Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

Mercedes cu motor de Dacie/Renault

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Attached File  motor_dci_mercedes_renault.jpg   71.34K   238 downloads

Quote

Rațiunea pentru care același motor de pe Dacia Duster va fi oferit și pentru noul Mercedes-Benz A-Class nu ține neapărat de un preț cât mai mic (deși acesta va fi și el un argument, într-adevăr), ci de obținerea unui calificativ cât mai bun în domeniul ecologiei.

Și asta deoarece Mercedes-Benz A-Class echipat cu motorul 1.5 dCi de 110 CP va anunța un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 g/km, ceea ce va îmbunătăți imaginea constructorului german în ochii comisiei europene care analizează gradul de poluare al marilor jucători de pe piața auto europeană.

Motorul 1.5 dCi de 110 CP de pe Mercedes-Benz A-Class (este de așteptat ca indicativul acestei versiuni să fie A150 CDI) va beneficia standard de sistem Stop&Start, iar cutia de viteze va fi manuală cu 6 trepte. Dat fiind succesul perconizat pentru noul A-Class, francezii se așteaptă ca fabrica spaniolă de la Valladoid, unde e fabricat propulsorul, să-și crească destul de mult cadența.

Așadar, primele roade ale colaborării dintre Mercedes-Benz și Renault le vedem chiar din acest an, din toamnă, urmând ca, în curând, să ajungă pe șosele și primul model Mercedes-Benz bazat pe un model Renault - este vorba despre Citan, derivat, fără prea multe modificări, din Renault Kangoo.

sursa

#2
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
I-am pierdut si p-astia . :deadtongue:  

Macar sa apuc si eu sa iau un clasa B pana nu ii dau si aluia motor de Lodgy. :death:

Edited by mihai!, 16 March 2012 - 19:18.


#3
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010
Motoru asta e foarte bun... masina e problema, trebe sa fie usoara. :eek:

#4
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Clasa A are 1300 de kg . Nu este vreo piatra de moara.

Edited by mihai!, 16 March 2012 - 19:25.


#5
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010
Trebuie minim 100 cai pe tona ca sa fii smecher. :eek:

#6
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Nu asta ar fi problema . Daca comparam cu motoarele diesel actuale de pe clasa A, 1.6 bleuefficiency are 82 cp , 1.8 are 109 cp si se descurca onorabil. Abia 2.0 cdi are 140 cp.

In plus, clasa A nu este masina de smecher .

Edited by mihai!, 16 March 2012 - 19:55.


#7
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
sigur nu e de pe trombon asta ?
desi se pare ca motoarele Dacia sunt destul de fiabile, sa cumperi Mercedes si sa primesti dacia nu e tocmai ok
adica asta se poate interpreta ca platesti pentru dacia si primesti calitate mercedes :rolleyes:
asta o fi motivu pentru care dacia nu echipeaza Logan cu motoarele astea ? sa nu concureze mercedesu ? =)))

#8
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010

 opop, on 16th March 2012, 19:58, said:

asta o fi motivu pentru care Dacia nu echipeaza Logan cu motoarele astea ? sa nu concureze mercedesu ? =)))
lol Bineinteles. :eek:

Daca ar pune motoru asta pe Logan, cine naiba si-ar mai lua Megane de exemplu ? Nebunii doar. :lol:

#9
Cuzinel

Cuzinel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 15.03.2012
Ce-mi place când realitatea le mai dă câte un bobârnac de trezire fanilor teutoantelor și afonilor profund cunoscători. :lol:

Oameni care habar n-au ce-i o planetară sau o supapă rotativă, n-au văzut o chiulasă fără capac sau bloc fără chiulasă dar îți pot spune cu certitudine de profund și fin cunoscător că teutoantele sunt categoric avioane pe lângă căruțele franțuzești.

Cum am mai zis de atâtea ori, diferențele (calitative, tehnice) între unele mașini și marci sunt imens supraevaluate. Imens.

Ce și cât primești, obiectiv, nu crește direct proporțional cu prețul.

Diferența constă în taxă de snobism și comision de epatat. Desigur, asta nu e o problemă când subvenționează părinții sau cumperi la mâna a 7-a.

Pe mine mă stupefiază cât de oi și snobi pot fi oamenii.

La fanii de teutoante și cocomobile e de-a dreptul un sindrom nevoia patologică de a se convinge pe ei înșiși sau pe alții că ce au ei sau ce le place lor e de departe cel mai bun sau numai ce au ei sau ce le place lor e bun.

#10
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Nici un snob necunoscator nu o mai dea 27.000 pe o masina al carui motor se gaseste pe una de 12.000 .  :)

#11
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005

 Cuzinel, on 16th March 2012, 19:15, said:

...
Oameni care habar n-au ce-i o planetară sau o supapă rotativă, n-au văzut o chiulasă fără capac sau bloc fără chiulasă dar îți pot spune cu certitudine de profund și fin cunoscător că teutoantele sunt categoric avioane pe lângă căruțele franțuzești.

Cum am mai zis de atâtea ori, diferențele (calitative, tehnice) între unele mașini și marci sunt imens supraevaluate. Imens.
...
Am schimbat planetare la Dacie, am montat chiulase si am reglat tacheti dar nu stiu ce-i aia supapa rotativa. Bine, imi imaginez ca se roteste si are o fanta in loc sa se ridice si sa coboare, dar exista masini de serie care au asa ceva?

In alta ordine de idei nu e vorba numai de diferente calitative si tehnice, e vorba de sistem si de oamenii care il formeaza. Eu imi aduc aminte cum vorbeau oamenii de motorul de Dacie "frantuzesc" care era in principiu identic cu cel romanesc dar a draqu functiona cu un numar mult mai mic de probleme fata de cel romanesc.  Daca ai putea extrapola si nu te-ar orbi sentimentele pentru "fanii teutonelor" ai intelege mult mai multe.

#12
Cuzinel

Cuzinel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 15.03.2012

 SIR, on 16th March 2012, 23:33, said:

Am schimbat planetare la Dacie, am montat chiulase si am reglat tacheti dar nu stiu ce-i aia supapa rotativa. Bine, imi imaginez ca se roteste si are o fanta in loc sa se ridice si sa coboare, dar exista masini de serie care au asa ceva?

Bineînțeles. Supapa rotativă e componenta casetei de direcție care direcționează și dozează debitul și implicit presiunea uleiului hidraulic de o parte sau de cealaltă a pistonului hidraulic al casetei sau direct pe retur, la pompa de servodirecție. Supapa face asta în funcție de cuplul aplicat volanului.

Casetele simple, pentru mașini fără servodirecție, nu au supapă rotativă. Nici cilindru și piston sau circuite hidraulice.

E componenta cea mai sofisticată și firavă a sistemului de direcție.

 SIR, on 16th March 2012, 23:33, said:

In alta ordine de idei nu e vorba numai de diferente calitative si tehnice, e vorba de sistem si de oamenii care il formeaza. Eu imi aduc aminte cum vorbeau oamenii de motorul de Dacie "frantuzesc" care era in principiu identic cu cel romanesc dar a draqu functiona cu un numar mult mai mic de probleme fata de cel romanesc.  Daca ai putea extrapola si nu te-ar orbi sentimentele pentru "fanii teutonelor" ai intelege mult mai multe.

Eu nu extrapolez înțelepciunea populară. E ca și cum ai încerca să faci rahatul bici.

Pe majoritatea oamenilor îi bate regula de 3 simplă de nu știu ce-i cu ei.

Cei care încearcă (deci au impresia că pot) să se lămurească dinainte de absolut toate defectele sau problemele pe care s-ar putea să le aibă vreodată potențiala lor viitoare mașină nu le au cu mecanica sau mașinile.

Idem cei care au pretenția să nu bage deloc bani în mașină, chiar dacă e nouă.

Îs în lumea lor oamenii ăștia.

Bine, sunt și mulți nesimțiți care nu bagă bani nici când chiar e cazul. Îi vezi pe forum că întreabă de pivoți recondiționați la calești nămțăști.

Pentru alții nu există decât reprezentanța.

Alții vorbesc de piese de mașini franțuzești, chipurile mult mai scumpe, dând contrexemplu un rulment de roată de caleașcă de-a lor care costă 800 de lei. Eu îmi schimb toți 4 rulmenții cu 400 de lei sau rulmenții de pe față ori de pe spate la reprezentanță cu până în 400 de lei.

Cred că multora le e frică să-și întrețină mașinile, în definitiv. Le e frică să trebuiască să își lărgească orizonturile, să învețe o leacă de mecanică să nu îi mai jumulească oricine ca pe ultimul guguștiuc, să își poată comanda singuri piesele, etc.

Preferă ignoranța și folclorul/religia caleștii nămțăști. Dar tot degeaba pt. că fiabilitatea nămțască e un mit/religie. Ca liberalismul, de altfel.

Și toate reprezentanțele, fără excepție, sunt zdupuri de jnapani hoțomani. Unele mai rele ca altele.

Vezi toate piesele de sorginte (proiectare sau fabricație nămțască) ce pică pe capete. Orice, de la volante duble la injectoare piezoelectrice. Și nu doar alea care ajung pe mașini franțuzești.

Dar na.

Românul e cu înțelepciunea lui, populară.

Edited by Cuzinel, 17 March 2012 - 00:44.


#13
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 Cuzinel, on 16th March 2012, 20:15, said:

Pe mine mă stupefiază cât de oi și snobi pot fi oamenii.

Adevarul e ca la fiecare post de-al tau ma mir si mai beau un pahar, ca ma si sperii la un moment dat cat de mult poti bate ca surdu-n clopot numa ca sa-ti sustii punctul de vedere.

 SIR, on 16th March 2012, 23:33, said:

Am schimbat planetare la Dacie, am montat chiulase si am reglat tacheti dar nu stiu ce-i aia supapa rotativa.

Te rog eu, nu cadea in capcana mecanicului de nevoie care s-a trezit ca nu stie nimeni sa-i repare bubele la masina...

#14
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,932
  • Înscris: 31.03.2003
Lucrurile se pot privi un pic altfel : Mercedes nu prea are treaba cu motoare de genu asta, asa ca prefera sa se foloseasca de parteneriatu ala.
Mai ales ca trebuie sa prezinti masini ce emit sub 100.
Ce succesuri va avea cu masina respectiva, ramane de vazut.
Dar eu as paria ca in cazul unui pret mai asezat, se vor vinde si astfel de masini.

#15
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005

 AlexIP, on 17th March 2012, 02:39, said:

Te rog eu, nu cadea in capcana mecanicului de nevoie care s-a trezit ca nu stie nimeni sa-i repare bubele la masina...

Se făcea așa ca prin 95 toamna mi-am luat si eu prima mașina si am ales-o cu sufletul si cu bugetul de atunci - o Alfa 75 diesel destul de obosita. Stiau multi s-o repare, dar toți vroiau bani, si mie de abia îmi ajungeau sa cumpăr lunar piesele de schimb (majoritatea vechi). Da, mecanic de nevoie dar motivatia ușor diferită.
Ca sa fiu oarecum ontopic următoarea mașina - un Ford Escort tot diesel, tot sh a fost incomparabil - una doua probleme minore.

Ca sa fim cinstiti cu Renault - a făcut întotdeauna motoare foarte bune si fiabile si eu nu cred ca portarea lor pe MB va afecta in vreun fel calitatea pe ansamblu a mărcii germane.

#16
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

 SIR, on 17th March 2012, 08:59, said:

Ca sa fim cinstiti cu Renault - a făcut întotdeauna motoare foarte bune si fiabile si eu nu cred ca portarea lor pe MB va afecta in vreun fel calitatea pe ansamblu a mărcii germane.

Da, mai ales unele variante de 1.5 dci..... :naughty:

#17
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Variantele alea de  1.5 dCi sufereau de aceiasi boala de care au suferit si o parte din CDI-uri  --->  sistem injectie delphi
intre timp le-au rezolvat si pe CDI si pe dCi , iar 1.5 de 110 e bosch, deci n-a avut probleme niciodata.

Eu sunt curios cand au de gand sa renunte la 2.2 pt 2.0 (fie el de origine reno sau nu).

#18
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Se vorbeste de ceve timp de parteneriatul asta nu stiu de ce asa mare mirare, nu cred ca se astepta nimeni la un motor Renault special facut ptr cei de la Mercedes. In plus nu cred ca atunci cand cumperi o masina cumperi doar un motor, nu neg ca poate fi un factor hotarator.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate