Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poiana lui Ioc Khan CPI

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing
 BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 

Kadjar 1.2 TCE 130 CP

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
611 replies to this topic

#487
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostRemicade, on 07 decembrie 2018 - 12:45, said:

De încălzirea habitaclului sunt mulțumit, se face relativ repede , cred că până la urmă sunt anumite limitări ale fizicii, nu poți avea și mulți cai putere și consum minuscul pe benzină, pai un Logan de 90 CP are 10-11 la sută în infernul din Cluj.
Toată faza e sa nu forțez turații de peste 3000-4000 când e rece motorul.
M-am mai gândit la o chestie, daca nu dau drumul la căldură când o pornesc acea căldură care venea prin aeratoare oare rămâne în motor și îi grăbește încălzirea? Sa nu râdeți daca spun prostii că profesia mea e alta nu cu tehnica asta.
Și în final cred că nu ar mai trebui să-mi pun atâtea întrebări ci sa folosesc mașina 😀.
Da si nu, daca dai drumul doar pe fantele centrale si restul pe off iti baga prin rezistenta electrica, nu are treaba cu motorul !

@Reactor, la logan puneam autocolant negru, era bestial, cred ca o sa ma orientez si la asta dar deocamdata se incalzeste foarte repede, in 5-10 minute e foarte cald deja.

#488
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Mosule, fa o proba cu cadran (carton) in fata si vezi daca te multumeste si nu sunt probleme. Daca e ok, atunci pune-i autocolant.
Am avut un Fiat Doblo 1,3M-jet care doar cand stateai pe loc se mai incalzea cat de cat iarna. Daca mergeai cu ea, fie si in oras, scadea temperatura la motor la mai putin de 60 de grade. Caldura nu dadea neam. Dupa ce i-am blindat botul am avut cea mai tare masina din lume. Si dupa 2 ore daca o lasai in frig, tot gaseai motorul caldut.

#489
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
La asta rezistenta care cica ar avea 2000 de W face treaba, cand o "decuplez" parca baga rece, asa este senzatia !

#490
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
2000w? Este cam mult. Nu vreau sa ma gandesc despre cati amperi ar fi vorba la 12v.

#491
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostReactor2015, on 07 decembrie 2018 - 14:18, said:

Mosule, fa o proba cu cadran (carton) in fata si vezi daca te multumeste si nu sunt probleme. Daca e ok, atunci pune-i autocolant.
Am avut un Fiat Doblo 1,3M-jet care doar cand stateai pe loc se mai incalzea cat de cat iarna. Daca mergeai cu ea, fie si in oras, scadea temperatura la motor la mai putin de 60 de grade. Caldura nu dadea neam. Dupa ce i-am blindat botul am avut cea mai tare masina din lume. Si dupa 2 ore daca o lasai in frig, tot gaseai motorul caldut.
Ala avea termostatul partial deschis . Rromeala cu pus carton in fata e demult apusa dar mai sunt reminiscente la unii . Daca masina nu da caldura in habitaclu dupa 10 min de mers inseamna ca are un defect nu ca trebuie pus calandru in fata ca la Olcit cu motor boxer ...

#492
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostReactor2015, on 07 decembrie 2018 - 15:07, said:

2000w? Este cam mult. Nu vreau sa ma gandesc despre cati amperi ar fi vorba la 12v.
Asa am inteles, nu stiu exact si oficial.
Azi, la 0 grade am pornit spre casa, fara incalzit in prealabil. Dupa vreun km si 5 min a inceput sa bage caldut din rezistenta si desi i-am dat ceva ture motorul nu a ajuns nici la 60 de grade la finalul celor 3 km. Deci...pica varianta cu mers domol dupa pornire ca se incalzeste motorul ! Daca faci ca mine 12 minute, exclus !
E drept ca dupa inca 2 km si inca 10 minute a inceput sa bage serios caldura si temperatura motorului era optima.
Raman la varianta cu incalzitul atunci cand programul o permite, in principal dimineata !
Cu toate astea consumul este undeva la 7.7 mixt 50/50, adica foarte ok !

Edited by M0sGerila, 07 December 2018 - 18:11.


#493
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostBaxon, on 07 decembrie 2018 - 16:03, said:

Ala avea termostatul partial deschis . Rromeala cu pus carton in fata e demult apusa dar mai sunt reminiscente la unii . ...
De unde stii tu ca avea termostatul partial deschis?
Tu pana nu jignesti pe cineva si nu dai dovada de maxima lipsa de bun simt nu te simti bine, nu?
I-am spus sa puna carton de proba... "fa o proba cu cadran (carton) in fata si vezi daca te multumeste si nu sunt probleme"

#494
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,323
  • Înscris: 02.02.2006

View PostReactor2015, on 07 decembrie 2018 - 13:16, said:

Sunteti putin in eroare amandoi.
Da, in prima faza se incalzeste mai repede motorul dar daca nu este nevoie de caldura in calorifer si robinetul este inchis, atunci se deschide termostatul si lichidul de racire se duce in radiator unde totul se duce in atmosfera.
La orice masina moderna, folositi cu incredere caldura de la climatizare daca aveti nevoie de ea. Nu este semnificativa incalzirea motorului daca nu folositi climatizarea.
Păi văd că îmi dai dreptate. :) Și tu spui că apare e ușoară încălzire mai rapidă. :)

Din câte știu, nu toate mașinile au robinet la calorifer, la unele trece căldură permanent prin ele și doar fluxul de aer e direcționat a.î. să ajungă la temperatura setată. Nu bag mâna în foc, dar la mine așa pare să fie. La voi nu știu cum e. De-aia am spus că depinde de implementare.

Dar așa e, diferența de încălzire nu e extraordinară. N-am recomandat nimănui să meargă fără căldură ca să încălzească motorul mai repede. Nici eu nu-o fac. :)

#495
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Corect ce spui. Sunt masini la care caloriferul este incalzit incontinuu, inclusiv vara.
Pai ti-am dat dreptate si de aia am zis ca sunteti doar putin in eroare, adica in rest, este corect ce spuneati amandoi :)

Ieri, plecat cu masina rece din garaj (unde sunt cam 15 grade Celsius), dupa 4 km apa nu se ridicase peste 50 de grade Celsius pe un drum in coborare lunga.
Alte dati, pe un drum mai scurt dar cu forja, apa ajungea aproape la 90 de grade.

#496
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 25.11.2009
La voi pe bord apare indicator de temperatura apei ?

#497
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Doar analogic, in partea stanga a bordului cu inscriptii la 50 de grade si 130 parca !

Edited by M0sGerila, 08 December 2018 - 17:21.


#498
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 25.11.2009
Pai eu am pavele pătrate sau ce-or fi, 4 când e caldă, 2 când e dezmorțită :(.

#499
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Sedanul meu este echiparea Intens, are alte ceasuri de bord! Apa si combustibilul sunt analogice, cu ace si cel central este electronic !

#500
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 25.11.2009
Nu-mi dau seama de ce imi scade nivelul antigelului, am completat acum 6 saptamani ca era cu vreo 2-3 cm sub nivel, acum iarasi e mai coborat. La prima vedere nu vad sa fie pierderi pe undeva.
Trebuie sa verific si uleiul ca era o isterie legata de 1.2 TCE si nivelul uleiului.

#501
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,018
  • Înscris: 09.05.2009
La masinile noi scade un pic nivelul antigelul.

#502
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
La 12 utilitare si 3 autoturisme Renault completez periodic cu antigel fara a exista  un tipar in privinta disparitiei acestuia. Acelasi lucru il constat si in cazul altor masini pe  care le am (Isuzu, Fiat). Vorbim de masini noi care manifesta aceasta problema pana la 3-400k km cand se vand  la niciuna nefiind constatata vreo pierdere.

#503
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostRemicade, on 22 decembrie 2018 - 15:29, said:

Nu-mi dau seama de ce imi scade nivelul antigelului, am completat acum 6 saptamani ca era cu vreo 2-3 cm sub nivel, acum iarasi e mai coborat. La prima vedere nu vad sa fie pierderi pe undeva.
Trebuie sa verific si uleiul ca era o isterie legata de 1.2 TCE si nivelul uleiului.
Cati km ai facut in acest interval ? Intreb de curios .

#504
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,793
  • Înscris: 25.11.2009
De la ultima completare de antigel cam 1.000 km, atunci am pus vreo 200 ml daca bine imi aduc aminte.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate