Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Sandero Stepway 0,9 TCe cu Easy-R

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#127
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Deci, in final vei da 12120 euro sau din astia se scade "rabla"?

#128
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Chiar acum am ajuns acasa. Dimineata m-a sunat dealerul si mi-a spus ca a venit masina. Am platit diferenta si vineri ma duc sa o ridic. Se putea si maine dar vreau sa transfer clasa de bonus la RCA si mai dureaza un pic. Am facut demersul la Alianz. Tot acolo intentionez sa fac si CASCO dar doar daca imi transfera clasa de bonus. Daca nu, caut si pe la concurenta. Oferta aproximativa (RCA+CASCO) este in jurul la 1.000 lei fara fransiza. E mult, e putin, poate imi spuneti voi.
@R.A.D.U.
Rabla se scade din pretul de lista si rezulta 10.720 euro. Daca n-as fi ales cei "5 ani fara griji" mai scadeam 600 euro si ar fi fost 10.120, adica cu 120 euro peste cei 10.000 euro alocati initial.
Radu, in manualul Daciei din 2013 scrie ca la vopseaua nemetalizata caroseria nu trebuie ceruita si lustruita. Stiu ca tu ai o Fabie alba. Verifica in manualul ei daca nu cumva scrie la fel, desi m-as mira pentru ca vopseaua de la Skoda imi inchipui ca este de calitate mai buna.

Scuze, dar cred ca am gresit suma la asigurare. Parca era 1.500 lei, chiar nu mai tin minte, a fost doar o simpla discutie initiala acum vreo 14-16 zile. Daca intereseaza pe cineva, maine revin cu suma exacta.

Edited by gabrieln2016, 14 June 2017 - 16:44.


#129
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da-i dracu de 600 euro... e bine ca te-ai "bagat" la aia 5 ani de garantie cu intretinere gratuita. "Un cincinal" te doare la basca de intretinere... doar caucioace, taxe si benzina!
S-o stapinesti sanatos! Sa-i faci jurnal daca ai timp.

"Oferta" aia de casco+asigurare e super. Eu,  platesc 97 euro trimestrial  casco iar asigurarea 472 lei (am platit 552 dar mi-au dat bonuri carburant de 80 lei).

Deci, dublu decit dai tu...

View Postgabrieln2016, on 14 iunie 2017 - 16:32, said:

Radu, in manualul Daciei din 2013 scrie ca la vopseaua nemetalizata caroseria nu trebuie ceruita si lustruita. Stiu ca tu ai o Fabie alba. Verifica in manualul ei daca nu cumva scrie la fel, desi m-as mira pentru ca vopseaua de la Skoda imi inchipui ca este de calitate mai buna.

Uite ce zice la mine despre caroserie... Mai mult, CHIAR RECOMANDA ceruirea!

Edited by _R_A_D_U, 14 June 2017 - 16:52.


#130
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
La RCA (cu transfer clasa de bonus) ar fi in jur de 470 lei. La CASCO mi-a promis ca daca fac si RCA la ei o sa o am o reducere. Astept inca oferta. Oricum nu aveam CIV-ul asa ca i-am dat copie dupa Bonul de comanda si datele tehnice (cilindree, putere, greutate) le-a luat dintr-o fisa tehnica. Dupa ce iau masina, ma duc cu procesul verbal de receptie si factura si va calcula exact.

Pana acum mereu am facut RCA acolo unde a fost cel mai ieftin. Anul acesta am inteles ca daca te loveste unul care are masina asigurata la ciurucurile astea de asigurari poti sa soliciti asiguratorului tau sa repari masina la ei urmand ca ei sa-si recupereze banii de la celalalt asigurator. Este adevarat? Daca da, atunci merita sa dau 100-130 lei in plus pe an la un asigurator mai serios.

Am vazut ce ai postat si e perfect atunci. Eu doar m-am gandit sa te avertizez pentru ca am vazut ca tii enorm la cum arata masina.

Edited by gabrieln2016, 14 June 2017 - 17:00.


#131
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu stiu nimic de acea noutate, oricum, avem CASCO. In caz de ceva, isi recupereaza ei suma.
Eu am asigurare la Omniasig.

N-am facut niciun transfer bonus, nu m-au intrebat nimic. Dealerul mi-a trimis ofertele pe mail, eu am ales ce a fost mai ieftin, am mers la banca si am platit proforma si asta a fost. 472 lei pe 1 AN *(am 42 ani si permis din 98). La tine, capacitate cilindrica mai mica, mai mare ca mine (ca virsta), transfer de bonus si aceeasi suma. De...

View Postgabrieln2016, on 14 iunie 2017 - 16:49, said:

...
Am vazut ce ai postat si e perfect atunci. Eu doar m-am gandit sa te avertizez pentru ca am vazut ca tii enorm la cum arata masina.
Chiar azi, dupa ce se mai racoreste putin, trebuie sa-i fac "toaleta"...  :D

#132
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Spor la treaba si sa stii ca am urmarit cu mare interes tot ce ai postat in jurnal. Chiar aveam de gand sa-ti cer sfaturi in ceea ce priveste produsele pe care le-ai cumparat.

#133
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Daca cineva este interesat.
RCA la Omniasig cu transferul clasei de bonus 350 lei si CASCO (cu fransiza la daune partiale de 450 lei si dauna totala de 10%) = 1350 lei cu plata integrala. Fara nicio fransiza prima este de 1750 lei.
RCA la Allianz 420 lei si CASCO (exact ca mai sus)= 1090 lei (in doua rate). Fara nicio fransiza = 1550 lei.
Observatie: pentru a obtine doar transferul clasei de bonus trebuie sa te "lupti" cu ei. Trebuie sa scaneze toate actele si sa le trimita la centru pentru aprobare. In general nu au niciun interes doar pentru transfer si pot sa te "puna in asteptare" si cateva zile. Desi sunt obligati sa le primeasca, nu au prevazut in norma ASF si un termen de raspuns. Situatia se schimba daca faci si CASCO: brusc devin amabili si-ti prezinta ofertele foarte repede.
Actele necesare: copie buletin, copie nota de comanda, copie certificat radiere, copie RCA anterior, cerere. Mie mi-au cerut si o copie dupa CIV a masinii vechi (desi in norma nu este specificat) si au ramas blocati cand am scos una din dosarel.

#134
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009

View Postgabrieln2016, on 15 iunie 2017 - 16:02, said:

RCA la Allianz 420 lei si CASCO (exact ca mai sus)= 1090 lei (in doua rate). Fara nicio fransiza = 1550 lei.

Oferta CASCO este facuta sub numele DaciaCASCO? Intreb pentru ca mi se par schimbate conditiile (numarul de rate si un pretul mai mare pentru varianta fara fransiza).
Iar anul asta cand am incheiat noua polita CASCO ofereau si o reducere suplimentara daca faceai ambele asigurari (RCA si CASCO) la ei.

Edited by DannyMC, 15 June 2017 - 17:25.


#135
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Nu, este CASCO ASSIST pentru masini noi. Am facut-o direct la asigurator. Chiar daca este tot Allianz, este diferita de cea facuta prin dealer. Nu am facut prin dealer pentru ca nu putea/nu voia sa-mi transfere clasa de bonus. Asa ca acum am B8 (diferenta a fost de 175 lei fata de B0) si daca nu produc daune va ramane RCA mai mic si in anii urmatori.
Ce se acopera? Avarii si furt (A, B, C, D - 43678 lei) Asigurare persoane (4500 lei), Asistenta rutiera, Jante si anvelope, Patrunderea vehiculului in locuri inundate, Vandalism. Fransiza 450 lei daune partiale/eveniment, dauna totala 10% din suma asigurata.
1550 lei era fara nicio fransiza nici partial, nici totala. Cu fransiza doar pentru dauna totala era cam 1300 lei, daca imi aduc bine aminte. Poate ca era mai bine sa o fac asa, dar nu m-am indurat sa mai dau 300 lei.
Nu am lovit pe nimeni niciodata si deoarece sunt mai zgarcit din fire, mi-a venit tare greu sa dau banii astia care se pot dovedi la final ca fiind o cheltuiala inutila, ceea ce pana la urma ar fi foarte bine. Stiu ca asiguratorii spun ca nu este o cheltuiala ci o investitie pentru linistea noastra, dar eu cred ca este o mare gogoasa chestia asta.
Si da, a fost si o reducere suplimentara pentru RCA dar se anula cu plata in rate.

Edited by gabrieln2016, 15 June 2017 - 18:12.


#136
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Si cei de la Allianz ti-au conditionat transferul clasei B/M la RCA de incheierea asigurarii CASCO? Posted Image
Pentru ca Dacia CASCO este mai avantajoasa decat ce ai obtinut direct la asigurator!

#137
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Nu a fost o conditionare directa, doar ca aprobarea transferului clasei de bonus s-ar fi intins pana la calendele grecesti si maine dimineata trebuie sa ridic masina. Adica am fost prins la inghesuiala. Cand am solicitat si CASCO problema s-a rezolvat intr-o jumatate de ora.
Si la Omniasig a fost cam la fel. Cand le-am zis sa fac RCA astazi si Casco maine dimineata, au dat-o la intors.
Poate ca se putea scoate mai mult, nu neg. Stiu ca dealerul a zis ca la el CASCO este cam 1100-1200 lei (nu stiu de fransize, ca n-am intrebat) si RCA-ul la clasa veche (175 lei in plus cum am spus mai sus).
Asta este, faptul este consumat. Maine iau masina si prima tura ma dau cu ea la Magura - Ciolanu plus un drum la Bucuresti ca mi s-au lungit urechile de atata asteptare.

Edited by gabrieln2016, 15 June 2017 - 19:02.


#138
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009

View Postgabrieln2016, on 15 iunie 2017 - 18:39, said:

Adica am fost prins la inghesuiala. Cand am solicitat si CASCO problema s-a rezolvat intr-o jumatate de ora.
Da, cam urat din partea lor!Posted Image

View Postgabrieln2016, on 15 iunie 2017 - 18:39, said:

Poate ca se putea scoate mai mult, nu neg. Stiu ca dealerul a zis ca la el CASCO este cam 1100-1200 lei (nu stiu de fransize, ca n-am intrebat) si RCA-ul la clasa veche (175 lei in plus cum am spus mai sus).
Se poate desigur, dar nu mai conteaza,

View Postgabrieln2016, on 15 iunie 2017 - 18:39, said:

Maine iau masina si prima tura ma dau cu ea la Magura - Ciolanu plus un drum la Bucuresti.
Sa te bucuri de ea, ai ales un drum foarte frumos pentru tura de inaugurare! O sa vezi ce poate sa faca "ascutitoarea" frantuzeasca!Posted Image

Edited by DannyMC, 15 June 2017 - 19:36.


#139
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Multumesc pentru urari!

#140
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Hai ca te lasam acu' dar maine, obligatoriu jurnal, sa-ti uram alea-alea... :D

#141
stixxx

stixxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 22.10.2007

View Postgabrieln2016, on 15 iunie 2017 - 19:18, said:

Multumesc pentru urari!
Salut, ma incanta foarte mult  ideea de Sandero Easy-R Tce, crezi ca-mi poti spune ce impresie ti-a lasat pana acuma, dupa 6 luni de utilizare?

Edited by stixxx, 14 December 2017 - 20:12.


#142
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Impresia este una favorabila. Chiar daca este aceeasi masina din punct de vedere al platformei tehnice, este totusi superioara din toate punctele de vedere variantelor anterioare. In cele sase luni scurse de la achizitionare am facut aproape 5.000 km in toate conditiile de trafic si nu am intampinat probleme, comportamentul fiind ireprosabil tinand cont de clasa si motorizare.
Motorul si habitaclul sunt insonorizate mai bine, calitatea materialelor din interior este de asemenea mai buna, scaunele sunt mai confortabile, usile se inchid cu un sunet placut, ergonomia butoanelor de bord incepe sa fie cum trebuie. Ce nu-mi place? Modul primitiv de reglare a scaunului soferului pe verticala, acea rozeta de reglare a spatarului scaunului si lampa de iluminare interioara.
Sevodirectia este hidraulica cu pompa electrica si asistenta variabila in functie de viteza (GEPDA). Masina este relativ scurta, se manevreaza extrem de usor iar senzorii de parcare spate si camera de mers inapoi reprezinta o combinatie perfecta. Camera de mers inapoi nu arata insa si traiectoria. Despre MediaNav nu am sa spun decat ca este intuitiv si se navigheaza foarte usor prin el.
Aerul automat l-am considerat initial un moft dar mi-am schimbat repede parerea. Este adevarat ca nu este prea modern dar stiu ca se pune inca pe Clio si merge brici.
Asistenta la plecarea de pe loc in rampa isi face treaba si cu fata si cu spatele. S&S nu-mi prea place pentru ca la o franare un pic mai energica se opreste motorul. La franarea lina e OK pentru ca-l poti controla din intensitatea fortei cu care se apasa frana. De obicei nu-l dezactivez la pornire dar la prima oprire deranjanta il opresc. Eco il folosesc mai mereu in oras. De multe ori il uit si in afara. Consumul mediu 6,8%.  Consumul extraurban 6% si consumul urban este acum pe la 9% dar nu este relevant din cauza modului in care folosesc masina in oras.
Garda la sol este mai mare, cauciucurile sunt de 205/55 R16 si nu am avut probleme la trecerea peste unele obstacole aparute pe drum si nici la parcarea in fata unor borduri inalte. O poti cocota extrem de usor pe borduri inalte in ciuda aprecierii unora ca o transmisie automata urca foarte greu sau chiar deloc pe o bordura. Nu este adevarat. Chiar daca (in cazuri exceptionale) vii frontal urca fara probleme si cu fata si cu spatele.
Plasticele exterioare dau impresia ca este un crossover. Ei bine, sa fie clar pentru toata lumea, nu este un crossover. Este un Sandero imbunatatit care datorita pachetului estetic exterior, garzii la sol marite, cauciucurilor mai mari si suspensiei usor modificate da iluzia unui crossover.
Insa cel mai mare plus legat de usurinta conducerii este clar legat de Easy-R. Cu toate ca este doar o pilotata, cine nu a mers niciodata inainte cu o automata clasica, un dublu ambreiaj sau un CVT, negresit o sa fie incantat de transmisie. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu plecarea un pic greoaie de pe loc si cu micile intarzieri resimtite la schimbarea treptelor. Daca insa o sa-ti aduci aminte ca pretul este cam de trei - patru ori mai mic decat la celelalte transmisii o sa uiti complet de neplaceri.  O masina Sandero cu Easy-R este din start destinata unui sofer care are un stil de condus lejer, relaxat, neagresiv si prudent. Totusi, daca tii neaparat, poti picura si un strop de adrenalina in reteta folosind modul Manual. Aici dispar toate micile neplaceri legate de intarzierile la schimbarea treptelor. Singurul mare semn de intrebare este legat de fiabilitate. Pe forumul monomarca o sa vezi despre ce este vorba. Eu nu am avut niciun fel de nemultumire pana acum legata de aceasta transmisie.
Desi in Romania Sandero nu este prea popular, ma gandesc ca nu degeaba masinuta are succes in Europa fiind cea mai vanduta Dacie. Recunosc ca nici mie nu mi-ar fi trecut prin minte ca o sa-mi iau una, eram chitit pe un 301 sau un C-Elysee. Din intamplare am vazut una nou-nouta in parcare si mi-a ramas gandul la ea. Dupa ce am vazut-o si in show-room impreuna cu familia, alegerea a fost clara si pot sa-ti spun ca nu regret nicio secunda ca am luat-o.

Concluzia mea dupa 6 luni este ca daca la inceput am considerat ca am luat un low cost, acum sunt convins ca am facut un smart-buy.

Daca vrei mai multe informatii cauta jurnalul meu de bord. Acolo o sa gasesti si linkuri catre cateva filmulete facute de mine.

Edited by gabrieln2016, 15 December 2017 - 10:49.


#143
stixxx

stixxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 22.10.2007

View Postgabrieln2016, on 15 decembrie 2017 - 10:43, said:


Concluzia mea dupa 6 luni este ca daca la inceput am considerat ca am luat un low cost, acum sunt convins ca am facut un smart-buy.

Daca vrei mai multe informatii cauta jurnalul meu de bord. Acolo o sa gasesti si linkuri catre cateva filmulete facute de mine.

Multumesc pentru raspunsul complex pe care l-ai dat, am tot citit despre aceasta cutie si vad ca raman cu aceeasi frica, cat despre smart-buy...am vazut ca e noul slogan Dacia impus chiar celor care au fost la testarea Duster in Grecia, imi lasi impresia ca lucrezi la PR Mioveni...:))

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate