Masina second, buget 8000-9000
#37
Posted 07 February 2018 - 13:30
#38
Posted 07 February 2018 - 22:31
Merită un drive test şi studiat un pic istoricul. Preţul e bun, dacă negociezi poate chiar mai lasă un pic.
Edited by Yoda, 07 February 2018 - 22:31. |
#39
Posted 08 February 2018 - 08:37
#41
Posted 08 February 2018 - 09:05
Singurul motor pe benzina, care dupa parerea mea merita, de la Ford si dintre toate masinile cu preturi cuprinse intre 7500-9500 de euro este 1.0 Ecoboost de 100 sau 125 CP.
Din grupul WAG motoarele pe benzina sunt efectiv niste catastrofe, iar cele diesel sunt pentru cei care fac cel putin 25000 de km pe an. Opel a decazut ca masina de multi ani si au probleme si la motoare si la trenul de rulare (rulmenti sparti in mers si pivoti rupti la 30 000 de km, asta ne mai punand la socoteala scurgerile de ulei din cutia de viteze care a devenit un laitmotiv la OPEL). Skoda are un amic de-al meu luata acum 4 luni, second din 2013 cu 115000km in bord reali, verificati si motor de 1.6 TDI, si este plina de greierasi prin interior. Am mers cu el un drum de 350 de km si daca inchideam muzica scrasneam din dinti de nervi. Pe de alta parte eu am o Octavia de la firma tot 1.6 tdi si nu se aude nimic, decat o vibratie in scaun cand turez mai tare motorul. Gama Seat este o gluma proasta, fata de ce era odata si nu merita efortul. Avem in famile o Ibitza din 2014 si este cea mai proasta masina posibil luata de noua. Curg telecoapele, bucsi si pivoti slabi, ABS-ul se aprinde si se dezactiveaza din senin si cand am pus testerul pe ea in 2017 (deci dupa doar 3 ani) avea 29 de erori, marea majoritate "miss fire" in sezonul rece. Si eu personal urmaresc un Focus de 1.0 si 125cp. Daca vad unul din Romania cu un singur proprietar si ingrijita, nu mai stau pe ganduri. |
#42
Posted 08 February 2018 - 09:14
LauCalin, on 08 februarie 2018 - 08:57, said:
Dar Ford nu oferă garanție 4 ani? Nu înțeleg cum mașina e fabricata in 2016 și are garanția până în iunie. Totusi, la masina din linkul de mai sus, asa mare e devalorizarea la Ford dupa 1 an? Edited by _R_A_D_U, 08 February 2018 - 09:17. |
#43
Posted 08 February 2018 - 09:41
Este varianta TREND, adica cea mai slaba echipare si clar pretul nu este real, adica iti da putin de gandit.
|
#45
Posted 08 February 2018 - 09:53
Și dacă e cu recall, nu e bine totuși?
Ținand cont că are motor aspirat de 1.6... nu prea se mai caută așa ceva. Multi vor ecoboost. Plus că i se va termina și garanția în curând , cred că din cauza asta. Edited by LauCalin, 08 February 2018 - 09:54. |
#46
Posted 08 February 2018 - 09:58
Recall este la 1.6 Ecoboost 150CP si este vorba de un furtun care se incinge si se topeste. Motorul in sine nu are nici o problema.
|
|
#47
Posted 08 February 2018 - 10:03
Recall e pe Ecoboost pe cel putin 2 litraje si se refera la garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa crapata etc... cu pericol de incendiu. As investiga serios daca nu se regaseste si la 1.0. Forumul ce spune ?
LauCalin, on 08 februarie 2018 - 09:53, said:
Și dacă e cu recall, nu e bine totuși? E perfect, daca nu ti-a luat foc deja. |
#48
Posted 08 February 2018 - 10:07
Pe Ford UK scrie ca din cauza unui furtun de slaba calitate nu se face circuitul complet de racire si se incince chiuloasa. Este vb de masinile fabricate dupa 2016.
Sa nu ne amintim si de campionii fiabilitatii, japonezii de la Toyota care au rechemat de mai multe ori masinile cu probleme la acceleratie si sistemul de franare electronic care se activa din senin in mers. Nemtii de la Wolksvagen de ce nu au rechemat masinile cu 1.2 TSi sa le schimbe nenorocitul ala de lant de distributie. Este vb de asumarea responsabilitatii, dara dupa ce au dat-o in bara cu dieselgate nu vor sa mai piarda bani. Edited by costin001, 08 February 2018 - 10:12. |
#49
Posted 08 February 2018 - 12:48
unbrutus, on 08 februarie 2018 - 08:37, said:
cum naiba motor 1.6 benzina 86cp ? pana si modelul de acum 10 ani avea 115 cai la 1.6 benzina Pe Focus Mk3, motorul de 1.6 Ti-VCT vine in varainte de 86, 105 si 125 de cp. costin001, on 08 februarie 2018 - 09:05, said:
Singurul motor pe benzina, care dupa parerea mea merita, de la Ford si dintre toate masinile cu preturi cuprinse intre 7500-9500 de euro este 1.0 Ecoboost de 100 sau 125 CP. Din grupul WAG motoarele pe benzina sunt efectiv niste catastrofe, iar cele diesel sunt pentru cei care fac cel putin 25000 de km pe an. Opel a decazut ca masina de multi ani si au probleme si la motoare si la trenul de rulare (rulmenti sparti in mers si pivoti rupti la 30 000 de km, asta ne mai punand la socoteala scurgerile de ulei din cutia de viteze care a devenit un laitmotiv la OPEL). Skoda are un amic de-al meu luata acum 4 luni, second din 2013 cu 115000km in bord reali, verificati si motor de 1.6 TDI, si este plina de greierasi prin interior. Am mers cu el un drum de 350 de km si daca inchideam muzica scrasneam din dinti de nervi. Pe de alta parte eu am o Octavia de la firma tot 1.6 tdi si nu se aude nimic, decat o vibratie in scaun cand turez mai tare motorul. Gama Seat este o gluma proasta, fata de ce era odata si nu merita efortul. Avem in famile o Ibitza din 2014 si este cea mai proasta masina posibil luata de noua. Curg telecoapele, bucsi si pivoti slabi, ABS-ul se aprinde si se dezactiveaza din senin si cand am pus testerul pe ea in 2017 (deci dupa doar 3 ani) avea 29 de erori, marea majoritate "miss fire" in sezonul rece. Si eu personal urmaresc un Focus de 1.0 si 125cp. Daca vad unul din Romania cu un singur proprietar si ingrijita, nu mai stau pe ganduri. https://www.olx.ro/o...html#113ab9507c Anuntul pare ok, dar nu l-am verificat. |
#50
Posted 08 February 2018 - 13:13
costin001, on 08 februarie 2018 - 10:07, said:
Nemtii de la Wolksvagen de ce nu au rechemat masinile cu 1.2 TSi sa le schimbe nenorocitul ala de lant de distributie. Este vb de asumarea responsabilitatii, dara dupa ce au dat-o in bara cu dieselgate nu vor sa mai piarda bani. Problema acelui motor a aparut inainte de Dieselgate. Deci se putea face recall. Dar nu s-a facut, pentru ca se facea degeaba. Se schimba lantul si apoi dupa 15-20000 de km problema reaparea. Acolo era o problema de proiectare a motorului. On topic: eu nu as avea curaj sa-mi cumpar o masina cu motor de genul asta, mai ales din primii 4, 5 ani de fabricatie. As prefera sa se treaca printr-o inbunatatire a lui, dupa ce uzinele au primit niste feedback-uri din partea dealerilor in legatura cu modul cum au ajuns motoarele astea la ei, dupa ce au depasit macar 100-150000 de km. Uzinele pot inclusiv face o analiza in timpul "de viata" al motorului sa vada ce piese se cumpara mai mult pentru el. Deci chiar daca interventiile asupra lui nu se fac la dealer, se pot obtine informatii de la producatorii de componente auto. Pentru ca nu putine sunt cazurile in care au aparut probleme si mult mai devreme. Si nu ma refer in special la Ecoboost, ci vorbesc la modul general. Pana atunci as prefera sa imi iau un spirat, chit ca va consuma cu un litru de benzina mai mult. Edited by LauCalin, 08 February 2018 - 13:18. |
#51
Posted 08 February 2018 - 14:39
Cei de la revista Auto Build parca, au facut un test si pe Ford Focus, printre multe alte masini, pe care le-au desfacut complet, piesa cu piesa la atingerea valorii de 100k de km parcursi. Concluzia pentru Focus a fost una exceptionala, si motor si caroserie si deasemenea proprietarul care a dat masina de buna voie pentru a fii dezmembrata si care a primit una noua in schimb, a declarat ca in cei 100k de km, nu a avut nici o problema. Totul se petrece in prezenta inspectorilor neutrii, desemnati de un for desemenea neutru. Rezumatul si concluziile se afla pe Youtube.
Nineshadow, on 08 februarie 2018 - 12:48, said:
E varianta cea mai "ieftina". Pe Focus Mk3, motorul de 1.6 Ti-VCT vine in varainte de 86, 105 si 125 de cp. Cand cautam masina acum vreo 2 luni am dat peste asta: https://www.olx.ro/o...html#113ab9507c Anuntul pare ok, dar nu l-am verificat. Cunosc anuntul, dar da-mi voie sa nu comentez. Edited by costin001, 08 February 2018 - 14:46. |
|
#52
Posted 08 February 2018 - 14:46
costin001, on 08 februarie 2018 - 09:58, said:
Recall este la 1.6 Ecoboost 150CP si este vorba de un furtun care se incinge si se topeste. Motorul in sine nu are nici o problema. https://www.facebook...ightmare/about/ costin001, on 08 februarie 2018 - 10:07, said:
Pe Ford UK scrie ca din cauza unui furtun de slaba calitate nu se face circuitul complet de racire si se incince chiuloasa. Este vb de masinile fabricate dupa 2016. cand incepi sa treci la surse independente se mai schimba lucrurile Nineshadow, on 08 februarie 2018 - 12:48, said:
Cand cautam masina acum vreo 2 luni am dat peste asta: https://www.olx.ro/o...html#113ab9507c Anuntul pare ok, dar nu l-am verificat. costin001, on 08 februarie 2018 - 14:39, said:
Cunosc anuntul, dar da-mi voie sa nu comentez. |
#53
Posted 08 February 2018 - 14:59
costin001, on 08 februarie 2018 - 14:39, said:
Cei de la revista Auto Build parca, au facut un test si pe Ford Focus, printre multe alte masini, pe care le-au desfacut complet, piesa cu piesa la atingerea valorii de 100k de km parcursi. Concluzia pentru Focus a fost una exceptionala, si motor si caroserie si deasemenea proprietarul care a dat masina de buna voie pentru a fii dezmembrata si care a primit una noua in schimb, a declarat ca in cei 100k de km, nu a avut nici o problema. Totul se petrece in prezenta inspectorilor neutrii, desemnati de un for desemenea neutru. Rezumatul si concluziile se afla pe Youtube. Si totusi au existat si inca mai exista motoare Ecoboost cu probleme. Asa cum exista si probleme in paradisul industriei auto... ma rog, paradisul celor de la AutoBild, pe al sau nume VAG. Hai sa nu punem "botul" la ce zice mass media auto. Cei mai in masura sa judece fiabilitatea unei masini, sunt proprietarii. Avem chiar aici pe forum un coleg al carui Focus a ramas pe "butuci", la nici 100000 de km. Si revenind la Fordul cu pricina, poate sunt multe motive pentru care masina nu s-a vandut: poate pentru ca tablaria nu mai pica bine in urma unui accident zdravan (sau nu), poate ca cei care au vrut sa cumpere au zis ca dau cu 500 de euro mai putin, poate pentru ca nu are un "W" argintiu pe capota, poate pentru ca unii au citit una, alta despre astfel de motoare, poate pentru ca e zgaraiata si romanul vrea masina sh tipla, poate pentru ca are o problema, poate pentru ca proprietarul a avut ghinion si chiar nu a gasit un client serios, poate pentru ca.... mai vreti? Trebuie vazuta masina si verificata. Restul sunt povesti. |
#54
Posted 08 February 2018 - 15:31
costin001, on 08 februarie 2018 - 14:39, said: Cei de la revista Auto Build parca, au facut un test si pe Ford Focus, printre multe alte masini, pe care le-au desfacut complet, piesa cu piesa la atingerea valorii de 100k de km parcursi. Concluzia pentru Focus a fost una exceptionala, si motor si caroserie si deasemenea proprietarul care a dat masina de buna voie pentru a fii dezmembrata si care a primit una noua in schimb, a declarat ca in cei 100k de km, nu a avut nici o problema. Totul se petrece in prezenta inspectorilor neutrii, desemnati de un for desemenea neutru. Rezumatul si concluziile se afla pe Youtube. Cunosc anuntul, dar da-mi voie sa nu comentez. In10 ani sau 10 luni? Ca nu-i tot una. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users