Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Masina second, buget 8000-9000

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014

View Postceanu1980, on 05 februarie 2018 - 22:01, said:

omule masinile 2015,2016 maj au km reali,ce spui tu acolo de 50-60k sunt trucati
Sunt si cu kilometraj atat de putin, dar is masini verificate cu inspectia numai la reprezentanta etc. O amarata de Fiesta cu mai putin de 60.000 din 2016, cu unic proprietar nu o gasesti mai ieftina de 8000 Euro. Iar la pretul asta e "rara avis". La maini vandute in DE ma refer

Edited by LeopardSurd, 06 February 2018 - 00:09.


#20
Nineshadow

Nineshadow

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 14.09.2017
Am fost recent într-o situație destul de similarã. Dupã 3-4 luni de cãutãri am ajuns sa iau un Golf 6 din Germania, 1.6 tdi, an 2011, 160.000 km, echipare ok, are cam tot ce as avea nevoie in afara de scaune încãlzite, prim proprietar. Toate bune și frumoase, masina costa 6800EUR, am mai negociat 300. Nu mã pot pronunța despre fiabilitate încã, e prea devreme, dar pot spune cã sunt foarte mulțumit de ea. Dacã poți, as sugera sa cauți mașina în Germania. In Romania cred cã 9 din 10 mașini sh au daune ascunse, km falși ori alte probleme. As putea povesti despre țepele cu care m-am întâlnit ore in sir. Nu cã în Germania nu sunt țepe. Înainte sã dau peste golful ãsta am verificat altul care avea în anunț 134000 de km, insa când am verificat seria de șasiu, mașina figura cu 134000 de km in 2011. Cei de acolo erau niște cehi parcã, deci presupun cã era de așteptat. Când am mers la un dealer german și le-am zis cã vreau sa verific seria la șasiu s-au simțit insultați, ei nu concepeau ce e aia mânãrie la km. Așa cã evita dealerii "turci" cum se spune, cautã un dealer german, cu istoric destul de lung pe mobile.de, și cu review-uri multe și bune. Nu cautã mașina la super preț, cautã la un preț corect, dar nici prea mare totuși. Trebuie studiatã un pic piata cã sa îți faci o impresie. Eu cred cã ai un buget pentru un Golf 6 2.0 tdi corect. Motoarele tsi sunt cam de evitat din cauza problemelor cu lanțul (remediate ulterior pe golf 7), iar motoarele aspirate pe benzinã sunt cam învechite. Deci 2.0 tdi ar fi best-buy. Daca nu ai nevoie de puterea în plus, merge și 1.6 tdi. Consum ceva mai mic in oraș (in general undeva la 5-6, dar am reușit sã scot și 4 când e liber), taxe și impozite mai mici. Și poți sã iei o mașina mai noua, cu km mai puțini ori dotãri mai multe din diferența de motorizare. Ar mai fi ok și un Ford Focus mk3, depinde de gusturi și de ce gãsești. La benzinã best-buy mi se pare 1.5 Ecoboost, as evita 1.0 ecoboost pentru cã e în fond un motor mic și lucreazã prea mult la viteze mari, iar la 1.6 aspirat e aceeași poveste ca la Golf. Performanta ok, dar motor gurmand, cred cã ar merge daca pui GPL. La diesel, nu poți sã greșești cu motorul 1.6 de la PSA. Opel Astra nu îmi place, și mi se pare inferioarã celorlalte douã. Honda Civic e mișto, dar mi se pare prea scumpã pe piata sh. Octavia e in același segment, dar e mult mai lãbãrțatã pe platformã. E o mașina mai mare, mai practicã, orientatã un pic mai mult spre buget decât varianta de la Volkswagen. Daca ai nevoie de o Octavia, cred cã știi deja. Renault e nașpa cu întreținerea. Peugeot 308, modelul dupã 2013, aratã bine, dar nu știu dacã gãsești una ok la prețul asta. Per total, eu cred cã nu poți sã greșești cu un Golf. O alternativa ar fi Ford Focus, insa tine de ce îți place ție, ce dorești de la mașina, și de ce gãsești efectiv pe piața sh. Încã o chestie de luat in calcul ar fi valoarea de revânzare, iar aici Golf sta mai bine. In ceea ce privește filtrul de particule, EGR și alte prostii, acestea sunt sisteme pe care le gãsești la toate motoarele diesel moderne. DPF-ul poate sa se înfunde daca mergi prea mult subturat, in special in regim urban, insa poți sa îl regenerezi. Și da, exista unii bãieți care ți-l anuleazã cu totul, insã nu cred cã e neapãrat o idee prea bunã.

#21
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmihaii5, on 05 februarie 2018 - 21:56, said:

La octavia, dupa cautarile mele (an > 2013, buget maxim 9000) gasesc cu minim 154k km
Nu stiu daca merita sa sar din clasa focus / golf intruna mai mare in detrimentul anului sau km facuti..

da, ar fi util sa posteze lumea diverse modele gasite





da.. am avut discutia asta cu mai multe persoane.. unii prefera an mai nou si mai multi km (tehnologie mai buna, revizii (facelift-uri noi cu diverse bug-uri reparate, tabla mai noua), altii considera ca un km mai mic conteaza mai mult (masina a fost "stresata mai putin"), mai putina tehnologie inseamna ca nu o sa ai probleme cu zeci de senzori care ti se aprind etc
Pacat ca nu se poate vedea la o masina cate porniri a avut motorul , eventual nr de ore de functionare. Nu e tot aia sa aibe km putini dar drumuri scurte sau drumuri lungi.  
Cred ca o combinatie rezonabila ar fi pentru o masina care parcurge cam 40000-60000km anual.



View Postdem3ntor, on 05 februarie 2018 - 22:19, said:

din experienta cu masinile proprii, motorul, cel putin la benzina, rezista fara probleme 300k km.
asta, doar cu revizii facute la timp si ulei pentru acel motor.
problema este la 'accesorii': alternator, compresor, butoane si alte electronice, sonde, tren rulare, tobe/evacuare, tabla, rulmenti...
astea te mananca de bani si nervi..

Pe mine alternatorul la astra m-a lasat dupa 200000km. Demarorul pe la 320000km.
In rest, bucse , bielete de la drumuri proaste- rumenia.
Majoritatea reparatiilor au costat sub 100 de euro.

View PostLauCalin, on 05 februarie 2018 - 23:51, said:


Total de acord ! Mașini fiabile, care sa parcurga multi km fara probleme majore se fac de zeci de ani. Deci o mașina mai noua ca an, nu înseamnã neapãrat o mașina mai fiabila. Nu s-a reinventat roata o data cu TSI, DSG, navigație cu touchscreen, etc.
De exemplu, la același buget poți sã gãsești mașina X din 2015 cu 120000 de km și mașina Y din 2012 cu 60-65000 de km. Sa nu crezi tu cã mașina X e mai fiabila pt cã e mai noua. Asta e de multe ori o prostie. Poate fi mai fiabila pt cã a fost întreținutã mai bine. Atât și nimic mai mult. Sau, pe de altã parte, sa presupunem conform unei chestii tipice sh , cã e vorba de o loterie și de noroc. Și sã zicem cã nici aia cu 120000 de km și nici aia cu 60-65000 de km nu au fost întreținute corespunzãtor. Daaar de una s-a abuzat 120000 de km și de cealaltã 60-65000 de km. Adicã aproape la jumãtate. Gandeste pragmatic: una e sa iei in freza 5 pumni și alta e sa iei 10. Sa iei 5 parca e mai suportabil. Așa și cu mașina aia abuzata 60000 de km, in loc de 120000. :D :D
Deci cel puțin dpmdv poți sã faci ceva pe anul recent, dacã mașina e rulata in draci, are dotãri cool și la verificare îți dã "cu virgula". O mașina mai cinstitã cu 0 sau aproape 0 investitii, cu un rulaj mai mic și ceva mai "bãtrânã" , poate te va incanta mai mult. Pânã la urmã vorbim de un sh și fiabilitatea e unul din criteriile esențiale în alegerea unei masini. Cã dacã aveai bani de una noua și pe gustul tau, lucrurile erau mai simple. Deci în opinia mea, starea tehnicã și rulajul conteazã mai mult decât sigla de pe capota și/sau dotãrile. Nu alea te calmeazã când mașina ajunge in service pe butuci si ți se dã un device baban.
Eu am calculat ca masina mea a mers la primul proprietar 200km/zi parca. In 3 ani avea 160000km. Naveta. Pornit, mers 100km, probabil pe autostrada, in ultima treapta, si inapoi. Uzura minima la masina, motorul a mers mereu cald.
Daca e frecata in oras, tot cate 4-5 km la 2 ore, drumuri scurte si dese, km putini, e mai bine?  
Fiecare ciclu de drum inseamna: deschis usi, trantit usi,  centura , schimbat viteze la greu, motor rece, franari, frecat de ambreiaj, parcari- frecat ambreiaj + caseta de directie la maxim. Ati vazut cate o cucoana cum tureaza motorul cu ambreiajul calcat in timp ce parcheaza lateral cu spatele? De speriat.
Opelul meu cu 160000km parea mai nou decat Dacia pe care o avusesem de noua inaintea ei.  
Conteaza enorm unde a fost folosita masina, si talentul de la volan al fostului proprietar. Una e sa fie utilizata la oras de campie si alta la munte, cu parcari in panta, cum sunt in ulele cartiere din Cluj sau Brasov sa zicem.
Cat de bine ii face motorului sa fie pornit rece, si imediat sa urce la deal?  
E o loterie cu masinile sh.


#22
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Mazda 3

#23
ioana1973

ioana1973

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,569
  • Înscris: 16.03.2014
Sa-ti povestesc experienta mea, poate te ajuta. In primavara ne-am hotarat sa cumparam auto. Eu am o slabiciune pt. focusurile dupa 2012, asa ca nu ne-am gandit mult la marca... Am gasit una la Oradea, plecat 200 km sa o vedem, am mers la o reprezentanta Ford sa o testeze, aia i-au gasit niste pete de ulei, deal-ul a picat. Cerea pe ea ceva la 7300-7500 euro. Caut pe mobile.de si gasesc  ceva cu dotari mai multe la Muenchen. Contactez neamtul (pe care-l chema Oktay G....., arian clar :) ) cam in 7000 imi face si numerele Zoll, imi face si ITP-ul dar musai avans ca romanii...... intreaba tipul: Oare oamenii aia (romanii) in ce lume traiesc? numai experiente negative a avut cu ei.
Ii transmit ca vreau sa o cumpar pe firma mea, musai tre sa-mi vanda mai ieftin cu 19% (achizitie intracomunitara fara TVA).
Tipul zice: OK dar imi platesti TVA-ul in De, dupa ce ai transcris-o in Ro imi trimiti prin email copii si-ti bag banii in cont, "ca romanii........."
Great Oktay, we have a deal!!!!
Platesc avans 1000 euro prin banca.
Gasesc transport spre Muenchen (nesperat de rapid) si dupamasa sant in microbuz spre De. Dimineata pe la 5, cobor din microbuz si prima imagine care-mi pica in fata ochilor: Focusul meu, super lustruit, polishat, smecher turcul. Este Ok, apare si turcul pe la 9, batem palma urmand ca Tva-ul mi-l returneaza dupa inmatricularea in Ro, ii spun ca va dura poate si 2 luni, pt. ca-n Romania....In 2 ore termina formalitatile de radiere din De, Itp, nr. Zoll, ii dau diferenta de bani in cash, si spre casa.
In Romania noroc mare la RAR (+ 100 euro spaga), masina trece dar dureaza la politie. Dupa vreo 5 saptamani masina-i inmatriculata pe firma (cerfificat+carte tehnica+numere), ii trimit pretenului Oktay copii xerox, tacere lunga din partea lui......
Dupa o saptamana alt email, tacere lunga din partea lui.....
O sun pe o nasa din Augsburg, ii povestesc, il suna si vb in germana cu el, se eschiveaza ca-i bolnav la pat dar vom rezolva.....
La al treilea mail imi raspunde cam cu lehamite cumva ma intreaba cat a fost cautiunea?
No caution Oktay, it"s full VAT, 1100 euro
Dupa care alta tacere lunga........
Iar il suna nasha, iar abureli ca-i fff ocupat dar vom rezolva.....
Imi mai raspunde la un mail, iar evaziv si ampulea dupa care iar tacere lunga.....
Dupa vreo 5, 6 saptamani de la inmatriculare(mi-am luat gandul de la bani)  vorbesc ceva cu nasa, ca intr-o doara ma intreaba cum merge masina?, turcul a fost parolist, nu-i asa?, -nu, nu-i asa! Asta explodeaza: lasa ca ma ocup de el. In urmatoarea zi imi trimite mail: ti-a facut plata, si-mi da o copie cu Swift-ul emis de banca. WOWWW cool! Ce i-ai facut? L-am sunat si i-am zis ca actele dintre voi sant la avocat, ai 3 ore sa-i faci plata, daca nu urmeaza Anaful german...... Astia fac o gramada de alte prostioare, nu au chef sa-i calce garda."
Cam asta a fost experienta mea, banii de Tva ce mi i-a returnat el au fost mai putin cu o suta si ceva de euro, deci mi-a platit rotund 1000 euro. Am asigurarea ceva mai mare insemnand 700 ron anual (fiind masina de firma).

#24
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
E turc. Tot balcanisme. Te mai uiți și la mecla omului. Un neamț dealer nu prea discutã. Dã prețul și sãnãtate. Semnãturã alb pe negru dacã ești de acord și s-a fãcut. Plata se face prin cont bancar. Cã sunt unii care preferã plata cash, ãștia sunt ãia cu mentalitatea balcanicã.

#25
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostLeopardSurd, on 06 februarie 2018 - 13:46, said:

E turc. Tot balcanisme. Te mai uiți și la mecla omului.
Exact, asta fac si nemtii, se uita la mecla omului, si cand aud de romani, se sperie si nu vor sa o vanda fara TVA ca stiu ca romanii fac numai manevre.
Asa am patit si eu, neamtul a refuzat pe motiv ca sint roman sa imi reduca tva-ul, dar a fost corect ulterior cand i-am trimis hartiile.

Mi-a aratat pungi cu telefoane mobile de la romani care i-au lasat "garantie" ca sa ii creada...

Romanul are un renume anume peste tot in lume din pacate.

#26
ioana1973

ioana1973

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,569
  • Înscris: 16.03.2014

View PostLeopardSurd, on 06 februarie 2018 - 13:46, said:

E turc. Tot balcanisme. Te mai uiți și la mecla omului. Un neamț dealer nu prea discută. Dă prețul și sănătate. Semnătură alb pe negru dacă ești de acord și s-a făcut. Plata se face prin cont bancar. Că sunt unii care preferă plata cash, ăștia sunt ăia cu mentalitatea balcanică.
Apar niste mici probleme cu logistica, tu vrei sa vezi masina, sa o testezi, asta presupune ca esti la garajul lui, masina iti place faci plata online si stai in Germania (minim 1 zi , , dar pot fi si 2 ) pana ii intra banii in cont? Cateva ore cat a durat pana mi-a sosit turcul m-am plimbat pe strada aia erau cativa km de strada (  bondenseestrasse) numai parcuri auto si garaje toate Ahmet, Yussuf....... Nu-mi amintesc sa fi vazut un nume german. Ca mecla Oktay al meu era ireprosabil, zambaret, mai tanar decat mine, turc la a 2-a generatie in De, poate nici nu era de rea credinta DAR 1000 EURO SANT BANI CHIAR SI IN GERMANIA, tentatia a fost mare.
Din partea mea mi-a fost egal ca-i plata bancara ori cash (online se pierd zile pana intra banii in cont).
M-a frapat pretul piperat al automobilelor acolo, un Golf 4 nu l-am vazut sub 2000 euro, cred ca samsarii de la noi castiga doar fentand TVA, kilometraj dat inapoi....... altfel preturile din Ro sant comparabile cu cele din De. Poate mici diferente (in favoarea Germaniei) la masinile peste 10000 euro.

#27
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postioana1973, on 06 februarie 2018 - 15:12, said:

M-a frapat pretul piperat al automobilelor acolo, un Golf 4 nu l-am vazut sub 2000 euro
Se poate sa ma insel, insa poate fi si din cauza primei de casare de 2000 euro de la ei.
Cum neamtul oricum are nevoie de masina, decat sa mai vanda masini sub 2000 le foloseste pt achizitia uneia noi

#28
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
Un Civic benzinar sedan din generatia precedenta, la 15500 au fost oferte full, cutie automata si trapa, poate prinzi una prin prieteni.

#29
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Postioana1973, on 06 februarie 2018 - 11:13, said:

Sa-ti povestesc experienta mea, poate te ajuta. In primavara ne-am hotarat sa cumparam auto. Eu am o slabiciune pt. focusurile dupa 2012, asa ca nu ne-am gandit mult la marca... Am gasit una la Oradea, plecat 200 km sa o vedem, am mers la o reprezentanta Ford sa o testeze, aia i-au gasit niste pete de ulei, deal-ul a picat. Cerea pe ea ceva la 7300-7500 euro. Caut pe mobile.de si gasesc  ceva cu dotari mai multe la Muenchen. Contactez neamtul (pe care-l chema Oktay G....., arian clar :) ) cam in 7000 imi face si numerele Zoll, imi face si ITP-ul dar musai avans ca romanii...... intreaba tipul: Oare oamenii aia (romanii) in ce lume traiesc? numai experiente negative a avut cu ei.
Ii transmit ca vreau sa o cumpar pe firma mea, musai tre sa-mi vanda mai ieftin cu 19% (achizitie intracomunitara fara TVA).
Tipul zice: OK dar imi platesti TVA-ul in De, dupa ce ai transcris-o in Ro imi trimiti prin email copii si-ti bag banii in cont, "ca romanii........."
Great Oktay, we have a deal!!!!
Platesc avans 1000 euro prin banca.
Gasesc transport spre Muenchen (nesperat de rapid) si dupamasa sant in microbuz spre De. Dimineata pe la 5, cobor din microbuz si prima imagine care-mi pica in fata ochilor: Focusul meu, super lustruit, polishat, smecher turcul. Este Ok, apare si turcul pe la 9, batem palma urmand ca Tva-ul mi-l returneaza dupa inmatricularea in Ro, ii spun ca va dura poate si 2 luni, pt. ca-n Romania....In 2 ore termina formalitatile de radiere din De, Itp, nr. Zoll, ii dau diferenta de bani in cash, si spre casa.
In Romania noroc mare la RAR (+ 100 euro spaga), masina trece dar dureaza la politie. Dupa vreo 5 saptamani masina-i inmatriculata pe firma (cerfificat+carte tehnica+numere), ii trimit pretenului Oktay copii xerox, tacere lunga din partea lui......
Dupa o saptamana alt email, tacere lunga din partea lui.....
O sun pe o nasa din Augsburg, ii povestesc, il suna si vb in germana cu el, se eschiveaza ca-i bolnav la pat dar vom rezolva.....
La al treilea mail imi raspunde cam cu lehamite cumva ma intreaba cat a fost cautiunea?
No caution Oktay, it"s full VAT, 1100 euro
Dupa care alta tacere lunga........
Iar il suna nasha, iar abureli ca-i fff ocupat dar vom rezolva.....
Imi mai raspunde la un mail, iar evaziv si ampulea dupa care iar tacere lunga.....
Dupa vreo 5, 6 saptamani de la inmatriculare(mi-am luat gandul de la bani)  vorbesc ceva cu nasa, ca intr-o doara ma intreaba cum merge masina?, turcul a fost parolist, nu-i asa?, -nu, nu-i asa! Asta explodeaza: lasa ca ma ocup de el. In urmatoarea zi imi trimite mail: ti-a facut plata, si-mi da o copie cu Swift-ul emis de banca. WOWWW cool! Ce i-ai facut? L-am sunat si i-am zis ca actele dintre voi sant la avocat, ai 3 ore sa-i faci plata, daca nu urmeaza Anaful german...... Astia fac o gramada de alte prostioare, nu au chef sa-i calce garda."
Cam asta a fost experienta mea, banii de Tva ce mi i-a returnat el au fost mai putin cu o suta si ceva de euro, deci mi-a platit rotund 1000 euro. Am asigurarea ceva mai mare insemnand 700 ron anual (fiind masina de firma).
Dar masina? Macar e buna?

#30
ioana1973

ioana1973

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,569
  • Înscris: 16.03.2014

View Posttfmercedez, on 06 februarie 2018 - 17:51, said:

Dar masina? Macar e buna?
Da este OK, din 2013, relativ noua, ieri i-a picat ambreiajul dar wtf, asta-i viata, deja a facut 15000 km la mine.

#31
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Postioana1973, on 06 februarie 2018 - 21:17, said:

Da este OK, din 2013, relativ noua, ieri i-a picat ambreiajul dar wtf, asta-i viata, deja a facut 15000 km la mine.
Sa inteleg ca e condusa de o femeie. Mda, nu vreau sa par misogin, dar e normal sa pice ambreiajul.  Si nevasta-mea zicea ca instructoru' i-a zis ca "apasa ambreiajul, numara pana la 10 si apoi da drumu incet". De 10 ani nu a mai pus mana pe masina.  Unii schimba vitezele fara sa atinga ambreiajul, cu exceptia plecarii de pe loc.
Bine ca la harbu meu inca mai rezista dupa 14 ani si 323450km, cel original.

#32
ioana1973

ioana1973

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,569
  • Înscris: 16.03.2014

View Posttfmercedez, on 06 februarie 2018 - 21:21, said:

Sa inteleg ca e condusa de o femeie. Mda, nu vreau sa par misogin, dar e normal sa pice ambreiajul.  Si nevasta-mea zicea ca instructoru' i-a zis ca "apasa ambreiajul, numara pana la 10 si apoi da drumu incet". De 10 ani nu a mai pus mana pe masina.  Unii schimba vitezele fara sa atinga ambreiajul, cu exceptia plecarii de pe loc.
Bine ca la harbu meu inca mai rezista dupa 14 ani si 323450km, cel original.
O sa sune ciudat, asta-i nick-ul sotiei mele, io-s barbat. De condus o conducem amandoi. Un minus fata de Polo, cealalta masina consumul cam cu un litru in plus la suta km.
Polo are 18 ani, ambreiajul original cam obosit patineaza la turatii mari, ar cam trebui sa-l schimb si ala, da la naiba ca-s scumpe toate.

#33
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,581
  • Înscris: 13.06.2005
ciudata diferenta de pret la aceeasi masina pe siteuri diferite!!!

Attached File  Citroen.png   281.02K   44 downloads


ceva exotic ... prea buna, prea ca la tara Posted Image
https://www.autovit....html#3c405d0deb
consum 3%

Edited by dansysro, 06 February 2018 - 22:42.


#34
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postioana1973, on 06 februarie 2018 - 21:32, said:

O sa sune ciudat, asta-i nick-ul sotiei mele, io-s barbat. De condus o conducem amandoi. Un minus fata de Polo, cealalta masina consumul cam cu un litru in plus la suta km.
Polo are 18 ani, ambreiajul original cam obosit patineaza la turatii mari, ar cam trebui sa-l schimb si ala, da la naiba ca-s scumpe toate.
cat costa la golf?

View Postdansysro, on 06 februarie 2018 - 22:20, said:

ceva exotic ... prea buna, prea ca la tara Posted Image
https://www.autovit....html#3c405d0deb
consum 3%
se atinge vreun mecanic de masina aia? cand aude ca e hibrid cred ca majoritatea or sa zica ca nu merita sa isi bata capul cu masini pe care nu le cunosc

#35
mihaii5

mihaii5

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 21.09.2016
pana acum am asa

FORD FOCUS 2.0 TDCI Titanium inmatriculata in 01.2014, 70.000km  -9000 eur
FORD FOCUS 1.6TDCI Trend ~55.000 km, 2013 (inmatriculata 01.2014  ~ 7500 eur
Skoda octavia 1.6 TDI 2012 kombi  - 60.000km - 8000 eur

masini care au fost in flota unei firme, reparate cand trebuia etc (nu dau numele firmei sa nu se creada ca fac reclama), kilometri reali
mi-a mai recomandat cineva sa vorbesc cu un tip care are o pagina de facebook (masina potrivita) care cere aproximativ 250 de euro pentru o inspectie vizuala. (mie mi se pare cam mult pentru treaba de o ora-doua),  presupun ca ar trebui duse si la un service pentru alte teste

PS. Multumesc celor care au scris detaliat experientele lor, sunt foarte de ajutor  (m-a cam speriat povestea cu adus de afara in condiile in care eu nu stiu prea multe despre masini)

Edited by mihaii5, 06 February 2018 - 23:22.


#36
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Decat masina din Olanda, ca cea din anuntul cu 2 preturi, mai bine din Romania!

Olandezul e mai zgarcit ca romanul cand e vorba de reparat masina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate