Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Contul meu Orange devine My Orange

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
262 replies to this topic

#127
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Am sunat de pe digi pe nr. lor de fix.
Situatia este complexa si necesita mai mult timp pentru a se reseta contul.
Adevarati profesionisti cei de la tehnic.
Ma declar invins de sistem😁.


#128
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Dupa mai multe feedback-uri trimise, vad ca incet-incet se schimba lucrurile.
Aveam serviciile de tv+net dublate, au disparut, acum apar ok.
Factura venea defalcata, acum s-au comasat ambele numere, vine "factura consolidata".
Tot e bine ... Daca reusesc ei sa includa si ratele, sa platesti instant toata suma datorata, fara sa mai descarci factura pentru a afla suma totala, ar fi perfect.
E de apreciat ca se merge pe drumul bun ...

#129
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,396
  • Înscris: 06.02.2008
Eu sunt pe prepay și nu văd în noua aplicație când îmi expiră opțiunea curentă ci doar data până la care am activ creditul (asta deși scrie "dată expirare opțiune"). Faceți în plm o aplicație demnă de o companie de așa anvergură.

#130
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
La solicitarea ta o sa vina un raspuns de genul
" Bine, in plm, o sa facem" ...
sau
"Asteapta, in plm, e in constructie" ...

Edited by shymano, 21 February 2018 - 16:01.


#131
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,396
  • Înscris: 06.02.2008
Nu-și permit ei să-mi răspundă așa direct. Vor folosi limba aia de lemn lipsită de conținut și date certe :)

#132
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Astazi am reusit sa-mi reconfigurez contul orange.
Luni, dupa foarte multe sesizari, am fost sunat de o persoana cu putere de decizie/acces de la orange si in 5 min. s-au sters toate conturile mele orange.

#133
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
Eu credeam ca numai in aplicatia de android nu arata pana cand sunt valabile resursele pe prepay, insa se pare ca si in varianta de net cea noua nu iti arata acest lucru. Nu pot sa spun decat ca e tot rahatul. Sper sa nu dezactiveze versiunea veche de myaccount inainte sa rezolve porcaria asta.

#134
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

View Postmatrwe, on 23 februarie 2018 - 15:07, said:

Eu credeam ca numai in aplicatia de android nu arata pana cand sunt valabile resursele pe prepay, insa se pare ca si in varianta de net cea noua nu iti arata acest lucru. Nu pot sa spun decat ca e tot rahatul. Sper sa nu dezactiveze versiunea veche de myaccount inainte sa rezolve porcaria asta.

In aprilie se finalizeaza lucrarile la contul online si implicit in luna aprilie versiunea veche nu va mai fi disponibila ramanand doar versiunea noua.

#135
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postmatrwe, on 23 februarie 2018 - 15:07, said:

Eu credeam ca numai in aplicatia de android nu arata pana cand sunt valabile resursele pe prepay, insa se pare ca si in varianta de net cea noua nu iti arata acest lucru.
Poti obtine informatia asta la *133#.

#136
anyidyoulike

anyidyoulike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 778
  • Înscris: 14.10.2009
Pentru iOS nu avem update la aplicatie?

#137
vince085

vince085

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,253
  • Înscris: 10.02.2015
Nu încă

#138
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

View Postbiogood, on 24 februarie 2018 - 10:26, said:

Poti obtine informatia asta la *133#.
Adica formez *133# de pe telefonul meu si imi spune pana cand e valabil creditul de pe telefonul copilului sau sotiei, sa stiu cand trebuie sa le reincarc cartelele? Si pentru ce rahat mai ai aplicatie dedicata daca numai tastand coduri si apeland relatii cu prostovanii (ca se pare ca asta suntem noi pentru oranj) poti afla cand trebuie sa le mai decartezi niste bani in conturi?

Edited by matrwe, 27 February 2018 - 09:23.


#139
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

View Postmatrwe, on 27 februarie 2018 - 09:21, said:


Adica formez *133# de pe telefonul meu si imi spune pana cand e valabil creditul de pe telefonul copilului sau sotiei, sa stiu cand trebuie sa le reincarc cartelele? Si pentru ce rahat mai ai aplicatie dedicata daca numai tastand coduri si apeland relatii cu prostovanii (ca se pare ca asta suntem noi pentru oranj) poti afla cand trebuie sa le mai decartezi niste bani in conturi?

Iti scrie cand intra in gratie dar nu scrie cand expira extraoptiunea.

#140
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Scrie can expira extraoptiunea - ai n minute pana la data de ...  Uita-te cu atentie.

#141
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
…pe numărul de pe care se inițiază USSD-ul. Eu am înțeles că dorește să afle informațiile pentru alte SIM-uri, aflate pe același cont MyOrange.

#142
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

View Postbiogood, on 27 februarie 2018 - 13:01, said:

Scrie can expira extraoptiunea - ai n minute pana la data de ...  Uita-te cu atentie.
Hai nu zau!?
Attached File  20180302_101636.png   179.48K   67 downloads

View PostGif2D, on 27 februarie 2018 - 13:05, said:

…pe numărul de pe care se inițiază USSD-ul. Eu am Ă®nțeles că dorește să afle informațiile pentru alte SIM-uri, aflate pe același cont MyOrange.
Exact.

#143
orbanbalint

orbanbalint

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 738
  • Înscris: 26.09.2014
Azi am primit update la aplicatia pentru iOS.

#144
lucext

lucext

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 08.09.2006
La voi mai merge?
De ieri nu răspunde serverul

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate