Comentariu: Mitul mașinii electrice curate
Last Updated: Oct 15 2017 17:49, Started by
freddy2017
, Jul 28 2017 11:09
·
0
#307
Posted 17 September 2017 - 20:56
#309
Posted 17 September 2017 - 21:08
Pe topicul asta nu am deocamdata ce, dupa cum ai fost si tu de acord.
|
#310
Posted 17 September 2017 - 21:13
Ok, ne mutam la diesel, ca in Romania o sa mai reziste la 80% si cand la altii o sa fie doar 2-3%. Pai aia unde o sa-si vanda sh-urile conduse de bunicute ?
|
#311
Posted 18 September 2017 - 04:05
Eu mi-am facut un calcul. Cum a mers masina asta aproape 8 ani va mai marge inca 8.
Asa ca nu ma intereseaza sa o vand. |
#312
Posted 18 September 2017 - 07:42
oaspetele, on 18 septembrie 2017 - 04:05, said:
Eu mi-am facut un calcul. Cum a mers masina asta aproape 8 ani va mai marge inca 8. Asa ca nu ma intereseaza sa o vand. Nici eu nu o vand. Dupa 30 de ani e de colectie. O sa.mi iau un, care nu are nici un euro, dar de colectie 🤣. Imi iau ceva din 90. Simplu. |
#314
Posted 18 September 2017 - 09:46
#315
Posted 06 October 2017 - 06:29
http://adevarul.ro/l...773c/index.html
Un articol citit in aceasta dimineata despre automobilul electric si care este scris intr-o maniera destul de echilbrata, cel putin dupa parerea mea. Edited by gabrieln2016, 06 October 2017 - 06:36. |
#316
Posted 06 October 2017 - 08:20
gabrieln2016, on 06 octombrie 2017 - 06:29, said:
http://adevarul.ro/l...773c/index.html Un articol citit in aceasta dimineata despre automobilul electric si care este scris intr-o maniera destul de echilbrata, cel putin dupa parerea mea. Realist si interesant si asa cum f.multi am banuit ca este si va fi. "Producția unei singure baterii pentru un Tesla S generează o emisie de 17 tone de bioxid de carbon." "în circuit urban, parcurgând 7500 de kilometri într-un an, automobilele electrice au avut nevoie de o energie electrică pentru producția căreia a fost emisă, în medie pe automobil, o cantitate de 820 de kilograme de bioxid de carbon" "La vehiculul cu motor Diesel, producția de motorină din petrol, de la extracție până în rafinărie, a generat 194 de kilograme de bioxid de carbon, iar utilizarea în trafic alte 794 de kilograme. Așadar, cu un Diesel emisia este doar cu 17% mai mare, deci propulsia electrică nu reprezintă un avantaj major. În trafic interurban, măsurat pe parcursul a 15.000 de kilometri pe an, această diferență se reduce la 11%. În acest context mai poate fi menționat un aspect nu tocmai neglijabil: producția unei singure baterii pentru un Tesla S generează o emisie de 17 tone de bioxid de carbon, ceea ce corespunde emisiei unui automobil cu motor Diesel care consumă în medie 7 litri de motorină pe sută de kilometri, de-a lungul a 100.000 de kilometri, adică a 4-5 ani de folosință!" Edited by Torquemada-666, 06 October 2017 - 08:22. |
|
#317
Posted 06 October 2017 - 10:44
Adevarul.ro - sursa adevarului absolut, contrazicand zeci de studii realizate de institutii guvernamentale si alte entitati stiintifice. Ma faci sa rad.
Pentru inceput as vrea sa vad calculele si studiul ala care a ajuns la concluzia ca o baterie de Tesla produce 17 tone CO2 pt fabricare. Plus ca din calculul ala facut pe genunchi lipseste poluarea realizata de rafinare :" de la extracție până în rafinărie, a generat 194 de kilograme de bioxid de carbon, iar utilizarea în trafic alte 794 de kilograme". Deci? Plus ca la prima vedere imi par cam mici cifrele alea. Edited by inuendo0, 06 October 2017 - 10:57. |
#318
Posted 06 October 2017 - 11:00
"Așadar, cu un Diesel emisia este doar cu 17% mai mare". Deci chiar si cu calcule eronate si inchizand ochii la poluarea realizata de rafinare, electrica tot sta mai bine. Asa ca despre ce vorbim? Ori reducem poluarea ori preferam sa continuam sa ne intoxicam cu diesel?
|
#319
Posted 06 October 2017 - 11:26
Eu nu sunt nici fan Diesel, nici benzina, nici electrica sau hibrid.
Imi doresc doar ca nepotii mei sa traiasca intr-o lume mai buna, mai sigura si mai curata. Daca pana o sa inchid ochii o sa pot sa-mi cumpar o electrica la pretul la care acum iti cumperi o "fosila" obisnuita ar fi perfect. Mie teama insa ca eu nu o sa mai apuc acele vremuri. Articolul a aparut in Adevarul este adevarat. Iata insa cateva date depre autor: " Cornel Stan este profesor de ştiinţe tehnice, predând din 1992 termodinamică, sisteme de propulsie şi concepte de automobile la Universitatea din Zwickau, Germania, iar după 1993 ca profesor onorific sau invitat la universităţile din Berkeley, Paris, Pisa, Perugia şi Braşov. A publicat, până în prezent, 28 de cărţi de specialitate, în majoritate la Springer, Germania şi SAE Internaţional, SUA, fiind totodată autor sau coautor al 150 de lucrări ştiinţifice şi 40 de brevete de invenţie internaţionale. Romanele sale Creatori de Automobile şi Dracfried au apărut iniţial în Germania, la Editura Format (2015, 2016), fiind apoi traduse şi publicate în limba rom\nă de către Editura Coresi (2017), respectiv în limba engleză, în SUA (2017)." Edited by gabrieln2016, 06 October 2017 - 11:28. |
#320
Posted 06 October 2017 - 11:27
Pai si cu vacile cum facem? Ca alea e cele mai mare producatoare de codoi!
Edited by farausername, 06 October 2017 - 11:28. |
#321
Posted 06 October 2017 - 12:21
gabrieln2016, on 06 octombrie 2017 - 11:26, said:
Eu nu sunt nici fan Diesel, nici benzina, nici electrica sau hibrid. Imi doresc doar ca nepotii mei sa traiasca intr-o lume mai buna, mai sigura si mai curata. Daca pana o sa inchid ochii o sa pot sa-mi cumpar o electrica la pretul la care acum iti cumperi o "fosila" obisnuita ar fi perfect. Mie teama insa ca eu nu o sa mai apuc acele vremuri. Articolul a aparut in Adevarul este adevarat. Iata insa cateva date depre autor: " Cornel Stan este profesor de ştiinţe tehnice, predând din 1992 termodinamică, sisteme de propulsie şi concepte de automobile la Universitatea din Zwickau, Germania, iar după 1993 ca profesor onorific sau invitat la universităţile din Berkeley, Paris, Pisa, Perugia şi Braşov. A publicat, până în prezent, 28 de cărţi de specialitate, în majoritate la Springer, Germania şi SAE Internaţional, SUA, fiind totodată autor sau coautor al 150 de lucrări ştiinţifice şi 40 de brevete de invenţie internaţionale. Romanele sale Creatori de Automobile şi Dracfried au apărut iniţial în Germania, la Editura Format (2015, 2016), fiind apoi traduse şi publicate în limba rom\nă de către Editura Coresi (2017), respectiv în limba engleză, în SUA (2017)." Articolul e de o naivitate stiintifica induiosatoare... |
|
#322
Posted 06 October 2017 - 12:48
#323
Posted 06 October 2017 - 12:54
Articolul e f.corect si bine documentat. De fapt este realitatea, nu altceva.
|
#324
Posted 06 October 2017 - 12:56
@gabrieln2016
Daca e asa corect articolul si autorul, de ce contrazice alti multi oameni de stiinta? Si cel mai important: de ce omite da vorbeasca de poluarea cauzata la rafinare, si energia necesara? O fi din cauza ca aceasta ar putea propulsa o electrica pe aceeasi distanta pe care o face motorina obtinuta? Si, atentie, vorbim doar de energia si poluarea datorate rafinarii. De ce se omite mentionarea tuturos datelor ecuatiei? Inainte de a face orice afirmatie, unii trebuie sa isi puna intrebarea asta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users