Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Audi A8 - nava amiral.
Last Updated: Oct 27 2017 22:35, Started by
Torquemada-666
, Jul 11 2017 11:56
·
0
#73
Posted 16 August 2017 - 01:29
Ford3, on 16 iulie 2017 - 08:57, said:
Doar o nouă jucărie pentru bogătanii care s-au plictisit de cele vechi. Poate la fiabilitate va fi mai bună și va ridica Audi de pe penultimul loc pe care s-au aflat anul trecut în Marea Britanie. http://www.telegraph...ity-survey.html |
#74
Posted 18 August 2017 - 18:05
Modelul de preview este expus astăzi și mâine în Mall Băneasa.
|
#75
Posted 22 September 2017 - 15:46
#76
Posted 22 September 2017 - 16:53
Aham, sigur, la minutul 4:56 din video vedem cat de bine se descurca, o lua inspre bariera de protectie. De ce? e cam "orb" LIDAR-ul, din cauza frunzelor de pe margine?
Edited by inuendo0, 22 September 2017 - 16:53. |
#77
Posted 22 September 2017 - 17:51
Audi A8 beneficiază de cel mai avansat sistem audio Bang&Olufsen din segmentul mare. Este compus din 23 de difuzoare, unele amplasate chiar și în plafon.
http://www.automarke...udio-79257.html |
#78
Posted 22 September 2017 - 20:46
inuendo0, on 22 septembrie 2017 - 16:53, said:
Aham, sigur, la minutul 4:56 din video vedem cat de bine se descurca, o lua inspre bariera de protectie. De ce? e cam "orb" LIDAR-ul, din cauza frunzelor de pe margine? While I understand that Audi’s taking extra precautions to keep you and everyone around you safe, I’m also very aware that many of the traffic slow-downs I’m stuck in are found within city limits. In such as case, Stefan tells me that, the system will revert to Level 2 semi-autonomous driving. The A8 will still articulate the pedals for stop and go traffic, but it’s my job to steer the car. |
#79
Posted 23 September 2017 - 14:15
inuendo0, on 22 septembrie 2017 - 16:53, said:
Aham, sigur, la minutul 4:56 din video vedem cat de bine se descurca, o lua inspre bariera de protectie. De ce? e cam "orb" LIDAR-ul, din cauza frunzelor de pe margine? Nu o lua deloc in bariera (cred ca ii zice parapet, nu bariera), in momentele premergatoare beep-ului, volanul se misca ±5° asa cum il misca fiecare sofer cand conduce. In video, inginerul Audi explica foarte clar care a fost motivul pentru care sistemul a cerut soferului sa preia controlul: pentru ca in dreapta a fost un gol mare in sirul de masini de pe autostrada. Spre deosebire de sistemul Tesla care este facut sa fie folosit peste tot, chiar si prin locurile in care nu este destinat si recomandat de Tesla (exemplu pe drumuri nationale), sistemul Audi nu poate fi folosit decat pe autostrada, al viteze mai mici si in conditiile in care snsurile sunt despartite prin parapet. Hansolo, on 22 septembrie 2017 - 20:46, said:
Eu n-am citit in review sa stie lane-keep+autosteer. Review-ul aici https://www.slashgea...t-jam-11499082/ Hansolo, "autosteer" este marca inregistrata Tesla. Cum sa-l vezi in descrierea unei masini Audi? E ca si cum ai predinte sa cumperi o Tesla cu climatronic Lane keep este o denumire generica a autosteer-ului Tesla, iar la Audi se numeste Trafic Jam Assist. Cam ce crezi tu ca ar trebui sa faca lane keep, ce sa faca autosteer si ce anume nu face acel Audi? Diferenta dintre un sistem serios, venit in ajutorul soferului, si unul destint marketingului, este urmatoare: Quote The first, and most important thing to note is that Audi has committed to owning 100-percent of the liability should something go wrong while the system is engaged. Pe mine ma lasa rece comparatiile sistemelor, ma intereseaza doar responsabilitatea. Asta spune totul despre ceea ce cred cu adevarat producatorii despre produsele lor... Hansolo, on 22 septembrie 2017 - 20:46, said: While I understand that Audi’s taking extra precautions to keep you and everyone around you safe, I’m also very aware that many of the traffic slow-downs I’m stuck in are found within city limits. In such as case, Stefan tells me that, the system will revert to Level 2 semi-autonomous driving. The A8 will still articulate the pedals for stop and go traffic, but it’s my job to steer the car. |
#80
Posted 23 September 2017 - 14:36
Ai dreptate valitudor, ca de obicei.
Eu nici nu ma obosesc sa.i raspund lui @inuend0 si nici sa.i citesc complet postarile, sau sa dau click pe toate site.urile puse de el. |
#81
Posted 23 September 2017 - 14:58
_R_A_D_U, on 22 septembrie 2017 - 17:51, said:
Audi A8 beneficiază de cel mai avansat sistem audio Bang&Olufsen din segmentul mare. Este compus din 23 de difuzoare, unele amplasate chiar și în plafon. http://www.automarke...udio-79257.html 23 de difuzoare? Si cat costa halatul? Torquemada-666, on 22 septembrie 2017 - 15:46, said:
Evident tot nemtii, o scot la capat. Tu, ca un bun fan al marcii Audi, stii bine ca e mancatorie mare intre marca ta favorita si BMW, respectiv Mercedes, nu-i asa? |
#82
Posted 23 September 2017 - 18:41
valitudor, on 23 septembrie 2017 - 14:15, said:
Hansolo, "autosteer" este marca inregistrata Tesla. Cum sa-l vezi in descrierea unei masini Audi? E ca si cum ai predinte sa cumperi o Tesla cu climatronic Lane keep este o denumire generica a autosteer-ului Tesla, iar la Audi se numeste Trafic Jam Assist. Cam ce crezi tu ca ar trebui sa faca lane keep, ce sa faca autosteer si ce anume nu face acel Audi? Pe wikipedia sunt mai multi cu lane-keeping https://en.wikipedia...em#Lane_keeping Cu autosteer probabil ai dreptate, m-am referit la schimbarea directiei de catre sistemul semiautonom in sensul de pastrare a benzii. In review nu spune nimic de asta. valitudor, on 23 septembrie 2017 - 14:15, said:
Diferenta dintre un sistem serios, venit in ajutorul soferului, si unul destint marketingului, este urmatoare: Audi isi asuma responsabilitatea accidentelor daca sistemul era activat. Asta este mai important decat orice vorba sau tweet. Tesla zice ca e foarte sigur si performant sistemul sau, insa soferul este responsabil daca se intampla un accident. Pe mine ma lasa rece comparatiile sistemelor, ma intereseaza doar responsabilitatea. Asta spune totul despre ceea ce cred cu adevarat producatorii despre produsele lor... Mai, acolo scrie ca daca sistemul cere soferului sa preia controlul, asa cum s-a intamplat in video, sistemul se transforma intr-unul de nivel 2, in care masina va controla viteza insa controlul volanului revenind soferului. Absolut normal. In ce priveste clasificarea nivelelor de autonomie, un clip interesant aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Dh3mbpf0GE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#83
Posted 23 September 2017 - 21:13
Hansolo, on 23 septembrie 2017 - 18:41, said:
Cu autosteer probabil ai dreptate, m-am referit la schimbarea directiei de catre sistemul semiautonom in sensul de pastrare a benzii. In review nu spune nimic de asta. VW are sistemul asta de mentinere a benzii de mai bine de 10 ani, l-au introdus odata cu Passat B6 in 2006 Uite aici un CC cu lane keep/autosteer/etc. Nu pretind ca se compara cu cele de azi, cu al Tesla & co, insa este imposibil ca Audi A8 asta sa nu aiba asa ceva. (Se aud beep-urile de avertizare pentr ca soferul sa tina mainile pe volan) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7wDC6dnsQGo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kwY8BnnIh6s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#84
Posted 24 September 2017 - 22:51
O comparatie intre navele amiral ale lui Audi si Mercedes.
Oare Model S isi are locul in aceasta clasa, cum pretind unii? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/We-mWGlLANY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#85
Posted 24 September 2017 - 23:14
valitudor, on 24 septembrie 2017 - 22:51, said:
O comparatie intre navele amiral ale lui Audi si Mercedes. Oare Model S isi are locul in aceasta clasa, cum pretind unii? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/We-mWGlLANY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu. Nu.si are locul absolut deloc. |
#86
Posted 25 September 2017 - 09:48
#87
Posted 25 September 2017 - 10:30
|
#88
Posted 25 September 2017 - 10:32
#89
Posted 25 September 2017 - 17:50
#90
Posted 26 September 2017 - 06:38
Eu știam asta și e chiar și părerea mea, însă sunt mulți pe acest forum care includ Model S în clasă cu S/7/A8. De exemplu Hansolo, puțin mai sus. Plus alte publicații americane care includ Model S alături de Clasa S, deși doar prețul îl au în comun.
Ca nivel al dotărilor, Model S este alături de A6/E. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users