Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Kadjar 1.2 TCE 130 CP

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
611 replies to this topic

#1
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Modelul este Renault Kadjar 1.2 litri TCE 130 CP, versiunea de baza Life.
Dotari de serie:
- ABS, EBD, ESP, HSA
- airbaguri evident tip cortina
- tempomat, limitator de viteza
- senzori de presiune pneuri
- frana de parcare electrica
- proiectoate ceata cu iluminare statica in viraj
- functie ECO Mode si Start & Stop
- tablou de bord color cu tehnologie LED
- computer de bord
- aer conditionat manual
- oglinzi electrice degrivante
- bancheta spate rabatabila
- scaun sofer reglabil inaltime
- volan reglabil inaltime/adancime
- radio, MP3, Bluethoot, port USB
- 2 prize 12 V
- torpedou luminat
- sistem de iluminare LED ptr lumini de zi si stopuri
- jante 17"


Versiunea imediat superioara ZEN avea in plus:
- senzori acustici fata/spate
- card acces/demaraj cu functia maini libere
- aer conditionat cu reglare bi-zona
- senzor de lumina si ploaie
- volan piele
- oglinzi retrovizoare rabatibile automat

Masina a costat 18.439 euro, RCA 527 de lei 12 luni, CASCO 350 euro/12 luni, garantie 5 ani cu 5 ani revizii gratuite. In plus am pus senzori parcare spate 1.200 de lei si covorase 128 lei.

Attached Files



#2
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Sa o stapanesti sanatos ! Cred ca esti primul posesor de turbata de asta de pe forum, in consecinta abia astept parerile despre motor, cum se comporta in viata de zi cu zi.
Am cochetat si eu cu Kadjar insa ma incadram cu bugetul la maxim zen, am ales in schimb sedanul intens care a fost si mai ieftin,  putin sub 16 mii euro. Inca astept dupa el sa ajunga, e de vreo doua saptamani in tara, cred ca nu gasesc translator de limba turca sa ii faca vama :D
Spor la pedalat !

Edited by M0sGerila, 09 June 2018 - 12:27.


#3
elvaligreco

elvaligreco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 28.10.2010
Frumoasa, s-o stapanesti sanatos si cati mai multi kilometri fara evenimente.

#4
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Multumesc pentru urari !Posted Image
Am mers 80 de km azi cand am luat-o in principal extraurban Cluj Turda pe drum european si Turda Cluj pe autostrada A3. Din pacate singura comparatie cu ce am condus pana acum Dacia 1310 Posted Image, Logan 1.4 75 CP si Logan 1.6 90 CP. Mi-a fost frica s-o turez ca jumatate e a bancii dar trage la prima vedere mult peste Logan 1.6 90 CP.

Conform cartii tehnice acceleratia 0-100 Km e undeva la 10,1 secunde deci peste ce am eu nevoie. Vad ca Loganul 1.6 90 CP are 11,5 secunde, niciodata nu m-a lasat balta, poti depasi orice cu conditia sa-i dai turatie si sa nu-ti fie frica.

Atasat e curba de cuplu si CP ai motorului de 1.2 TCE.

Attached Files


Edited by Remicade, 09 June 2018 - 12:42.


#5
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Faina ! Sa ai noroc de ea cu drumuri line fara probleme !
Trebuie sa-ti spun totusi ca pretul mi se pare enorm pt lipsa de dotari  Posted Image , puteai configura un Crossland cu acelasi motor 1,2 130 CP cu o gramada de dotari la 17 k . Insa daca tu esti multumit asta e cel mai important

Edited by Baxon, 09 June 2018 - 12:50.


#6
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
In teorie stiu si eu cum se comporta iar review-urile lui Robert Adam le stiu pe de rost. Cred ca se conduce ca un diesel insa cu o plaja mult mai larga. Toata treaba e sa nu ii dai in nas. Adica daca esti obisnuit, ca mine, cu loganul sa mergi la 1500 rpm, asta trebuie sa o iei usor de la turatia aia pana intra turbina, nu merge sa ii dai pedala.
Cel mai sanatos este sa retrogradezi, nu uita ca motorul ala se duce in treapta a treia pana la 130 km/h iar intr-a doua pana la 80, deci nu pateste nimic daca de la 1500 rpm intr-a treia ii dai a doua si o urci pana la 3000 rpm. Si la fel cu orice treapta.
Astea is motoare de turatie, le place acolo sus in ture.
Spor la rodaj , fa-l repede sa poti sa treci de 3500 rpm ;)

#7
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Asta cu dotarile e mai mult presiune sociala ca sa zic asa.
Ceea ce faci si tu intr-un fel :)

Dpmdv, in afara de volanul care putea fi imbracat, e un chel lain absolut ok.

Dupa ce am luat a 2a masina, un chel lain veritabil, singura chestie care sa zicem ca mi-a lipsit de pe prima masina pe care o conduce mai mult sotia si care e destul de dotata, au fost oglinzile electrice si cotiera. Pe restul nu mai dau 2 bani. E drept ca nu am luat-o noua.

In alta ordine de idei, parca un crossover merge sa fie mai dotat totusi si 4wd.

 Baxon, on 09 iunie 2018 - 12:42, said:

Faina ! Sa ai noroc de ea cu drumuri line fara probleme !
Trebuie sa-ti spun totusi ca pretul mi se pare enorm pt lipsa de dotari  Posted Image , puteai configura un Crossland cu acelasi motor 1,2 130 CP cu o gramada de dotari la 17 k . Insa daca tu esti multumit asta e cel mai important


#8
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
De acord cu tine, dar cand ai avut un Logan, chel line ca mine, merge o lafaiala full.
Poate viitoarea va fi altfel....peste 15 ani :D
Diferenta dintre versiuni era in cazul meu de vreo 1000 de euro fiindca mai pusesem ceva pe zen si atunci am plusat si am primit in plus o gramada de nebunii dintre care cel mai mult sunt convins ca ma vor bucura farurile full led, nu mai vorbesc de cotiera care arata mai normal cu frana electrica decat cu maneta care strica tot designul.


#9
manuiel2001

manuiel2001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 04.10.2012
Daca incercai si un DUSTER  2018...1.5 Litri, versiunea la 16 mii -16 mii si ceva  EURO aveai si o a doua parere!...

Dotari cu mult peste K de 18 mii...



#10
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Bugetul inițial a fost 10-11.000 de euro ptr un Sandero deci m-am întins mai mult, nu sunt pasionat de mașini le vad ca niste chestii care te duc din A in B.
Văzând dotările gamei superioare as fi vrut doar camera parcare spate că mereu mi-a fost frică să nu lovesc ceva încă de când am conduc Dacia 1310 :).
In rest când m-am dus la reprezentanta le-am zis că îmi trebuie un dotări aer condiționat in rest nimic :). Eu sunt o persoana foarte ușor de mulțumit. Apropo tempomatul ăla face toți banii, știu că ajungeam la mare cu dureri de picior de la apăsat accelerația. Păcat că nu prea ai unde să-l folosești prin Romania doar pe cele câteva autostrăzi.

4wd ieșea din discuție, chiar vorbeam cu cineva care avea Suzuki cu 4wd și se plângea că în 10 ani l-a folosit o data. Eu nu merg pe drumuri accidentate sa am nevoie chiar de 4wd.

#11
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Interesant cum lumea isi cumpara in 2018 masini cu cutie manuala. Dar vorba aia: ignorance is bliss.

#12
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Foarte faina masina, imi place tare mult culoarea.
Sa o folosesti sanatos!

P.S: 128 pe covorasele alea de Gledring e enorm. Daca stiam te rezolvam eu cu covorase. Posted Image

 izometric, on 09 iunie 2018 - 13:29, said:

Interesant cum lumea isi cumpara in 2018 masini cu cutie manuala. Dar vorba aia: ignorance is bliss.
Ahaha, da ce-are? Stii cum se zice, degustibus non disputandum. Pana exista cutie manuala eu tot de aia o sa iau. Prima masina automata (ma rog, intr-un fel) va fi electrica sau hibrid.

Edited by AstroNut98, 09 June 2018 - 13:35.


#13
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Nu vad nici un inconvenient, am condus mereu manuala, chiar îmi place să ating schimbătorul.

#14
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 Remicade, on 09 iunie 2018 - 13:25, said:

Păcat că nu prea ai unde să-l folosești prin Romania doar pe cele câteva autostrăzi.

Eu nu pe dracu. Il pui in localitati la 50 si il folosesti de-l ia toti dracii prin Romania.

 Remicade, on 09 iunie 2018 - 13:33, said:

Nu vad nici un inconvenient, am condus mereu manuala, chiar îmi place să ating schimbătorul.

D-aia am zis ca ignorance is bliss. Cand nu stii cum e cu automata, manuala e foarte OK.

Pentru mine modelele care nu ofera cutie cutie automata (adevarata, nu porcaria de easy-r) nu exista.

Edited by izometric, 09 June 2018 - 13:36.


#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Remicade, on 09 iunie 2018 - 13:25, said:

4wd ieșea din discuție, chiar vorbeam cu cineva care avea Suzuki cu 4wd și se plângea că în 10 ani l-a folosit o data. Eu nu merg pe drumuri accidentate sa am nevoie chiar de 4wd.
Nu trebuie sa mergi off road ca sa folosesti 4x4 . Cu Vitara merg pe sosea in 4x4 pe sport dar au fost si cazuri pe off road 4x4 cu lock  de nenumarate ori .
Masina ta e ok si cu 4x2 dar la banii astia puteai sa ceri scaunce incalzite , iarna sa vezi ce ok e , volan incalzit , chestii care daca tot dai un ban macar sa fie acolo .

Edited by calinkgb, 09 June 2018 - 14:48.
editare raspuns la un post sters


#16
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Masina a costat de fapt 17.650 euro, acei 18.439 euro sunt cu cele 5 revizii gratuite. Cum mi-au facut cadou sa zic asa 3 rate (3.210 lei) zic ca merita sa am 5 ani asigurati fara sa ma doara capul.
Am ales masina cu inima nu cu creierul, pur si simplu mi s-a pus pata, m-am mai dus la alti dealeri da stiam ca asta va fi. Nu am vrut sa ma intind mai mult cu banii, fac 5.000 de km/an ieseam mai ieftin cu UBER/Taxi daca e sa rationam.

#17
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Sa o stapanesti sanatos si cat mai multe drumuri cu ea fara probleme.
Daca tu esti multumit de ce ai luat, totul e ok !
Sa ne spui pareri ce iti place ce mai putin.

Edited by calinkgb, 09 June 2018 - 14:48.
nu hraniti trollii. Folositi "report"


#18
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Deci ce nu-mi place e cum se baga in marsarier, trebuie sa ridici de o galma si sa tragi stanga. Evident e din cauza obisnuintei. Apoi senzorii de parcare pusi separat de Renault care nu au indicator de distanta doar bipaie, pe Logan imi arata si distanta. Asta e altii conduc TIR si nu au senzori.
Cu Start and Stop inca nu m-am lamurit, o singura data am facut eu ceva ca nu pornea si imi arata ca la noobi "Apasati ambreiaj".
ECO l-am dezactivat pe perioada rodajului, am citit ceva pe reno.ro legat de asta.
Aaaa si computerul de bord nu arata cantitatea de combustibil consumat, la Logan arata.
Nu le poti avea pe toate nu ?
Mai e o chestie desi este cu 20 de cm mai lunga si 10 cm mai lata decat Logan faza 2 mie mi se pare mult mai imensa, o fi din cauza inaltimii ei ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate