Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Taxa auto pentru intrarea in centru
Last Updated: Feb 15 2018 18:49, Started by
Adm
, Feb 13 2018 08:16
·
0
#1
Posted 13 February 2018 - 08:16
De trimis catre studiu topicul Solutii pentru traiul in Bucuresti
Ideea de "buvigneta" revine ciclic, desi logica ne spune ca e o idiotenie pentru Bucuresti! Am asa o impresie ca astia ce ne conduc sunt din ce in ce mai rupti de realitate. Romanii cumpara masini de 2000 EUR, iar ei se pregatesc sa le interzica dreptul de a intra in centrul orasului! Frumos este ca centrul orasului la noi nu prea are nimic istoric, iar cartierele dormitor sunt imediat in inelul concentric urmator! Quote În Bucureşti ar însemna că nu au voie în Centru 82% dintre maşinile pe benzină şi 74% dintre maşinile cu motoare diesel inventariate de Primărie. Nu avem nici macar o sosea de centura, ca sa nu zic de alte inele concentrice sau minuni de management al traficului! Stire 1 Stire 2 Stire 3 Stire 4 Ce s-a intamplat cand au incercat banda dedicata pt autobuz pe un singur bulevard? S-a blocat Bucurestiul! A fost infarct de Bucuresti! A doua masura anuntata ar fi reducerea locurilor de parcare "gratuite". Astia sunt cretini!? Pai tot Bucurestiul este marcat ca Parcarea/Stationarea interzisa, iar masinile sunt asezate pe 3 randuri! Solutia desteapta pe termen mediu/lung este: - investitii masive in transportul in comun. - terminarea unei sosele de centura - realizarea unei sosele de centura 2, cu 3 benzi/sens si bretele (cand va exista viteza Warp) - taxarea oricarui spatiul liber unde iti lasi masina + hartuirea celor care blocheaza traficul (amenzi, ridicarea masinii etc). Vedeti exemplul Italiei mai ales, unde nu exista coltisor fara un Park-o-Meter! 1 leu/ora => 8 lei/zi parcarea! Nu trebuie exagerat cu suma! In 2-3 luni vei vedea rezultate. - realizarea de parcari supraetajate de rezidenta, cu abonament realist pentru amortizare si intretinere. P.S. Nu se va face nimic. Zbaterile astea sunt sa zica UE ca ne preocupam Aia cu Autobuzul de ghisee e "mondiala" |
#2
Posted 13 February 2018 - 08:19
Nu e nevoie de investii masive in transportul in comun ci taxarea tuturor celor care il folosesc...
Toata lumea merge cu nasul, rromii nu cumpara bilet pentru autobuz |
#3
Posted 13 February 2018 - 08:24
Is tampiti,
Sunt riverani care au euro 3, euro 4. Sunt masini euro 5 fara dpf. Trebuie parcare la zona limita pentru parcare masinilor celor din provincie si implicit mijloace de transport din acele zone catre destinatii. Eu care vin din Galati, ce fac, imi iau si bicicletele cu mine? Noi suntem vai de capul nostru dar aplicam metode pe care alte state muult mai dezvoltate le au de putin timp. 'Toate drumurile duc la Bucuresti' au atras in bucuresti toate sediile companiilor mari si mijlocii si acum se plang (edilii) ca este prea aglomerat Bucurestiul????? WTF ce se asteptau? |
#4
Posted 13 February 2018 - 08:24
Exista multe mici si mari probleme.
Totul porneste de la legi tampite, apoi de la imposibilitatea aplicarii lor reale si lipsa vointei de a se aplica reguli de civilizatie. ex: Eu circul ff rar cu transportul in comun, iar in rarele ocazii cand ar trebui sa iau un mijloc de suprafata... nu am bilet! In lumea civilizata se urca prin fata, se poate cumpara bilet si nu urci fara "bilet"! |
#5
Posted 13 February 2018 - 08:26
Masura e buna in orice oras aglomerat. Eu tocmai am platit acum o saptamana taxa de centru in Cluj ca am parcat aiurea si mi-au ridicat masina
O masura cu care am fost de acord, domnia si prostia se platesc. De data asta am scapat cu 300 ca eram acolo. Ideea unei taxe de centru e buna. Nu stiu in alte orase cum e dar in Cluj transportul in comun e cat de cat ok. Taxa poate sa fie ca rovigneta. Pe zi, pe saptamana sau pe an, la alegere. Eu oricum ocolesc centrul de obicei. Daca e musai se merg o data pe an nu cred ca e un capat de tara daca iau autobuzul sau platesc 20-30 de lei taxa. Eventual exceptate de la taxa taxiurile. |
#6
Posted 13 February 2018 - 08:27
Adm, on 13 februarie 2018 - 08:16, said:
Astia sunt cretini!? -parcari -nu -optimizare control trafic in timp real -nu -infrastructura adaptata pt. 3 mil. oameni (centuri, cercuri, poduri, tuneluri, benzi multe) -nu -transport in comun dezvoltat si eficient -nu -piste biciclete -nu Ei sunt buni doar sa puna interdictii si taxe. |
#7
Posted 13 February 2018 - 08:27
dem3ntor, on 13 februarie 2018 - 08:24, said:
Noi suntem vai de capul nostru dar aplicam metode pe care alte state muult mai dezvoltate le au de putin timp. 'Toate drumurile duc la Bucuresti' au atras in bucuresti toate sediile companiilor mari si mijlocii si acum se plang (edilii) ca este prea aglomerat Bucurestiul????? WTF ce se asteptau? Tu, provincialule, stai la tine acasa! Bucurestiul e sufocat, si doar smecherii au voie! Incepe sa semene a Orwell 1984 Ma bazez ca sunt impotenti in chestii mult mai usoare. Sa vedem cand apare taxa de polutie. Va fi fun! |
#8
Posted 13 February 2018 - 08:28
#9
Posted 13 February 2018 - 08:30
Trebuie vazut cat la % dintre cei care circula prin centru sunt din bucuresti si cati sunt din provincie,
astfel poti stabili o strategie. Oare se cunosc aceste date? |
#10
Posted 13 February 2018 - 08:33
Adm, on 13 februarie 2018 - 08:16, said:
Romanii cumpara masini de 2000 EUR, iar ei se pregatesc sa le interzica dreptul de a intra in centrul orasului! Adm, on 13 februarie 2018 - 08:24, said:
In lumea civilizata se urca prin fata, se poate cumpara bilet si nu urci fara "bilet"! Edited by utopium, 13 February 2018 - 08:36. |
|
#11
Posted 13 February 2018 - 08:35
Adm, on 13 februarie 2018 - 08:24, said: In lumea civilizata se urca prin fata, se poate cumpara bilet si nu urci fara "bilet"! Corect, insa in lumea civilizata metroul vine din 3 in 3 minute iar autobuzul la fel. La noi vine din 25 in 25 de min. Si fluxul de pasageri bineinteles ca este mare. Astfel ca s-ar astepta cel putin 15-20min pana isi cumpara toti calatorii bilet de la sofer. Normal ar fi sa gaseasca solutii pt decongestionare, cum ar fi construirea sosele suspendate etc. |
#12
Posted 13 February 2018 - 08:35
Pe hotnews stirea e mai completa. Sunt mai multe masuri in plan, nu doar taxa.
https://www.hotnews....ea-poluarii.htm Teoretic planul e frumos dar stim bine cum e cu aplicatul in practica cand e vorba de Firea, de primarie, de Romania in general. |
#13
Posted 13 February 2018 - 08:37
Mutati-va la Cluj. Aici avem cartiere unde autobuzul vine din 5 in 5 minute la orele de varf. De fapt aproape in toate cartierele e asa.
Pe centru au facut benzi separate pentru transportul in comun si deja e posibil sa te misti mai repede cu transportul in comun decat cu masina. Parcul RATB este prea mic. Bucurestiul are o populatie de 8 ori mai mare decat Clujul si un parc auto de 4 ori mai mare. Nu stiiu daca diferenta e asigurata de metrou si de numarul mare de tramvaie in Bucuresti fata de Cluj. Edited by PoeOvidiu, 13 February 2018 - 08:45. |
#14
Posted 13 February 2018 - 08:38
#15
Posted 13 February 2018 - 08:38
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wv--_qpYFA0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0h-eL28vSew?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Bursul, 13 February 2018 - 08:39. |
|
#16
Posted 13 February 2018 - 08:39
Faptul ca oamenii sunt "incurajati" sa foloseasca bicicleta, motoscuterul sau motocicleta are un impact destul de mare, si nu doar in Bucuresti.
Daca pistele de biciclete ar exista (in primul rand), si ar fi facute ca in alte tari, romanii ar fi incurajati sa renunte la bicicleta in cele 3 sezoane mai calde si eventual ar primi de la stat vouchere pentru biciclete (nu jegul de semi-fail cu 500 de vouchere menit sa-i creasca unei persoane ratingul de PR), ci mult mai multe atunci sunt sigur ca si traficul auto s-ar mai rari. |
#18
Posted 13 February 2018 - 08:41
O idee foarte buna. Natura ti-a dat picioare ca sa mergi cu ele, sa faci miscare, nu sa impingi in pedalele de la masina ca sa spui pe urma ca "mergi". Ar trebui aplicata treaba asta in toate orasele, indiferent de marimea lor si sa mai terminam cu ghiolban-ismul acesta sa punem masina daca se poate si-n pat langa noi cand dormim
Chestia cu bicicleta mi se pare o MARE MARE prostie din moment ce exista transportul public in comun. La noi o sa iasa o simpla bisnita din banii publici cu cumparatul bicicletelor la suprapret si construirea unor piste de biciclisti care or sa dea prin stalpi sau se termina in sosea Edited by pascali_daniel, 13 February 2018 - 08:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users