Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT
 Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...
 [unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ
 

Urăsc programul "Rabla"

* * - - - 8 votes
  • This topic is locked This topic is locked
298 replies to this topic

#289
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,150
  • Înscris: 04.02.2011
Exact, este doar mai scump și mai puțin fiabil. Taxarea vine ca o mânușă pe interesele producătorilor. Coincidență..? Cam multe în ultima vreme.

#290
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006

View Postbladhaund, on 03 mai 2018 - 22:41, said:

Boala nr. 2 la romani: invidea. Nr. 1 e capra.

nu sunt invidios pe cei cu tractoare

#291
vlad1102

vlad1102

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,552
  • Înscris: 03.05.2008

View Postdjl, on 03 mai 2018 - 22:50, said:

Nu ştiu de ce trebuie s-o daţi în extreme. Un motor de 2 l nu e nici mare, nici mic. Nici 1,8 l. Da, 3 l e destul de mare. Se poate găsi un echilibru. Dar se vrea?

Destul de mare pentru ce?Posted Image
Am mers cu masini care aveau  >5L, folosite ca masini de zi cu zi. Nu sport, nu de weekend, etc. Masini normale.

Poate ca n-ai ce face cu 300 de cai in Buc, asta si mie mi se pare ca nu-i practic - dar daca asta vrei si ai bani de ea, why not?
Poluarea va fi mai mereu data in primul rand de cat folosesti masina/cat de intretinuta este (diesel "ars", fara DPF, ca exemplu negativ), nu atat de mult de cilindreea masinii.

Asta cu "sa luam cea mai ascutitoare de motor pe care-l gasim, 0.01 litrii" eventual pe o caroserie de 1.5 tone e o aiureala. O merge , maxim, in orasele mari.

Edited by vlad1102, 04 May 2018 - 11:08.


#292
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View PostM0sGerila, on 04 mai 2018 - 05:41, said:

Culmea e a unul de 1.2 are fix aceleasi performante ca cel de 2 litri.
Idei preconcepute, putine dar fixe!

Sigur, cilindreea nu are nicio relevanță pt performanțele unui motor.
Îl fac și ei mai mare sau mai mic in funcție de cât material au la dispoziție.

#293
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016

View Postdjl, on 04 mai 2018 - 08:24, said:

Dar unul de 2 l e forțat mai puțin   :)
Cum e forțat mai puțin? La motoare contează cuplul și CP. Cu ce e mai forțat un motor de 1l de 120cp și x NM de la 1800rpm fata de unu de 2l 120cp și x cuplu de la 3500rpm?

#294
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017
Ce sa faci cu un aspirat de 2L pe o caroserie 1500kg cand poti sa pui un 0,9L supralimentat cu gramada de cacaturi pe el care daca se strica costa cat impozitul la masina pe 25 de ani.

#295
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
De ce ai diesel turbo și nu aspirat pe o caroserie de 1500kg?

#296
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,882
  • Înscris: 15.12.2009
Stop!

Aici nu e aria Auto. :)

#297
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,145
  • Înscris: 09.08.2006
Ca sa revenim la subiectul topicului (si la tristetea lui @djl), exista destui pasionati care pastreaza masinile vechi si le intretin. Din pasiune. Si eu vreau sa-mi iau o masina americana din anii '60...'70, (de ex. Chevrolet Impala , anii '60, sau Buick Riviera, de prin '70 ) cu 5...7 litri de motor. Poate ma voi plimba de 2..3 ori pe an, poate nu. Oricum nu va fi masina cu care ma duc la piata dupa rosii. In concluzie, masini vechi vor exista cata vreme vor exista si pasionati de asa ceva. Ca sa pastrezi toate masinile vechi, in pofida evolutiei, sa ma scuzati - este o aberatie. Nu toata lumea poate ingriji macar o Dacia 1300. Pentru unele, singura directie este REMAT-ul, cu sau fara bonusul ala.

#298
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,612
  • Înscris: 13.06.2004
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lTl0L4kM1h0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#299
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostFlat, on 04 mai 2018 - 08:56, said:

nu sunt invidios pe cei cu tractoare
Am zis ca e boala nr. 2.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate