Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Sandero Stepway2 Prestige 0,9 90 Easy-R

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
554 replies to this topic

#1
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Va salut pe toti cei care aveti curiozitatea sa accesati cu buna-credinta acest jurnal de bord si aveti rabdare sa cititi ceea ce voi prezenta aici.
Este vorba de o Dacia Sandero Stepway2 Prestige 0,9 TCe cu Easy-R.
De ce aceasta masina si nu alta? Simplu, motivul este legat doar de cat de adanc mi-a fost buzunarul.
Bugetul initial maxim a fost de 10.000 euro cu dorinta de a nu-l depasi cu nici un chip (ceea ce nu am reusit), asa ca am incercat sa obtin maximum posibil la acesti bani. Daca am ales bine sau rau, doar viitorul imi poate arata. Cine doreste sa afle ce masini am mai luat in calcul la acest buget poate sa citeasca aici: https://forum.softpe...r/page__st__126
Voi incerca ca in postarile mele gradul de subiectivism sa fie cat mai mic cu putinta. De asemenea nu voi face comparatii cu alte masini.
Asadar, sa incepem cu o prezentare generala si cateva poze de exterior.
Motorizare:  0,9 TCe 90 CP , Stop&Start si Eco-Mode.
Transmisie: pilotata Easy-R (5+1).
Directie: asistata hidraulic.
Roti - Pneuri: 16” - 205/55 R16 ContiEcoContact. Jante de otel si roata de rezerva 15”.
Frane: fata discuri (258/22), spate tambur (203 mm).
Volum portbagaj: 320 l.
Rezervor: 50 l.
Lungime-latime-inaltime-ampatament (mm): 4080-1757-1618-2589.
Garda la sol (incarcat): 173.
Stele Euro NCAP (2013 Sandero): 4 stele (%) 80-79-57-55.
Nivel zgomot la interior 2013 (km/h – db):  ralanti - 43,9; 50 – 54; 80 - 62,1; 100 – 65,9; 120 – 67,5; 140 – 69,5.
Siguranta: ABS, AFU, ASR-ESP, HAS, 4 airbaguri, CC cu comanda pe volan, senzori parcare spate, monitorizare presiune pneuri (sistem fara senzori in valve).
Altele: vopsea metalizata, CB, proiectoare, faruri de zi LED, retrovizoare electrice, degivrante cu semnalizare, aer automat monozona, geamuri electrice fata/spate cu impuls la sofer, semnalizare cu impuls, iluminare torpedou si portbagaj, scaun sofer reglabil pe inaltime, bancheta spate rabatabila fractionat, volan reglabil pe inaltime, satelit comanda pe volan, Media Nav 4x15W, camera video mers inapoi.
Bateria este Renault Nissan Rombat  12V-L2 EFB 60Ah 510A
Garantie: 5 ani sau 100.000 km, revizii periodice gratuite (piese si manopera).
Pret de lista: 12.150 euro.
Pret cu rabla: 10.750 euro (am renuntat la reducerea de 600 euro si am ales „5 ani fara griji” din cauza controverselor legate de Easy-R). Altfel as fi fost multumit doar cu cei trei ani de garantie si cu un pret cu foarte putin peste 10.000 euro. Oricum, dupa ce expira garantia uleiul si filtrele le voi schimba singur.

Attached Files


Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 12:09.


#2
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Sa o stapanesti sanatos.
Ai si navigatie la ea ?
De unde ai luat nivelul de zgomot la diverse viteze ?

#3
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Multumesc pentru urari.
Da, are Media -Nav Evo, este in dotarea standard. In paranteza fie spus, daca era optional nu l-as fi ales. Acum, dupa doua zile realizez ca as fi facut o greseala. Sigur ca exista pe telefoane sisteme foarte bune gen Waze, sigur ca avem sisteme hands-free performante, dar parca tot mai comod este sa le ai pe toate la doar cateva atingeri pe display.
Nivelul de zgomot de aici: http://www.auto-deci.../index_kmh.html

Attached Files


Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 12:23.


#4
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011
Sa o stapanesti sanatos. La Easy-R exista optiunea de manuala secventiala? Si de ce ai ales benzinara si nu diesel?

#5
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Multumesc pentru urare.
Da, exista. Din D se trece usor in M, unde ai +  si -. Inca nu l-am folosit.
De ce benzinara?
1. Adancimea buzunarului.
2. Numar mic de km anual. Momentan am de la munca un 1,5 DCi de care ma mai folosesc in oras.
3. Se spune ca sunt costuri de intretinere si reparatii mai mari la diesel.
4. Uita-te la punctul 1.

Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 12:55.


#6
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

 gabrieln2016, on 18 iunie 2017 - 11:47, said:

Altele:
Tempomat / cruise control nu are ?

#7
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Are limitator de viteza si regulator de viteza cu comenzi pe volan. In primul post le-am trecut la siguranta ca CC (de la Cruise Control).

Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 13:02.


#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pretul e putin cam mare dar tinand cont ca ai doar 2 pedale, mai ales daca chiar ti-ai dorit optiunea asta si nu a fost doar o curiozitate, e ok pana la urma. Aspectul si garda la sol mi se par punctele forte ale masinii.
Sa o stapanesti sanatos.

#9
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Felicitări pentru alegere, sa o folosești cu plăcere și mii de ture fără probleme!

#10
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Va multumesc pentru urari

@underb
Nu te pot contrazice. Este posibil ca pretul sa fie un pic cam mare. Totusi, la bugetul disponibil nu cred ca puteam gasi ceva asemanator (mai bun sigur, dar in niciun caz asemanator): aspect exterior atragator, garda la sol ridicata (chiar daca la pasajele rotilor distanta dintre roata si aripa este putin cam mare), motor turbo, cutie pilotata (chiar daca este controversata, pentru 500 euro consider ca este un compromis satisfacator, un EDC de exemplu este 1.300 euro), navigatie, Cruise Control, senzori parcare, camera mers inapoi plus celelalte maruntisuri.
Nu sunt ipocrit. Poti sa fi sigur ca daca aveam buget mai mare nu luam Dacia. Pana la urma, daca masina se va dovedi a fi fiabila, am tras un loz castigator (chiar daca de valoare mai mica), iar daca lozul se va dovedi a fi necastigator, asta este. Cel putin in primii 5 ani ma doare la bascheti (In garantie intra si Easy-R).

Cat priveste Easy-R, pe masura ce voi acumula km, va voi tine la curent. Deja in primii 40 km facuti doar in oras va pot spune ca este extrem-extrem de confortabila o asemenea transmisie.

Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 13:29.


#11
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Sa o stapanesti sanatos! Kilometri multi si fara griji! Posted Image  Sunt curios de cum ti se pare cutia in combinatie cu TCe-ul!

#12
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011
Felicitarii pt achizitie. Cu siguranta este un LOZ castigator.
Km fara numar.��⛽

#13
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
@f1gio si @DannyMC  Multumesc.

Este inca devreme si nu am decat 40 de km, toti facuti in oras.
Desi prima impresie este pe ansamblu favorabila, pot spune ca exista in mod clar o intarziere la schimbarea treptelor (cam pana la a treia se simte, apoi nu prea). Stiu ca multi ma vor contrazice, dar dupa experienta mea (din 1982) de condus manuale, aceasta intarziere nu este mai mare decat la manuala. Dimpotriva, este mai mica. La demarare rapida si accelerare ceva mai sustinuta, intarzierea este evidenta dar nu este deranjanta. Ganditi-va ca totusi nu are decat un singur ambreiaj si la schimbarea treptelor se intrerupe fluxul de putere catre roti. Cui nu-i place,isi poate EDC, DSG unde schimbarea este lina si nu se simte absolut deloc. Diferenta consta exact intre  cei 500 euro de la pilotata si 1400-2000 euro de la celelalte.

As vrea sa mai adaug ceva si despre S&S. Am vazut ca multi spun despre el ca ii incurca si-l dezactiveaza la plecare. Acum, dupa ce am mers cu masina, nu inteleg de ce. Poti controla S&S doar din acceleratie. La oprire, daca apesi acceleratia foarte putin, atat cat masina sa nu o ia din loc, motorul NU se opreste. Daca o calci mai tare, motorul se va opri. Intr-o intersectie, la semafor sau in coloana, nu va trebui sa-l dezactivezi, ci pur si simplu calci accelearatia exact cat iti convine.

Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 13:52.


#14
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Felicitări si multi km fara probleme. Si eu am fost interesat de una doar ca nu mi se potrivea. Oricum mi se pare o alegere foarte buna pt oras.

#15
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Sa ai bafta de ea. Zi-ne despre senzatia pe care o ai in utilizare . Cum te simti la volan , cum o simti la placerea condusului , etc. Multa lume se uita strict la chestiile tehnice sau dotari dar pe toti ne intereseaza cum ne simtim la volanul masinii. Daca ne simtim bine , nu conteaza nimic altceva ...daca ne simtim rau , poate sa fie si Bugatti, ca-i degeaba .

Edited by JurasikMan, 18 June 2017 - 13:49.


#16
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010

 gabrieln2016, on 18 iunie 2017 - 12:16, said:

Multumesc pentru urari.
Da, are Media -Nav Evo, este in dotarea standard. In paranteza fie spus, daca era optional nu l-as fi ales. Acum, dupa doua zile realizez ca as fi facut o greseala. Sigur ca exista pe telefoane sisteme foarte bune gen Waze, sigur ca avem sisteme hands-free performante, dar parca tot mai comod este sa le ai pe toate la doar cateva atingeri pe display.
Nivelul de zgomot de aici: http://www.auto-deci.../index_kmh.html

Navigatia masinii este foarte rar utila, dar si cand chiar iti va folosi, te vei felicita singur ca ai ales-o, mai ales ca nu a costat mult in plus iar medianav-ul e mai comod in general. Mie mi s-a intamplat odata sa fiu intr-un oras complet strain, incarcatorul telefonului sa nu mai functioneze si sa raman fara baterie la telefon, atunci mi-am dat seama cat de utila e navigatia masinii. Mi s-a mai intamplat si sa fie foarte innorat afara iar telefoanele sa nu aiba nici semnal gps cum trebuie, nici internet, dar masina se conecta la sateliti fara probleme.

#17
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,759
  • Înscris: 17.04.2007
Poate multi o sa imi sara in cap dar la design exterior pentru mine e peste multe alte masini cu pretentii din aceeasi clasa. Sunt de parere ca ai tras acel loz castigator. Sa o stapanesti sanatos si sa faci multi km fara probleme.

#18
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016

 JurasikMan, on 18 iunie 2017 - 13:48, said:

Sa ai bafta de ea. Zi-ne despre senzatia pe care o ai in utilizare . Cum te simti la volan , cum o simti la placerea condusului , etc. Multa lume se uita strict la chestiile tehnice sau dotari dar pe toti ne intereseaza cum ne simtim la volanul masinii. Daca ne simtim bine , nu conteaza nimic altceva ...daca ne simtim rau , poate sa fie si Bugatti, ca-i degeaba .

Ce sa spun? Momentan, imi place la nebunie. Ai o pozitie relativ inalta la volan, motorul este uimitor de silentios pentru o Dacie (se simte o usoara trepidatie doar daca pui palma pe bordul masinii), scaunele sunt si frumoase si suficient de confortabile (o sa le pun huse doar dupa ce se jegosesc de n-am ce sa le mai fac sau se vor rupe). In spate stai absolut fara nicio problema si bancheta este profilata ca si scaunele din fata. Capul sta lipit de tetiera.Sunt curios daca sunt aceleasi scaune ca la Sandero si Logan. Suspensia este confortabila, cred ca si pneurile de 205 ajuta la absorbirea mai buna a socurilor la trecerea peste sau prin gropi, se manevreaza usor. Camera de mers inapoi este extrem de utila. A plouat, am iesit un pic prin oras si va pot spune ca desi prin laterale si luneta vizibilitatea era precara, camera de mers inapoi este chiar excelenta (cand iesi doar un pic cu spatele si ai masina in dreapta, prinde in campul vizual si un crampei din trafic, nu mult dar suficient cat sa vezi daca vine sau nu vreo masina). Azi a plouat si nu am apucat sa plec la Ciolanu - Magura. Puteam, dar va spun sincer ca mi-a fost mila sa nu o murdaresc (puteti rade de mine ca nu ma supar). Ramane pe maine dupa-amiaza si o revin cu impresii si poze la drum intins si urcarea de la Magura.
La livrare, dealerul mi-a resetat CB, avea 3 km si consum mediu de 20%. Acum, dupa 40 km frecati prin oras si mai ales prin parcari (!) consumul mediu este de 8,8 la o viteza medie de 14,6 km/h. Pana acum doar m-am jucat cu ea.

Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 14:24.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate