Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sandero Stepway2 Prestige 0,9 90 Easy-R
#37
Posted 18 June 2017 - 18:01
Sa o stapanesti sanatos.
Pretul cred ca e corect la ce ai primit. |
#38
Posted 18 June 2017 - 18:25
Multumiri lui @December pentru rotirea pozelor.
Pneul de rezerva este Barum Brillantis 2 185/65R15 88T. Janta are o inscriptionare de 80 km/h. Mai pun o poza cu ceasurile de bord iluminate. Daca si asta iese pe dos, ma las de pus poze. 20170618_190217.jpg 286.04K 279 downloads Of of, mai mai! Edited by December, 19 June 2017 - 06:15. |
#39
Posted 18 June 2017 - 19:05
ma refer la lungimea grilajului de la parbriz,tot asa mic este?
|
#40
Posted 18 June 2017 - 19:07
gabrieln2016, on 18 iunie 2017 - 16:03, said: @unbrutus Cu tot respectul, as prefera sa nu vorbesc despre alte masini. Totusi, pentru ca ai adus vorba, daca buzunarul mi-ar fi permis as fi ales asa: pana in 20.000 euro noul Megane, Elantra, Mazda 3 sau Octavia, pana la 25.000 euro mi-ar fi placut Golf 7, Kia Sportage sau Mazda CX-3 iar la un 50.000 euro alegerea ar fi fost indiscutabil de la Mercedes. Visele sunt una, realitatea este alta. Am ales aceasta masina si gata. Poate cand o sa ies la pensie (peste vreo 8 anisori) o sa devin un mos ecologic si o iau o electrica "ieftina ca braga". Va rog sa nu continuam cu alte posibile optiuni. Buna sau rea, asta a fost alegerea mea. @titacodita Cotiera era optionala, 100 de euro si o panarama, era ingusta si nu avea spatiu de depozitare. Dealerul m-a sfatuit sa nu o iau. Am vazut pe net cotiere mai mari, cu spatiu de depozitare, la 400 lei. Sa vedem daca nu are vreo influenta negativa in ceea ce priveste garantia. Poate la drum lung sa fie practica, in oras nu prea cred pentru ca incurca la frana de mana. Easy-R nu are P asa ca frana de mana va fi probabil folosita mult mai des. Multumesc pentru sfat. Mi se pare incredibil ce dotari are Sandero sau Dacia la 10000 de euro. Acuma ramane de vazut cat sunt de durabile- camera aia cum va functiona peste 3 ani cand ploua si e plin de umezeala.. Scaunele cum sunt? Comfortabile sau era loc de mai bine? |
#41
Posted 18 June 2017 - 20:36
ceanu1980, on 18 iunie 2017 - 19:05, said:
ma refer la lungimea grilajului de la parbriz,tot asa mic este? Am inteles acum, dar nu stiu ce sa spun. Fac maine o poza si o pun aici. tfmercedez, on 18 iunie 2017 - 19:07, said: Pentru a fi corecti pana la capat, masina aleasa de mine are pret de lista de 12.150 euro. Doar cu rabla si reducerea de 600 euro ajunge la 10.150 euro. Scaunele sunt peste asteptarile mele inclusiv bancheta din spate. Imi place in mod deosebit ca tetiera este aproape lipita de cap. Sigur ca intotdeauna trebuie sa ne dorim mai mult si mai bine, altfel nu vom putea evolua. Nivelul meu de perceptie al confortului poate ca este mai jos decat al altuia asa ca cel mai bine este ca atunci cand ai ocazia sa te urci intr-un Stepway nu ezita, asa o sa-ti formezi o parere proprie. Am inteles ca sunt diferite fata de celelalte modele dar nu stiu si daca din punct de vedere al confortului si nu doar al aspectului estetic. Astazi a plouat aproape fara contenire, asa ca am avut posibilitatea de a verifica daca intra apa pe undeva. Am citit ca la Dacia nu ar fi o surpriza chiar asa de mare. Am verificat portbagajul prin toate cotloanele si totul este in regula. Am scos dopurile din cauciuc de sub usi sa vad daca ramane apa in portiere. Si aici e in regula, s-a scurs doar putina ceara anticoroziune (cred ca asa i se spune). Oricum substanta asta este impregnata prin toate locurile mai putin vizibile, inclusiv pe zonele neacoperite de carenaj de la pasajele rotilor din spate. In paranteza fie spus, faptul ca nu tot pasajul rotii spate este acoperit de carenaj, mi se pare a fi o lipsa mai ales ca se vede deoarece distanta dintre roata si aripa este putin cam mare. Edited by gabrieln2016, 18 June 2017 - 20:52. |
#42
Posted 18 June 2017 - 20:58
Scaunele sunt aceleasi din 2012 incoace, inclusiv cele de pe Duster. Doar materialul textil difera, in functie de versiunea aleasa.
tfmercedez, scaunele sunt Ok. Nu pot fi numite excelente, dar nici vai de ele. Dupa un drum de 600 km (si vreo 9 ore), spatele nu ma durea (am doar 24 ani, poate de asta), insa am facut opririle de rigoare. Edited by corcodel10, 18 June 2017 - 21:00. |
#43
Posted 19 June 2017 - 06:44
Poti pune folie si pe geamurile din fata, din aia foarte transparenta. Eu am (si am avut) pe toate masinile, nici nu-ti dai seama ca e folie.
IMG_0878.JPG 299.73K 127 downloads IMG_6923.JPG 446.06K 135 downloads La polo ai senzatia ca e mai inchisa din cauza unghiului, in realitate aproape nici nu se vede. EDIT: Cam asa se vede pe fata: IMG_6921.JPG 422.96K 125 downloads Edited by December, 19 June 2017 - 06:48. |
#44
Posted 19 June 2017 - 06:44
In postarea #13 am facut in mod evident o greseala. Nu este vorba de acceleratie ci de frana.
"As vrea sa mai adaug ceva si despre S&S. Am vazut ca multi spun despre el ca ii incurca si-l dezactiveaza la plecare. Acum, dupa ce am mers cu masina, nu inteleg de ce. Poti controla S&S doar din Si inca o precizare, scapata la prezentarea initiala. Desi atunci cand am dat comanda in fabricatie nu erau volane imbracate in piele, la livrare am fost surprins atat eu cat si dealerul ca pana la urma au pus volanul in piele (ca e ecologica adica vinilin sau nu, aproape ca nu mai are importanta). @December Multumesc pentru sfat. Edited by gabrieln2016, 19 June 2017 - 07:04. |
#45
Posted 19 June 2017 - 07:03
gabrieln2016, on 18 iunie 2017 - 20:36, said: Imi place in mod deosebit ca tetiera este aproape lipita de cap. Vad ca insisti cu tetiera ca stai bine cu capul pe ea, ca e aproape lipita de cap, etc. Tetiera este in masina pentru siguranta, nu pentru confort. Rolul ei este unul singur, in caz de impact din spate, iti tine capul sa nu iti rupi gatul. Atat si nimic mai mult. In mod normal nici nu ar trebui sa stii ca exista. Ii reglezi inaltimea sa fie corecta pentru pasagerul respectiv si uiti de ea. Cat despre masina: Un pret cinstit pentru o masina romaneasca cinstita care sa te duca din punctul A in B intr-o relativa siguranta si un minim de confort. Iar pentru cei care sunt uimiti de multitudinea de optionale si o compara cu Passat-uri sau altele asemenea: prieteni, masina tipa a ieftin. Oriunde te uiti/atingi te zgarie pe ochi ieftineala. Hai sa nu comparam o navigatie VW cu cea de dacie. Edited by izometric, 19 June 2017 - 07:11. |
#46
Posted 19 June 2017 - 07:28
Multumesc pentru observatie. Imi reinnoiesc rugamintea de a nu face comparatii cu alte masini. Se va ajunge inevitabil la polemici din punctul meu de vedere inutile. Daca pe unii dintre voi va zgarie pe ochi ieftineala acestei masini, nu este vina mea. Puteti sa va protejati vederea foarte simplu: nu intrati pe acest topic, lucru pentru care v-as ramane recunoscator.
Eu incerc sa va descriu in acest jurnal masina pe cat poate fi un om obiectiv atunci cand vorbeste despre un bun de-al sau. Multumesc pentru intelegere! |
|
#47
Posted 19 June 2017 - 08:01
Haha ,lucrez pentru o firma care face multimedia pt VW ,ai fi uimiți sa vezi și acolo ce rabat se face !
Dacă tot faceți comparații faceți și la preț ,eu unul nu as mai pune încă 20 de mii sa iau o alta mașină la care sa mă închin ! Felicitări proprietarului și eu mă gândesc la noul Logan cu ,cutie pilotată ,doamna sa conducă în oraș ,la gradi alea alea ,cred ca e opțiune ideala ! Mai spune despre Cum se comporta cutia ,Cum merge clima ,etc. Lasă I pe fanii BMW vw și mertz |
#48
Posted 19 June 2017 - 08:36
Despre Easy-R o sa va mai povestesc cate ceva pe seara sau maine dupa ce voi face plimbarea amanata din cauza ploii.
Clima este aceeasi de la Clio si merge foarte bine. O precizare: clima automata este disponibila la Dacia numai pentru Romania si doar la insistentele partii romane. Pentru 300 de euro in plus fata de Stepway standard avem aerul automat, geamuri electrice spate, aeratoarele rectangulare si semnalizarea in retrovizoare. Edited by gabrieln2016, 19 June 2017 - 08:37. |
#49
Posted 19 June 2017 - 08:50
#50
Posted 19 June 2017 - 08:55
izometric, on 19 iunie 2017 - 07:03, said:
Cat despre masina: Un pret cinstit pentru o masina romaneasca cinstita care sa te duca din punctul A in B intr-o relativa siguranta si un minim de confort. Iar pentru cei care sunt uimiti de multitudinea de optionale si o compara cu Passat-uri sau altele asemenea: prieteni, masina tipa a ieftin. Oriunde te uiti/atingi te zgarie pe ochi ieftineala. Hai sa nu comparam o navigatie VW cu cea de dacie. Pretul masini este corect, sunt anumite parti unde se face rabat, dar per total Dacia a evoluat in bine. Daca ar fii sa ma uit per toatal la masini, as spune ca calitatea Dacia a crescut in domeniul auto, asta si pentru ca toti mari producatori au inceput sa reduca din costuri (nu vb de masinile de peste 25000 Euro)! |
#51
Posted 19 June 2017 - 09:01
bobalex18, on 19 iunie 2017 - 08:50, said:
Nu ma deranjeaza sa criticati Easy-R, ba dimpotriva, daca aveti probleme cu ea va rog sa le postati inclusiv aici. Pe un alt forum este o intreaga tevatura legata de Easy R cu 5 trepte. Tocmai din acest motiv am ales cei "5 ani fara griji". Daca o sa am probleme cu ea, o sa fiu primul care o sa o critice. Am mai spus-o si o repet. Am de gand sa merg in D cat mai mult posibil, chiar non-stop. Daca se strica in garantie o schimb. Daca se strica imediat dupa garantie, bag mana in buzunar si voi reevalua situatia. Pana una-alta sunt hotarat sa beneficiez si sa ma bucur la maxim de confortul oferit asa cum este el. Edited by gabrieln2016, 19 June 2017 - 09:09. |
|
#52
Posted 19 June 2017 - 09:18
eu la mașina veche am multitronic și am 440.000 de km fără probleme. câte probleme aș fi avut legate de ambreiaj volant la o cutie manuală? exact la fel și la easy tronic, din punctul meu de vedere poți să stai liniștit. Cutiile automate sunt distruse de plecările tari de pe loc (scârțțțțțț) și de abuzul de kick-down.
în plus, exact ca la mașinile de spălat vase (scuzați comparație): - Cine nu are, o critică și e cel mai nasol/inutil lucru posibil - cine are, nu își închipuie viața fără ................... Edited by bobalex18, 19 June 2017 - 09:46. |
#53
Posted 19 June 2017 - 21:36
Prima iesire din oras a fost astazi pana la Ciolanu si retur prin Sapoca si Magura.
La plecare: kilometraj total 45 km consum mediu 8,8l/100 la 13,3km/h La sosire: kilometraj total 115 km iar consumul mediu a scazut la 8,2l/100 si medie de 22,9 km/h Special m-am dus acolo pentru ca lunea nu bazaie nici musca in zona si am putut testa Easy-R in toate modurile care mi-au trecut prin cap: in D, in M, schimbat din D in M si invers atat in urcare cat si in coborare, pedala la fund la plecarea de pe loc, pedala la fund pe sosea pentru a vedea cum se infige intr-o eventuala depasire etc. Din pacate am cam sarit calul in doua-trei randuri si am dus motorul pana la 5.000 ture uitand ca este in rodaj si se recomanda maxim 3.500 rot/min. 1. In toate situatiile plecarea de pe loc este mai lenta decat la o manuala, fie in D, fie in M. Pentru cine sta la semafor sau in intersectie cu motorul turat si cu piciorul pe ambreiaj gata sa plece din loc ca la raliu sau sa se strecoare printre masini cautand sa ocupe cel mai mic loc disponibil sa uite de Easy-R pe 0,9 TCe. Nu este o transmisie pentru ei nici macar in M. 2. La drum drept, in D, odata ce ai plecat de pe loc, schimba mai repede in treptele 2-5 decat orice sofer cu abilitati normale. Micile intarzieri de la schimbarea treptelor se resimt mai mult la demarajul si accelerarea rapida si foarte putin atunci cand accelerarea este lenta si liniara. Totusi, daca reusesti sa anticipezi cand vrea ea sa schimbe, nu se mai simte deloc. Am facut si un kick-down cu pedala la podea si retrogradeaza imediat doua trepte si apoi se duce ca din pusca. Nu o sa mai repet experimentul pana nu fac cateva mii de km. Chiar si atunci nu o sa o fac decat in caz de forta majora. Consider ca este o mare prostie sa chinui asa motorul. 3. La drum drept, in M, schimba foarte frumos si elegant. Este o adevarata placere sa sa schimbi viteza doar cu un mic impuls in maneta, + sau -. Totusi si aici trebuie sa ai grija la turatie ca imediat sare de 3500-4000 ture. Trebuie o perioada mai lunga de adaptare, tot dupa rodaj. 4. La urcare, in D, este aproape perfecta. Stai cu ambele maini pe volan si face singura toata treaba. Este adevarat ca uneori este de neinteles cum schimba (total diferit de cum as schimba eu), dar neintelese sunt caile creierului electronic. 5. La urcare, in M este ceva similar cu drumul drept. Schimba bine, la turatiile pe care le vrei tu (evident mai mari decat cele alese de masina in D). Este similar cu manuala, dar tot iti trebuie ceva exercitiu pana inveti sa schimbi fata sa supraturezi. 6. La urcare, alternativ din D in M si invers. Se recomanda doar daca panta este extrem de abrupta si ai senzatia ca motorul tinde sa se opreasca in D. Schimbi rapid in M si o calci cat ai nevoie sa treci de zona grea si apoi o muti inapoi in D. 7. La coborare, in D. Stai cu mainile pe volan, controlezi foarte bine masina in curbe si nu ai treaba decat sa calci frana la timp. Si aici uneori este de neinteles logica creierului electronic. 8. La coborare, in M, ai un singur avantaj, o frana de motor ceva mai buna. Si aici am patit-o cand am lasat-o sa se duca la vale si am retrogradat din greseala doua trepte (doua impulsuri extrem de rapide pe maneta) si turatia s-a dus la cer. Nu recomand decat la motoarele deja rodate si doar daca stapaniti foarte bine modul M. 9. La coborare, alternativ din D in M si invers. Daca iei viteza prea mare in D si vrei sa franezi mai putin, poti trece rapid in M si imediat sa si retrogradezi pentru a face o frana de motor mai eficace.O poti face dar cred ca nu are rost. Concluzia mea: Daca esti un sofer calm, calculat si conduci preventiv, daca nu te grabesti sa pleci primul de la semafor pentru a frana violent la urmatorul, daca astepti linistit sa se elibereze intersectia pentru a trece fara sa-ti asumi riscuri inutile, daca nu tai calea altora sa mai castigi un loc in trafic, daca nu-l impingi pe altul de la spate pentru ca-i melc si tu iepure si dupa ce-l depasesti franezi brusc in fata lui numai asa "de-al dracului", daca mergi in coloana si-ti astepti randul la depasire, te califici pentru a conduce o masina cu transmisie Easy-R. Daca nu, iti ramane de ales intre manuala, automata clasica sau dublu ambreiaj. Edited by gabrieln2016, 19 June 2017 - 21:47. |
#54
Posted 19 June 2017 - 21:51
Eu sunt de parere ca nu trebuie sa va fie frica sa mergeti cu ele in 3500-4000.
Este, totusi, un motor cu turbocompresor, permite urcarea in turatii inalte destul de lejer. Si motoarele, in general, sunt rodate pe bancul de probe ... Edited by shymano, 19 June 2017 - 21:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users