Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Clasa medie, noua, aproximativ 15.000 Euro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#37
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,186
  • Înscris: 12.09.2013
Nu vorbim de Haudi,Merc, sau BMW.Alea sunt in alta liga...Vorbesc de restul marcilor.Voi v-ati urcat in Astra sau in Megane?Ati mers cu ele, le-ati pipait?

#38
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am mers cu Megane din asta nou.Si nu la drive test,am mers ceva distanta.Era un 1.6 dci.Am avut si 2 Golfuri,insa Megane mi-a placut mai mult ca ambianta.De motor,n-are rost sa-l compar cu 1.6 TDI ca ma umfla rasul,pe bune.Acum,nu stiu cum se comporta in timp,insa nu m-a deranjat ceva anume la Renault.

#39
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

 raducut123, on 12 martie 2018 - 22:17, said:

Nu vorbim de Haudi,Merc, sau BMW.Alea sunt in alta liga...Vorbesc de restul marcilor.Voi v-ati urcat in Astra sau in Megane?Ati mers cu ele, le-ati pipait?
Eu când merg cu masina țin mâinile pe volan nu ma apuc sa pipai bordul si plasticul de sub bord. Contează plasticul doar în zonele unde ai comenzile și cam atât. Motorul se pipăie? :))

#40
Rematei

Rematei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 10.05.2013
Am condus ieri un i30 si intr-adevar, se simte diferenta fata de Ceed, e ceva mai bine legata iar finisajele sunt superioare. Insa si pretul cu 3-4000 Euro peste, pornind de la 17.000 E modelul accesorizat. Daca asta era la pret de Ceed, plateam pe loc avansul. Ceed e cap de linie, i30 a fost upgradat anul trecut.

Focus, 1.5 150CP Titanium, e tot pe la 17.000E, Trend la 125CP fiind ~ 14.000E. M-a surprins placut ca Focusul Trend are "clima bizonica" si ESP, dar n-are pilotul automat. Urmeaza sa gasesc una de test drive, in teorie suna bine si 125CP, insa m-am mai pacalit cu teoria pe hartie. La consum crescut ma astept din nou, insa nu fac multi KM pe an.

Am gasit o oferta buna pentru un Astra, dar are o mare problema: diesel. Si dupa ce unele orase germane si elvetiene s-au apucat deja de banat masinile diesel, si primarii din Paris, Madrid si Atena promis ca o vor face in 7 ani. Deci curentul e clar anti-diesel, risc sa vezi capitalele europene din autobuz, daca nu cumva reusesc sa bage si la noi o astfel de lege (Firea deja lucreaza la taxa pentru centru, si ideea asta probabil va fi dusa mai departe si de urmatorii primari, ca-i "ordin de sus"). Bineinteles, in momentul ala se vor descuraja complet masinile diesel, prin taxe, preturi prabusite la revanzare, etc...

Urmeaza de analizat Skoda Octavia si Opel Astra si trag linie.

 MicroEdge, on 13 martie 2018 - 07:55, said:

Eu când merg cu masina țin mâinile pe volan nu ma apuc sa pipai bordul si plasticul de sub bord. Contează plasticul doar în zonele unde ai comenzile și cam atât. Motorul se pipăie? Posted Image)
Bordul de plastic tare, din experienta, ori se zgarie usor, ori se matuieste de la aproape orice substanta de bord pe care o dau la spalatorie (Clin de geamuri), ori crapa de la soare dupa 7-10 ani. Nu toate, ci astea pe masini de buget mediu. D'asta am si apreciat bordul de Focus si fetele de usi de plastic, in timp ce unii se vaitau ca nu au carpa pe usi. Se spala si se intretin usor, arata bine si dupa ce-ti intra 2-3 copii in spate.

Edited by Rematei, 13 March 2018 - 08:36.


#41
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Cum sa nu aiba Focus pilot automat? E vorba despre o masina aflata in stoc? Pentru ca altfel se poate adauga ca si optiune suplimentara. Nu mai stiu exact cat costa, dar nu era o suma exorbitanta, ceva gen 150-200 euro.

Iar referitor la consumul pentru Focus 1.0EB 125CP, eu cu Focusul Wagon din dotare am consumuri extra-urbane medii de aproximativ 5,5 cu rotile de iarna care sunt de tabla pe 16" si de 6 cu cele de vara (aliaj de 17"). Pe autostrada, cu pilotul automat setat pe 135 km\h si franari/accelerari  in functie de nevoi consumul e undeva la 7.5 - 7.8. Asta fiind consumul calculat pe distante mai lungi de 100-200 km, nu consumul instant afisat in bord. In oras (care nu e Bucuresti), consumul meu e intre 8-10. Din cate am observat eu diferentele cele mai mari la consum in oras sunt date de cat de mult se circula cu motorul rece, ceilalti factori cum ar fi viteza medie de deplasare, sau folosirea aerului conditionat neafectand la fel de mult consumul.

Edited by axl07, 13 March 2018 - 08:49.


#42
Rematei

Rematei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 10.05.2013
Era in vama. Daca-i pe comanda, vine in 2-3 luni si nu as astepta atat. Stiu ca nu e scump, multi si-au pus de la dezmembrari, insa nu faci asa ceva pe masina noua in garantie.

Nu cred ca mai preiau comenzi, aveau doar astea doua modele disponibile, Trend si Titanium, apare si la Focus noul model prin vara.

Edited by Rematei, 13 March 2018 - 08:42.


#43
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
Ok, deci e o masina din stoc de nu are pilotul automat. :) Si da sunt de acord ca nu merg sa fie facut facute improvizatii pe o masina cumparata de noua. Nici eu nu as face asa ceva

#44
g_obreja

g_obreja

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 12.11.2017
Daca-i Trend si nu i-ai adaugat din start CC, nu-l mai poti adauga dupa decat cu costuri foarte mari. La alte marci poti schimba doar volanul fiindca au conectica pregatita. La Focus nu-i asa.
@initiator : daca ai avut Focus, mergi tot pe el. Eu am incercat sa schimb marca si mereu dupa drive teste cu alte marci am revenit tot la el din considerente obiective : tinuta de drum (doar Golf se apropie de el), insonorizare foarte buna la viteze mari (comparabile cu mk3 facelift sunt doar Skoda si Golf) si pret imbatabil (nu te lua dupa pretul de lista, trimite mail la mai multi dealeri chiar si in tara) si subiective (toate sunt acolo unde le stiu iar pozitia la volan este foarte buna - la Megane cu care ramasese in finala, spre exemplu, daca as fi coborat scaunul foarte jos cum imi place mie devenea incomoda pozitia pentru schimbatorul de viteze consola mediana fiind mai inalta)
Eu in anul 2016 mi-am luat Ford Focus Sedan 1,5 ecoboost la 16250 Euro (14750 prin Rabla). Echiparea este Trend cu pachet Trend (clima bizonica, oglinzi retractabile automat la incuiere, geamuri electrice fata si spate, roata de rezerva si nu kit), camera pentru mers inapoi cu anticiparea directiei, utila fiindca e sedan. Nu ai nevoie de navigatie fiindca ai tableta de 8 inch cu sistem SYNC3 compatibil cu Android Auto si deci poti folosi si Waze si Google Maps unde ai update-uri la zi, ca sa nu mai zic de alte facilitati utile in starinatate (posturi de radio romanesti prin internet, Youtube etc.). De la un dealer din Bucuresti (BDT) mi-a sosit si o oferta mai buna de numai 15750 Euro (dar deja achitasem avansul), la care nu aveam camera de mers inapoi ci doar senzori de parcare si castgam insa parbriz incalzit electric.
Tinand cont de cele spuse mai sus si de faptul ca tu zici ca o vei folosi mai mult prin oras si ocazional in exterior, iti recomand Focus hatch de 1.0 ecoboost. Sigur te vei duce sub 15000 Euro si daca negociezi cred ca poti scoate si un Titanium. La mine situatia este exact invers, eu am nevoie in principal de ea la extraurban si de aceea am avut vrut sedan  si cu motor de 150 CP, renuntand la unele optionale. Test drive am facut insa cu 1.0 ecoboost si pot sa-ti spun ca pana la 130 km/h nu simti mare diferenta. De la 120 parca se simte diferenta la demaraj in viteza a sasea, dar poti utiliza cu incredere o treapta inferioara, ca motorasul asta mic e surprinzator de flexibil.

Edited by g_obreja, 13 March 2018 - 09:42.


#45
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012

 Rematei, on 13 martie 2018 - 08:29, said:

...risc sa vezi capitalele europene din autobuz...

Aici tre să-ți schimbi părerea... Orașele istorico-turistice se vizitează la pas
Exemplu: mers cu mașina până pe centura Parisului (ring-road), cazat la IBIS cu parcare subterană; de acolo cu metroul faci 30 minute până-n centru și cu pasul vizitezi cât se poate de frumos (mai iei câte-o stație două metroul, mai un croissant...). In 4 zile vezi tot, dar fără stresul parcării...

#46
Rematei

Rematei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 10.05.2013

 g_obreja, on 13 martie 2018 - 09:41, said:

@initiator : daca ai avut Focus, mergi tot pe el. Eu am incercat sa schimb marca si mereu dupa drive teste cu alte marci am revenit tot la el din considerente obiective : tinuta de drum (doar Golf se apropie de el), insonorizare foarte buna la viteze mari (comparabile cu mk3 facelift sunt doar Skoda si Golf) si pret imbatabil (nu te lua dupa pretul de lista, trimite mail la mai multi dealeri chiar si in tara) si subiective (toate sunt acolo unde le stiu iar pozitia la volan este foarte buna - la Megane cu care ramasese in finala, spre exemplu, daca as fi coborat scaunul foarte jos cum imi place mie devenea incomoda pozitia pentru schimbatorul de viteze consola mediana fiind mai inalta)

Mda, oricum o dau, tot Focus e mai atractiva... De la 125CP la 150CP trebuie sa dau ~ 2000 Euro in plus, de la Trend la Titanium e 1000 Euro extra. Dar o iau pentru alt deceniu, nu schimb masinile la 3 ani. Insa Focus 20 de ani din viata, e ... aiurea.

Octavia vad ca pleaca de la 16.000 benzinarele, motor slabut (115CP) si fara prea multe accesorii, dar tot vreau sa ma sui in una inainte. Doar o oferta cu un Astra bun m-a mai putea intoarce de la Focus.

Are Focus un consum peste medie, dar asta inseamna cam 1000E pierduti in 100.000 Km. Insa stabilitatea pe sosea e foarte buna, finisaje decente....

 gushpi, on 13 martie 2018 - 10:02, said:

Aici tre să-ți schimbi părerea... Orașele istorico-turistice se vizitează la pas
Exemplu: mers cu mașina până pe centura Parisului (ring-road), cazat la IBIS cu parcare subterană; de acolo cu metroul faci 30 minute până-n centru și cu pasul vizitezi cât se poate de frumos (mai iei câte-o stație două metroul, mai un croissant...). In 4 zile vezi tot, dar fără stresul parcării...

Daca stau 4 zile, iau un low cost si ies clar mai ieftin, cu tot cu taxi. Cam de la Viena incolo merita low costul, chiar si 4 persoane. Scapi de 4 zile de condus, taxe de drum, etc. Dar e alta poveste.

Insa nu stiu cum vor fi vazute diesel-urile peste 5-7 ani, chiar si in Bucuresti...

#47
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012

 Rematei, on 13 martie 2018 - 10:06, said:

...oricum o dau, tot Focus e mai atractiva...

am vrut de la inceput să-ți scriu - VEI LUA FORD!!!
se pare că, noi românii, suntem extrem de conservatori
din forumuri am observat că sunt puțini cei care navighează pe mai multe mărci (iar ăia sunt cei care schimbă la 2 ani mașina!)
exemplu personal: cred că voi ieși la pensie intr-un Opel...
(o fi de la zicala: mașina și femeia nu se imprumută? :o )

#48
Rematei

Rematei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 10.05.2013
Am avut 4 motoare in 10 ani. Toate Yamaha, dar diferite clase. Te saturi de sosele, iti iei una de offroad. Te saturi de offroad, iti iei de noroi sau pista. Apoi cauti una buna la toate. Apoi iti dai seama ca nu exceleaza la nimic, si o iei de la capat... Oricat ti-ai dori sa schimbi brandul, te fidelizeaza, te obisnuiesti cu stilul, te "regasesti" in el. Stii deja care-i cel mai ok service pentru brandul ala, unde-s piesele ieftine si bune, etc.

La masini nu e chiar asa, ca una e Fiesta, alta e Mondeo.

Pe de-o parte, e chiar aiurea sa ai Focus 20 de ani din viata. S-ar putea sa trag linie la pensie si sa ma gandesc "Bine omule, la o nevasta e de inteles, dar sa nu incerci si tu o alta masina?". Pe de alta parte, al dracu Focus, are si un super pret pentru echiparea aia... Posted Image

Zau ca daca se lansase noul model, ca la Hyundai i30, si erau preturile cu 3-4000 Euro mai sus, scapam mult mai usor de atractia asta... Posted Image

Edited by Rematei, 13 March 2018 - 10:48.


#49
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Asa am patit si eu. Sunt posesor de Ford de 12 ani, ultimul fiind un S-Max cumparat acum un an, deci or sa se faca 20 pana cand o veni vremea sa-l vand. Siner nu mi-a trecut nicio clipa prin cap ideea cu "Ford 20 de ani". Chestia e ca am vrut sa fiu deschis la alte marci si cand am schimbat Focusul 2 pe un 3, si acum un an cand am trecut la ceva mai mare. De fiecare data cea mai buna optiune pentru mine a fost Ford-ul pentru ca din punctul meu de vedere, ca raport calitate/pret sta foarte bine. E amuzant ca eu consideram mereu marca asta "de batrani" pe vremea cand aveam 20 si ceva de ani si am luat primul Focus. Eram mai fixat pe frantuzesti atunci, si ma uitam la Citroen, Peugeot, d-astea. Apoi am oscilat spre un Golf si chiar la final am zis, hai sa merg si pe la Ford. Am facut un drive-test cu un Focus si am zis: Asta e, un d-asta vreau. Trebuie sa ai si tu momentul ala, in care dupa un drive-test zici "da, am gasit ce cautam". Pana la urma, diferentele intre masinile astea nu-s asa mari, dar la 15.000 sunt la limita. Adica iei un Golf chel, un Focus mediu, sau vro frantuzeasca peste medie ca dotari. Te hotarasti tu ce-i mai important: emblema sau dotarile din masina.

In bani de o Octavia mediu dotata, am luat un Focus practic full. In bani de un Sharan mediu, iei un Galaxy/S-Max full. Cam aici e ideea. Si parca e altfel cand ai scaune din piele, cu ventilatie, masaj, cu perne de aer pentru reglaje, cu volan cu reglare electrica, memorie si incalzit, sistem audio cu 12 difuzoare, samd, fata de un Sharan cu scaune de carpa, 6 difuzoare anemice samd. Si nu zic ca nu poti configura un VW sa fie la fel sau peste. Singura problema atunci apare la pret, unde VW e cu 20% mai scump. Si deja daca te uiti la VW full, mai pui putin si iei un Audi mai chel-option si tot asa mai departe. Asa ca Ford-ul mi se pare ca pentru cat vreau eu acum sa dau pe o masina e perfect.

#50
Rematei

Rematei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 10.05.2013
15.000 ar fi cu o marja de 2.000. Daca Ceed-ul era full (inclusiv pilot automat) la 13.000, avand in vedere greierasii si finisajele mediocre, merita. Daca la 17.000 gasesc un Astra versiune precedenta, dar (aproape) full si eventual cutie automata, iar n-as ezita. Zic aproape-full pentru ca nu se aduc la noi full, ca nu se vand, suntem prea saraci ca piata sa renteze, doar pe comanda iti iei "cu de toate" dar si pretul e aproape dublu fata de una de baza. Ce-i "full" la noi, e SH mana a treia din vest.

Puse una langa alta, Focus se cam distanteaza in gama asta de pret, acum, la final de serie cu discount-uri bunicele.

Edited by Rematei, 13 March 2018 - 11:44.


#51
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012

 Rematei, on 13 martie 2018 - 10:06, said:

...Daca stau 4 zile...

dar în cât timp vrei să vizitezi un oraș turistic?

#52
Hamutovski

Hamutovski

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 07.03.2009

 Rematei, on 12 martie 2018 - 08:43, said:

Am fost si eu in situatia ta si dupa 5 luni de cercetari, oferte, teste - m-am oprit la Kia ceed pentru garantia de 7 ani din bara in bara.

#53
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

Quote

Octavia vad ca pleaca de la 16.000 benzinarele, motor slabut (115CP) si fara prea multe accesorii, dar tot vreau sa ma sui in una inainte. Doar o oferta cu un Astra bun m-a mai putea intoarce de la Focus.

Vezi ca VAG-urile MQB sunt mai usoare decat Focus-urile asa ca aia 115CP s-ar putea sa fie mai fasneti ca cei 125 de pe FF.

In alta ordine de idei, fa o vizita si pe la Seat prin showroom.
Acu 3 ani eram chitit sa dau comanda pt un Ford Focus 1.5EcoBoost. Si apoi am facut un TD cu Seat Leon si nu mi-a mai trebuit Focus.
P.S: La Seat nu te lua dupa site-urile oficiale. Du-te in showroom, fa un test drive si cere o oferta.

Edited by StefanSC, 13 March 2018 - 13:58.


#54
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014


 StefanSC, on 13 martie 2018 - 13:58, said:


Vezi ca VAG-urile MQB sunt mai usoare decat Focus-urile asa ca aia 115CP s-ar putea sa fie mai fasneti ca cei 125 de pe FF.
Neglijabil spre deloc. Cauta si tu datele pe net.

Oricum, nu stiu ce diferență îți inchipui că e, dar trebuie sa fie mare de tot ca sa fie mai fâșneț 1.0TSI-ul de 115 ca 1.0 EB-ul de 125.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate