Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Noul Audi A8 - nava amiral.

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#73
IllusiveMan

IllusiveMan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 02.07.2017

View PostFord3, on 16 iulie 2017 - 08:57, said:

Doar o nouă jucărie pentru bogătanii care s-au plictisit de cele vechi. Poate la fiabilitate va fi mai bună și va ridica Audi de pe penultimul loc pe care s-au aflat anul trecut în Marea Britanie.
http://www.telegraph...ity-survey.html
Genul ala de articole trebuie citite cu mare atentie si mult scepticism, ca pot ascunde multe... warranty direct e predominant un asigurator de garantie pentru masinile second hand.. din pacate nu avem niciun fel de date cu privire la distributia varstei masinilor asigurate... este posibil cumva sa existe mai multe masini germane vechi(implicit cu risc mai mare de defectiune) pe strazi decat japoneze? eu zic ca da...

#74
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,060
  • Înscris: 02.09.2005
Modelul de preview este expus astăzi și mâine în Mall Băneasa.

#75
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Evident tot nemtii, o scot la capat.

http://m.automarket....real-79885.html

#76
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Aham, sigur,  la minutul 4:56 din video vedem cat de bine se descurca, o lua inspre bariera de protectie. De ce? e cam "orb" LIDAR-ul, din cauza frunzelor de pe margine?Posted Image

Edited by inuendo0, 22 September 2017 - 16:53.


#77
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Audi A8 beneficiază de cel mai avansat sistem audio Bang&Olufsen din segmentul mare. Este compus din 23 de difuzoare, unele amplasate chiar și în plafon.
http://www.automarke...udio-79257.html

#78
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postinuendo0, on 22 septembrie 2017 - 16:53, said:

Aham, sigur,  la minutul 4:56 din video vedem cat de bine se descurca, o lua inspre bariera de protectie. De ce? e cam "orb" LIDAR-ul, din cauza frunzelor de pe margine?Posted Image
Eu n-am citit in review sa stie lane-keep+autosteer. Review-ul aici https://www.slashgea...t-jam-11499082/
While I understand that Audi’s taking extra precautions to keep you and everyone around you safe, I’m also very aware that many of the traffic slow-downs I’m stuck in are found within city limits. In such as case, Stefan tells me that, the system will revert to Level 2 semi-autonomous driving. The A8 will still articulate the pedals for stop and go traffic, but it’s my job to steer the car.

#79
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 22 septembrie 2017 - 16:53, said:

Aham, sigur,  la minutul 4:56 din video vedem cat de bine se descurca, o lua inspre bariera de protectie. De ce? e cam "orb" LIDAR-ul, din cauza frunzelor de pe margine?Posted Image
Eu nu sunt orb si observ cu multa usurinta ca exagerezi, ba chiar spui minciuni.
Nu o lua deloc in bariera (cred ca ii zice parapet, nu bariera), in momentele premergatoare beep-ului, volanul se misca ±5° asa cum il misca fiecare sofer cand conduce. In video, inginerul Audi explica foarte clar care a fost motivul pentru care sistemul a cerut soferului sa preia controlul: pentru ca in dreapta a fost un gol mare in sirul de masini de pe autostrada. Spre deosebire de sistemul Tesla care este facut sa fie folosit peste tot, chiar si prin locurile in care nu este destinat si recomandat de Tesla (exemplu pe drumuri nationale), sistemul Audi nu poate fi folosit decat pe autostrada, al viteze mai mici si in conditiile in care snsurile sunt despartite prin parapet.

View PostHansolo, on 22 septembrie 2017 - 20:46, said:

Eu n-am citit in review sa stie lane-keep+autosteer. Review-ul aici https://www.slashgea...t-jam-11499082/

Hansolo, "autosteer" este marca inregistrata Tesla. Cum sa-l vezi in descrierea unei masini Audi? E ca si cum ai predinte sa cumperi o Tesla cu climatronic
Lane keep este o denumire generica a autosteer-ului Tesla, iar la Audi se numeste Trafic Jam Assist.
Cam ce crezi tu ca ar trebui sa faca lane keep, ce sa faca autosteer si ce anume nu face acel Audi?

Diferenta dintre un sistem serios, venit in ajutorul soferului, si unul destint marketingului, este urmatoare:

Quote

The first, and most important thing to note is that Audi has committed to owning 100-percent of the liability should something go wrong while the system is engaged.
Audi isi asuma responsabilitatea accidentelor daca sistemul era activat. Asta este mai important decat orice vorba sau tweet. Tesla zice ca e foarte sigur si performant sistemul sau, insa soferul este responsabil daca se intampla un accident.
Pe mine ma lasa rece comparatiile sistemelor, ma intereseaza doar responsabilitatea. Asta spune totul despre ceea ce cred cu adevarat producatorii despre produsele lor...


View PostHansolo, on 22 septembrie 2017 - 20:46, said:

While I understand that Audi’s taking extra precautions to keep you and everyone around you safe, I’m also very aware that many of the traffic slow-downs I’m stuck in are found within city limits. In such as case, Stefan tells me that, the system will revert to Level 2 semi-autonomous driving. The A8 will still articulate the pedals for stop and go traffic, but it’s my job to steer the car.
Mai, acolo scrie ca daca sistemul cere soferului sa preia controlul, asa cum s-a intamplat in video, sistemul se transforma intr-unul de nivel 2, in care masina va controla viteza insa controlul volanului revenind soferului. Absolut normal.

#80
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ai dreptate valitudor, ca de obicei.
Eu nici nu ma obosesc sa.i raspund lui @inuend0 si nici sa.i citesc complet postarile, sau sa dau click pe toate site.urile puse de el.

#81
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Post_R_A_D_U, on 22 septembrie 2017 - 17:51, said:

Audi A8 beneficiază de cel mai avansat sistem audio Bang&Olufsen din segmentul mare. Este compus din 23 de difuzoare, unele amplasate chiar și în plafon.
http://www.automarke...udio-79257.html
Uau!
23 de difuzoare?
Si cat costa halatul?

View PostTorquemada-666, on 22 septembrie 2017 - 15:46, said:

Evident tot nemtii, o scot la capat.
Nu-i baga pe toti in aceeasi oala.

Tu, ca un bun fan al marcii Audi, stii bine ca e mancatorie mare intre marca ta favorita si BMW, respectiv Mercedes, nu-i asa?

#82
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 23 septembrie 2017 - 14:15, said:

Hansolo, "autosteer" este marca inregistrata Tesla. Cum sa-l vezi in descrierea unei masini Audi? E ca si cum ai predinte sa cumperi o Tesla cu climatronic
Lane keep este o denumire generica a autosteer-ului Tesla, iar la Audi se numeste Trafic Jam Assist.
Cam ce crezi tu ca ar trebui sa faca lane keep, ce sa faca autosteer si ce anume nu face acel Audi?
Eu nu stiam ca Tesla e membra in VDA, daca astia mentioneaza termenul https://www.vda.de/e...st-systems.html
Pe wikipedia sunt mai multi cu lane-keeping https://en.wikipedia...em#Lane_keeping
Cu autosteer probabil ai dreptate, m-am referit la schimbarea directiei de catre sistemul semiautonom in sensul de pastrare a benzii. In review nu spune nimic de asta.

View Postvalitudor, on 23 septembrie 2017 - 14:15, said:

Diferenta dintre un sistem serios, venit in ajutorul soferului, si unul destint marketingului, este urmatoare:


Audi isi asuma responsabilitatea accidentelor daca sistemul era activat. Asta este mai important decat orice vorba sau tweet. Tesla zice ca e foarte sigur si performant sistemul sau, insa soferul este responsabil daca se intampla un accident.
Pe mine ma lasa rece comparatiile sistemelor, ma intereseaza doar responsabilitatea. Asta spune totul despre ceea ce cred cu adevarat producatorii despre produsele lor...

Mai, acolo scrie ca daca sistemul cere soferului sa preia controlul, asa cum s-a intamplat in video, sistemul se transforma intr-unul de nivel 2, in care masina va controla viteza insa controlul volanului revenind soferului. Absolut normal.
Sa-l vedem in realitate si declaratia Audi din manual, altfel responsabilitatea producatorului auto in caz de accident nu e legiferata inca nicaieri.
In ce priveste clasificarea nivelelor de autonomie, un clip interesant aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Dh3mbpf0GE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#83
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 23 septembrie 2017 - 18:41, said:

Cu autosteer probabil ai dreptate, m-am referit la schimbarea directiei de catre sistemul semiautonom in sensul de pastrare a benzii. In review nu spune nimic de asta.
Nu are cum sa fie nici level 2 fara schimbarea directiei, daramite level 3 cum pretinde Audi.
VW are sistemul asta de mentinere a benzii de mai bine de 10 ani, l-au introdus odata cu Passat B6 in 2006
Uite aici un CC cu lane keep/autosteer/etc. Nu pretind ca se compara cu cele de azi, cu al Tesla & co, insa este imposibil ca Audi A8 asta sa nu aiba asa ceva.
(Se aud beep-urile de avertizare pentr ca soferul sa tina mainile pe volan)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7wDC6dnsQGo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sau asta
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kwY8BnnIh6s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#84
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
O comparatie intre navele amiral ale lui Audi si Mercedes.
Oare Model S isi are locul in aceasta clasa, cum pretind unii?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/We-mWGlLANY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#85
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postvalitudor, on 24 septembrie 2017 - 22:51, said:

O comparatie intre navele amiral ale lui Audi si Mercedes.
Oare Model S isi are locul in aceasta clasa, cum pretind unii?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/We-mWGlLANY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu. Nu.si are locul absolut deloc.

#86
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 24 septembrie 2017 - 22:51, said:

O comparatie intre navele amiral ale lui Audi si Mercedes.
Oare Model S isi are locul in aceasta clasa, cum pretind unii?
Desigur, asa cum s-a vazut si se vede la vanzarile din SUA.

#87
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostHansolo, on 25 septembrie 2017 - 09:48, said:


Desigur, asa cum s-a vazut si se vede la vanzarile din SUA.

Cele 2 sunt dintr.o clasa superioara.

#88
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 25 septembrie 2017 - 09:48, said:

Desigur, asa cum s-a vazut si se vede la vanzarile din SUA.
Model S se vinde bine din alte motive, nu pentru apartenența sa la clasa luxury.

#89
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 24 septembrie 2017 - 22:51, said:

O comparatie intre navele amiral ale lui Audi si Mercedes.
Oare Model S isi are locul in aceasta clasa, cum pretind unii?

Model S e in clasa cu A6, E-klass, 5-er. Dar stiai asta deja.
Totusi, de ce ai amintit de Model S?

Edited by ericmario, 25 September 2017 - 18:00.


#90
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Eu știam asta și e chiar și părerea mea, însă sunt mulți pe acest forum care includ Model S în clasă cu S/7/A8. De exemplu Hansolo, puțin mai sus. Plus alte publicații americane care includ Model S alături de Clasa S, deși doar prețul îl au în comun.
Ca nivel al dotărilor, Model S este alături de A6/E.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate