Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Comentariu: Mitul mașinii electrice curate
Last Updated: Oct 15 2017 17:49, Started by
freddy2017
, Jul 28 2017 11:09
·
0
#325
Posted 06 October 2017 - 13:16
Iata un alt articol, tot din Adevarul si tot despre masinile electrice.
http://adevarul.ro/e...d1d8/index.html |
#326
Posted 06 October 2017 - 13:37
inuendo0, on 06 octombrie 2017 - 12:56, said:
@gabrieln2016 Daca e asa corect articolul si autorul, de ce contrazice alti multi oameni de stiinta? Si cel mai important: de ce omite da vorbeasca de poluarea cauzata la rafinare, si energia necesara? O fi din cauza ca aceasta ar putea propulsa o electrica pe aceeasi distanta pe care o face motorina obtinuta? Si, atentie, vorbim doar de energia si poluarea datorate rafinarii. De ce se omite mentionarea tuturos datelor ecuatiei? Inainte de a face orice afirmatie, unii trebuie sa isi puna intrebarea asta. Ca o parere de om mai in varsta, cred ca totul o sa se desfasoare gradual: mai intai o sa se inmulteasca hibridele, apoi pe masura ce se avanseaza cu autonomia o sa inceapa adevarata ofensiva a electricelor pure si treptat-treptat, in mod natural, motorizarile actuale probabil or sa dispara. Singura intrebare care se pune este in cat timp o sa se intample lucrurile astea? Va sfatuiesc sa nu luati chiar de bune toate afirmatiile marilor producatori care dupa mintea mea afiseaza un optimism exagerat. "Razboiul" "fosile" - electrice nu va fi castigat de cele din urma decat atunci cand pe piata se vor putea pune in vanzare in mod masiv masini electrice accesibile tuturor. Si mai ales, nu va luati dupa politicienii care zic ca vor sa interzica masinile clasice in cativa ani. E usor sa dai din gura, ca asta le e meseria, dar cand vin alegerile, or sa uite cu totul cand dieselistii si benzinarii or sa-si dea mana si or sa se uite chioras la ei ca vor sa-i interzica. Si nu numai ei, ci in primul rand marea masa a muncitorilor din industria auto actuala. Edited by gabrieln2016, 06 October 2017 - 13:45. |
#327
Posted 06 October 2017 - 13:39
17 tone de CO2 ? o baterie ?
sa zicem ca da... a verificat cineva cat CO2 se emana pentru fabricarea unei masini conventionale ? de ex: Mondeo? daca tot suntem ecologisti....hai sa aruncam si telefoanele mobile la gunoi...: https://www.theguard...t-of-everything |
#329
Posted 06 October 2017 - 16:12
Rdaneel, on 06 octombrie 2017 - 14:07, said:
Tot atât cât la o Tesla probabil, că doar nu mergi călare pe baterie... nu mergi calare pe nicio baterie...dar nu inteleg unde e problema ca pentru producerea unei baterii, asa cum pentru multe alte lucruri de pe pamantul asta se emana CO2. pentru a fabrica o masina clasica de aceeasi talie se produce tot atat...apoi inca atat in 8 ani de ars combustibil.... deci ? o sa mi se sara in cap...ca la tesla nu mergi cu bateria.... dar unde e studiul care arata cat CO2 se produce pentru o tesla fara baterie ? cand vrem sa cautam nod in papura ...cautam... ca se ne aflam in treaba... daca ne uitam la telefoane mobile arata cam asa: The carbon footprint of using a mobile phone: 47kg CO2e: a year's typical usage of just under 2 minutes per day 1250kg CO2e: a year's usage at 1 hour per day 125 million tonnes CO2e: global mobile usage per year masina electrica este "curata" pentru ca nu emite co2 in timpul folosirii... PUNCT 250–600 million tonnes CO2e: the Iraq war since 2003: au emis astia la co2 pentru fabricarea tutoror masinilor tesla pentru urmatorul mileniu Edited by zippo123, 06 October 2017 - 16:17. |
#330
Posted 06 October 2017 - 17:03
Pai și prin ce minune un telefon mobil are amprenta de carbon pe timpul folosirii iar un autoturism electric nu ?
Nu prea e logic. Ce sa socotim la niste table,caroseria adica ? E clar că tot pe acolo e amprenta de carbon. Poți face o diferența la motor+baterie și motor+cutie viteze. |
#331
Posted 06 October 2017 - 17:32
Mai terminati-o cu amprenta aia de carbon ca oricum Trump si-a bagat picioarele in el de acord climateric. Chestia ca emisiile de CO2 generate de activitatea umana duc la schimbari climatice este o teorie controversata chiar si printre cercetatori. Schimbari climatice au fost mult mai puternice decat sunt acum si in vremuri cand omul nu exista macar. In schimb pe mine ma intereseaza ca sa nu mai existe emisii de tot felul de substante si particule care sa le inhalez zilnic cand merg prin oras fiindca sunt daunatoare sanatatii.
Si pentru asta doar masinile electrice sau cu hidrogen pot fi solutia. La ultima s-a cam renuntat insa |
#332
Posted 06 October 2017 - 17:51
Rdaneel, on 06 octombrie 2017 - 17:03, said:
Pai și prin ce minune un telefon mobil are amprenta de carbon pe timpul folosirii iar un autoturism electric nu ? Nu prea e logic. Ce sa socotim la niste table,caroseria adica ? E clar că tot pe acolo e amprenta de carbon. Poți face o diferența la motor+baterie și motor+cutie viteze. am scris mai sus...masinile electrice sunt "curate"(asa cum zice titlul postului) in timpul folosirii ei. telefonul la fel... nu am spus nimic de partea de incarcare....a masinii sau cat curent folosesc echipamentele care pun la dispozitie o retea pentru folosirea unui telefon mobil... |
#333
Posted 06 October 2017 - 17:58
Nu ? Atunci mă scuzați.
Eu asta înțelesesem din frazele : "The carbon footprint of using a mobile phone: 47kg CO2e: a year's typical usage of just under 2 minutes per day 1250kg CO2e: a year's usage at 1 hour per day 125 million tonnes CO2e: global mobile usage per year" și nu pricepeam cum folosirea unui tel mobil are amprenta de carbon și a unui autoturism nu. Tu zici că atunci când stă la încărcat nu se pune la socoteală. E, așa da. |
#334
Posted 06 October 2017 - 18:23
Ford3, on 06 octombrie 2017 - 17:32, said:
Mai terminati-o cu amprenta aia de carbon ca oricum Trump si-a bagat picioarele in el de acord climateric. Chestia ca emisiile de CO2 generate de activitatea umana duc la schimbari climatice este o teorie controversata chiar si printre cercetatori. Schimbari climatice au fost mult mai puternice decat sunt acum si in vremuri cand omul nu exista macar. In schimb pe mine ma intereseaza ca sa nu mai existe emisii de tot felul de substante si particule care sa le inhalez zilnic cand merg prin oras fiindca sunt daunatoare sanatatii. Si pentru asta doar masinile electrice sau cu hidrogen pot fi solutia. La ultima s-a cam renuntat insa Toata discutia asta cu "co-doi-ul" nu face decat sa evite elefantul din camera, si anume poluarea locala. Citez de aici: http://www.helpnet.r...espre-astm.html (e vorba despre situatia din Romania) "In mediul urban incidenta acestei afectiuni [astm] este dubla fata de cea din mediul rural. Astmul apare intr-un procent de 7,2% in cazul copiilor cu varste intre 7-8 ani." Edited by mars2k, 06 October 2017 - 18:23. |
|
#335
Posted 06 October 2017 - 18:45
Si in tot articolul ala nu apare nicio relatie de cauzalitate intre masini si astm. O presupui tu ?
|
#336
Posted 06 October 2017 - 19:14
E plin internetul de studii care fac asocierea intre oxizii de azot (NOx) si astm.
O sa iau ca exemplu un studiu din U.S.A. din 1998, asadar fara nici o conexiune cu Dieselgate - sa nu spuneti ca sunt biased. (in 1998 nici macar nu incepuse dieselizarea Europei) https://www.ncbi.nlm.../pubmed/9892028 "CONCLUSION: The major factors found to be associated with ER visits of asthmatic children were high NOx, high SO2, and high barometric pressure. Negative correlation was found between ER visits of asthmatic children and ozone concentrations." |
#337
Posted 06 October 2017 - 19:45
gabrieln2016, on 06 octombrie 2017 - 13:16, said:
Iata un alt articol, tot din Adevarul si tot despre masinile electrice. http://adevarul.ro/e...d1d8/index.html Ca de obicei nemtii au dreptate. F.buna strategia lor, evident. |
#339
Posted 12 October 2017 - 00:51
Mythbusted
Attached FilesEdited by polizei, 12 October 2017 - 00:53. |
|
#340
Posted 12 October 2017 - 02:31
Pai i3 are un generator d-ala in portbagaj in varianta de fabrica (asa zis "hibrida").
|
#341
Posted 12 October 2017 - 08:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users