Noul Audi A8 - nava amiral.
#19
Posted 11 July 2017 - 13:23
Sistemul cu adevarat inovator la masina asta, mi se pare cel care, in cazul unui impact iminent, ridica suspensia ca sa nu intri sub tir. E un fel de Pre Safe pe care il are Mercedes de vreo 15 ani. Doar ca aici se modificai alti parametri. In rest vorbim de imbunatatirea sau oferirea unor sisteme deja existente.
Pe de alta parte, nu cred ca poti sa ii bati pe Seria 7 si Clasa S cu design de Audi A4. Vorbim totusi de niste masini de peste 70-80000 de euro. Edited by LauCalin, 11 July 2017 - 13:28. |
#20
Posted 11 July 2017 - 13:24
unbrutus, on 11 iulie 2017 - 13:17, said:
faci o confuzie totusi intre sisteme, par sa fie niste diferente, si sa nu uitam ca e si 4x4... insa chiar nu stiam de Megane. tot nu prea ii vad sensul pe o masina cu cuplu mic. La audi, discutam de 700nm cuplu, cat un camion mai mare, probabil apar probleme de tot felul cand incerci sa il controlezi Eu nu vad nicio diferenta intre sisteme, fii mai explicit, care e confuzia? Edited by jericho, 11 July 2017 - 13:24. |
#21
Posted 11 July 2017 - 13:25
#22
Posted 11 July 2017 - 14:01
_R_A_D_U, on 11 iulie 2017 - 12:31, said:
hihihi... sa vezi drifturi facute la betie de beizadele... Nu este o masina de majoritatea , pana si cei care o cumpara dupa 2-3 ani le vand sa nu ajunga in service cu ele chiar daca pierd o caruta de bani , oricum sunt nemunciti... |
#23
Posted 11 July 2017 - 14:23
Directia integrala activa (4WS) a aparut pe masini japoneze din anii '80:
Nissan R31 skyline in 1985 Honda Prelude in 1987 Mazda Capella/626/MX-6 la cateva saptamani dupa Honda Prelude Mitsubishi’s Galant VR-4 tot in 1987 Nissan a continuat sa faca noi versiuni si upgradeuri in 88-89-93 Toyota Celica in 1989 In 1991 Honda a scos a doua generatie de 4WS pt. Prelude. In anii '90 4WS a ramas populara in Japonia si a ajuns inclusiv pe Camry si Accord... In 2001 si 2002 inca se gasea pe versiunile de atunci de Prelude si Skyline In Europa BMW a avut directie integrala activa pe 850 CSi produs intre 1989 in 1996. Directie pe spate pasiva a existat si mai inainte, aparuta la Porsche 928 din 1978 si produs pana in 1995. Sistemul pasiv a devenit apoi comun si la Citroen, Isuzu, Mazda si altii. Porsche are directie integrala activa la ultima si penultima generatie de 911. De asemenea directia integrala activa a revenit in forta si se gaseste si la modele Acura, Nissan, Renault, BMW, Porsche, si mai nou Audi. Edited by loock, 11 July 2017 - 14:28. |
#24
Posted 11 July 2017 - 15:16
unbrutus, on 11 iulie 2017 - 13:17, said:
faci o confuzie totusi intre sisteme, par sa fie niste diferente, si sa nu uitam ca e si 4x4... insa chiar nu stiam de Megane. tot nu prea ii vad sensul pe o masina cu cuplu mic. La audi, discutam de 700nm cuplu, cat un camion mai mare, probabil apar probleme de tot felul cand incerci sa il controlezi Din cate stiu e pe versiunile RS si pe cele 1.6 cu motor de 180 cai. Nu e pentru orice versiune. Nu ai reusit sa gandesti mai departe? |
#25
Posted 11 July 2017 - 15:19
Mie chestia asta gen cine a inventat nu stiu ce si lui trebuie sa i se acorde diploma si coronita, mi se pare cumva amuzanta. Nici constructorii care au avut primii astfel de tehnologii nu le dau ”peste bot” concurentilor pentru ca ”preiau” niste inovatii sau inventii, de la ei. Din contra chiar. Saluta sau sustin dezvoltarea ulterioara a acelui produs, chiar daca nu mai este facuta de compania care l-a lansat prima pe piata. Si este un motiv simplu pentru care au aceasta abordare. Dincolo de disputele si ”cutitele” bagate in spate, in timpul unei strangeri de mana in semn e admiratie sau respect, sau dincolo de alinatele care se fac intre constructori, e vorba de o dezvoltare si o evolutie a unui produs finit, numit AUTOMOBIL. Cum ar fi daca Mercedes le-ar ”reprosa” tuturor ca pun airbaguri pe masini sau ABS sau ESP, pentru ca ei au pus primii? Cum ar fi sa le reproseze Volvo tuturor ca monteaza centuri cu prindere in 3 puncte, pentru ca suedezii au folosit asta prima data, acum mai bine de 50 de ani? Asta referitor la mesajul colegului @loock.
Daca toti constructorii ar tine ”cu dintii” de propriile realizari si ar interzice folosirea lor de alti constructori, poate ca automobilul ar fi undeva la nivelul anilor 1920-1930. Pentru ca automobilul zilelor noatre este o evolutie a peste 100 de ani, la care au contribuit TOTI constructorii, intr-o mai mica sau mai mare masura. Edited by LauCalin, 11 July 2017 - 15:20. |
#26
Posted 11 July 2017 - 15:35
catalin11catalin, on 11 iulie 2017 - 13:25, said:
din cauza tuturor sistemelor electronice care ajuta la control. asta spuneam si eu. paranoiaaaa, on 11 iulie 2017 - 15:16, said: Din cate stiu e pe versiunile RS si pe cele 1.6 cu motor de 180 cai. Nu e pentru orice versiune. Nu ai reusit sa gandesti mai departe? LauCalin, on 11 iulie 2017 - 15:19, said:
Mie chestia asta gen cine a inventat nu stiu ce si lui trebuie sa i se acorde diploma si coronita dar jericho a aruncat-o pe aia cu meganul... avem multi detinatori de Megane pe forum dar al naiba daca are vreunu asa ceva pe masina Cand insa unul incearca sa impunga pe altul, se nasc niste reactii... |
#27
Posted 11 July 2017 - 15:52
Trebuiau bagate niste poze in primul post. Poate se sesizeaza vreun moderator.
[ https://i.imgur.com/dxgqMzJ.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/uwbsAJP.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/cMF7ezF.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/Cs8tMSW.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/fM61b6f.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.imgur.com/lt4YGub.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jzm_3WhQjY4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi se pare ok, dar nu vine cu nimic spectaculos fata de S sau seria 7. Din contra, abia ii ajunge din urma. Se pare ca au bagat si ei un sistem similar cu Magic Body Control, care incearca sa faca rularea peste denivelari cat mai lina. Edited by IllusiveMan, 11 July 2017 - 15:54. |
#29
Posted 11 July 2017 - 16:22
@unbrutus - Asta am zis si eu, "din cate stiu"... ce legatura are cu ganditul? Tu ai gandit sa pui si cuplul motorului de 1.6 cu 180 cai? Se apropie de cuplul de 700nm de la a8?
E destul atata timp cat inginerii au pus-o acolo. Ce ma deranja era ca o trageai cu 100 cp. Sari dintr-o extrema in alta. Omul a zis ca nu e o tehnologie noua, tu ai venit cu filozofii: oare de ce ii trebuie unui Renault cu 100 de cai o asemanea directie. De asta nu poti sa dormni noaptea. Eu as pune si la caruta, toate masinile le-as face ca pe TAF-URI! Edited by paranoiaaaa, 11 July 2017 - 16:23. |
#30
Posted 11 July 2017 - 16:34
Audi mai are o inovatie. Este prima masina autonoma de nivel 3 din lume. Cu alte cuvinte, permite soferului sa faca alte sarcini, gen citit presa, email, etc, pana la viteze de 60 km/h. In tot acest timp, soferul nu trebuie sa urmareasca traficul, ci doar sa intervina daca sistemul i-o cere.
Observati o abordare complet diferita de Tesla, care desi are un sistem autonom de nivel 2, permitea soferului sa nu fie atent la trafic sau sa nu tina mainile pe volan, insa il avertiza sa nu o faca. Ceea ce mi se pare o stupizenie. Audi alege calea Google, cu senzori LASER scumpi in conjunctie cu cei RADAR si camere video Mai mult aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CyxrA5riFhY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xsbJw727sMQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#34
Posted 11 July 2017 - 18:57
Bursul, on 11 iulie 2017 - 12:13, said:
In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul? La ala cu motor de 6.0 e vreo 2000 de ieuroi impozitul PE AN... Ia intreba orice bogatan...ar vrea sa dea 2000 sau 100 de euro? filipxxx, on 11 iulie 2017 - 12:17, said:
Astia la Audi mai au un pic si fac grila aia mare cat tot botul masinii. WTF ?! Presimt ca se vor aseza la loc confortabil dupa S-klasse si seria 7. Desi sunt proprietar si fan Audi, trebuie sa recunosc ca sunt pe locul 3 dupa Mercedes si BMW la orice clasa. |
#35
Posted 11 July 2017 - 19:18
Bursul, on 11 iulie 2017 - 12:13, said:
In nici un caz. E marketing si joc de imagine a firmei pentru cei care cocheteaza cu ecologia. Cand dai 90.600 euro pe o masina noua crezi ca te mai intereseaza impozitul? Edited by IllusiveMan, 11 July 2017 - 19:44. |
#36
Posted 11 July 2017 - 19:33
Dpmdv problema impozitului e una indirecta. Primul proprietar isi permite sa dea impozit 3-5% pe an din valoarea de nou a unui A8. Problema e ca atunci cand apare faceliftul sau modelul nou si vrea s-o schimbe pe actuala, nu are cui sa o dea pt ca ala care vrea sa o ia sh la jumatate sau o treime de pret nu-si mai permite impozitul ala.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users