Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina 9000 euro.
#1
Posted 20 October 2017 - 20:49
Salut!
Ma bate gandul sa imi cumpar o masina, fie ea noua sau sh. 1. Buget de achzitie: neavand experienta in acest domeniu nu stiu cati bani sa aloc pentru cheltuieli suplimentare, asa ca sa zicem ca as vrea sa cheltui cu totul cam 9000 euro. 2. O sa fac maxim 30km /zi. Pretenetia mea e sa nu fie o masina prea mica, gen Volkswagen up. Un golf / fiesta ar fi limita inferioara in ceea ce priveste spatiul interior. 3. N-am preferinte in ceea ce priveste motorizarea, imi doresc sa nu consume prea mult si sa nu cheltui mult pe intretinere (ca toata lumea). 4. Cutie manuala. 5. N-am modele preferate. Poate sa fie de la Dacia la Mercedes, sa ma tina cel putin 5-7 ani, atat vreau. |
#2
Posted 20 October 2017 - 21:14
Logan 1.5 dCI 95cp. Costa nou aprox 11.000 euro cu dotari. iar vreu 9000 (parca) fara. Demaraje super bune pentru motorul ala, garantie... Si te tine mai mult decat vrei tu!
|
#4
Posted 20 October 2017 - 22:25
james_tont89, on 20 octombrie 2017 - 21:57, said:
Dacia= Daca Ai Cap Iati Alta Am 2 masini cu motorul 1,5 dci de la Renault, variantele de 70 cp cu 308.000 km la bord (Dacia Logan) si 110 cp cu 151.000 km la bord (Nissan Qashqai), cumpărate noi, ambele cu zero probleme la motor, in rest schimb de consumabile. La Logan de 3-4 ori schimbat capete de bara si amortizoare, un pivot, bucsi bara stabilizatoare, un rulment spate si cărbuni alternator. Nissan zero probleme motor, schimbat amortizoare spate si un rulment pe față. Daca vrei masina cu garantie, rezistenta si sa nu fie de fite, Loganul e o alegere buna. Vrei sh in banii aia: Qashqai e super masina. Da, stiu, nu e BMW, VW, Opel sau alta nemțească de care au toți cocalarii si băieții de cartier. Apropo de Nemti: nu-ti lua Logan, lasă ca-l cumpara prostii de Nemti si noi, aia destepti si priceputi la toate, mai cu seama la masini, cumpărăm toate cazaturile lor obosite cu kilometrajul dat înapoi. Na ca am uitat sa spun ca la Logan am schimbat si 3 bujii incandescente care s-au ars...singura interventie la motor, desi cred ca se incadreaza la consumabile. Loganul e din 2007 varianta full option, Ambitios, i-am plătit si extragarantie ca am zis ca poate o sa am probleme si am schimbat pe garantie doar un capăt de bara care a inceput sa bată după ce am trecut in viteza peste o gura de canal fara capac. Avea 87.000 km atunci. Probabil ca daca nu era incidentul cu canalul treceam de 100.000 km cu zero probleme. Celalalt capăt de bară l-am schimbat la 120.000km, asta asa, ca idee. Nu strică sa arunci o privire si aici: http://a1.ro/news/in...a-id478389.html Edited by instabilu, 20 October 2017 - 22:48. |
#7
Posted 20 October 2017 - 23:01
instabilu, on 20 octombrie 2017 - 22:25, said:
De când a fost preluata de Renault cate Dacii ai avut? Nu de alta dar sunt convins ca stii si vorba aia: in ziua de azi nu se mai fac masini proaste, sunt doar soferi prosti care nu stiu sa meargă cu ele. Am 2 masini cu motorul 1,5 dci de la Renault, variantele de 70 cp cu 308.000 km la bord (Dacia Logan) si 110 cp cu 151.000 km la bord (Nissan Qashqai), cumpărate noi, ambele cu zero probleme la motor, in rest schimb de consumabile. La Logan de 3-4 ori schimbat capete de bara si amortizoare, un pivot, bucsi bara stabilizatoare, un rulment spate si cărbuni alternator. Nissan zero probleme motor, schimbat amortizoare spate si un rulment pe față. Daca vrei masina cu garantie, rezistenta si sa nu fie de fite, Loganul e o alegere buna. Vrei sh in banii aia: Qashqai e super masina. Da, stiu, nu e BMW, VW, Opel sau alta nemțească de care au toți cocalarii si băieții de cartier. Apropo de Nemti: nu-ti lua Logan, lasă ca-l cumpara prostii de Nemti si noi, aia destepti si priceputi la toate, mai cu seama la masini, cumpărăm toate cazaturile lor obosite cu kilometrajul dat înapoi. Na ca am uitat sa spun ca la Logan am schimbat si 3 bujii incandescente care s-au ars...singura interventie la motor, desi cred ca se incadreaza la consumabile. Loganul e din 2007 varianta full option, Ambitios, i-am plătit si extragarantie ca am zis ca poate o sa am probleme si am schimbat pe garantie doar un capăt de bara care a inceput sa bată după ce am trecut in viteza peste o gura de canal fara capac. Avea 87.000 km atunci. Probabil ca daca nu era incidentul cu canalul treceam de 100.000 km cu zero probleme. Celalalt capăt de bară l-am schimbat la 120.000km, asta asa, ca idee. Nu strică sa arunci o privire si aici: http://a1.ro/news/in...a-id478389.html Prietenul meu "negru" am renuntat de 10 ani sa mai conduc masini frantuzesti m-am indreptat spre piata japoneza si anume Mitsubishi lancer din 2017 pret 24500 Euro platit. Asta ar fi a 4 masina in cei 10 ani Edited by james_tont89, 20 October 2017 - 23:03. |
#8
Posted 20 October 2017 - 23:03
james_tont89, on 20 octombrie 2017 - 23:01, said:
Mitsubishi lancer din 2017 pret 24500 Euro platit |
#9
Posted 20 October 2017 - 23:13
DannyMC, on 20 octombrie 2017 - 22:53, said:
La 9000 poti lua Logan Laureate 0.9 TCe. Initiator : Logan laureate 0,9 TCe te va tine 5-7 ani fara batai de cap si are toate dotarile necesare . Intretinere decenta la bani , piese si accesorii ieftine fata de orice alta marca si e NOUA ; nu ai surprize ca iti pica una alta si iar trebuie sa scoti bani din buzunar ! |
#10
Posted 20 October 2017 - 23:22
@james
Salut, usor offtopic ....din ce tara ai luat Lancer-ul? Si ce are pe el de costa asa mult? Ontopic: 0.9tce nu are performante mai bune ca 1.0? Parca asa auzisem. Edited by hades, 20 October 2017 - 23:23. |
|
#11
Posted 20 October 2017 - 23:31
hades, on 20 octombrie 2017 - 23:22, said:
@james Salut, usor offtopic ....din ce tara ai luat Lancer-ul? Si ce are pe el de costa asa mult? Masina este cumparata in America si am zis pretul in euro pentru voi astia din Europa PS: Un lencer ajunge si la 33.000 euro full pretul de pornire este undeva la 18.000 euro Edited by james_tont89, 20 October 2017 - 23:32. |
#12
Posted 21 October 2017 - 05:41
james_tont89, on 20 octombrie 2017 - 23:01, said:
Prietenul meu "negru" am renuntat de 10 ani sa mai conduc masini frantuzesti m-am indreptat spre piata japoneza si anume Mitsubishi lancer din 2017 pret 24500 Euro platit. Asta ar fi a 4 masina in cei 10 ani Mitsubishi Lancer...hm...un fin al meu (l-am cununat, i-am botezat copiii) a avut o asemenea masina de la servici, de, director...a schimbat la piese la ea, mai cu seamă la direcție si rulmenti ca a zis ca nu-i mai trebuie Mitsubishi cat o trai. Iar pretul pieselor zicea ca este enorm. Cat de bun e Mitsubishi o spun si vanzarile: 926.000 de unitati vândute in anul 2016 . Dacia si alte marci care se respecta vand milioane de unitati anual. Poate acum ca a fost preluat de Nissan sa se revigoraze vanzarile după ce vor umbla ceva mai mult la calitatea pieselor. Apreciez ca ai ales sa-ti cumperi masina noua, ceea ce recomand tuturor care isi permit lucrul asta, fie ca isi cumpara Logan, nemțească, japoneză, franțuzească, italieneasca sau alta nație. Nu te doare capul când ai masina noua si ai garantie. Daca iti permiți si un casco e super. Vorbesc din proprie experienta. Am schimbat câteva parbrize + un eveniment neplăcut cu o masina neinmatriculata si, logic, fara asigurare...Daca nu aveam casco scoteam mult din buzunar sau ma judecăm cu "deșteptul" S-a judecat cu el firma de asigurări si si-a recuperat banii. Hai, sa o stapanesti sănătos si fara evenimente! http://voom.ro/nissa...lul-mitsubishi/ Edited by instabilu, 21 October 2017 - 05:55. |
#13
Posted 21 October 2017 - 06:15
vladutmh, on 20 octombrie 2017 - 22:34, said:
Nu ma intereseaza marca, sa reziste in timp. Pot sa iau un Logan full option cu 7700 (pentru ca scad rabla), problema e ca e 1.0, ca de 1.5 n-am bani. Qashaqi nu e o idee rea, nu m-am gandit la ea pana acum. Ceva rate nu vrei sa te bagi? Conditiile de creditare auto ptr Dacia sunt cele mai oki la dacia. Cei 30 km zilnic in ce conditii vor fi parcursi? Ca sa vedem daca motorizarea diesel este cea care te coafeaza cu aeevarat. |
#14
Posted 21 October 2017 - 06:21
dorurad, on 20 octombrie 2017 - 21:14, said:
Logan 1.5 dCI 95cp. Costa nou aprox 11.000 euro cu dotari. iar vreu 9000 (parca) fara. Demaraje super bune pentru motorul ala, garantie... Si te tine mai mult decat vrei tu! |
#15
Posted 21 October 2017 - 06:34
Da, scuze. 90 sau 95cp, tot am rămas uimit de cum se comporta le drum
|
|
#16
Posted 21 October 2017 - 08:13
Stiu ca s-a mai discutat,dar care e avantajul diesel fata de benzina?Pretul motorinei e cam la fel sau mai scump,motorizari mai mari,piese si intretinere mai scumpe,impozit,RCA,CASCO mai scumpe.Unde e avantajul la 30-50 km zilnic?
Plus pretul la achizitie Ambiance 0.9 90 CP EURO 6 7417 EUR Ambiance 1.5 dCi 75 CP EURO 6 8250 EUR 800 de euro in cat timp ii amortizezi la rulajul asta?Daca pui benzinarul si pe gaz,dieselului nu-i mai vad nici un rost. Edited by daniMMM, 21 October 2017 - 08:27. |
#17
Posted 21 October 2017 - 09:04
@Tarzy eu oricum voi face un inprumut pentru ca nu dispun de atatia bani. Daca iau masina noua o sa scad din pretul ei rabla (vreo 1400€ din ce am inteles) si inca 5000 lei pe care i-am strans. Imi permit sa platesc o rata in jur de 700 lei. Acum faceti voi calculul ca poate nu mi-a iesit mie, dar singura masina noua pe care mi-o permit e Dacia.
M-am uitat cam la toate variantele pentru Logan. Ca sa iau 0.9 trebuie sa scot din buzunar in plus inca 800-1000 euro su renunt la foarte multe dotari. Daca il aleg pe asta renunt la foarte multe dotari si nici cu varianta Ambiance nu faci mare lucru ca trebuie sa pui AC ca e optional si mai costa si ala 750€. 1.5 e deja mult prea scump pentru mine, mi se pare ca ajinge la 10000-11000. Singura soltie e Laureatte pe care pot pune un 0.9, dar m-am uitat mai bine si prestige sl plus e cu 50€ mai scump si net superior la dotari, pretul total fiind de 10050€ (cu o singura dotare optionala pusa de mine, de 100€). Scazand banii de care vorbeam, ajung pe la 7600 euro, pe care nu-i am si trebuie sa fac imprumut. Cu toate astea nu as vrea sa ma apropii de pregul de 10000€, nu vreau sa ma bag in rahat prea mult, de aia am ales o limita de 9000-9500€(maxim) care cuprinde eventualele cheltuieli suplimentare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users