Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Clasa medie, noua, aproximativ 15.000 Euro
Last Updated: Apr 07 2018 11:49, Started by
Rematei
, Mar 12 2018 08:43
·
0
#19
Posted 12 March 2018 - 10:34
Focus cu 1.0 ecoboost 125 CP. Motorul e foarte bun, a castigat vro 3 ani la rand motorul anului, in timp s-a dovedit fiabil si nu-s probleme. Nu-ti recomand cutia automata daca mergi pe Ford si motor pe benzina. Nu stiu daca au schimbat ceva, dar astea pe benzina veneau cu o cutie powershift cu ambreiaj uscat. Astea au cauzat o multime de probleme, mai ales prin US. Exista si powershift cu ambreiaj umed pe motoarele diesel dar cum ziceam, cel mai probabil e ori automata clasica. ori cu dublu ambreiaj uscat. Aia clasica nu e la fel de eficienta la consum si de rapida, iar ailalta are probleme de fiabilitate. Mergi pe cutie manuala aici, si din motive de pret. 15.000 euro pentru o compacta sunt spre limita de jjos, deci nu prea sunt bani de o automata cum trebuie.
Focusul acum ar trebui sa aiba reduceri mai bune (adica si mai bune decat sunt in general la Ford) pentru ca e model la sfarsit de cariera. Poate fi si bine si rau. Masina e la maturitate, nu prea mai sunt probleme de inceput de viata a modelului si eu pot sa zic ca nici alea de la inceput nu au fost cu probleme. Acum totul e sa te impaci cu spatiul interior ceva mai strans decat la alte compacte, cu portbagajul relativ mic in comparatie cu concurentele, si in general cu amplasarea comenzilor. Daca ai mai avut Focus, probabil te obisnuiesti repede. Eu am trecut de la Focus 2 la Focus 3 si 3-ul mi-a placut foarte mult. Nu stiu sa-ti zic de alti producatori, ca nu am experienta. Ofera mai toti motoare in jurul la 1 litru turbo. |
#20
Posted 12 March 2018 - 10:43
#22
Posted 12 March 2018 - 10:45
Si la Ford, discount-ul trebuie sa fie un 20-25% din pretul de lista as zice. Deci mergi la dealeri si cere oferte, nu te lua dupa pretul de lista de pe net. De ex. la Skoda eu am primit 2%, 3% daca se vorbeste cu "dom' director". Deci. .. no thanks.
Cand compari o masina de 20.000 cu alta de 20.000 la pret de lista, si la dealeri obtii 16.000 vs 19.000, vezi cum se inclina balanta. |
#23
Posted 12 March 2018 - 11:14
De vizitat sigur o sa-i vizitez. Deci in jur de 15.000, ori iau un Sandero bine echipat (clima, cutie automata, pilot automat) ori o straineza mai cheala...
|
#24
Posted 12 March 2018 - 11:44
Ramai pe Focus. Am avut o oferta de Focus break Titanium + vopsea metalizata 1.5 diesel la 18.500 euro fara sa negociez deloc e drept cu rabla inclusa in pret. Daca vrei benzinar pornesti din prima la pret mai mic + discounturile, eu cred ca te incadrezi la 15k poate nu Titanium dar dotari bune insa fara cutie automata.
|
#25
Posted 12 March 2018 - 11:57
Au la PBN un golf confortline plus ceva dotari alb expus la 13000 si ceva. Dar e 1.4 TSI de 125 de cai, deci mi se pare ca merita banii.
|
#26
Posted 12 March 2018 - 12:39
Un Ford Focus Titanum de 1.0 cu motor de 125 CP costa 18.500 la pret de lista. Mai pui in pachet de iarna, vopsea si ceva pana in 20.000. Eventual pachetul Titanium care e 1700 si are navigatie, ecran cu touch de 8 inch, si alte briz-briz-uri. Negociezi si o aduci la 15-16.000. Si nici mama lui Sandero nu poate avea dotarile si confortul unui Focus Titanium cu ceva optionale.
Sandero il iei cand ai buget maxim 10.000, nu 15.000. Sa spui "clima", "pilot automat" si "bine echipat" in 2018 mi se pare aiurea. Astea sunt dotari ce le-am avut pe Focusul 2, din 2005. Iar cutia aia automata de pe Sandero nu stiu ce sa zic, dar daca-i aia Easy R sau cum i-o spune parca n-as avea incredere. Din cate stiu, e ca o cutie cu dublu-ambreiaj, dar careia ii lipseste al doilea ambreiaj |
#27
Posted 12 March 2018 - 13:45
Rematei, on 12 martie 2018 - 11:14, said:
De vizitat sigur o sa-i vizitez. Deci in jur de 15.000, ori iau un Sandero bine echipat (clima, cutie automata, pilot automat) ori o straineza mai cheala... Daca vrei informatii si ai rabdare sa citesti uita-te in jurnalul meu: https://forum.softpe...e-09-90-easy-r/ |
#28
Posted 12 March 2018 - 14:00
|
#29
Posted 12 March 2018 - 14:10
#30
Posted 12 March 2018 - 15:24
#31
Posted 12 March 2018 - 16:15
In bani de compacta echipata foarte ok (ceed, focus) eu nu as lua din clasa mica (clio).
|
#32
Posted 12 March 2018 - 20:11
Rematei, on 12 martie 2018 - 11:14, said:
De vizitat sigur o sa-i vizitez. Deci in jur de 15.000, ori iau un Sandero bine echipat (clima, cutie automata, pilot automat) ori o straineza mai cheala... Sandero e o mașina buna. Personal am o părere bună despre Dacia. Însă tu îți permiți ceva și mai bun. In acest caz nu are rost să renunți la ceva gen Focus, Megane sau Ceed, ca sa ai un Sandero full. Come on! Cel mai ieftin focus are o ținută de drum mai buna, un confort mai bun, materiale mai bune și o siguranță mai buna. Da, nu are navigație și cutie de viteze robotizata (defapt așa ceva are Dacia), nu automata. Bullshit! Iar cu navigația, se poate rezolva cu una clasica sau un smartphone cu Waze și Google Maps. Edited by LauCalin, 12 March 2018 - 20:12. |
#34
Posted 12 March 2018 - 21:10
#35
Posted 12 March 2018 - 21:57
Serios?Da cu ce-l compari?Te pomeni ca il compari cu A3 sau A Klasse,asa-i?
|
#36
Posted 12 March 2018 - 22:00
Mr. K , omul a adus în discuție Sandero și Focus & Co. I-am explicat că nu are rost să facă asemenea analogii. Deci care e problema? Poate că omul nu le are cu acest domeniu. Hai sa nu-l înjurăm, ci să-l ajutăm.
@ răducut, de ce nu s-ar compara ("marele") Golf cu Megane si restul? A, da. Scuza-ma. Doar VW face mașini. Restul fac căruțe. Edited by LauCalin, 12 March 2018 - 22:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users