Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Clasa medie, noua, aproximativ 15.000 Euro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#55
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View PostAstroNut98, on 13 martie 2018 - 14:06, said:

Neglijabil spre deloc. Cauta si tu datele pe net.

Oricum, nu stiu ce diferență îți inchipui că e, dar trebuie sa fie mare de tot ca sa fie mai fâșneț 1.0TSI-ul de 115 ca 1.0 EB-ul de 125.


Dar tu ai cautat datele pe net? Sau vorbeste gura fara tine?

Conform producatorilor, un FF 1.0 are 1,279kg (11.3s pana la suta) iar o O3 1.0 are 1,150kg (9.9s pana la suta) iar Seat Leon (masina comparabila direct cu FF-ul) are 1,127kg (9.6s pana la suta).

Adica un mizilic de 129 pana la 152kg si peste 10% diferenta la acceleratie.

P.S:
Iar asta e si mai rau: http://www.zeperfs.c...el6013-5595.htm

Edited by StefanSC, 13 March 2018 - 14:18.


#56
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Nu vad nicaieri unde initiatorul sa fi mentionat ca vrea cea mai rapida masina pana la 100kmh.
Va contraziceti inutil.
Si  ca idee , la demaraj conteaza nu doar masa masinii si puterea motorului ci si etajarea cutiei.

#57
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Doar pe pagina anterioara a spus initiatorul ca i se pare ca motorul de 115CP e cam slabut... ia arunca un ochi... :D.

#58
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Eu vad in graficul ala de acolo ca Leon are treptele mai scurte decat Focus, motiv pentru care il bate in treptele inalte. Asta inseamna ca probabil merge mai turat in general, ceea ce poate fi si bine, si rau.

Timpii pe circuit: 1.51.90 vs 1.52.10 sunt relativ la fel.

0-100 e 9.7 vs 10.8 in realitate, fata de 9.6 vs 11.3 pe hartie, deci diferenta nu e asa mare.

Acum, sa nu se inteleaga cumva ca as contesta rezultatele, doar ca in realitate diferenta intre masini e mult mai mare la alte capitole cum ar fi aspectul exterior, design-ul interior, antifonare, spatiu. Diferentele de performante aici sunt relativ mici as zice eu.

Ce ma frapeaza pe mine insa e diferenta uriasa intre greutatea declarata si aia reala. Adica la Seat e 1180 si in realitate 1278 (deci 100 kg diferenta) iar la Ford e 1200 vs 1464 (deci 264 kg in plus). Este ENORM sa ai o greutate cam cu 20% mai mare decat cea de pe hartie. E o magarie ce o fac o gramada de producatori si sincer ma indoiesc ca pot spune ca e din micile diferente de materiale. Adica eu nu inteleg, astia nu iau cate o masina d-asta sa o puna pe cantar la iesirea de pe banda? Ca ma indoiesc ca ies diferente asa mari. E marketing la fel de enervant ca si ala cu consumul real, cu emisiile de noxe reale samd.

De exemplu si Mondeo e mult mai grea in realitate decat pe hartie decat Passat. Si acolo, la fel, o dau cu 200 kg mai putin, ca deh, si altii fac. Dar in realitate, la motoare de puteri comparabile, masina e mai lenta, si te intrebi uneori de ce. Oricum, nu as zice ca asta e un criteriu in alegerea masinii daca nu iei cea mai slaba motorizare. Daca iei motorizarea aia lesinata, da, atunci conteaza 100 kg +/-.

#59
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Stefan, e fanboy Ford initiatorul. Iti racesti gura de pomana cu argumente din astea.

#60
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Doar la mine e problema cu site-ul zeperfs?

View PostRematei, on 12 martie 2018 - 11:14, said:

De vizitat sigur o sa-i vizitez. Deci in jur de 15.000, ori iau un Sandero bine echipat (clima, cutie automata, pilot automat) ori o straineza mai cheala...
Vezi ca incurci borcanele! Sandel e "pe manevra" cu Fabia doar ca-n Fabia mai pui in plus un sac de cartofi, iar tu parca ziceai ceva de clasa...

Edited by _R_A_D_U, 13 March 2018 - 14:58.


#61
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
La mine merge, Radu.

#62
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBaxon, on 12 martie 2018 - 10:34, said:

Opel Crossland X 1,2 Turbo ( 110CP sau 130 CP ) .
Draceeee! Am trait s-o vaz si p-asta! Baxon sa recomande Opel... Pai Suzuchi? Mai ai sa recomanzi Bridgestone la anvelope si e tot tacimul...

View Postuhu10uhu, on 13 martie 2018 - 14:57, said:

La mine merge, Radu.
O fi ip-ul banat...

View Postuhu10uhu, on 13 martie 2018 - 14:41, said:

Stefan, e fanboy Ford initiatorul. Iti racesti gura de pomana cu argumente din astea.
O fi, nu-i un lucru rau, insa sa compari FF cu Sandero, e cam mult...

#63
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La anvelope cred ca ma reorientez spre CC Posted Image
Crossland cu turbo de 130 CP e ceva ...

#64
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View Postadipelcz, on 13 martie 2018 - 14:40, said:

Acum, sa nu se inteleaga cumva ca as contesta rezultatele, doar ca in realitate diferenta intre masini e mult mai mare la alte capitole cum ar fi aspectul exterior, design-ul interior, antifonare, spatiu. Diferentele de performante aici sunt relativ mici as zice eu.

De acord ca dpdv al vietii de zi cu zi, diferentele nu sunt chiar atat de relevante (la naiba, mai merg ocazional cu fosta mea masina care are 80 de cai in minus si 200kg in plus fata de actuala si diferentele nu sunt mari).
Tot ce incercam sa subliniez e ca diferenta nu sta doar in 125 > 115 Posted Image.

Aspectul exterior si interior tine de gusturi.
Antifonarea e mai buna la Focus fata de Octavia/Leon. Spatiul interior e net superior la VAG-uri (chiar si Ibiza noua are mai mult spatiu interior decat Focus-ul Posted Image).
Tinuta de drum e mai buna la Focus, materialele interioare sunt mai bune la Octavia/Leon.
Dotarile sunt mai generoase la Focus dar implementarea lor e mai buna la Octavia/Leon (e.g: infotainementul masii de la Ford...)
samd.
Toate nuantele astea se aduna (plus factorul subiectiv) si, in functie de ce conteaza mai mult pentru initiator / cumparator se face alegere.

Edited by StefanSC, 13 March 2018 - 15:12.


#65
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Sync 3 de la Ford e chiar ok, mai ales in comparatie cu varianta 2, care e dezastruoasa de-a dreptul daca ma gandesc.

Eu de asta si ziceam, sa faca drive-test si cand o gasi-o pe aia ce e "the one" sa o cumpere fara sa mai stea atat pe ganduri :)

#66
whitey

whitey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 19.01.2004
Ai primit niste sfaturi bune pe aici, vezi ca ar mai fi o oferta la Renault Megan hatch:
Attached File  i296^cimgpsh_orig.png   129.67K   47 downloads


Eu am Hyundai i30 1.4 turbo benzina, in Bucuresti consumurile sunt undeva la 10-12 acum iarna si aglomeratie. In weekend am 8.5-9.
Am mers cu Focus 1,6 Ecoboost si cu 1.5, consumurile tot pe aici se invart.
Sa tii cont si de asta daca te intereseaza consumul.

Daca mai ai rabdare si noua Kia Ceed se va lansa in iulie cred.


Ca fapt divers, un prieten a gasit SH Golf 7 DSG(1.4 TSI- 125 cp), highline cu 40k km cu 14500E din 2015 cu garantie inca 2 ani cred.

#67
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

View PostStefanSC, on 13 martie 2018 - 14:15, said:

Dar tu ai cautat datele pe net? Sau vorbeste gura fara tine?

Conform producatorilor, un FF 1.0 are 1,279kg (11.3s pana la suta) iar o O3 1.0 are 1,150kg (9.9s pana la suta) iar Seat Leon (masina comparabila direct cu FF-ul) are 1,127kg (9.6s pana la suta).

Adica un mizilic de 129 pana la 152kg si peste 10% diferenta la acceleratie.

P.S:
Iar asta e si mai rau: http://www.zeperfs.c...el6013-5595.htm
Da, am cautat. Dar tu ai cautat? Daca da, nu suficient. Mai insista, dupa aia mai anunta-ma.

Sau vrei sa te ajut eu daca e grele? Poftim: http://www.skoda.co....-price-list.pdf

"minimum kerbweight"- 1225kg

Iar la Focus: https://media.ford.c...echSpecs_EU.pdf

"kerb weight"- 1279kg. O diferenta enorma, de acord. Aia 10 cai ce ii are in minus TSI-ul sunt mai mult decat compensati de catre cele 54 de kilograme in minus. NOT.

Bun, deci revenim la ce am zis eu, diferenta e neglijabila. Octavia 1.0 nu e mai usoara ca FF. Nu vad ce relevanta are in discutie, dar daca tot spunem ceva hai sa fie si corect, nu?

Iar diferenta la accelerare (foarte mica ce-i drept) clar nu o va simti nimeni in utilizarea de zi cu zi, nici una din ele nu e masina de curse. Si oricum, diferenta aia clar nu e data de astronomica cifra de 54kg in plus de pe Focus, ci de rapoartele din cutie optimizare altfel.

Edited by AstroNut98, 13 March 2018 - 17:18.


#68
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,980
  • Înscris: 14.08.2007

View PostAstroNut98, on 13 martie 2018 - 14:06, said:

Oricum, nu stiu ce diferență îți inchipui că e, dar trebuie sa fie mare de tot ca sa fie mai fâșneț 1.0TSI-ul de 115 ca 1.0 EB-ul de 125.
Si totusi e mai rapid cu mai mult de 10% :)

#69
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postcsi1, on 12 martie 2018 - 09:09, said:

ce accent pe fiabilitate sa puna la o masina noua ? diferente intre masini se vad de la 3-400 de mii de km in sus.
In cazul marcilor non premium VAG, mai ales in perioada 2009-2013, diferenta de fiabilitate s-a vazut pana in 100.000km rulati.Atat la TDI-uri cat si la TSI-uri.

Edited by max_01, 13 March 2018 - 17:24.


#70
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,980
  • Înscris: 14.08.2007

View PostAstroNut98, on 13 martie 2018 - 17:17, said:

Octavia 1.0 nu e mai usoara ca FF.
Ba da, e mai usoara cu 50 kg ... dar diferenta e de la cuplu zic eu, O3 are 200 Nm, iar FF are doar 170 Nm.

#71
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postutopium, on 12 martie 2018 - 09:03, said:

Octavia 1.0 TSI. Fara cutie automata ca iese prea scumpa. Sau Skoda Rapid 1.0 TSI daca vrei cutie automata, insa asta inseamna ca iei versiunea de 95 CP in loc de 115 CP cat are Octavia. Pentru oras ar trebui sa-ti ajunga si aia ca Rapidul e mai usor, Octavia 1.0 TSI se misca chiar ok, face 0-100 in sub 10 secunde. Si mai e si unul dintre cele mai economice motoare pe benzina, daca nu cumva cel mai economic (eu inca n-am descoperit o alternativa comparabila).
Subscriu.Mai bine Octavia datorita platformei pe care o are, superioara celei de la Rapid.Seat Toledo este in aceeasi gama si pe aceeasi platforma construit ca Rapidul.
Daca nu te intereseaza spatiul interior si mai ales volumul portbagajului, Opel Astra K sau Hyundai i30, noul Kia Ceed, sunt produse care pot fi luate in considerare.Focul este super ca tinuta de drum dar este gurmand.In medie, papa mai mult cu cel putin 3 l in plus fata de ce zice producatorul.
Daca vrei mai mult spatiu si mai ales un portbagaj de peste 500 l, orienteaza-te spre Skoda Octavia, Rapid sau Toledo.Marcile din gama VAG se revand la un pret mai bun decat alte marci non premium.
Daca te descurci cu 390 l volum portbagajului, Hyundai i30 sau Kia Ceed pot fi luate in calcul.Daca sunt ok si 370 l volumul portbagajului, Opel Astra K este ok.
Hyundai si Kia au puntea spate independenta ceea ce da bine la dinamism, mai ales pe drumuri cu denivelari si in curbe.
Mazda 3?Slabuta la caroserie(rezistenta la coroziune)are parbrizul slabut, vopseaua slabuta, discurile de frana se ovalizeaza pana in 7000 de km rulati, au fost sesizate probleme la partea electronica a masinii.In schimb este placuta ca aspect si foarte sportiva ca tinuta de drum.In versiunea sedan ai un portbagaj cu volumul de 420l.

View PostRematei, on 12 martie 2018 - 09:49, said:

Kia Ceed si Hyundai i30 mi se par aproape identice. Altii spun ca sunt diferente notabile.

Ok, vizitat curand si i30.

http://www.musclecar...30-vs-kia-ceed/
Hyundai este actionarul majoritar la Kia asa ca platforma, motorizarile si componentele folosite la fabricarea i30 si Ceed-ului sunt identice.Difera doar aspectul.Ca la Skoda Rapid fata de Seat Toledo.
Nu stiu daca la noi in tara a ajuns Hyundai Fastback care este mai sportiva ca Hyundai i30 si iti ofera un portbagaj mai mare.

Edited by max_01, 13 March 2018 - 17:58.


#72
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014

View Postutopium, on 13 martie 2018 - 17:25, said:

Ba da, e mai usoara cu 50 kg ... dar diferenta e de la cuplu zic eu, O3 are 200 Nm, iar FF are doar 170 Nm.
Dude, 50kg e nimic la o masina. Plus ca toti producatorii mint la chestiile astea, conteaza si care a mintit mai mult.

FF are tot 200nm cu overboost, plus ca are cuplul maxim pe o plaja mult mai larga (1400-4500 fata de 2000-3500 la Octavia).
Oricum, nu prea conteaza chestiile astea, 1.0 TSI si 1.0 EB sunt foarte similare ca performante si toate cele. Conteaza mai mult etajarea cutiei si aerodinamica masinii pe care e pus motorul respectiv decat alte detalii.

Edited by AstroNut98, 13 March 2018 - 17:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate