Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina 9000 euro.
Last Updated: Oct 27 2017 13:32, Started by
vladutmh
, Oct 20 2017 20:49
·
0
#73
Posted 25 October 2017 - 08:58
In cautarea unei masini, cearta voastra nu stiu cum ma ajuta pe mine...
|
#74
Posted 25 October 2017 - 10:15
@LauCalin: Era un studiu interesant privind nevoia de atentie in legatura cu antivaxer, flatearthers, etc.
Inca putin si o sa aflii ca motorul de la Logan este cel pus si pe meganuri ,) Ce conteaza ca e vb de un deceniu intre ele. @vladutmh: E clar ca la bugetul tau si nevoile tale nu are rost sa te legi la cap cu un sh. SI atunci optiunile tale sunt destul de clare. Dpmdv te legi la cap cu masina de clasa loganului, cand poti sa iti faci treaba si cu masini mai mici (gen fiesta). Si aici ai o carca de alternative! Interesant totusi cum vb de fiesta si golf ca si cum ar fi una si aceiasi clasa! Edited by elbjorn, 25 October 2017 - 10:17. |
#75
Posted 25 October 2017 - 12:06
Fiesta nou nu-mi permit. Si nu inteleg, ma leg la cap cu una sh si ma leg la cap si cu logan? Pai ce mai iau?
|
#76
Posted 25 October 2017 - 12:10
vladutmh, on 25 octombrie 2017 - 12:06, said:
Fiesta nou nu-mi permit. Si nu inteleg, ma leg la cap cu una sh si ma leg la cap si cu logan? Pai ce mai iau? Daca esti dispus sa o iei cu km mai multi atunci te incadrezi si la Passat. Edited by Kroghy, 25 October 2017 - 12:12. |
#77
Posted 25 October 2017 - 13:27
Asa greu e belesti ochii pe internete sa vezi ce iti permiti nou ?!?!
Fabia, Swift, Micra, Star, 208, etc! Nu am nici timpul nici motivatia sa le caut la purici. Eventual vezi daca mai prinzi si o generatie in schimbare ,) Da Kroghy, stim ca Golf 4 e mesia cazanelor ,) |
#78
Posted 25 October 2017 - 13:30
#79
Posted 25 October 2017 - 16:20
#80
Posted 25 October 2017 - 16:28
Sunt clasa Fiestei!
http://oferteskoda.ro/skoda-fabia/ http://www.opel.ro/o...oc-dealeri.html Da, la swift si 208 a crescut pretul. Edited by elbjorn, 25 October 2017 - 16:30. |
#81
Posted 26 October 2017 - 21:37
LauCalin, on 25 octombrie 2017 - 08:20, said:
Poftim? Mă scuzi, sh-urile mele nu a avut niciunul mai mult de 30000 de km. Apropo de oboseala și concluzii pripite. Rămâi tu cu negrul tau pe alb. Tocmai pentru că ai spus niste prostii ... defapt era un ajutor mesajul meu. Dar nu mă aștept să intelegi. Ia zi-mi tu mie ce tehnologie preluata din F1 are un Megane sau Clio. M-ai făcut curios. Că dacă e să o dam in penibil, in 1982 SAAB "scotea" din 1300 cmc, 210 CP. Și exemple mai sunt multe. Cer scuze initiatorului pt off tipic, promit sa nu mai răspund pentru ca chiar nu merita. Multumesc. |
#82
Posted 26 October 2017 - 21:43
Acum e clar ca Loganul 1.4mpi are tehnologie de F1. Chiar ma gandeam eu cum de au reusit sa produca cea mai ieftina masina de pe continent. Fix din F1 are tehnologia.
|
|
#83
Posted 26 October 2017 - 21:48
Kroghy, on 26 octombrie 2017 - 21:43, said:
Acum e clar ca Loganul 1.4mpi are tehnologie de F1. Chiar ma gandeam eu cum de au reusit sa produca cea mai ieftina masina de pe continent. Fix din F1 are tehnologia. |
#84
Posted 26 October 2017 - 21:50
#85
Posted 26 October 2017 - 22:04
instabilu, on 26 octombrie 2017 - 21:48, said:
Daca asta si inteles tu din ce am scris eu acolo...e grav rau de tot. Cred ca e nasol rau de tot pentru tine si altii asemenea tie sa citiți dar sa nu intelegeti. Citeste în dex si vezi ce inseamna cuvântul aliaj si apoi da-ti cu parerea. Kroghy, on 26 octombrie 2017 - 21:50, said:
Parca ai promis ca nu mai raspunzi. Dacia si tehnologia F1 e ca baba si mitraliera, nuca in perete, etc. Daca tăceai, filosof ramaneai! Problema ta se poate rezolva: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s1eUO6u3RN4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#86
Posted 26 October 2017 - 22:57
Cauta orice dar sa fie benzinar , gasesti multe masini si daca ai putina rabdare poti lua ceva bun , nelovita rau (ca s-a schimbat un spoiler nu-i capat de lume) si sa fie cat de cat ingrijita la momentul prezentarii de catre proprietar , nici sa-ti ia ochii (clar e ceva necurat la mijloc) dar nici sa-ti lase impresia de masina folosita la carat saci de cartofi , ca atunci e clar ca nu a dat 2 bani pe intretinerea ei .
Daca vrei diesel , risti destul de mult mai ales daca nu-i cunosti istoricul. In 9000 de euro poti cumpara ceva sh chiar bun si fiabil , de la clasa mica ex. VW Up! la Passat , Audi A4 etc. |
#87
Posted 27 October 2017 - 09:24
Stiu ca pot sa gasesc ceva bun, dar parca tot alea noi imi fac cu ochiul. Oricum, nu-mi limitez optiunile, o sa caut si sh.
|
|
#88
Posted 27 October 2017 - 09:30
Problema este ca ai sanse foarte mari sa iei teapa in Romania, iar in Jermania daca nu te duci cu cineva de increderea care sa le vb limba iarasi risti sa iei teapa.
Cel mai simplu, mergi la dealeri si intreaba ce masina noua iti pot da de 8.500e. Mai aranzeaza baietii de un discont, de o rabla, etc. O alternativa foarte populara in bugetul tau este Hyundai i20. Edited by elbjorn, 27 October 2017 - 09:31. |
#90
Posted 27 October 2017 - 13:32
instabilu, on 26 octombrie 2017 - 21:37, said:
Atat in F1 cat si in toate sporturile cu motor sunt testate aliaje noi pentru construcția motoarelor. Acele motoare merg la niste temperaturi si presiuni foarte mari. Stii foarte bine ca pentru performante cat mai bune piesele motorului trebuie sa fie cat mai usoare si mai rezistente. Da, daca un duraluminiu sau alt aliaj testat cu succes in sporturile cu motor scade greutatea motorului si creste performantele acestuia, acel aliaj va fi folosit si pe Megane si pe Clio. De ce crezi tu ca mai toți producătorii auto concurează in sporturile cu motor, de dragul de a pierde bani? Sunt doua motive: publicitate si testarea de noi materialele, aliaje, tehnologii sau cum vrei tu sa le spui. Aceste materiale, aliaje, tehnologii sunt apoi folosite si pe masinile de serie si ne ajuta pe noi sa parcurgem sute de mii de km cu motoare din ce in ce mai bune. Un aliaj din care e fabricat un piston, o cămasa de piston, un ax cu came, un bloc motor dovedit a fi bun in F1, va fi cu atat mai bun pe o masina de serie unde acel aliaj nu va fi supus temperaturilor din F1. Cum crezi tu ca a rezistat acel motor 1,4 mpi si pe gpl de pe Loganul taxi din Slobozia, 1.000.000. de km cu piesele originale la motor? Aliaje folosite la motoare pentru competiții sunt folosite si pe motoare de serie. Si pe cel mai mic motor de masina de la ce marca auto vrei tu, experienta câștigată in construcția de motoare pentru competiții auto isi va pune amprenta si in construcția motoarelor de serie. Cer scuze initiatorului pt off tipic, promit sa nu mai răspund pentru ca chiar nu merita. Multumesc. Io ti-am zis ca scrii mult si prost. Hai sa le luam pe rand. In primul rand, tehnologiile folosite in motorsport... la modul general vorbind si F1 in mod particular, sunt EXTREM de scumpe, ca sa poata fi folosite sau implementate in serie. Eventual peste cel putin 15-20 de ani si atunci cu modificari. Acolo nu se vorbeste de cateva milioane de euro pentru proiectarea unei componente sau piese, ci de zeci sau sute de milioane de euro (!). Adica (cel putin) la fel ca bugetul alocat unui SINGUR model in productia de serie. De exemplu, pe cei de la Citroen, proiectarea lui C5 acum 10-11 ani ani, i-a costat 380 de milioane de euro. Adica proiectarea unei singure masini. Acum intelegi de ce nu se implementeaza asa ceva in productia de serie? Sau daca se face, NU se face exact la fel, ci cu modificari, pentru a mentine pretul redus. Altfel pretul final al masinii, ar "exploda". De exemplu, nu poti sa pui aliaje sau componente ale suspensiei din F1, pe... Megane. pentru ca, doar datorita acelei suspensii, pretul masinii ar fi cat al unui Porsche. Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate. Pentru ca motorsportul NU inseamna fiabilitate, ci performanta cat mai mare, pentru cel mult cateva mii de km (curse de anduranta). De-asta zic, e o diferenta ca de la cer la pamant intre productia de serie si motorsportul. Constructorii participa la asa ceva pentru imagine, bani si faima. Sunt constructori care nu sunt prea implicati in motorsport si fac o treaba (cel putin) la fel de buna, ca cei implicati. De exemplu: Mazda, Jaguar, Toyota sau Opel. Pentru productia de serie NU se testeaza piese din motorsport, ci se fac teste SEPARATE de anduranta in diferite situatii (conditii meteo f variate, impacturi din mai multe unghiuri si la diferite viteze, rezistenta pe drumuri mai mult mai mai putin bune... inclusiv componenta chimica a materialelor din interior e testata in diferite imprejurari - pentru ca plasticul poate fi si toxic (!!). Discutia e muuult mai complexa si chiar nu isi are rolul aici. Si repet, este aberant sa compari productia de serie, cu motorsportul. Asta daca vrei s aintelegi. PS: imi cer scuze initiatorului pentru poluarea acestui topic. Edited by LauCalin, 27 October 2017 - 13:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users