Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Noul Audi A8 - nava amiral.

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#19
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Sistemul cu adevarat inovator la masina asta, mi se pare cel care, in cazul unui impact iminent, ridica suspensia ca sa nu intri sub tir. E un fel de Pre Safe pe care il are Mercedes de vreo 15 ani. Doar ca aici se modificai alti parametri. In rest vorbim de imbunatatirea sau oferirea unor sisteme deja existente.
Pe de alta parte, nu cred ca poti sa ii bati pe Seria 7 si Clasa S cu design de Audi A4. Vorbim totusi de niste masini de peste 70-80000 de euro.

Edited by LauCalin, 11 July 2017 - 13:28.


#20
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,048
  • Înscris: 02.09.2005

 unbrutus, on 11 iulie 2017 - 13:17, said:

faci o confuzie totusi intre sisteme, par sa fie niste diferente, si sa nu uitam ca e si 4x4... insa chiar nu stiam de Megane. tot nu prea ii vad sensul pe o masina cu cuplu mic.
La audi, discutam de 700nm cuplu, cat un camion mai mare, probabil apar probleme de tot felul cand incerci sa il controlezi

Eu nu vad nicio diferenta intre sisteme, fii mai explicit, care e confuzia?

Edited by jericho, 11 July 2017 - 13:24.


#21
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Glumesti nu?
De ceva timp BMW are 3 litri triturbo care cu chip ajunge la 440 de cai si 740 de nm.

Am condus Cayenne turbo si nu au aparut tot felul de probleme "cand am incercat sa il controlez"...

#22
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017

 _R_A_D_U, on 11 iulie 2017 - 12:31, said:

hihihi... sa vezi drifturi facute la betie de beizadele...
Acolo vom vedea si testul CAP-N .
Nu este o masina de majoritatea , pana si cei care o cumpara dupa 2-3 ani le vand sa nu ajunga in service cu ele chiar daca pierd o caruta de bani , oricum sunt nemunciti...

#23
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Directia integrala activa (4WS) a aparut pe masini japoneze din anii '80:
Nissan R31 skyline in 1985
Honda Prelude in 1987
Mazda Capella/626/MX-6 la cateva saptamani dupa Honda Prelude
Mitsubishi’s Galant VR-4 tot in 1987
Nissan a continuat sa faca noi versiuni si upgradeuri in 88-89-93
Toyota Celica in 1989
In 1991 Honda a scos a doua generatie de 4WS pt. Prelude.
In anii '90 4WS a ramas populara in Japonia si a ajuns inclusiv pe Camry si Accord...
In 2001 si 2002 inca se gasea pe versiunile de atunci de Prelude si Skyline

In Europa BMW a avut directie integrala activa pe 850 CSi produs intre 1989 in 1996.

Directie pe spate pasiva a existat si mai inainte, aparuta la Porsche 928 din 1978 si produs pana in 1995.
Sistemul pasiv a devenit apoi comun si la Citroen, Isuzu, Mazda si altii.

Porsche are directie integrala activa la ultima si penultima generatie de 911.
De asemenea directia integrala activa a revenit in forta si se gaseste si la modele Acura, Nissan, Renault, BMW, Porsche, si mai nou Audi.

Edited by loock, 11 July 2017 - 14:28.


#24
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

 unbrutus, on 11 iulie 2017 - 13:17, said:

faci o confuzie totusi intre sisteme, par sa fie niste diferente, si sa nu uitam ca e si 4x4... insa chiar nu stiam de Megane. tot nu prea ii vad sensul pe o masina cu cuplu mic.
La audi, discutam de 700nm cuplu, cat un camion mai mare, probabil apar probleme de tot felul cand incerci sa il controlezi

Din cate stiu e pe versiunile RS si pe cele 1.6 cu motor de 180 cai. Nu e pentru orice versiune. Nu ai reusit sa gandesti mai departe?

#25
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Mie chestia asta gen cine a inventat nu stiu ce si lui trebuie sa i se acorde diploma si coronita, mi se pare cumva amuzanta. Nici constructorii care au avut primii astfel de tehnologii nu le dau ”peste bot” concurentilor pentru ca ”preiau” niste inovatii sau inventii, de la ei. Din contra chiar. Saluta sau sustin dezvoltarea ulterioara a acelui produs, chiar daca nu mai este facuta de compania care l-a lansat prima pe piata. Si este un motiv simplu pentru care au aceasta abordare. Dincolo de disputele si ”cutitele” bagate in spate, in timpul unei strangeri de mana in semn e admiratie sau respect, sau dincolo de alinatele care se fac intre constructori, e vorba de o dezvoltare si o evolutie a unui produs finit, numit AUTOMOBIL. Cum ar fi daca Mercedes le-ar ”reprosa” tuturor ca pun airbaguri pe masini sau ABS sau ESP, pentru ca ei au pus primii? Cum ar fi sa le reproseze Volvo tuturor ca monteaza centuri cu prindere in 3 puncte, pentru ca suedezii au folosit asta prima data, acum mai bine de 50 de ani? Asta referitor la mesajul colegului @loock.
Daca toti constructorii ar tine ”cu dintii” de propriile realizari si ar interzice folosirea lor de alti constructori, poate ca automobilul ar fi undeva la nivelul anilor 1920-1930. Pentru ca automobilul zilelor noatre este o evolutie a peste 100 de ani, la care au contribuit TOTI constructorii, intr-o mai mica sau mai mare masura.

Edited by LauCalin, 11 July 2017 - 15:20.


#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 catalin11catalin, on 11 iulie 2017 - 13:25, said:

Glumesti nu?
De ceva timp BMW are 3 litri triturbo care cu chip ajunge la 440 de cai si 740 de nm.

Am condus Cayenne turbo si nu au aparut tot felul de probleme "cand am incercat sa il controlez"...
din cauza tuturor sistemelor electronice care ajuta la control. asta spuneam si eu.

 paranoiaaaa, on 11 iulie 2017 - 15:16, said:


Din cate stiu e pe versiunile RS si pe cele 1.6 cu motor de 180 cai. Nu e pentru orice versiune. Nu ai reusit sa gandesti mai departe?
Asta am zis si eu, "din cate stiu"... ce legatura are cu ganditul? Tu ai gandit sa pui si cuplul motorului de 1.6 cu 180 cai? Se apropie de cuplul de 700nm de la a8?

 LauCalin, on 11 iulie 2017 - 15:19, said:

Mie chestia asta gen cine a inventat nu stiu ce si lui trebuie sa i se acorde diploma si coronita
care discutie? Nu a zis nimeni ca a inventat-o Audi in 2017 :)
dar jericho a aruncat-o pe aia cu meganul... avem multi detinatori de Megane pe forum dar al naiba daca are vreunu asa ceva pe masina :)
Cand insa unul incearca sa impunga pe altul, se nasc niste reactii...

#27
IllusiveMan

IllusiveMan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 02.07.2017
Trebuiau bagate niste poze in primul post. Poate se sesizeaza vreun moderator.

[ https://i.imgur.com/dxgqMzJ.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/uwbsAJP.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/cMF7ezF.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/Cs8tMSW.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/fM61b6f.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://i.imgur.com/lt4YGub.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jzm_3WhQjY4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mi se pare ok, dar nu vine cu nimic spectaculos fata de S sau seria 7. Din contra, abia ii ajunge din urma. Se pare ca au bagat si ei un sistem similar cu Magic Body Control, care incearca sa faca rularea peste denivelari cat mai lina.

Edited by IllusiveMan, 11 July 2017 - 15:54.


#28
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
E cam sec rau designul exterior.
Sper sa faca din nou Phaeton pe platforma asta.
Si Phaeton e o masina stealth, dar arata mai bine.

#29
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
@unbrutus - Asta am zis si eu, "din cate stiu"... ce legatura are cu ganditul? Tu ai gandit sa pui si cuplul motorului de 1.6 cu 180 cai? Se apropie de cuplul de 700nm de la a8?

E destul atata timp cat inginerii au pus-o acolo. Ce ma deranja era ca o trageai cu 100 cp. Sari dintr-o extrema in alta. Omul a zis ca nu e o tehnologie noua, tu ai venit cu filozofii: oare de ce ii trebuie unui Renault cu 100 de cai o asemanea directie. De asta nu poti sa dormni noaptea. Eu as pune si la caruta, toate masinile le-as face ca pe TAF-URI!

Edited by paranoiaaaa, 11 July 2017 - 16:23.


#30
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Audi mai are o inovatie. Este prima masina autonoma de nivel 3 din lume. Cu alte cuvinte, permite soferului sa faca alte sarcini, gen citit presa, email, etc, pana la viteze de 60 km/h. In tot acest timp, soferul nu trebuie sa urmareasca traficul, ci doar sa intervina daca sistemul i-o cere.
Observati o abordare complet diferita de Tesla, care desi are un sistem autonom de nivel 2, permitea soferului sa nu fie atent la trafic sau sa nu tina mainile pe volan, insa il avertiza sa nu o faca. Ceea ce mi se pare o stupizenie.

Audi alege calea Google, cu senzori LASER scumpi in conjunctie cu cei RADAR si camere video

Mai mult aici

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CyxrA5riFhY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sau aici

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xsbJw727sMQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#31
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
din fata e toyota

#32
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cel mai urat A8 de pana acum.

#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 underb, on 11 iulie 2017 - 17:48, said:

Cel mai urat A8 de pana acum.
Totul tine de gust.

 petre69, on 11 iulie 2017 - 16:49, said:

din fata e toyota
Doar ti se pare... Ma asteptam sa zici ca aduce cu regina

#34
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 Bursul, on 11 iulie 2017 - 12:13, said:

In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul?

La ala cu motor de 6.0 e vreo 2000 de ieuroi impozitul PE AN...  Ia intreba orice bogatan...ar vrea sa dea 2000 sau 100 de euro?

 filipxxx, on 11 iulie 2017 - 12:17, said:

Astia la Audi mai au un pic si fac grila aia mare cat tot botul masinii. WTF ?! Presimt ca se vor aseza la loc confortabil dupa S-klasse si seria 7.

Desi sunt proprietar si fan Audi, trebuie sa recunosc ca sunt pe locul 3 dupa Mercedes si BMW la orice clasa.

#35
IllusiveMan

IllusiveMan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 02.07.2017

 Bursul, on 11 iulie 2017 - 12:13, said:

In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul?
E foarte posibil. Din cand in cand mai poposesc pe ceva forumuri straine monomarca(gen mbworld.org), unde sunt destui proprietari bogati de masini scumpe gen s-class, 911 si multe altele. Contrar miturilor destul de raspandite la noi, majoritatea par destul de interesati de chestii "lumesti" precum consumul sau impozitele(astea depind de tara in care se afla posesorul), costurile cu intretinerea, valoarea de revanzare si alte asemenea. Populara idee cum ca "cine da atatia bani pe o masina, nu e interesat de alte costuri" nu prea are adepti.

Edited by IllusiveMan, 11 July 2017 - 19:44.


#36
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Dpmdv problema impozitului e una indirecta. Primul proprietar isi permite sa dea impozit 3-5% pe an din valoarea de nou a unui A8. Problema e ca atunci cand apare faceliftul sau modelul nou si vrea s-o schimbe pe actuala, nu are cui sa o dea pt ca ala care vrea sa o ia sh la jumatate sau o treime de pret nu-si mai permite impozitul ala.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate