara de 'gainat' pe geamuri.
Mai ales la masini de 'duzina',hai ca la una de expozitie mai inteleg.

Apa paie si bataie(adicalea kilometrii colegilor).

#454
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Depinde de norocul fiecăruia. Nu se zgârie geamul de la frecat cu cauciucul, se zgârie de la fire de nisip. Fire pe care poți să nu le prinzi niciodată, sau poți să le prinzi a doua zi după ce ai cumpărat mașina. Iar când o pățești, se întâmplă de-astea:
[ https://www.ft86club.com/forums/attachment.php?attachmentid=44042&stc=1&d=1373808331 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://obswww.unige.ch/~wildif/cars/AHbj7/2002.10.01/glass/driver_window_1_med.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://obswww.unige.ch/~wildif/cars/AHbj7/2002.10.01/glass/driver_window_1_med.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Clar sistemul ăsta, oricare ar fi el, nu e un criteriu eliminatoriu pentru alegerea mașinii, eu am spus doar de ce îmi place așa. Mai departe depinde și de piticii fiecăruia. Parcă chiar cu Remicade (sper să nu confund Posted Image ) am avut eu ”dispute” pe tema folosirii ștergătoarelor pe parbriz vs. soluție hidrofobă. E cam același gen de discuție, doar că pentru alte geamuri.

Apa din portiere e o non-problemă. Apă în uși intră oricum, ori de la condens, ori chiar pe la chedere, chederele alea nefiind perfect etanșe la nicio mașină când geamurile sunt deschise, cu atât mai puțin în timpul mișcării geamului. Motiv pentru care orice mașină are canale de scurgere și evacuare a apei în partea de jos a portierelor. Iar când geamurile sunt închise presupun că și Remicade poate confirma că geamul său stă perfect lipit de chedere.

Edited by alexcrist, 05 December 2018 - 10:29.


#455
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Eu nu-mi amintesc sa fi vorbit de solutii hidrofobe ca nu cunosc nimic legat de ele dar poate mi-oi fi dat cu parerea :). Pe facebook pe grupul nostru m-am exprimat ca eu niciodata nu folosesc stergatoarele cand e vreme uscata pentru ca sunt sanse ca lamelele sa prinda niste particule de nisip fine si in ani apar zgarieturi. Am patit la Logan si e urat noaptea. Din cand in cand dau cu laveta de bumbac si solutie de spalat geamuri, oi fi eu exagerat dar la doua masini noi noute am observat fenomenul asta si nu e un efort foarte mare doar ironia vecinilor eventual.

#456
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Posibil să te confund eu, scuze.

Dar vezi, dacă la parbriz eviți ștergătoarele, la geamurile laterale de ce n-ai face-o? Cu atât mai mult cu cât geamurile laterale se udă/murdăresc mult mai greu în mers. Iar dimineața, când ștergi parbrizul, ștergi și lateralele și problema e rezolvată. Posted Image Apă (rouă) pe geamuri găsești puțin timp pe an pe geamuri, însă praf e mereu.

Cum ziceam, fiecare cu piticii lui. Eu de ștergătoare nu mă feresc, ba chiar le folosesc din abundență, și pe față, și pe spate. Dar pe laterale îmi convine mai mult că nu se freacă la deschidere, chiar și din simplul motiv că nu întind jegul pe tot geamul (ignorând uzura). Asta și pentru că la muncă parchez în subteran, cu acces cu cartelă (deschid geamul complet la fiecare intrare/ieșire), și unde mereu (fie vară, fie iarnă) se pune un strat fin de praf pe toată mașina din cauza sistemului puternic de turbine de ventilație din subteran.

Edited by alexcrist, 05 December 2018 - 16:55.


#457
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Vad ca si altii au problema asta cu geamul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c9yXWSdyxaI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Am ajuns cu vremea asta rece la un consum exclusiv urban de 13%, viteza medie vad că e 13 km/h, circul in Cluj doar la ore de vârf. Mi se pare enorm ptr un motor de 1,2 litri sincer. Voi cum stati?

Edited by Remicade, 05 December 2018 - 17:30.


#458
silviur

silviur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 23.05.2003
6,7 dci 110 dimineață pe drumuri scurte de 2-3 km. 4,7 mediu pe 6000 km, 80% extraurban.

#459
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006

View PostRemicade, on 05 decembrie 2018 - 17:13, said:

Vad ca si altii au problema asta cu geamul
Cel mult o poți considera o problemă de design, că o problemă tehnică nu e. Așa e făcut sistemul. Că-ți place sau nu, e discutabil, la fel ca orice alt aspect al mașinii.

Însă să înghesui un cablu de 5mm în cheder mi se pare că pune un stres foarte mare pe macaraua geamului, mai ales la ultima fază, când e geamul sus și sistemul încearcă să-l împingă spre exterior să-l etanșeze, și nu va putea.

View PostRemicade, on 05 decembrie 2018 - 17:13, said:

Am ajuns cu vremea asta rece la un consum exclusiv urban de 13%, viteza medie vad că e 13 km/h, circul in Cluj doar la ore de vârf. Mi se pare enorm ptr un motor de 1,2 litri sincer. Voi cum stati?
Depinde și pe ce distanță mergi. Dacă mergi doar cu motorul bocnă, e normal. Recordul meu absolut (tot 1,2, dar aspirat) e pe la vreo 16%, acum vreo 2 ani, dar eu tot drumuri scurte (2-3km) fac în oraș, și abia dacă se mișcă acul de temperatură 1mm până ajung la destinație. Cu motorul cald, consumul e decent, nu-s mari diferențe față de vară.

#460
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Remi , incearca sa incalzesti putin motorul la ralanti inainte sa pleci , o sa fie mai bine si pt motoras .

#461
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postsilviur, on 06 decembrie 2018 - 09:58, said:

6,7 dci 110 dimineață pe drumuri scurte de 2-3 km. 4,7 mediu pe 6000 km, 80% extraurban.
Un consum ffff bun. Motorul sta la caldura?

#462
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009
De acord cu Alex, la drumuri scurte cu motorul rece consumul este mare. Daca mai adaugi si traficul infernal e si mai rau! Si la ascutitoarea mea daca merg asa sare consumul spre 10-11%.

#463
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Drumuri scurte fac, 2-3 km, as putea sa o las la relanti 2-3 minute când ies din garaj sa vad. In cartea tehnica la Logan scria sa pornesc imediat ca sa se încălzească motorul in mers la mașina asta nu-mi amintesc daca scrie. Tot dau referințe Loganul că a fost prima mașină după Dacia 1310 și mi s-au părut avion, tot citeam manualul :).

#464
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
10-11 aveam asta vara, ba chiar 12-13, deci....iarna nici nu ma sinchisesc sa il masor ! Bine, si sistemul de masurare al reno e de toata jena....fara consum  all time . Eu il resetez pe perioade, am terminat rodajul...3000 km, reset, am trecut vara...3000 km, reset fix la sfarsitul lui Octombrie...peste 3000 km sau cat or fi la 1 martie iar reset, probabil ii voi da la 4000 km, sa fac un mediu la primii 10 mii. Compu e imposibil de folosit la masurat consumul, mai bine nu ii mai puneau toate rahaturile alea de categorii de trip-uri ! Poate il updateaza cumva...
Dimineata incalzesc binisor masina, minim 10 minute , sa fie pregatita pentru cei 3 km facuti in 15 minute 😂😂😂

Edited by M0sGerila, 06 December 2018 - 13:24.


#465
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006

View PostRemicade, on 06 decembrie 2018 - 13:18, said:

la mașina asta nu-mi amintesc daca scrie.
La orice mașină scrie asta, iar 2-3 minute de stat pe loc nu te vor ajuta cu nimic. Dacă nu se încălzește în mers 10 minute, cât crezi că se încălzește pe loc, când consumul e insignifiant? La un consum de 1L/h la ralanti (deși în realitate e mai mic, sub 0,7), un rezervor de 50L l-ai termina în 50 de ore. În mers, la o medie de 50km/h, în 50 de ore parcurgi 2500km. Faci 2500 km cu un plin? Că eu mă îndoiesc că ai consum mediu de 2%.
Iar dacă consumul la ralanti e așa insignifiant față de cel din mers, pe ce bază s-ar încălzi motorul mai repede în 2-3 minute de ars gazul aiurea în parcare? Din contră, dacă te apuci de de-astea, vei vedea o creștere a consumului, pentru că arzi benzină și nu parcurgi nimic cu ea.

Cartea aia a fost scrisă conform unor ingineri care știu ce înseamnă un motor iarna. E cam dubios s-o ignori și să pleci urechea la mituri de pe forumuri. :)

#466
silviur

silviur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 23.05.2003

View Postcata, on 06 decembrie 2018 - 11:17, said:

Un consum ffff bun. Motorul sta la caldura?

Drum liber cu 2 giratorii ....

#467
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostBaxon, on 06 decembrie 2018 - 10:39, said:

Remi , incearca sa incalzesti putin motorul la ralanti inainte sa pleci , o sa fie mai bine si pt motoras .
Cand ai zis putin te-ai referit la temperatura, nu? Adica de la 6 grade cate sunt in atmosfera la vreo 7-8 cat se incalzeste motorul pana sa plece, nu?
De ce o sa fie mai bine? Ai idee ce scrie in manualul de utilizare?
Dar dai sfaturi Posted Image

#468
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Mai toti recomanda incalzirea motorului in mers dar in acelasi timp recomanda si mersul mai subturat. Pai la motoarele astea este recomandat sa mergi de la 2500 rpm in sus, cum faci incalzirea in mers sub 2000 rpm ?
Aproape mereu plec cu motorul incalzit, daca indicatorul sta la 90 de grade cand e calda atunci dupa pozitia lui inseamna ca mereu plec cu ea cand are 70 , deci suficient de incalzit. Incalzirea asta o fac partial stationand si partial mergand fara sa accelerez peste 1500 rpm, adica un iddle run, cat se autotureaza ea.
Mult/putin, ieftin/scump, bine/rau asta e, consider ca e mai bine decat sa ii dau cheie si sa plec cu ea rece astfel incat atunci cand ajung la destinatie sa nu fie incalzita nici macar la 60 de grade !
Turbo astea mici au si ele niste nevoi aparte ca sa functioneze corect si pe termen lung !

Edited by M0sGerila, 06 December 2018 - 19:13.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate