Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina second, buget 8000-9000
Last Updated: Feb 12 2018 10:07, Started by
mihaii5
, Feb 05 2018 21:38
·
0
#55
Posted 08 February 2018 - 16:03
Exact, fiecare isi exploateaza masina cum stie mai bine si cum a invatat. Eu descriam pe un alt topic cu in urma cu mai multi ani, aveam un Opel Astra GSI (LET), caruia i-am rupt ficatii pe la liniute si competitii amicale mai mult sau mai putin legale si care a suferit reparatii extensive in decursul anilor. Pe de alta parte am mai avut si un Logan vreo 6 ani care nu a avut nici cea mai mica problema si era masina de mers la pescuit si la gratare, bagata pe drumuri care doar cu numele sunt drumuri, trasa cu tractorul din mocirle si noroaie. Daca observati voi, in decursul anilor fiecare producator si fiecare model a avut problemele sale cu motoare sau alte componente. Daca o luam asa, 1.2 TSI de la WAG este cu probleme, Opelul are probleme de cand se stie, la fel si Alfa, Fordul este hulit mai peste tot, Volvo de cand e luat de chinezi este o catastrofa. despre Kia chiar este un topic si pe aici, in care posesorii se plang, ca dupa revizii masinile sunt mai rau decat inainte si ca service-ul din Rom este egal cu zero. Gata ma enervez si imi iau BMW... a stai ca si ei au probleme majore la motoare si la partea electronica.
Deci in concluzie ramanem cu masinile vechi si gata. tfmercedez, on 08 februarie 2018 - 15:31, said:
Se precizeaza in ce regim se parcurg cei 100000km? In10 ani sau 10 luni? Ca nu-i tot una. |
#56
Posted 08 February 2018 - 17:23
costin001, on 08 februarie 2018 - 16:03, said:
Volvo de cand e luat de chinezi este o catastrofa Daaa, ce bine o duce Volvo la Ford si ce prost o duce acum! Eu cred ca tu iei prea in serios ce zice presa despre masini. Sunt multi proprietari multumiti de toate marcile. Asa cum sunt si nemultumiti. Doar ca, la modul general vorbind, aia care sunt nemultumiti scriu cel mai mult pe net si umplu paginile forumurilor monomarca cu problemele lor. Este evident ca si parerea generala despre acea masina sa fie afectata. Edited by LauCalin, 08 February 2018 - 17:24. |
#57
Posted 08 February 2018 - 21:25
1.6 ti-vct 85 de cai e ok. Pana la 130 km/h e la fel ca cel de 1.6 ti vct de 125 cai. Se simte bine in oras ca are cuplu optimizat pt turatii mici. 141Nm la 2500 rpm. Singura diferenta fata de cel de 125 e viteza maxima. Sunt multe anunturi cu focus 1.6 85 cai la vanzare cele mai multe fiind masini de firma sau rent a car.
|
#58
Posted 10 February 2018 - 21:31
#59
Posted 10 February 2018 - 21:36
E imposibil ca un motor de 85 de cai sa mearga ca unul de 125 de cai pe aceeasi masina. E diferenta de aproximativ 50% putere.
Edited by Kroghy, 10 February 2018 - 21:37. |
#60
Posted 10 February 2018 - 23:56
Teoretic de vreo 50%. Practic e discutabila treaba. Contează ENORM și modul cum puterea e transmisă la roti, calitatea anvelopelor, etajarea cutiei...
Nu știu dacă e doar impresia mea (deci e posibil să mă înșel totuși), dar la mașinile premium motoarele parca au niste vitamine". Adică 150 CP de pe Clasa C parca sunt mai ageri" decât 150 CP de la Renault sau Ford de exemplu. |
#61
Posted 12 February 2018 - 10:07
Da, aici s-ar putea sa ai dreptate. Conteaza cum pui jos caii aia putere, sasiul, distributia greutatii si evident cutia de viteze. Este cunoscut faptul ca 1.0 Ecoboost de 125cp are un demaraj mai slab decat restul masinilor cu aceeasi cai putere, dar asta se reflecta cel mai mult in consum. Ford a recunoscut public, ca motoarele ecoboost nu sunt axate pe putere ci pe consum, avand evident destui caluti sa se descurce onorabil. Acum, si aici este discutabil, functie de stilul de condus al fiecaruia. Am un amic ce are in Bucuresti o Fiesta 1.0, 125cp, masina de servici si spune ca la un condus destul de sportiv(ca de, nu plateste el benzina) si regim de plina zi in Bucuresti, consumul este in medie pe la 8-9 cu clima pornita mereu. Focus fiind mai greu...concluzia o trageti si voi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users