Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy
 Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21
 Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...
 Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia

Concediu Halkidiki

Ce vehicule motorizate ați avut d...
 

Taxa auto pentru intrarea in centru

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
166 replies to this topic

#163
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,569
  • Înscris: 07.12.2014

View PostAdrianHH, on 14 februarie 2018 - 11:37, said:

Deci,dupa tine de fapt toata treaba cu euro 1-6 e o aberatie.Adica de fapt gramele de co2 per kilometru vin doar din cantitatea de combustibilul ars,indiferent de motor,de norma de poluare,etc.Pai asa ne luam toti Tico euro 0 care consuma 4% si gata,am rezolvat totul.
Gresit partial.
Cantitatea de CO2 vine intr-adevar din cantitatea de combusitbil arsa. In schimb in gazele de esapament sunt alte gaze mult mai nocive decat CO2. Si concentratia acestora este mai mare la Non euro decat la E6.
Deci la 1 litru de benzina ars un tico degaja tot atata CO2 cat un Mercedes nou E6. In schimb concetratia de gaze mult mai nocive, este mai mica la Mercedes decat la Tico.  De fapt in realitate Mercedesul produce cu putin mai mult CO2 decat Tico deoarece Tico elimina un procent mai mare de CO care nu se mai regaseste in gazele de la Mercedes pentru ca este oxidat (ars) complet pana la CO2.
La fel se intampla si cu oxizi de azot, sulf etc. Deci scopul normei euro este de a reduce continutul de elemente oxidate incomplet  deoarece sunt mult mai nocive, acest lucru realizandu-se prin oxidarea lor pe catalizator.
Uite poate asa pricepi.
  Gaze Tico 98% CO2, 2% CO
Gaze Mecedes E6 99.8 CO2  0.2%CO

La tico 12C (CARBON) +10O2 (oxigen)= 10CO2+2CO+1O2nereactionat
La mercedes E6 10C+10O2=10CO2
  Din motorul mercedesului iese tot 10CO2+2CO+1O2 dar pe catalizator 2CO+1O2=2CO2

Priceput cum sta chimia ?
Imi cer scuze fata de cei care stiu chimie ca e cam trasa de par ecuatia reactiei chimice dar ideea e sa se intelega ce dracu e cu normele alea si sa nu o tot dea inainte cu cantitatea de CO2 ca nu are legatura cu normele de poluare.
  Nu ma apuc acum sa desfac inele aromatice ca nu are sens.


http://prntscr.com/iek9tz


Sursa printscrinului
http://www.pilotauto...atiei-europene/

Edited by PoeOvidiu, 14 February 2018 - 13:21.


#164
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,390
  • Înscris: 23.04.2007

View Postdjl, on 14 februarie 2018 - 02:42, said:

Adică o virăm spre Big Brother?
Suntem de mult.Numai ca unii nu au observat :)

#165
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 26.03.2008

View PostMount_Yerrmom, on 14 februarie 2018 - 01:49, said:



Camere, un soft OCR si baze de date

Mi-a venit o amenda de la Roma pentru ca am intrat intr-o ZTL cu masina inchiriata

Mai bine introduce baza de date pentru ITP si RCA. Sa vezi ce se goleste Bucurestiul de masini.

#166
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
ANALIZA Taxa pentru intrare in centrul Bucurestiului: Cat de fezabila e propunerea Primariei, cand se poate implementa si cum au procedat Londra si Milano

#167
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,610
  • Înscris: 13.06.2004
Off-topic... ceva din S.U.A. de pe vremuri (belive it or not)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oEjB82pCD1M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate