Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Comentariu: Mitul mașinii electrice curate

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#325
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016
Iata un alt articol, tot din Adevarul si tot despre masinile electrice.

http://adevarul.ro/e...d1d8/index.html

#326
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016

View Postinuendo0, on 06 octombrie 2017 - 12:56, said:

@gabrieln2016
Daca e asa corect articolul si autorul, de ce contrazice alti multi oameni de stiinta?
Si cel mai important: de ce omite da vorbeasca de  poluarea cauzata la rafinare, si energia necesara? O fi din cauza ca aceasta ar putea propulsa o electrica pe aceeasi distanta pe care o face motorina obtinuta? Si, atentie, vorbim doar de energia si poluarea datorate rafinarii. De ce se omite mentionarea tuturos datelor ecuatiei? Inainte de a face orice afirmatie, unii trebuie sa isi puna intrebarea asta.
Nu stiu de ce imi pui mie intrebarile astea? Asta este placerea suprema a oamenilor de stiinta, sa se contrazica continuu intre ei. Eu nu sunt impotriva masinilor electrice, ba dimpotriva chiar imi plac si-i apreciez pe cei care au curajul sa cumpere o masina din astea in zilele noastre, indiferent de marca preferata. Eu doar incerc sa ma informez si sa cern informatiile primite. Din punctul meu de vedere daca maine va apare o masina electrica competitiva si va elimina "fosilele" as fi mai mult decat incantat. Tot ca o parere personala, cred ca vor mai trece multi ani pana cand masina electrica o sa se impuna si o sa fie semnat certificatul de deces al "fosilelor". Poate voi, tinerii entuziasti din zilele noastre, cand o sa aveti parul alb si barba sura o sa va bucurati de o electrica accesibila ca pret si cu autonomie comparabila cu masinile actuale.
Ca o parere de om mai in varsta, cred ca totul o sa se desfasoare gradual: mai intai o sa se inmulteasca hibridele, apoi pe masura ce se avanseaza cu autonomia o sa inceapa adevarata ofensiva a electricelor pure si treptat-treptat, in mod natural, motorizarile actuale probabil or sa dispara. Singura intrebare care se pune este  in cat timp o sa se intample lucrurile astea? Va sfatuiesc sa nu luati chiar de bune toate afirmatiile marilor producatori care dupa mintea mea afiseaza un optimism exagerat. "Razboiul" "fosile" - electrice nu va fi castigat de cele din urma decat atunci cand pe piata se vor putea pune in vanzare in mod masiv masini electrice accesibile tuturor. Si mai ales, nu va luati dupa politicienii care zic ca vor sa interzica masinile clasice in cativa ani. E usor sa dai din gura, ca asta le e meseria, dar cand vin alegerile, or sa uite cu totul cand dieselistii si benzinarii or sa-si dea mana si or sa se uite chioras la ei ca vor sa-i interzica. Si nu numai ei, ci in primul rand marea masa a muncitorilor din industria auto actuala.

Edited by gabrieln2016, 06 October 2017 - 13:45.


#327
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
17 tone de CO2 ?  o baterie ?
sa zicem ca da...

a verificat cineva cat CO2 se emana pentru fabricarea unei masini conventionale ? de ex: Mondeo?

daca tot suntem ecologisti....hai sa aruncam si telefoanele mobile la gunoi...: https://www.theguard...t-of-everything

#328
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Tot atât cât la o Tesla probabil, că doar nu mergi călare pe baterie...

#329
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostRdaneel, on 06 octombrie 2017 - 14:07, said:

Tot atât cât la o Tesla probabil, că doar nu mergi călare pe baterie...

nu mergi calare pe nicio baterie...dar nu inteleg unde e problema ca pentru producerea unei baterii, asa cum pentru multe alte lucruri de pe pamantul asta se emana CO2.
pentru a fabrica o masina clasica de aceeasi talie se produce tot atat...apoi inca atat in 8 ani de ars combustibil....

deci ?

o sa mi se sara in cap...ca la tesla nu mergi cu bateria....  dar unde e studiul care arata cat CO2 se produce pentru o tesla fara baterie ?

cand vrem sa cautam nod in papura ...cautam... ca se ne aflam in treaba...

daca ne uitam la telefoane mobile arata cam asa:
The carbon footprint of using a mobile phone:
47kg CO2e: a year's typical usage of just under 2 minutes per day
1250kg CO2e: a year's usage at 1 hour per day
125 million tonnes CO2e: global mobile usage per year

masina electrica este "curata" pentru ca nu emite co2 in timpul folosirii...  PUNCT

250–600 million tonnes CO2e: the Iraq war since 2003: au emis astia la co2 pentru fabricarea tutoror masinilor tesla pentru urmatorul mileniu

Edited by zippo123, 06 October 2017 - 16:17.


#330
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Pai și prin ce minune un telefon mobil are amprenta de carbon pe timpul folosirii iar un autoturism electric nu ?
Nu prea e logic.
Ce sa socotim la niste table,caroseria adica ? E clar că tot pe acolo e amprenta de carbon.
Poți face o diferența la motor+baterie și motor+cutie viteze.

#331
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Mai terminati-o cu amprenta aia de carbon ca oricum Trump si-a bagat picioarele in el de acord climateric. Chestia ca emisiile de CO2 generate de activitatea umana duc la schimbari climatice este o teorie controversata chiar si printre cercetatori. Schimbari climatice au fost mult mai puternice decat sunt acum si in vremuri cand omul nu exista macar. In schimb pe mine ma intereseaza ca sa nu mai existe emisii de tot felul de substante si particule care sa le inhalez zilnic cand merg prin oras fiindca sunt daunatoare sanatatii.
Si pentru asta doar masinile electrice sau cu hidrogen pot fi solutia. La ultima s-a cam renuntat insa :)

#332
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View PostRdaneel, on 06 octombrie 2017 - 17:03, said:

Pai și prin ce minune un telefon mobil are amprenta de carbon pe timpul folosirii iar un autoturism electric nu ?
Nu prea e logic.
Ce sa socotim la niste table,caroseria adica ? E clar că tot pe acolo e amprenta de carbon.
Poți face o diferența la motor+baterie și motor+cutie viteze.

am scris mai sus...masinile electrice sunt "curate"(asa cum zice titlul postului) in timpul folosirii ei.
telefonul la fel...

nu am spus nimic de partea de incarcare....a masinii sau cat curent folosesc echipamentele care pun la dispozitie o retea pentru folosirea unui telefon mobil...

#333
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Nu ? Atunci mă scuzați.
Eu asta înțelesesem din frazele :

"The carbon footprint of using a mobile phone:
47kg CO2e: a year's typical usage of just under 2 minutes per day
1250kg CO2e: a year's usage at 1 hour per day
125 million tonnes CO2e: global mobile usage per year"

și nu pricepeam cum folosirea unui tel mobil are amprenta de carbon și a unui autoturism nu.
Tu zici că atunci când stă la încărcat nu se pune la socoteală. E, așa da.

#334
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 20.12.2004

View PostFord3, on 06 octombrie 2017 - 17:32, said:

Mai terminati-o cu amprenta aia de carbon ca oricum Trump si-a bagat picioarele in el de acord climateric. Chestia ca emisiile de CO2 generate de activitatea umana duc la schimbari climatice este o teorie controversata chiar si printre cercetatori. Schimbari climatice au fost mult mai puternice decat sunt acum si in vremuri cand omul nu exista macar. In schimb pe mine ma intereseaza ca sa nu mai existe emisii de tot felul de substante si particule care sa le inhalez zilnic cand merg prin oras fiindca sunt daunatoare sanatatii.
Si pentru asta doar masinile electrice sau cu hidrogen pot fi solutia. La ultima s-a cam renuntat insa Posted Image
+1.

Toata discutia asta cu "co-doi-ul" nu face decat sa evite elefantul din camera, si anume poluarea locala.

Citez de aici: http://www.helpnet.r...espre-astm.html
(e vorba despre situatia din Romania)

"In mediul urban incidenta acestei afectiuni [astm] este dubla fata de cea din mediul rural. Astmul apare intr-un procent de 7,2% in cazul copiilor cu varste intre 7-8 ani."

Edited by mars2k, 06 October 2017 - 18:23.


#335
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Si in tot articolul ala nu apare nicio relatie de cauzalitate intre masini si astm. O presupui tu ?

#336
mars2k

mars2k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 20.12.2004
E plin internetul de studii care fac asocierea intre oxizii de azot (NOx) si astm.

O sa iau ca exemplu un studiu din U.S.A. din 1998, asadar fara nici o conexiune cu Dieselgate - sa nu spuneti ca sunt biased. :)
(in 1998 nici macar nu incepuse dieselizarea Europei)
https://www.ncbi.nlm.../pubmed/9892028

"CONCLUSION:
The major factors found to be associated with ER visits of asthmatic children were high NOx, high SO2, and high barometric pressure.
Negative correlation was found between ER visits of asthmatic children and ozone concentrations."

#337
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postgabrieln2016, on 06 octombrie 2017 - 13:16, said:

Iata un alt articol, tot din Adevarul si tot despre masinile electrice.

http://adevarul.ro/e...d1d8/index.html

Ca de obicei nemtii au dreptate. F.buna strategia lor, evident.

#338
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
De asta le e frica de tesla?

#339
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Mythbusted  Posted Image

Attached Files


Edited by polizei, 12 October 2017 - 00:53.


#340
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,757
  • Înscris: 21.06.2016
Pai i3 are un generator d-ala in portbagaj in varianta de fabrica (asa zis "hibrida").

#341
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postpolizei, on 12 octombrie 2017 - 00:51, said:

Mythbusted  Posted Image

Tot motorita te scoate din belea. Cool asta.

#342
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nemti, ce poti sa le ceri?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate