Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Urăsc programul "Rabla"
Last Updated: May 08 2018 13:20, Started by
djl
, Apr 24 2018 21:58
·
0
#1
Posted 24 April 2018 - 21:58
Încep prin a răspunde la o întrebare care precis îmi va fi adresată: care e rostul acestui subiect? Rostul este 2 rosturi: să atrag atenția și să-mi vărs oful. Și de ce nu l-am deschi la Auto? Pt. că acolo nu e voie cu politică și precis o vom da în politică!
Urăsc programul "Rabla". Pentru că din cauza lui au ajuns multe mașini bune la casat, dar și destule mașini clasice (câte știam prin București ... afară de una, nu știu dacă restul au scăpat de la distrugere). Din cauza programului a crescut prețul unor mașini vechi. Așa precum am mai zis, au ajuns și mașini vechi, dar bune la casat. Rolul programului ar fi trebuit să fie să scapi de alea care chiar sunt rable, dar cei care ne conduc (politiceni, companii etc) au alte gânduri, așa că am scăpat de unele mașini vechi care erau în stare bună, dar am rămas cu rable mai (noi). Mulți au ajuns să creadă că mașină veche = rablă. Iar jurnaliștii își fac datoria, cântând la unison, precum în perioada comunistă. Acum mulți ani am auzit că în Vest oamenii își schimbă mașinile la 10 ani. Mi s-a părut culmea aberației. Mai sunt și unii care le țin mai mult, dar sunt destui celor care li s-a urât cu prea mult bine. Când dă de prea mult bine, omul își pierde capul, de parcă ar fi unul care trăiește de pe o zi pe alta. Prin 2002 citeam de o idee de program de care să scoată din uz mașinile mai vechi parcă de 1970 sau 1980 (se estimau a fi pe undeva la 200.000 - 300.000) - statul urma să le răscumpere și să . Mi s-a părut oribilă ideea și speram să nu se pună în practică. Din păcate s-a ajuns la "soluția finală" Cu ce au greșit 2 x 1100 din poză? cumpar-masini-rabla-mare.jpg 262.04K 408 downloads Edited by djl, 24 April 2018 - 22:00. |
#3
Posted 24 April 2018 - 22:04
#4
Posted 24 April 2018 - 22:05
#5
Posted 24 April 2018 - 22:06
I-am văzut pe unii cum ziceau "o iubesc". Păi dacă o iubeşti, de ce o distrugi sau dacă nu o mai foloseşti de ce nu i-o dai ieftin cuiva.
Dacă maşina e în stare bună, nu ar trebui primită la REMAT. Iar maşinile de epocă sau cele extrem de rare să aibă statut special. |
#6
Posted 24 April 2018 - 22:06
#7
Posted 24 April 2018 - 22:07
Aia imbolnavrste vreo 10 copii. Bine ca s-a dus.
Eu nu-s impresionat nici de alea vechi. Din partea mea sa le duca la muzeu si acolo sa ramana. Cand trece o vechitura din asta pe langa mine, si sunt foarte bine intretinute, pute a benzina de-ti muta nasul. |
#8
Posted 24 April 2018 - 22:09
"Mercedes" W123 (a.k.a "Cobra") putea fi dotat în anii '80 şi cu A.B.S. şi airbag. Am văzut şi din alea la distrus, dar nu ştiu în ce stare erau.
|
#9
Posted 24 April 2018 - 22:12
djl, on 24 aprilie 2018 - 22:06, said:
I-am văzut pe unii cum ziceau "o iubesc". Păi dacă o iubeşti, de ce o distrugi sau dacă nu o mai foloseşti de ce nu i-o dai ieftin cuiva. Dacă maşina e în stare bună, nu ar trebui primită la REMAT. Iar maşinile de epocă sau cele extrem de rare să aibă statut special. Sa vezi cum zac in paragina Ferrari-urile prin tarile cu seici si emiri. |
#10
Posted 24 April 2018 - 22:12
Unele masini merita sa fie tinute de vintage, dar majoritatea nu, pt ca nu exceleaza prin nimic - unicitate, performanta, frumusete -
Pentru foarte multe nici nu mai gasesti piese sau mecanici care sa le repare; mai mult, costul mentinerii lor ajunge sa fie aberant, iar rugina lucreaza. Ideea programului Rabla a fost sa goaleasca tara de Dacia 1300 (masina nationala), Solenza si Cielo + sa impulsioneze cumpararea Loganului national. In mare parte eu zic ca a dat rezultate - printre putinele programe care au mers cum trebuie. P.S. Dacia 1100 a fost o pacoste! |
|
#11
Posted 24 April 2018 - 22:16
Vina nu e neaparat la program, ci mai mult la posesor ...
Daca pentru 1500 lei, cat este voucher-ul, au dus masini de epoca la Remat, problema e sigur la posesori !!! Pe de alta parte, si idiotii astia cu programul prea dau in gropi !!! Auzi, sa nu poti duce la Rabla decat mașini functionale si cu ITP valabil !!!??!!! Pai, care mortii mamii lor mai e rostul acestui program ?? Sa-mi duc eu masina de 20k euro si 10 ani, la casat, si sa mearga in continuare alea de 50 de ani ?? |
#12
Posted 24 April 2018 - 22:17
#13
Posted 24 April 2018 - 22:17
daca urasti "programul rabla" insemna ca urasti capitalismul ! ...
trebuie sa stii cum ii face statul pe prosti de bani ! ... si cum acesti bani sunt bani publici ! si cum acesti bani ajung la corporatii ! ... si cum aceste corporatii dau spaga politicienilor ptr a promova aceste legi ! ... si mai presus de tot trebuie sa stii ca rabla pe care tocmai ai predat-o la fier vechi este un mecanism mai bine executat decat plasticurile pe care le cumperi in ziua de azi, si pe care unii le numesc autoturisme ! trebuie f multi ingineri care sa stie sa "calculeze" durata de viata limitata a unui mecanism ! ... este chiar mai greu decat sa-l faci perfect ! ... Edited by realduc, 24 April 2018 - 22:20. |
#14
Posted 24 April 2018 - 22:20
Urăsc capitalismul de cumetrie şi cel corporatist, precum şi cel sălbatic. Dar urăsc şi socialismul (deşi ceva socialism trebuie să existe, dar nu din ăla sălbatic). De aia sunt naţional-republican. Şi nu pun botul la capitalismul consumerist... cumpăr cât mai puţine mizerii.
Edited by djl, 24 April 2018 - 22:28. |
#15
Posted 24 April 2018 - 22:20
Îți dai seama cât valorează mașinile alea în mod real, dacă proprietarul a ales să le dea într-un program de rable. Îi dai tu bani proprietarului ca să le țină de bibelou?
Iarăși facem dezbateri pe proprietatea altuia... |
|
#16
Posted 24 April 2018 - 22:22
Dacă le dădeau cu 500 - 1.000 Euro (pe alea mai valoroase) scăpau de ele.
Iar pe de altă parte, banii ăia daţi pentru subvenţii sunt luaţi de la alţii. Edited by djl, 24 April 2018 - 22:26. |
#17
Posted 24 April 2018 - 22:25
DJL-ule, ai ajuns pe locul I, poate ar fi cazul sa pui frana.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users