Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Contul meu Orange devine My Orange
Last Updated: Jul 10 2020 22:57, Started by
Nimcid25
, Nov 01 2017 21:03
·
0
#109
Posted 15 February 2018 - 14:22
Asa face si la facturi ... cred ca a facut deja spume aplicatia, s-a plictisit de noi.
Meseriasi rau IT-istii Orange. Nu le-or mai trebui oameni ?? Ca, asa, ma duc si eu sa ma angajez la ei. Inca un prost in plus nu se cunoaste ... diferenta e ca eu macar recunosc (paralel cu IT-ul). Nu mai bine tineau ei aplicatia nelansata pana o verificau cat trebuie ?? Edited by shymano, 15 February 2018 - 14:24. |
#110
Posted 15 February 2018 - 18:34
Am primit cei 4Gb pentru feedback ul de la aplicatia noua My Orange
Attached FilesEdited by Alex_23, 15 February 2018 - 18:35. |
#111
Posted 15 February 2018 - 18:49
Si ce le-ai zis in feedback, ca aplicatia e inutilizabila ??
Asta cred ca stiu si ei, deja ... |
#112
Posted 15 February 2018 - 19:51
Bai sincer n am avut probleme cu ea chiar imi merge bine mie
|
#113
Posted 15 February 2018 - 19:51
Si eu am primit cei 4 GB ca feedback.
Exact la aceeasi ora. 13,51 wp_ss_20180215_0001.png 137.84K 39 downloads Edited by dorin_2k, 15 February 2018 - 19:54. |
#114
Posted 15 February 2018 - 20:05
La mine nici dupa 1 luna de zile nu sunt in stare sa-mi rezolve problema contului meu orange.
Azi dupa a-n-a discutie mi-s-a recomandat stergerea contului pe baza de cerere insotita de CI. Degeaba le-am trimis si pe astea. Sunt varza la suport tehnic. PS. Am apelat si la orange helper. Idem. |
#116
Posted 15 February 2018 - 23:04
#117
Posted 15 February 2018 - 23:09
Am testat de n-am mai putut ...
Mai merg aplicatiile prost, dar asta prea e de tot. |
#118
Posted 15 February 2018 - 23:20
#121
Posted 16 February 2018 - 10:30
De la 1 ale lunii, chiar, dar doar pentru acea zi specială…
|
#122
Posted 16 February 2018 - 12:37
https://www.orange.r...catii/myorange/
ieri au lansat oficial aplicatia, si vazusem si un grafic in care spuneau ca in luna aprilie va fi functionala si urmeaza noi testari. |
#123
Posted 16 February 2018 - 14:04
valyvis10, on 15 februarie 2018 - 20:05, said:
La mine nici dupa 1 luna de zile nu sunt in stare sa-mi rezolve problema contului meu orange. Azi dupa a-n-a discutie mi-s-a recomandat stergerea contului pe baza de cerere insotita de CI. Degeaba le-am trimis si pe astea. Sunt varza la suport tehnic. PS. Am apelat si la orange helper. Idem. Am trimis mesajul tau colegilor nostri care s-au ocupat de sesizarea inregistrata si ne-au confirmat ca te-au apelat astazi, insa nu au reusit sa ia legatura cu tine. De asemenea, ne-au spus ca vor mai incerca sa te apeleze in cursul zilei de astazi, pentru a clarifica situatia contului tau online. O zi buna, Orange helper |
|
#124
Posted 16 February 2018 - 16:23
Si mie m-au propus sa stearga contul pe a remedia cateva erori.
Am refuzat. In 2 luni au rezolvat . |
#125
Posted 16 February 2018 - 16:32
S a facut actualizarea aplicatiei si in google play, in sfarsit!
|
#126
Posted 16 February 2018 - 16:48
Orange_helper, on 16 februarie 2018 - 14:04, said: Salut, Am trimis mesajul tau colegilor nostri care s-au ocupat de sesizarea inregistrata si ne-au confirmat ca te-au apelat astazi, insa nu au reusit sa ia legatura cu tine. De asemenea, ne-au spus ca vor mai incerca sa te apeleze in cursul zilei de astazi, pentru a clarifica situatia contului tau online. O zi buna, Orange helper Mai bine ii sun eu. Deja ma deranjeaza mult situatia, mai ales ca este implicat si nr. de orange de serviciu, numar pe care nu vor sa sune. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users