Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Audi A8 - nava amiral.
Last Updated: Oct 27 2017 22:35, Started by
Torquemada-666
, Jul 11 2017 11:56
·
0
#1
Posted 11 July 2017 - 11:56
http://m.automarket....ilor-78377.html
"Pentru început, Audi A8 va fi disponibil cu două motorizări: un 3.0 TDI și un 3.0 TFSI. Motorul V6 diesel produce 286 de cai putere, în timp ce varianta pe benzină se laudă cu 340 de cai. Ulterior, Audi va introduce două motoare cu opt cilindri. Vorbim despre un 4.0 TDI de 435 de cai și un 4.0 TFSI de 460 de cai putere. Vârful de gamă va fi reprezentat de un W12 de 6.0 litri." "Toate motorizările vor fi disponibile cu un sistem micro-hibrid de 48V. ● Versiunea A8 L va fi oferită într-o variantă hibridă de tip plug-in. Sistemul de propulsie va avea un 3.0 TFSI și un motor electric. În total, ansamblul promite 449 de cai și 700 Nm. Setul de baterii propus de Audi o să ofere o autonomie de circa 50 de kilometri în modul pur electric. De asemenea, Audi va introduce și posibilitatea încărcării de tip wireless. ● Audi va produce noua generație A8 în cadrul facilității de la Neckarsulm, iar debutul comercial pe piața din Germania va avea loc în toamna anului curent. Prețul de pornire, tot pentru piața din Germania, este de 90.600 de euro pentru A8, respectiv 94.100 de euro pentru A8 L." Calitate germana. |
#2
Posted 11 July 2017 - 12:05
Asta cu hibridizarea motoarelor mari e o smecherie pentru impozite... Cat o mai tine, ca se prind si astia acusi..
E misto sa fii scutit de 95% impozit la un 4.2 sau 6.0 nu? Edited by mariovrs, 11 July 2017 - 12:05. |
#3
Posted 11 July 2017 - 12:13
In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul?
|
#5
Posted 11 July 2017 - 12:22
De regula, lansarile s clasa, seria 7 si a8 trebuie urmarite pentru inovatii cu care vin. Acestea urmează sa fie disponibile peste 4-5 ani si pe masini mai ieftine.
|
#6
Posted 11 July 2017 - 12:30
Quote În funcție de viteza de rulare, roțile de pe puntea spate vor vira în același sens sau în sens opus cu cele de pe puntea față. Sa te tii drace! Oricum, nu e pentru muritorii de rind... |
#7
Posted 11 July 2017 - 12:30
#8
Posted 11 July 2017 - 12:31
Bursul, on 11 iulie 2017 - 12:13, said:
In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul? Ecologia se face intotdeauna pe banul nostru. |
#9
Posted 11 July 2017 - 12:31
#10
Posted 11 July 2017 - 12:32
|
#11
Posted 11 July 2017 - 12:34
#12
Posted 11 July 2017 - 12:35
#13
Posted 11 July 2017 - 12:38
unbrutus, on 11 iulie 2017 - 12:35, said:
nu cred, dar ma rog... la ce ar folosi, sa nu derapeze cu cei 100 de cai? 4Control, sistemul Renault cu 4 roţi motrice: la viteze de maxim 60km/oră (sau 80km/oră în modul Sport) roţile din spate virează uşor în sens opus celor faţă pentru a îmbunătăţi manevrabilitate şi precizia manevrelor. La viteze de peste 60, respective 80km/oră (modul Sport), rotile din spate virează în aceeaşi direcţie cu cele din faţă. http://www.promotor....e-foto-15184802 Torquemada-666, on 11 iulie 2017 - 12:37, said:
E identic Megane la interior si la gadgeturi ca Noul A8. Imi iau 4 megane maine. Le.am comandat cu sigla de A8. Nu aveau la fabruca si am zis ca daca, le duc un ibric mai vechi emailat, imi pot face cele 4 cerculete. Au zis ca sa vada, ca e greu si nu se prea pricep. Astept inca raspuns oficial. |
#14
Posted 11 July 2017 - 12:39
jericho, on 11 iulie 2017 - 12:38, said: ce nu crezi? e prima oara cand auzi asa ceva? 4Control, sistemul Renault cu 4 roți motrice: la viteze de maxim 60km/oră (sau 80km/oră Ăźn modul Sport) roțile din spate virează ușor Ăźn sens opus celor față pentru a Ăźmbunătăți manevrabilitate și precizia manevrelor. La viteze de peste 60, respective 80km/oră (modul Sport), rotile din spate virează Ăźn aceeași direcție cu cele din față. http://www.promotor....e-foto-15184802 Nu despre asta e vorba. Era vorba strict de sistemul 4control de la renault. Aha. O singura chestie din n altele. |
#15
Posted 11 July 2017 - 12:41
|
#16
Posted 11 July 2017 - 12:48
Partea cu motoare eco e combinata, una ca se bucura clientul ca are impozit mic ca la cea mai ieftina masina, alta ca ei se prefac ca dau doi bani pe mediu si face bine la PR, alta ca beneficiaza de anumite avantaje financiare de la stat si nu numai daca simuleaza ca e eco
win win win mariovrs, on 11 iulie 2017 - 12:05, said:
Asta cu hibridizarea motoarelor mari e o smecherie pentru impozite... Cat o mai tine, ca se prind si astia acusi.. E misto sa fii scutit de 95% impozit la un 4.2 sau 6.0 nu? Bursul, on 11 iulie 2017 - 12:13, said:
In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul? |
#17
Posted 11 July 2017 - 13:11
unbrutus, on 11 iulie 2017 - 12:31, said: E mai ieftin decat majoritatea modelelor Tesla, si aia au impozit 0, plus subventii de tot felul. Ecologia se face intotdeauna pe banul nostru. Cat o fi impozitul la alea de 4 litri? 1000 euro pe an?!?!? |
#18
Posted 11 July 2017 - 13:17
jericho, on 11 iulie 2017 - 12:41, said:
Nu am chef de versusuri, am zis doar ca sistemul ala e vechi si alte branduri il au chiar si pe masini de buget. Daca A8 vine cu ceva inovativ, in niciun caz nu e sistemul de gen 4control. La audi, discutam de 700nm cuplu, cat un camion mai mare, probabil apar probleme de tot felul cand incerci sa il controlezi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users