Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina second, buget 8000-9000
Last Updated: Feb 12 2018 10:07, Started by
mihaii5
, Feb 05 2018 21:38
·
0
#1
Posted 05 February 2018 - 21:38
In primul rand, nu ma pricep la masini (am avut solenza, am mers cate 10k km cu Opel astra / golf 5 / Fiat bravo)
Pret 8000-9000 (nu as urca mai sus) Doua persoane deocamdata, vreo 10.000-14.000 km anual Nu ma interseaza daca e benzina sau diesel, ma intereseaza un consum bun, an cat mai nou, maxim 100-120 de cai (nu sunt fan mers tare / depasiri), motor mic (impozite mici / asigurare ieftina) Ma intereseaza sa fie cat mai fiabila, costuri mici de intretinere (nu sunt genul care revinde masina la 4 ani, merg cu ea pana nu mai valoreaza nimic sau nu mai merita reparata (ca in cazul solenzei de 15 ani) Ca modele m-am uitat la Sandero Stepway, Focus, Golf, cineva mi-a recomandat Honda Civic. Merita luata de la noi sau adusa din Germania in acest buget? e de preferat masina din 2012-2013 cu km putini (50-60 de mii) sau 2015-2016 si 150k km? PS. Am citit threadurile similare, am citit pe diverse forumuri despre Stepway, Focus Care este faza cu filtrul DPF? am citit ca se poate da disable la el? |
#4
Posted 05 February 2018 - 21:47
Ar trebui un moderator sa faca un topic pinned cu acest subiect, intrucat e cel mai popular interval de pret, probabil fiind sub pragul psihologic de 10.000
Si cine gaseste masini bune in acest interval sa le posteze, de multe ori am vazut postate aici masini f bune de pe olx, autovit sau mobile.de |
#5
Posted 05 February 2018 - 21:55
e de preferat masina din 2012-2013 cu km putini (50-60 de mii) sau 2015-2016 si 150k km?
esti real? |
#6
Posted 05 February 2018 - 21:56
La octavia, dupa cautarile mele (an > 2013, buget maxim 9000) gasesc cu minim 154k km
Nu stiu daca merita sa sar din clasa focus / golf intruna mai mare in detrimentul anului sau km facuti.. da, ar fi util sa posteze lumea diverse modele gasite ceanu1980, on 05 februarie 2018 - 21:55, said:
e de preferat masina din 2012-2013 cu km putini (50-60 de mii) sau 2015-2016 si 150k km? esti real? da.. am avut discutia asta cu mai multe persoane.. unii prefera an mai nou si mai multi km (tehnologie mai buna, revizii (facelift-uri noi cu diverse bug-uri reparate, tabla mai noua), altii considera ca un km mai mic conteaza mai mult (masina a fost "stresata mai putin"), mai putina tehnologie inseamna ca nu o sa ai probleme cu zeci de senzori care ti se aprind etc Edited by mihaii5, 05 February 2018 - 21:58. |
#7
Posted 05 February 2018 - 21:57
Octavia e in aceeasi clasa cu Golf avand aceeasi platforma. Golf e versiunea calitativa, Octavia e versiunea de buget oferint spatiu mai mare la bani mai putini si calitate mai mica.
|
#8
Posted 05 February 2018 - 22:01
omule masinile 2015,2016 maj au km reali,ce spui tu acolo de 50-60k sunt trucati
|
#9
Posted 05 February 2018 - 22:04
Kroghy, on 05 februarie 2018 - 21:57, said:
Octavia e in aceeasi clasa cu Golf avand aceeasi platforma. Golf e versiunea calitativa, Octavia e versiunea de buget oferint spatiu mai mare la bani mai putini si calitate mai mica. ciudat este ca Golf-ul este mai ieftin decat Octavia : (search dupa an>2013, pret <9000, sort by ascending km. in prima pagina sunt vreo 10 golf si 3 octavia) https://suchen.mobil...DING&usage=USED ceanu1980, on 05 februarie 2018 - 22:01, said:
omule masinile 2015,2016 maj au km reali,ce spui tu acolo de 50-60k sunt trucati ma uitam pe mobile.de, pe autohouse-uri.. din ce stiu eu este ilegal ca un dealer de masini sa dea km inapoi acolo.. in plus, eu faceam 80-10000 mii pe an, de ce ti se par foarte putini km 60 de mii in 4-5 ani? Edited by mihaii5, 05 February 2018 - 22:05. |
#10
Posted 05 February 2018 - 22:08
La mașinile diesel din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu filtrul de particule. Mașini chiar mai vechi au făcut sute de mii de kilometri fără să fie nevoie de vreo intervenție. Cu o singură condiție: să nu circuli exclusiv urban. În plus, te avertizează când este cazul să ieși la o plimbare mai lungă și nu se mai pornesc regenerări din senin.
|
|
#11
Posted 05 February 2018 - 22:09
de obicei pe afara se cumpara masini ca intradevar au nevoie,excursii,navete munca etc
la noi se ia, se tine la greu in fata blocului sau in garaj si cauta cat mai fiabila acum nush ce cacat poate insemna fiabil la nici 10k/km anual |
#12
Posted 05 February 2018 - 22:11
Kroghy, mai fac şi alţii maşini, nu doar cei din grupul VAG. În condiţiile date, aş merge pe un Opel Astra.
Uite aici un anunţ interesant: https://www.autovit....html#993e903f2e Fiind de la Sixt, e o maşină care a fost la închirieri. Revizii făcute la timp, întreţinere ok. Ai şi garanţie la ea. Ca variante, Ford Focus sau poate chiar şi un Renault Megane. Din grupul VAG, VW Golf. Nu te încadrezi cu bugetul la un Passat ok (poate vine Kroghy cu oferte de care noi nu ştim) iar Octavia... mie nu-mi place, poate e ceva subiectiv. Baftă la achiziţie şi nu te grăbi cu decizia până nu faci un drive test cu cât mai multe dintre modele! Alegerea finală este, de cele mai multe ori, pe bază de feeling personal. |
#13
Posted 05 February 2018 - 22:19
din experienta cu masinile proprii, motorul, cel putin la benzina, rezista fara probleme 300k km.
asta, doar cu revizii facute la timp si ulei pentru acel motor. problema este la 'accesorii': alternator, compresor, butoane si alte electronice, sonde, tren rulare, tobe/evacuare, tabla, rulmenti... astea te mananca de bani si nervi.. |
#14
Posted 05 February 2018 - 22:29
mihaii5, on 05 februarie 2018 - 21:56, said: da.. am avut discutia asta cu mai multe persoane.. unii prefera an mai nou si mai multi km (tehnologie mai buna, revizii (facelift-uri noi cu diverse bug-uri reparate, tabla mai noua), altii considera ca un km mai mic conteaza mai mult (masina a fost "stresata mai putin"), mai putina tehnologie inseamna ca nu o sa ai probleme cu zeci de senzori care ti se aprind etc |
#15
Posted 05 February 2018 - 22:33
@dem3ntor: mai nou "accesoriile" sunt o problemă cam la toate mărcile europene. Poate aşa se explică succesul gamei Dacia: mai puţine accesorii de stricat.
|
|
#16
Posted 05 February 2018 - 22:34
https://www.autoscou...9ba7?cldtidx=16
https://www.autoscou...a5483?cldtidx=1 Edited by dansysro, 05 February 2018 - 22:36. |
#17
Posted 05 February 2018 - 22:44
Eu cand am luat Octavia, avea 3 ani si aproape o suta mii km. Mi-au zis multi ca e prea mult, ca masina aceea nu a stat pe loc. Face trei ani la mine si nu am avut nicio problema.
Eu am vrut sa fie mai recenta, dar fara multe dotari. Merge si Golful, dar eu am vrut, dupa Passat, Octavia si cu ea am ramas. Motor 1.6, benzina/GPL. Acel Opel este urat in draci. Il mananca Golf-ul. dansysro, on 05 februarie 2018 - 22:34, said: De asa ceva ma uitasem si eu. Are cam putini KM, dar, vorba cantecului, pare o masina corecta. |
#18
Posted 05 February 2018 - 23:51
uzzy17, on 05 februarie 2018 - 22:29, said: nu e vorba de stresul masinii ci de uzura data de kilometri, uzura care contrar credintei populare de la noi se creeaza chiar daca masina a fost intretinuta la standarde nemtesti si mai accentuat daca s-a abuzat de masina indiferent in care fel. eu m-as uita la kilometri si mai putin la an, oricum nu e cine stie ce tehnologie in ultima decada. trebuie sa si tii minte ca la vag o turbina nu e neaparat un avans tehnologic . Total de acord ! Mașini fiabile, care sa parcurga multi km fara probleme majore se fac de zeci de ani. Deci o mașina mai noua ca an, nu înseamnă neapărat o mașina mai fiabila. Nu s-a reinventat roata o data cu TSI, DSG, navigație cu touchscreen, etc. De exemplu, la același buget poți să găsești mașina X din 2015 cu 120000 de km și mașina Y din 2012 cu 60-65000 de km. Sa nu crezi tu că mașina X e mai fiabila pt că e mai noua. Asta e de multe ori o prostie. Poate fi mai fiabila pt că a fost întreținută mai bine. Atât și nimic mai mult. Sau, pe de altă parte, sa presupunem conform unei chestii tipice sh , că e vorba de o loterie și de noroc. Și să zicem că nici aia cu 120000 de km și nici aia cu 60-65000 de km nu au fost întreținute corespunzător. Daaar de una s-a abuzat 120000 de km și de cealaltă 60-65000 de km. Adică aproape la jumătate. Gandeste pragmatic: una e sa iei in freza 5 pumni și alta e sa iei 10. Sa iei 5 parca e mai suportabil. Așa și cu mașina aia abuzata 60000 de km, in loc de 120000. Deci cel puțin dpmdv poți să faci ceva pe anul recent, dacă mașina e rulata in draci, are dotări cool și la verificare îți dă "cu virgula". O mașina mai cinstită cu 0 sau aproape 0 investitii, cu un rulaj mai mic și ceva mai "bătrână" , poate te va incanta mai mult. Până la urmă vorbim de un sh și fiabilitatea e unul din criteriile esențiale în alegerea unei masini. Că dacă aveai bani de una noua și pe gustul tau, lucrurile erau mai simple. Deci în opinia mea, starea tehnică și rulajul contează mai mult decât sigla de pe capota și/sau dotările. Nu alea te calmează când mașina ajunge in service pe butuci si ți se dă un device baban. Edited by LauCalin, 05 February 2018 - 23:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users