Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

Masina 9000 euro.

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#73
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017
In cautarea unei masini, cearta voastra nu stiu cum ma ajuta pe mine...

#74
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 02.09.2016
@LauCalin: Era un studiu interesant privind nevoia de atentie in legatura cu antivaxer, flatearthers, etc.
Inca putin si o sa aflii ca motorul de la Logan este cel pus si pe meganuri ,) Ce conteaza ca e vb de un deceniu intre ele.

@vladutmh: E clar ca la bugetul tau si nevoile tale nu are rost sa te legi la cap cu un sh.
SI atunci optiunile tale sunt destul de clare.

Dpmdv te legi la cap cu masina de clasa loganului, cand poti sa iti faci treaba si cu masini mai mici (gen fiesta).
Si aici ai o carca de alternative!

Interesant totusi cum vb de fiesta si golf ca si cum ar fi una si aceiasi clasa!

Edited by elbjorn, 25 October 2017 - 10:17.


#75
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017
Fiesta nou nu-mi permit. Si nu inteleg, ma leg la cap cu una sh si ma leg la cap si cu logan? Pai ce mai iau?

#76
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

View Postvladutmh, on 25 octombrie 2017 - 12:06, said:

Fiesta nou nu-mi permit. Si nu inteleg, ma leg la cap cu una sh si ma leg la cap si cu logan? Pai ce mai iau?
Un Golf sau un Polo sau o Jetta se potrivesc cel mai bine in bugetul tau daca vrei km putini. Golf poate fi chiar break pt. spatiu mai mare in portbagaj.
Daca esti dispus sa o iei cu km mai multi atunci te incadrezi si la Passat.

Edited by Kroghy, 25 October 2017 - 12:12.


#77
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 02.09.2016
Asa greu e belesti ochii pe internete sa vezi ce iti permiti nou ?!?!
Fabia, Swift, Micra, Star, 208, etc! Nu am nici timpul nici motivatia sa le caut la purici.
Eventual vezi daca mai prinzi si o generatie in schimbare ,)

Da Kroghy, stim ca Golf 4 e mesia cazanelor ,)

#78
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostKroghy, on 25 octombrie 2017 - 12:10, said:

cel mai bine in bugetul tau daca vrei km putini. .
Logan 100% . 10 ani te tine masina in aceste conditii , fara probleme doar revizii anuale .

Edited by Baxon, 25 October 2017 - 13:31.


#79
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017

View Postelbjorn, on 25 octombrie 2017 - 13:27, said:

Fabia, Swift, Micra, Star, 208, etc!
Am specificat, nu masini prea mici. Toate pe care le-ai enumerat sunt chele, si mai si depasesc bugetul.

Edited by vladutmh, 25 October 2017 - 16:20.


#80
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 02.09.2016
Sunt clasa Fiestei!
http://oferteskoda.ro/skoda-fabia/
http://www.opel.ro/o...oc-dealeri.html

Da, la swift si 208 a crescut pretul.

Edited by elbjorn, 25 October 2017 - 16:30.


#81
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View PostLauCalin, on 25 octombrie 2017 - 08:20, said:

Poftim? Mă scuzi, sh-urile mele nu a avut niciunul mai mult de 30000 de km. Apropo de oboseala și concluzii pripite. Rămâi tu cu negrul tau pe alb. Tocmai pentru că ai spus niste prostii ... defapt era un ajutor mesajul meu. Dar nu mă aștept să intelegi.
Ia zi-mi tu mie ce tehnologie preluata din F1 are un Megane sau Clio. M-ai făcut curios.
Că dacă e să o dam in penibil, in 1982 SAAB "scotea" din 1300 cmc, 210 CP. Și exemple mai sunt multe.
Atat in F1 cat si in toate sporturile cu motor sunt testate aliaje noi pentru construcția motoarelor.  Acele motoare merg la niste temperaturi si presiuni foarte mari. Stii foarte bine  ca pentru performante cat mai bune piesele motorului trebuie sa fie cat mai usoare si mai rezistente. Da, daca un duraluminiu  sau alt aliaj testat cu succes in sporturile cu motor  scade greutatea motorului si creste performantele acestuia, acel aliaj va fi folosit si pe Megane si pe Clio. De ce crezi tu ca mai toți producătorii auto concurează in sporturile cu motor, de dragul de a pierde bani? Sunt doua motive: publicitate si testarea de noi materialele, aliaje, tehnologii sau cum vrei tu sa le spui. Aceste materiale, aliaje, tehnologii sunt apoi folosite si pe masinile de serie si ne ajuta pe noi sa parcurgem sute de mii de km cu motoare din ce in ce mai bune. Un aliaj din care e fabricat un piston, o cămasa de piston, un ax cu came, un bloc motor dovedit a fi bun in F1, va fi cu atat mai bun pe o masina de serie unde acel aliaj nu va fi supus temperaturilor din F1.  Cum crezi tu ca a rezistat acel motor 1,4 mpi si pe gpl de pe Loganul taxi din Slobozia, 1.000.000. de km cu piesele originale la motor? Aliaje folosite la motoare pentru competiții sunt folosite si pe motoare de serie. Si pe cel mai mic motor de  masina de la ce marca auto vrei tu, experienta câștigată in construcția de motoare pentru competiții auto isi va pune amprenta si in construcția motoarelor de serie.
Cer scuze initiatorului pt off tipic, promit sa nu mai răspund pentru ca chiar nu merita. Multumesc.

#82
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006
Acum e clar ca Loganul 1.4mpi are tehnologie de F1. Chiar ma gandeam eu cum de au reusit sa produca cea mai ieftina masina de pe continent. Fix din F1 are tehnologia.

#83
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View PostKroghy, on 26 octombrie 2017 - 21:43, said:

Acum e clar ca Loganul 1.4mpi are tehnologie de F1. Chiar ma gandeam eu cum de au reusit sa produca cea mai ieftina masina de pe continent. Fix din F1 are tehnologia.
Daca asta si inteles tu din ce am scris eu acolo...e grav rau de tot. Cred ca e nasol rau de tot pentru tine si altii asemenea tie sa citiți dar sa nu intelegeti. Citeste în dex si vezi ce inseamna cuvântul aliaj si apoi da-ti cu parerea.

#84
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,976
  • Înscris: 06.01.2006

View Postinstabilu, on 26 octombrie 2017 - 21:37, said:

promit sa nu mai răspund pentru ca chiar nu merita.
Parca ai promis ca nu mai raspunzi.
Dacia si tehnologia F1 e ca baba si mitraliera, nuca in perete, etc.

Edited by Kroghy, 26 October 2017 - 21:52.


#85
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View Postinstabilu, on 26 octombrie 2017 - 21:48, said:

Daca asta si inteles tu din ce am scris eu acolo...e grav rau de tot. Cred ca e nasol rau de tot pentru tine si altii asemenea tie sa citiți dar sa nu intelegeti. Citeste în dex si vezi ce inseamna cuvântul aliaj si apoi da-ti cu parerea.
Attached File  motorizari.pdf   683.87K   5 downloads

View PostKroghy, on 26 octombrie 2017 - 21:50, said:

Parca ai promis ca nu mai raspunzi.
Dacia si tehnologia F1 e ca baba si mitraliera, nuca in perete, etc.
Îmi esti simpatic + ca nu vreau sa te las in intuneric. Sa stii ca mulți au problema ta: citesc dar nu inteleg ce citesc.
Daca tăceai, filosof ramaneai!
Problema ta se poate rezolva:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s1eUO6u3RN4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#86
prometheuss

prometheuss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 20.10.2017
Cauta orice dar sa fie benzinar  , gasesti multe masini si daca ai putina rabdare poti lua ceva bun , nelovita rau (ca s-a schimbat un spoiler nu-i capat de lume) si sa fie cat de cat ingrijita la momentul prezentarii de catre proprietar , nici sa-ti ia ochii (clar e ceva necurat la mijloc) dar nici sa-ti lase impresia de masina folosita la carat saci de cartofi , ca atunci e clar ca nu a dat 2 bani pe intretinerea ei .
Daca vrei diesel , risti destul de mult mai ales daca nu-i cunosti istoricul.

In 9000 de euro poti cumpara ceva sh chiar bun si fiabil , de la clasa mica ex. VW Up! la Passat , Audi A4 etc.

#87
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017
Stiu ca pot sa gasesc ceva bun, dar parca tot alea noi imi fac cu ochiul. Oricum, nu-mi limitez optiunile, o sa caut si sh.

#88
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,090
  • Înscris: 02.09.2016
Problema este ca ai sanse foarte mari sa iei teapa in Romania, iar in Jermania daca nu te duci cu cineva de increderea care sa le vb limba iarasi risti sa iei teapa.


Cel mai simplu, mergi la dealeri si intreaba ce masina noua iti pot da de 8.500e. Mai aranzeaza baietii de un discont, de o rabla, etc.
O alternativa foarte populara in bugetul tau este Hyundai i20.

Edited by elbjorn, 27 October 2017 - 09:31.


#89
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017
Am vazut-o, nu e rea masinuta. Plus ca e sub 10000

#90
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postinstabilu, on 26 octombrie 2017 - 21:37, said:

Atat in F1 cat si in toate sporturile cu motor sunt testate aliaje noi pentru construcția motoarelor.  Acele motoare merg la niste temperaturi si presiuni foarte mari. Stii foarte bine  ca pentru performante cat mai bune piesele motorului trebuie sa fie cat mai usoare si mai rezistente. Da, daca un duraluminiu  sau alt aliaj testat cu succes in sporturile cu motor  scade greutatea motorului si creste performantele acestuia, acel aliaj va fi folosit si pe Megane si pe Clio. De ce crezi tu ca mai toți producătorii auto concurează in sporturile cu motor, de dragul de a pierde bani? Sunt doua motive: publicitate si testarea de noi materialele, aliaje, tehnologii sau cum vrei tu sa le spui. Aceste materiale, aliaje, tehnologii sunt apoi folosite si pe masinile de serie si ne ajuta pe noi sa parcurgem sute de mii de km cu motoare din ce in ce mai bune. Un aliaj din care e fabricat un piston, o cămasa de piston, un ax cu came, un bloc motor dovedit a fi bun in F1, va fi cu atat mai bun pe o masina de serie unde acel aliaj nu va fi supus temperaturilor din F1.  Cum crezi tu ca a rezistat acel motor 1,4 mpi si pe gpl de pe Loganul taxi din Slobozia, 1.000.000. de km cu piesele originale la motor? Aliaje folosite la motoare pentru competiții sunt folosite si pe motoare de serie. Si pe cel mai mic motor de  masina de la ce marca auto vrei tu, experienta câștigată in construcția de motoare pentru competiții auto isi va pune amprenta si in construcția motoarelor de serie.
Cer scuze initiatorului pt off tipic, promit sa nu mai răspund pentru ca chiar nu merita. Multumesc.

Io ti-am zis ca scrii mult si prost. Hai sa le luam pe rand. In primul rand, tehnologiile folosite in motorsport... la modul general vorbind si F1 in mod particular, sunt EXTREM de scumpe, ca sa poata fi folosite sau implementate in serie. Eventual peste cel putin 15-20 de ani si atunci cu modificari. Acolo nu se vorbeste de cateva milioane de euro pentru proiectarea unei componente sau piese, ci de zeci sau sute de milioane de euro (!). Adica (cel putin) la fel ca bugetul alocat unui SINGUR model in productia de serie. De exemplu, pe cei de la Citroen, proiectarea lui C5 acum 10-11 ani ani, i-a costat 380 de milioane de euro. Adica proiectarea unei singure masini.  Acum intelegi de ce nu se implementeaza asa ceva in productia de serie? Sau daca se face, NU se face exact la fel, ci cu modificari, pentru a mentine pretul redus. Altfel pretul final al masinii, ar "exploda". De exemplu, nu poti sa pui aliaje sau componente ale suspensiei din F1, pe... Megane. pentru ca, doar datorita acelei suspensii, pretul masinii ar fi cat al unui Porsche. Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate. Pentru ca motorsportul NU inseamna fiabilitate, ci performanta cat mai mare, pentru cel mult cateva mii de km (curse de anduranta). De-asta zic, e o diferenta ca de la cer la pamant intre productia de serie si motorsportul. Constructorii participa la asa ceva pentru imagine, bani si faima. Sunt constructori care nu sunt prea implicati in motorsport si fac o treaba (cel putin) la fel de buna, ca cei implicati. De exemplu: Mazda, Jaguar, Toyota sau Opel.
Pentru productia de serie NU se testeaza piese din motorsport, ci se fac teste SEPARATE de anduranta in diferite situatii (conditii meteo f variate, impacturi din mai multe unghiuri si la diferite viteze, rezistenta pe drumuri mai mult mai mai putin bune... inclusiv componenta chimica a materialelor din interior e testata in diferite imprejurari - pentru ca plasticul poate fi si toxic (!!).
Discutia e muuult mai complexa si chiar nu isi are rolul aici. Si repet, este aberant sa compari productia de serie, cu motorsportul. Asta daca vrei s aintelegi. Posted Image
PS: imi cer scuze initiatorului pentru poluarea acestui topic.

Edited by LauCalin, 27 October 2017 - 13:36.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate