Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Contul meu Orange devine My Orange
Last Updated: Jul 10 2020 22:57, Started by
Nimcid25
, Nov 01 2017 21:03
·
0
#163
Posted 10 July 2018 - 13:35
Nu inteleg de ce au dat drumul la oribilitatea aia cand aplicatia 'veche' mergea perfect si era ok din punct de vedere uzabilitate. Doar asa, ca sa te lauzi ca ai lansat o interfata 'noua' pe care de fapt nu esti in stare sa o aduci la un nivel minim de consistenta si folosire?
|
#164
Posted 21 August 2018 - 01:43
MyOrange e căzut de câteva ore bune , apare pagina albă pe web și în aplicație arata eroare de server , e o posibilitate sa lucreze prin sectiunile care sunt lipsa.
|
#166
Posted 21 August 2018 - 08:38
andupustiu, on 21 august 2018 - 01:43, said:
MyOrange e căzut de câteva ore bune , apare pagina albă pe web și în aplicație arata eroare de server , e o posibilitate sa lucreze prin sectiunile care sunt lipsa. Te rugam sa ne trimiti o captura de ecran, intr-un mesaj privat, cu mesajul de eroare afisat, pentru a verifica situatia. O zi buna, Orange Helper |
#167
Posted 14 September 2018 - 10:50
Cum dezactivez asta? (Funny bits)
Imi apare in fiecare zi chestia aia si trebuie sa intru in MyOrange sa dispara Attached Files |
#168
Posted 14 September 2018 - 10:54
Eu am dezactivat-o din setările de notificări android.
|
#169
Posted 14 September 2018 - 10:58
Bun, dezactivezi notificarile dar bateria tot ti-o consuma
Sa inteleg ca nu poate fi dezactivata numararea pasilor? |
#170
Posted 14 September 2018 - 11:10
Zmartfonu' din dotare primește strict notificarea, fără pași sau calorii. Apăs pe ea, dispare și nu se-ntâmplă nimic, nu câștig la loto, semaforul este tot roșu…
|
#171
Posted 14 September 2018 - 12:00
E enervant sa faci asta zilnic...
Totusi voi dezactiva notificarile Edited by heinz, 14 September 2018 - 12:00. |
#172
Posted 20 September 2018 - 14:19
”Septembrie 2018
Inscriere pentru testarea sectiunii de reincarcare” In 3 ani este gata. |
|
#175
Posted 23 September 2018 - 08:41
Nimcid25, on 23 septembrie 2018 - 07:47, said:
IMPORTANT! De asta nu mi se reactualizase perioada de gratie cand am reincarcat , scria valabilitate 20 martie , gratie 19 decembrie 2018 atat in MyOrange cat si la *100# , dupa cateva ore s-a remediat , in plus aseara nu imi arata traficul de date ramas la infoCredit. |
#176
Posted 23 September 2018 - 13:56
Mi-am activat si eu optiunea de 5 Euro aseara din My Orange (varianta Web) si bineinteles ca nu mi s-a alocat bonusul de 5 zile nelimitat, traficul scazand.
Ieri m-am fript cu apelul la 300 cu 55 centi sa-i intreb de sanatate, asa ca le-am facut ticket prin My Orange, sa vad cat le ia pana se dezmeticesc. Edited by emanu900, 23 September 2018 - 14:01. |
#177
Posted 23 September 2018 - 15:38
Orange-ul îți dă câțiva cenți dacă "ciupești" puțin din credit? De exemplu dacă ai credit 4.86 și vrei opțiunea de 5 euro îți dau ei diferența dacă ii suni sau trebuie sa reincarci?
Vodafone are bunul simt sa-ți dea și câțiva euro dacă uiți datele pornite și îți mănâncă creditul sau apelezi fără opțiune activa. |
|
#178
Posted 24 September 2018 - 21:10
Tu glumesti sau ce ...??
Hai sa va spun patania mea de azi. Pe scurt, in februarie am prelungit un abonament mai vechi, contractand totodata un altul, plus pachetul Orange Love, cu tv+net fix. Aveam 3.5GB pe un nr, 5GB pe altul, ambele dublate ca urmare a pachetului suplimentar de tv+net, la care se adaugau 100GB pentru 6 luni, cate 16.7GB pe luna. Zilele astea am observat ca traficul dublat a disparut, si am ramas doar cu 3.5 + 5 GB. In My Orange nu mi-au aparut niciodata cei 100GB din pachetul Family ... Bun. Avand ceva timp, sun la 300. Vorbesc cu un prim domn, care imi spune ca in sistem ii apare traficul dublat si o ramasita de 50GB din Family. DAR, printre altele, imi spune si ca pe contul meu s-a facut o modificare in luna septembrie, undeva pe 6 sau 16, n-am retinut exact, si ca ar fi indicat sa merg la magazinul unde am facut contractul (eu de ce nu stiu de modificarea asta ???) N-am inteles de ce, dar am facut-o si p-asta. Ajung acolo si doamna respectiva ramane mirata ca m-au trimis acolo, ca ea n-are ce face altceva decat sa sune la ei si sa-mi dea sa vorbesc eu cu ei, adica exact acelasi lucru pe care il facusem mai devreme. Doar ca acum eram in alt loc si vorbeam de pe alt telefon (!!!) Ei ii aparea acelasi lucru ca si mie, traficul simplu. Trec si peste asta cu drumul facut degeaba. Suna si vorbesc acum cu al doilea domn. Care imi spune si el ca in sistem apare ca am trafic dublu plus inca 50GB in Family, si ca ar trebui sa verific cronosul la 415, ca poate My Orange nu e actualizata (!!!), dar ca la 415 voi primi informatiile reale. Ii explic usurel ca pana acum aparea asa cum trebuie, mai putin traficul din Family, si ca acum nu mai apare; ii spun si ca primul coleg mi-a zis de modificarea facuta pe 6 sau 16.09, cu toate ca eu nu am facut nicio modificare (doar eram in perioada contractuala, abia inceputa acum 7 luni, nu ??? N-aveam ce modificare sa fac ...!!!) Domnul respectiv insista ca poate nu e aplicatia actualizata si sa verific la 415. Ok, plec acasa, unde ma apuc de verificat. Ati ghicit !!! Si la 415 imi apare acelasi lucru, cu traficul nedublat, dar cu cei 50GB (51 si ceva) din Family. Ce aveam de facut ?? Exact, sa sun a 3-a oara la 300 !!! Buuun ... acum, de la o discutie de 3-4 minute, am onoarea sa ajung la 29 de minute cu discutia. Cred ca intuiti cata muzica am ascultat la telefon, cat timp doamna "mai face niste verificari" !!! Revine, dupa minute bune, si-mi baga aceeasi placa, cum ca in sistem apare trafic dublat plus restul de 50GB din Family. "Bun, ii zic, dar cred ca vi se pare si dvs, ca si mie, legitim sa intreb de ce mie nu-mi apare la fel traficul disponibil, si in baza carui lucru pot consuma eu trafic (daca o fac) peste cel aratat acum". Nu a ramas decat ca dumneaei poate sa faca o sesizare cu problema ridicata de mine ... ceea ce a si facut, ca am primit numarul acesteia. Edited by shymano, 24 September 2018 - 21:13. |
#179
Posted 25 September 2018 - 05:39
Problema cu dispariția dublării am avut-o și eu acum o săptămână. Motivul era o modificare făcută care a dus la pierderea beneficiilor suplimentare. Am scris Helperului și am spus că nu există nici o modificare din aprilie, a înregistrat o sesizare, iar în câteva zile m-au contactat telefonic și au rezolvat. Cică niște probleme tehnice.
|
#180
Posted 25 September 2018 - 07:31
Bai, ale dracu probleme, cum apar ele numai in detrimentul clientului ...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users