Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Masina 9000 euro.

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#55
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Aspectul "chel" se vede mai tare la tipo din link, decât la un Logan 0.9 TCe Laureate. Și cred că și comparativ cu 301.

#56
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017
Am o intrebare. Dupa ce am cumparat masina, pot pune ulterior senzori de parcare fara sa pierd garantia?  Sunt dispus sa platesc mai mult daca e necesar. Varianta Prestige SL o alegeam pentru ca avea senzori de parcare. As fi ales Laureatte dar nu merita avand in vedere ca e diferenta prea mica de pret fara de Prestige si ma alegeam cu mai multe lucruri, desi medianav, cruise control si alte chestii nu ma atrageau prea mult.

#57
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postvladutmh, on 21 octombrie 2017 - 20:39, said:

Am o intrebare. Dupa ce am cumparat masina, pot pune ulterior senzori de parcare fara sa pierd garantia?  Sunt dispus sa platesc mai mult daca e necesar. Varianta Prestige SL o alegeam pentru ca avea senzori de parcare. As fi ales Laureatte dar nu merita avand in vedere ca e diferenta prea mica de pret fara de Prestige si ma alegeam cu mai multe lucruri, desi medianav, cruise control si alte chestii nu ma atrageau prea mult.
Pierzi garantia daca montezi ulterior senzori de parcare.

#58
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Nu se pierde nici o garantie daca sunt montati intr-un service agreat de producator!

Edited by DannyMC, 21 October 2017 - 20:55.


#59
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017

View PostDannyMC, on 21 octombrie 2017 - 20:54, said:

Nu se pierde nici o garantie daca sunt montati intr-un service agreat de producator!
Asta ma intereseaza, chiar daca costa mai mult. Mersi!

#60
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View Postionut_ionut, on 21 octombrie 2017 - 18:18, said:

@Initiator, eu as cauta un Focus 3, Astra J diesel din 2013-2014, cu < 150k km. Gasesti destule la 6500-7000e in Germania.



Nu cred ca exista diesel care sa ruleze peste 300k km fara sa aiba pb, mai ales cand vb de un motor euro 4.
Trăim intr-o tara liberă, e alegerea ta sa crezi sau sa nu crezi. Eu mi-am împărtăsit experiența personală. Nu am nici un interes sa mint, nu sunt eu si nici  tata patron la Dacia. Dealtfel nu sunt singurul cu Logan dci care am depasit 300.000 km fara probleme la motor. Am o cunostinta care are 380.000 si, e drept, a schimbat un injector. Cunosc un sofer care lucreaza pe Logan mcv  dci cu peste 500.000 km si probleme zero la motor. Am mai multe cunostinte cu motor dci fie pe Renault fie pe Dacia cu mulți km si cu zero probleme la motor. Trebuie sa recunosc si ca am întâlnit persoane cu Logan dci si care au avut probleme grave cu injectoarele încât au trebuit sa le schimbe. I-am intrebat: "de unde băgați motorina"? Mi-au raspuns: "e...băgăm de unde găsim, ne mai descurcam si noi...doar nu o sa băgăm doar de la pompa"! Întreținerea misinilor o fac ca la carte: schimb de ulei si filtre ulei si aer la fiecare 10.000km, ulei indicat de producator 10w40 semisintetic, motorina doar de la Petrom si Omv. Vara motorina simpla, iarna aditivata pentru ca porneste mai usor cu ea.
Da, masini sunt multe in Germania. Am cautat si eu si am rămas surprins de faptul ca o masina adusa din Germania cu acelasi nr de km si acelasi an de fabricatie e mai ieftina in Romania decat in Germania. Le cumpara samsarii de acolo scump si le vand mai ieftin la noi...le place sa faca milostenie! O masină buna cu km putini e mai scumpă in Germania decat in Romania. Cine stie cunoaste!  Oare de ce? Ce usor se dau km inapoi si ce usor se completează o carte servis...Luati masini din Germania cu kilometraj dat inapoi si apoi va plângeri ca un diesel nu trece de 300.000 km fara probleme, când in realitate au mult mai mulți km.

Edited by instabilu, 21 October 2017 - 22:15.


#61
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Salut Vladut,
Uite mai jos un link catre un topic deschis de mine atunci cand cautam o masina la un buget de 10.000 euro. Desi unele din preturile de acolo cred ca nu mai sunt valabile poate alte informatii or sa-ti fie utile: https://forum.softpe...-tce-cu-easy-r/  Tine cont ca  cei doi frati PSA analizati de mine atunci erau intr-o varianta pre face-lift si masinile erau pe stoc de aproape 6 luni (asta in toamna anului trecut). La un C-Elysee de exemplu pretul era mai mare cu 600 euro fata de un Logan Laureat la aproape aceleasi dotari. Un Diesel PSA se lua atunci (cu Rabla) la 10.000 euro. Acum preturile cred ca sunt mai mari, modelele au suferit o schimbare estetica exterioara si cam atat.

De asemenea daca vrei sa-ti faci o idee despre motorul de 0,9 TCe (indiferent ca e pe Logan, Sandero sau unul din modelele Stepway) uite un link cu jurnalul meu: https://forum.softpe...e-09-90-easy-r/

Succes!

Edited by gabrieln2016, 22 October 2017 - 08:42.


#62
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postinstabilu, on 21 octombrie 2017 - 22:08, said:

Trăim intr-o tara liberă, e alegerea ta sa crezi sau sa nu crezi. Eu mi-am împărtăsit experiența personală. Nu am nici un interes sa mint, nu sunt eu si nici  tata patron la Dacia. Dealtfel nu sunt singurul cu Logan dci care am depasit 300.000 km fara probleme la motor. Am o cunostinta care are 380.000 si, e drept, a schimbat un injector. Cunosc un sofer care lucreaza pe Logan mcv  dci cu peste 500.000 km si probleme zero la motor. Am mai multe cunostinte cu motor dci fie pe Renault fie pe Dacia cu mulți km si cu zero probleme la motor. Trebuie sa recunosc si ca am întâlnit persoane cu Logan dci si care au avut probleme grave cu injectoarele încât au trebuit sa le schimbe. I-am intrebat: "de unde băgați motorina"? Mi-au raspuns: "e...băgăm de unde găsim, ne mai descurcam si noi...doar nu o sa băgăm doar de la pompa"! Întreținerea misinilor o fac ca la carte: schimb de ulei si filtre ulei si aer la fiecare 10.000km, ulei indicat de producator 10w40 semisintetic, motorina doar de la Petrom si Omv. Vara motorina simpla, iarna aditivata pentru ca porneste mai usor cu ea.
Da, masini sunt multe in Germania. Am cautat si eu si am rămas surprins de faptul ca o masina adusa din Germania cu acelasi nr de km si acelasi an de fabricatie e mai ieftina in Romania decat in Germania. Le cumpara samsarii de acolo scump si le vand mai ieftin la noi...le place sa faca milostenie! O masină buna cu km putini e mai scumpă in Germania decat in Romania. Cine stie cunoaste!  Oare de ce? Ce usor se dau km inapoi si ce usor se completează o carte servis...Luati masini din Germania cu kilometraj dat inapoi si apoi va plângeri ca un diesel nu trece de 300.000 km fara probleme, când in realitate au mult mai mulți km.

Am ceva experienta cu masinile atat noi cat si sh (unele aproape noi,altele mai uzate) si nu din auzite (cred ca sunt 14-15). Sincer nu cred ca exista motor care sa duca peste 300k km fara sa te atingi de un EGR, o clapeta de acceleratie, un senzor. Nu cred ca exista diesel care sa duca peste 300k km cu dpf-ul (macar o regenrare fortata, o curatate) sau turbo (macar o supapa) neatinse. Slabe sanse si cu ambreiajul+volant.

Nu sunt genul de om care vede in diesel un fel de sperietoare (asa cum este moda pe net) dar nici nu cred in basme.

Primele genratii de 1.5dci au avut probleme cu injectoarele, nu conta de unde bagai motorina.

Masinaile aduse de Germania, sunt mai ieftine in Ro pt ca se aduc de la licitatie, se pierde tva-ul pe drum, se cosmetizeaza si se dau km inapoi (la unele). La 6500e chiar gasesti Focus 3 2013-2014, diesel cu mai putin de 150k km.

Edited by ionutMembruAnonimut, 22 October 2017 - 13:47.


#63
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017
Ma interesa mai multe detalii despre 1.0 SCe. Am inteles ca e varianta mai putin dorita dar vorbim de 950 euro diferenta, vreau sa sa stiu daca chiar merita diferenta.

#64
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Daca vrei mai multe detalii intra pe forumul monomarca si informeaza-te acolo direct de la posesori. Din punctul meu de vedere pot doar sa-ti spun ca poti ajunge fara probleme cu motorul aspirat de 1 l in aceleasi locuri in care poti ajunge si cu 0,9 TCe. Am mers cu masini mai putin puternice de 75 CP prin toate locurile din tara asta si nu am intampinat niciun fel de probleme. Aspiratul are cai mai putini, in teorie consuma mai putin ca motorul turbo. Este conceptual mai simplu asa ca cel putin teoretic ar trebui sa fie mai fiabil. Spun cel putin teoretic pentru ca desi este un motor de conceptie moderna numai viitorul va arata cat de fiabil este. Se presupune ca in doi-trei ani, daca se va dovedi viabil va primi turbo si o sa inlocuiasca actualul 0,9TCe. De asemenea nu are Eco si Start&Stop ceea ce nu este rau din punctul meu de vedere. Piese mai putine, riscuri de defectiuni mai mici. Asta pe de o parte. Pe cealalta parte 0,9 TCe este mai puternic, trage bine in toate conditiile de trafic si consumul nu este prea mare. Mergand cu maxim 90 km/h poti scoate fara probleme un consum usor mai ridicat decat cel din carte. Cu fiecare 10 km/h in plus estimez o crestere a consumului cam de 0,7-0,8l/100. Sigur ca depinde de mai multi factori, este doar o estimare de-a mea. Deja a fost produs in peste 2 milioane de exemplare (dintre care 1 milion in Romania) si nu au fost sesizate probleme majore daca este exploatat  si intretinut corect. Tot pe forumul monomarca o sa gasesti raportari despre cazuri de schimbare a lantului in jurul la 100.000 km. De asemenea sunt plangeri ca uneori trepideaza exagerat si are variatii accentuate de turatie la ralanti. Nu este exclus, la mine nu s-a intamplat, dar eu abia de am 3.500 km asa ca nu este relevant.
In concluzie, tu singur trebuie sa decizi daca merita sa dai 950 euro in plus pentru un motor mai puternic, deja testat de cativa ani sau sa ramai cu un aspirat mai putin puternic, cu o fiabilitate inca necunoscuta insa probabil cu costuri de intretinere si exploatare mai reduse.
Si ar mai avea un avantaj legat de termenul de livrare si anume ca nu se asteapta decat foarte putin dupa el.

Edited by gabrieln2016, 22 October 2017 - 18:29.


#65
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postvladutmh, on 22 octombrie 2017 - 17:52, said:

Ma interesa mai multe detalii despre 1.0 SCe. Am inteles ca e varianta mai putin dorita dar vorbim de 950 euro diferenta, vreau sa sa stiu daca chiar merita diferenta.

Asta e și o chestie subiectivă. Cel care e in măsură să ajungă la o concluzie referitoare la dilema ta, ești chiar tu. Și asta după ce mergi la un test, analizezi motorul asta, intri pe forumurile monomarca etc :)
Eu nu as lua un Logan cu motorul asta. Dar asta nu e o regula. Nu e musai sa faci și tu la fel.

#66
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View Postionut_ionut, on 22 octombrie 2017 - 13:46, said:

Am ceva experienta cu masinile atat noi cat si sh (unele aproape noi,altele mai uzate) si nu din auzite (cred ca sunt 14-15). Sincer nu cred ca exista motor care sa duca peste 300k km fara sa te atingi de un EGR, o clapeta de acceleratie, un senzor. Nu cred ca exista diesel care sa duca peste 300k km cu dpf-ul (macar o regenrare fortata, o curatate) sau turbo (macar o supapa) neatinse. Slabe sanse si cu ambreiajul+volant.

Nu sunt genul de om care vede in diesel un fel de sperietoare (asa cum este moda pe net) dar nici nu cred in basme.

Primele genratii de 1.5dci au avut probleme cu injectoarele, nu conta de unde bagai motorina.

Masinaile aduse de Germania, sunt mai ieftine in Ro pt ca se aduc de la licitatie, se pierde tva-ul pe drum, se cosmetizeaza si se dau km inapoi (la unele). La 6500e chiar gasesti Focus 3 2013-2014, diesel cu mai putin de 150k km.
Cum spuneam, e dreptul tau sa crezi sau sa nu crezi. Pentru un diesel mie nu mi se par multi 300.000 de km. Aceste motoare sunt făcute sa meargă. Ca mai apar si probleme...tine si de sofer si de noroc si de sfestania pe care ai facut-o sau nu la masina Posted Image)
Nu stiu unde e EGR-ul pentru ca nu am avut probleme cu el. Clapeta la accelerație?  Nu stiu ce e aia, probabil ca daca îmi făcea probleme stiam cum arata. Stiu ca accelerația e pe senzor la Logan dci, nu pe cablu. Senzor defect? Da, cred ca am unul pentru ca din cand in când indicatoarele de viteza si turatie cad pe zero in timpul mersului si revin dupa cateva minute. Treaba asta e din iarna trecuta si se intampla de 2-3 ori pe luna. Mecanicul zice ca e o piesa care intra in cutia de viteza ( poate senzor ii zice ) dar trebuie sa vadă cu câte picioruse e, ca sa stie ca comanda sa dea...cica sunt doua modele. Turbina merge fara probleme si sincer nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu turbina la 1,5 dci. Ambreiajul e cel original. Probabil ca nu mai are zile multe pentru ca tine destul de sus. La ambreiaj am un sunet despre care mecanicul zice ca e de la rulmentul de la ambreiaj dar nu merita sa il schimb acum ci sa-l mai lăsăm pana trebuie schimbat tot chitul de ambreiaj.  
Motorul 1.5 dci a inceput sa fie fabricat începând cu anul 2001, al meu e 2007 la Logan si 2011 la Qashqai. In tot acest răstimp au perfecționat atat injectoarele cat si motorul pe de-a-ntregul. Daca 1.5 dci era un motor prost nu-l mai cumpărau cei de la Mercedes pentru clasa A. Ce mi-a placut un titlu citit mai demult: "Ce au in comun Dacia si Mercedes? Motorul!".
După cum bine vezi am spus si părțile proaste ale masinii. Crezi? Bine! Nu? Sănătate! Pentru mine este egal cu zero. Daca masina avea si alte probleme nu imi era greu sau rusine sa le enumăr. Logan 1.5 dci nu e masina perfecta, are probleme cu stabilitatea, cu tabla care a inceput sa rugineasca, antifonarea nu e cea mai buna, dar daca la motor nu am avut probleme, vrei sa scriu ca am avut?
Consider un lucru important si faptul ca am un singur mecanic care se ocupa de masini, nu si-au băgat nasul in ele toți "Doreii", mecanic priceput pe care l-am omenit mereu cum trebuie si cu care am legat in timp o prietenie adevarata.
Suna bine asta:
http://m.promotor.ro...a-class-9405447

http://adevarul.ro/l...7c06/index.html

https://www.agerpres...n-2017-16-07-16

Parca o sa vad scris: "Nu mai e Mercedes ce a fost". Ei nu mai spuneți!
Inițiator, mergi taicule pe Dacia ca nu greșești. Motoarele de Renault sunt bune, au experienta din Formula 1. Daciile nu sunt perfecte dar e bine sa te gândesti si la costurile de întreținere care sunt acceptabile. Daca te tine buzunarul si iti place poti sa incerci Renault Clio Estate. Mi se pare superba masina asta, portbagaj mare, parca 410 l. daca mai tin bine minte. Probabil ea va înlocui Loganul meu.

Edited by instabilu, 23 October 2017 - 20:18.


#67
vladutmh

vladutmh

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.10.2017

View Postinstabilu, on 23 octombrie 2017 - 20:14, said:

. Daca te tine buzunarul si iti place poti sa incerci Renault Clio Estate. Mi se pare superba masina asta, portbagaj mare, parca 410 l. daca mai tin bine minte. Probabil ea va înlocui Loganul meu.
Apropo de Clio. Asta ar fi una dintre alternative. Cum se compara acel 1.2 fata de 1.0 de pe logan?

#68
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postinstabilu, on 23 octombrie 2017 - 20:14, said:


Daca 1.5 dci era un motor prost nu-l mai cumpărau cei de la Mercedes pentru clasa A. Ce mi-a placut un titlu citit mai demult: "Ce au in comun Dacia si Mercedes? Motorul!".

Motoarele de Renault sunt bune, au experienta din Formula 1.

Ai spus multe lucruri cam trase de par in marele mesaj anterior. Iar pentru că suntem la o secțiune auto unde (se presupune că) avem ceva cunoștințe, nu pot să mă abțin să-ți spun ca ai zis niște aberații... destul de mari in paragrafele de mai sus.
În primul rând Mercedes NU a cumpărat nici un motor de la Renault. E vorba de parteneriat. E CU TOTUL altceva. În plus, motoarele care ajung la Mercedes NU sunt copy/paste de la Renault. Se schimbă niste componente cheie, vreo 70-80 la număr, printre care intercooler- ul, turbina și componente ale injecției. O nimica toată, asa-i?  
Apoi, motorsportul și producția de serie au foarte, dar foarte puține lucruri în comun. Vorbim de tehnologii extreme, gândite să fie fiabile cel mult 5000-10000 de km, precum in cursele de anduranță, vs sute de mii de km la costuri muuuuuult mai mici, pentru producția de serie(!!!!). Faptul că Renault e in F1 și face motoare DCI pentru mașinile de serie,  este total irelevant. Pe același principiu, e ca și cum am spune că DCI-urile sunt slabe pentru că niciodată nu au luat măcar un titlu de"Engine of the year". Ori PSA a luat. Și nu o data. La fel și VW. Și Fiat. Ești tu fan Dacia... și eu sunt. Bine, eu sunt fan și din principiu. Nu mă regăsesc în ea. Dar dacă "o scuipi, te calc pe cap". Desigur, metaforic vorbind.  Deci hai sa nu sărim gardul, că o dam in extreme tipice unor amatori. :)

Edited by LauCalin, 23 October 2017 - 22:18.


#69
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View PostLauCalin, on 23 octombrie 2017 - 22:16, said:

Ai spus multe lucruri cam trase de par in marele mesaj anterior. Iar pentru că suntem la o secțiune auto unde (se presupune că) avem ceva cunoștințe, nu pot să mă abțin să-ți spun ca ai zis niște aberații... destul de mari in paragrafele de mai sus.
În primul rând Mercedes NU a cumpărat nici un motor de la Renault. E vorba de parteneriat. E CU TOTUL altceva. În plus, motoarele care ajung la Mercedes NU sunt copy/paste de la Renault. Se schimbă niste componente cheie, vreo 70-80 la număr, printre care intercooler- ul, turbina și componente ale injecției. O nimica toată, asa-i?  
Apoi, motorsportul și producția de serie au foarte, dar foarte puține lucruri în comun. Vorbim de tehnologii extreme, gândite să fie fiabile cel mult 5000-10000 de km, precum in cursele de anduranță, vs sute de mii de km la costuri muuuuuult mai mici, pentru producția de serie(!!!!). Faptul că Renault e in F1 și face motoare DCI pentru mașinile de serie,  este total irelevant. Pe același principiu, e ca și cum am spune că DCI-urile sunt slabe pentru că niciodată nu au luat măcar un titlu de"Engine of the year". Ori PSA a luat. Și nu o data. La fel și VW. Și Fiat. Ești tu fan Dacia... și eu sunt. Bine, eu sunt fan și din principiu. Nu mă regăsesc în ea. Dar dacă "o scuipi, te calc pe cap". Desigur, metaforic vorbind.  Deci hai sa nu sărim gardul, că o dam in extreme tipice unor amatori. Posted Image
Multumesc pentru aprecieri. Eu când am facut o afirmație am arătat si sursa de unde am citat , tu ai vorbit vorbe. Adevarul a ca toți producătorii de masini care participa la F1 dezvolta tehnologii pe care le țin la sertar, nu le implementează pe masini, adaptandu-le la productia de serie. Investesc zeci sau sute de milioane de euro ca sa tina acele tehnologii ascunse.
Uite aici scrie negru pe alb ca motorul este 1.6 dci pe care il cumpară Mercedes de la Renault e de productie Renault 100%. Mercedes umbla la partea de silentiozitate, face cele doua motoare 1.5 si 1.6 dci sa fie mai puțin zgomotoase, 70-80 de componente cheie visezi tu. Adevarul e ca aia chiar fac motoare bune, nedumerirea mea e de ce ii doare pe altii treaba asta.

http://www.autolatest.ro/editorial-auto/de-ce-motorul-diesel-renault-1-6-dci-r9m-echipeaza-si-masinile-mercedes-clasele-c-si-e
https://forum.softpe...e-dacierenault/


Nu sunt fanul nici unei marci auto. Momentan am Dacia si Nissan. Loganul l-am luat la momentul respectiv pentru ca aveam in plan constructia unei case si nu am vrut sa investesc mult intr-o masina. Recunosc ca am fost sceptic la inceput cu Loganul 1.5 dci pentru ca auzisem ca au fost probleme cu injectoarele si pompa de injecție la acest motor. Am zis "fie ce-o fii"! In final Loganul s-a dovedit a fi o surpriza plăcută. Nissanul l-am luat pe criteriu de frumusețe  după ce am terminat casa.  Între cele doua marci prefer Nissanul...e si diferenta de clasa, am Qashqai, dar nu cred ca merita sa le compar. Comparatia corecta ar fi fost intre Dacia Logan si Nissan Micra.
Discuția a plecat de la faptul ca eu am spus ca Loganul meu 1,5 dci are peste 300.000km si zero probleme la motor, impartasindu-i initiatorului experienta mea cu Dacia. Ca tu ai afirmat ca nu crezi, treaba asta...sa fii sănătos! Ce e de lăudat la masina, am lăudat, ce e de criticat, am criticat, nici pe departe fan. Daca eram fan Dacia îmi luam Duster.
Achiziția unei masini sh e loterie. Nu zic ca nu poti sa nimerești o masina buna. In cazul achiziției unei masini noi ai garantie si cativa ani nu te doare capul daca se defectează ceva.

#70
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Am citit prima parte a mesajului și mi-am dat seama că nu are rost sa citesc și restul. Faci aceleași greșeli pe care ți le-am explicat mai sus. Dacă ai fi pasionat de acest domeniu și ai caută informații, noutăți și ai analiza acest domeniu, ai înțelege că greșești. Cum nu ești genul acesta de pasionat de mașini,  dă-mi voie să mă retrag și să-ți urez drumuri bune și sanatate! Pentru că explicațiile mele ar fi in zadar. Sursele mele sunt la fel că și ale tale.
Dar cum de multe ori pe net se scriu și prostii, diferențele dintre concluziile unei știri auto fac diferența dintre pasionați și "pasionati".
PS: eu nu am criticat valeitatile Loganului tau legate de cei 300000 de km. Asta e o dovada că nu prea ai înțeles mesajul meu.
Și apropo de vise:

http://m.automarket....-dci-44691.html

Edited by LauCalin, 24 October 2017 - 22:56.


#71
instabilu

instabilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 15.07.2007

View PostLauCalin, on 24 octombrie 2017 - 22:49, said:

Am citit prima parte a mesajului și mi-am dat seama că nu are rost sa citesc și restul. Faci aceleași greșeli pe care ți le-am explicat mai sus. Dacă ai fi pasionat de acest domeniu și ai caută informații, noutăți și ai analiza acest domeniu, ai înțelege că greșești. Cum nu ești genul acesta de pasionat de mașini,  dă-mi voie să mă retrag și să-ți urez drumuri bune și sanatate! Pentru că explicațiile mele ar fi in zadar. Sursele mele sunt la fel că și ale tale.
Dar cum de multe ori pe net se scriu și prostii, diferențele dintre concluziile unei știri auto fac diferența dintre pasionați și "pasionati".
PS: eu nu am criticat valeitatile Loganului tau legate de cei 300000 de km. Asta e o dovada că nu prea ai înțeles mesajul meu.
Și apropo de vise:

http://m.automarket....-dci-44691.html
Refuzi sa vezi adevarul.
Aici scrie negru pe alb ca Renault implementeaza tehnologiile din Formula 1 pe masinile de serie. Inainte de a face o afirmație e bine sa te informezi inainte.
Si cu asta am terminat cu tine, nu sa mai citesc mesajele scrise de tine si, ca atare nu-ti mai răspund. Eu altfel vad scopul forumului : de a ajuta, nu de a te contrazice la infinit. Rămâi tu cu sh-urile tale obosite la care repari mai tot timpul. Noi, ăstia care ne permitem, ne mai cumpărăm si masini noi. Hai, pa!

http://m.promotor.ro...ama-tce-5462970

Edited by instabilu, 25 October 2017 - 05:16.


#72
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Poftim? Mă scuzi, sh-urile mele nu a avut niciunul mai mult de 30000 de km. Apropo de oboseala și concluzii pripite. Rămâi tu cu negrul tau pe alb. Tocmai pentru că ai spus niste prostii ... defapt era un ajutor mesajul meu. Dar nu mă aștept să intelegi.
Ia zi-mi tu mie ce tehnologie preluata din F1 are un Megane sau Clio. M-ai făcut curios.
Că dacă e să o dam in penibil, in 1982 SAAB "scotea" din 1300 cmc, 210 CP. Și exemple mai sunt multe.

Edited by LauCalin, 25 October 2017 - 08:22.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate