Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Taxa auto pentru intrarea in centru

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
166 replies to this topic

#127
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005
Apropo de betoane, parcuri și praful din aer, ce vorbeam mai sus...

​​"Academia Romana vrea sa construiasca o aula si o cladire de patru etaje pe spatiul verde de langa sediul din Calea Victoriei - Bucuresti"

Attached Files



#128
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Hai sa ne limitam la zona centrala a Buc.si sa nu generalizam...centrul a ajuns o cloaca mizera si poluata pt.ca taranul roman vrea sa se plimbe cu cazatura lui prin sientru si se supara daca nu mai poate face asta...

#129
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

View Posta_user, on 13 februarie 2018 - 16:19, said:

Dau o bere daca Imi explici de ce ti se pare o idee buna sa incepem sa platim pentru ceva ce a fost gratuit pana acum...
Mai ales cand stii ce se intampla cu banii tai.
Apa o platesti? Ca pana acum 100 de ani era gratis. O vrei iar gratis?  E o idee buna orice idee care te educa din punctul asta de vedere.
Daca de buna voie nu vreti sa mergeti 2-3 de pe aceeasi strada in acelasi loc la munca folosind o singura masina ca va inghesuiti atunci platiti pentru mofturi. Si eu sunt de acord sa platesc pentru ale mele.

#130
Mount_Yerrmom

Mount_Yerrmom

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,336
  • Înscris: 05.08.2015

View PostBucifon, on 13 februarie 2018 - 16:27, said:

Apropo de betoane, parcuri și praful din aer, ce vorbeam mai sus...

Acolo nu este propriu zis un parc.

Daca s-ar face un concurs de arhitectura serios, ce se castiga s-ar putea sa compenseze ceea ce se pierde.

#131
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014

View PostAdrianHH, on 13 februarie 2018 - 15:07, said:

Fabulezi mult.Nu prea ai auzit de catalizator,EGR,filtru de particule.Citeste un pic despre astea ca te mai lamuresti.
  Artata-mi unde este prevazut in norma de poluare cantitatea de gaze. Sunt trecute strict limitele  maxime ale concentratiilor anumitor gaze in totalul gazelor.
Ai impresia ca EGR-ul si catalizatoirul reduc cantitatea de gaze? Nu. Modifica doar compozitia. Studiaza ce face catalizatorul de platina si mai discutam.
De fapt la un litru de combustibil consumat o masina E6 degaja mai mult CO2 decat una non euro. In schimb degaja mai putin CO care este oxidat pe catalaizator la CO2. Poate ma insel dar in chimie nimic nu se pierde nimic nu se castiga, totul se transforma.
  Apropo de filtrul de particule. Cat CO2 retine? Cat e de mare o particula de CO2? Vad ca tu ai auzit de toate dar habar nu ai care e rolul lor si cum functioneaza.

  Oricum o invarti si oricum calculezi dintr-un atom ce carbon rezulta o molecula de CO2. Daca voi ati gasit o cale sa rezulte altfel meritati premiul Nobel.

Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 16:52.


#132
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 13:52, said:

Mi-e greu sa cred ca un TIR E6 scoate doar 100gCO2/km.

  Si ce face E 6 cu restul de combustibil ars? Cantitatea de CO2 e direct proportionala cu consumul de combustibil. Daca ai gasit o metoda prin care sa arzi combustibil si sa rezulte nimic patenteaz-o repede.
Normele de poluare au treaba cu compozitia gazelor nu cu cantitatea lor.  Adica o masina E2 scoate tot atata fum ca una E6 la un litru de benzina consumat. Atat ca la E6 miroase mai frumos Posted Image De fapt se limiteaza evacuarea pe esapament a combustibilului ars incomplet.
De exemplu la E3 are cu 1% mai mult CO decat E6 unde cantitatea de CO a fost oxidata in catalizator la CO2. La fel sicu alte gaze.
  Cand la E2 compozitia gazelor prevede sub 1% pe fiecare gaz incomplet oxidat oare cat o sa fie la E6?

Adica tu imi spui ca desi consuma la fel, produc cantitati de gaze diferite. Dar cu ce ma ajusta daca miroase mai bine, daca e la fel de nociv ?
Pana la urma e exact cum zici tu: totul se transforma din lichid in alte lichide+gaze...
Si chiar cu catalizatorul si filtrul de particule, nu mi se pare ca rezulta ceva sanatos. Schimba compozitia chimica la iesire insa... componentele sunt aceleasi.

#133
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Nu sunt aceleasi componente. CO este mai Nociv decat CO2. La fel si NO-NO2, si altele.
Nu produci cantitati de gaz diferite daca vorbim de volum. De fapt da, sunt diferite daca vorbim de masa gazului. O molecula de CO este mai usoara decat un de CO2.
Dar sa sustii ca producu 100g DO2/km cu E6 iar cu E3 produci 140gCO2/km la acelasi consum de combustibil este o aberatie. Asta inseamna ca masina ta se ingreuneaza cu 40 de grame la fiecare Km parcurs. Cam ciudat si putin probabil sa creasca masa masinii cu 4kg/100Km. ca doar daca nu elimina tot ce aspira (combustibil+aer) inseamna ca ramane in masina.

Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 17:24.


#134
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,700
  • Înscris: 10.08.2009
Nu e rea o asemenea taxa, mai rareste meltenii.
Bizonu cu Q7 care baga motorina de 50 de lei sa mai dea 50 daca vrea sa-si parcheze camionu in fata cafenelei.
Azi am fost sa-mi ridic pasapoartele din piata amzei(tampitii au desfiintat vechile locatii din sectoare).
Banuind oprtunitatea am parcat lejer la gradina Icoanei si am mers 500 de metri pe jos.
m-a felicitat si telefonu de efortul facut.
piata amzei era blocata, toti vroiau sa parcheze exact in fata. Claxoane, tot tacamul.

#135
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Si zici ca nu tine de educatie? Prefera sa stea, sa injure si sa claxoneze o jumatate de ora in loc sa mearga 10 minute pe jos. Deci sunt prosti de-a dreptul.
Orice primar, oricat de bun ar fi, nu o sa poata face parking in fata la fiecare birou/cafenea/club ca sa nu mearga puturosul pe jos deloc.  Atunci trebuie taxat ca atare. Nu are nici o legatura cu poluarea, e vorba pur si simplu de civilizatie.

Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 17:34.


#136
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 22.04.2017

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 16:31, said:

Apa o platesti? Ca pana acum 100 de ani era gratis. O vrei iar gratis?  E o idee buna orice idee care te educa din punctul asta de vedere.
Daca de buna voie nu vreti sa mergeti 2-3 de pe aceeasi strada in acelasi loc la munca folosind o singura masina ca va inghesuiti atunci platiti pentru mofturi. Si eu sunt de acord sa platesc pentru ale mele.
Nu ai reusit. Apa, daca o scot din putul meu, de pe terenul meu, e moka.
Partea cu masina, adresa, traseul...e doar pe langa subiect.

#137
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,571
  • Înscris: 07.12.2014
Și cu mașina te poți da gratis pe terenul tău.  Nici sa inmatriculezi nu e nevoie.

#138
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 08:37, said:

Mutati-va la Cluj. Aici avem cartiere unde autobuzul vine din 5 in 5 minute la orele de varf.
Lasa-i sa stea la Bucuresti ca stau bine !
In loc sa le zici ca la Cluj e mai rau ca oriunde , tu faci reclama pozitiva Posted Image Ti s-o urat cu binele ...

Edited by Baxon, 13 February 2018 - 17:49.


#139
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Posta_user, on 13 februarie 2018 - 17:36, said:

Nu ai reusit. Apa, daca o scot din putul meu, de pe terenul meu, e moka.
......
Ca vor EI , dar in mod normal nu este moca .

#140
un huligan

un huligan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,072
  • Înscris: 11.09.2006

View Posta_user, on 13 februarie 2018 - 17:36, said:

Nu ai reusit. Apa, daca o scot din putul meu, de pe terenul meu, e moka.
Partea cu masina, adresa, traseul...e doar pe langa subiect.
Oricum îi esti dator cu o bere. Ai vrut sa-ti explice, nu sa te convinga.

#141
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 26.03.2008

View Postcata, on 13 februarie 2018 - 11:17, said:


Pai asta este capatul masurilor anuntate.Metropola

Hai sa fim seriosi. Firea cotcodaceste de un an jumate sa cumpere 3 autobuze. O vezi tu sa-i ia lui barbatu-sau juma de mosie si sa o dea capitalei. Prin 2835 poate clasa politica se va gandi  si la bucuresteni. Pana atunci... sanatate!

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 08:37, said:

Mutati-va la Cluj. Aici avem cartiere unde autobuzul vine din 5 in 5 minute la orele de varf. De fapt aproape in toate cartierele e asa.

......

Ma lesi cu bocul etalon!!!! Era sa bag in spiral 5 oameni intr-o seara. S-a dus masina sanie la 10 grade celsius. Carosabilul era plin de argila.

#142
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,171
  • Înscris: 14.08.2007

View PostPoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 17:24, said:

Dar sa sustii ca producu 100g DO2/km cu E6 iar cu E3 produci 140gCO2/km la acelasi consum de combustibil este o aberatie. Asta inseamna ca masina ta se ingreuneaza cu 40 de grame la fiecare Km parcurs.
Sau poate smecheria la masinile mai noi e ca sunt mai eficiente, adica consuma mai putin/km, adica polueaza mai putin pe km. Asta pe langa diverse tipuri de filtre sau sisteme inteligente (care iti opresc motorul la semafor, etc). Nu iti trebuie instrumente sofisticate ca sa-ti dai seama ca un Euro 2/3 polueaza mai mult decat un Euro 6, se simte cu usurinta doar stand langa teava de esapament. De aia trebuie facuta o diferentiere intre diverse tipuri de motoare cand vorbim de accesul in centru.

#143
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,629
  • Înscris: 20.10.2006
Ce tot viseaza unii cu bicicletele nu stiu. De parca toata populatia sau vreun procent mare ar sti sa mearga pe bicicleta. De ce nu si mers pe jos sau pe role?

#144
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,171
  • Înscris: 14.08.2007
Bicicletele pot fi o solutie pentru 10% din populatie de exemplu (in timp) ... tot e ceva daca respectivii renunta la masini sau mai elibereaza mijloacele de transport in comun. Sigur, in conditiile in care exista piste, ca altfel mai mult incurca Posted Image

In Cluj introducerea sistemului de bike sharing, care a creat statii de biciclete si posibilitatea sa inchiriezi gratuit biciclete, a marit in mod cert numarul biciclistilor ... nu spectaculos, dar totusi ... am si unii colegi care vara folosesc sistemul asta ca sa vina la serviciu cu bicicleta (si inca cativa care vin cu bicicleta proprie).

Edited by utopium, 14 February 2018 - 00:32.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate