Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Audi A8 - nava amiral.
Last Updated: Oct 27 2017 22:35, Started by
Torquemada-666
, Jul 11 2017 11:56
·
0
#37
Posted 11 July 2017 - 19:40
Asta si din cauza ca in vest masinile sunt mai ieftine, un A8 inseamna salariul minim pe aproximativ 6 ani, in timp ce la noi inseamna salariul minim pe aproximativ 32 de ani... normal ca acolo sunt mai multi detinatori saraci muncitori care se preocupa de consum si impozite la ele.
Asta calculat la masini noi, dar si la ei e moda cu SH-ul la clasa muncitoare de jos, care sunt baza forumistilor... |
#38
Posted 11 July 2017 - 19:47
In alta ordine de idei, daca iei un 3.0, te cam simti obligat la nivelul asta sa-l schimbi cand apare modelul nou, motivele fiind binecunoscute. Daca iei un 4.0 sau 6.0 parca nu mai simti aceeasi "presiune sociala" pt ca e ok si unul mai vechi daca e mai special. Sa nu mai zic ca poate asta e ultima sansa la astfel de motoare.
Legat de impozitare si alte masuri de genul asta, dupa ce vor "starpi" motoarele mari isi vor indrepta atentia spre alte formule de calcul pt ca banii vor trebui sa curga in continuare. Probabil vor impozita la valoare, la putere, la suprafata, la volum. Vor gasi solutii. Legat de venituri, nu cred ca la noi si-au luat prea multi A8 (mai ales nou) din salariu. Cred ca cel mai aproape de notiunea salariu ar fi onorariul in cazul asta (medici, avocati, notari etc). Restul, se stie... Edited by underb, 11 July 2017 - 19:49. |
#39
Posted 11 July 2017 - 19:56
Exact ce spuneam, in vest mai sar gardul si oameni muncitori, in schimb in Romania doar cei corupti pot cumpara, omul muncitor nu are nici o sansa sa cumpere, fie el si lucrator in IT-ul mult laudat ca fiind plin de salarii mari. Poate doar un manager de la o companie IT sa il cumpere (asta daca nu il primeste de la companie), un lucrator nicidecum.
|
#40
Posted 11 July 2017 - 20:55
Astea nu sunt scutite de impozit ca nu sunt hibride in toata regula, nu mai scrieti prostii. Nu pot rula strict pe electric in nici un moment.
Arata foarte bine, imi place partea din spate foarte mult, interiorul e destul de conservator dar elegant, in schimb partea din fata aceeasi linie de design lipsita de imaginatie, tipic Audi. Edited by emil_sv, 11 July 2017 - 20:58. |
#41
Posted 11 July 2017 - 21:16
Impozite mari la motoare mari sunt doar in Romania si alte cateva tari duse cu capul. In tarile normale diferenta nu e asa mare.
|
#42
Posted 11 July 2017 - 21:17
Si care sunt tarile alea normale si ce impozite si taxe au pentru masini?
|
#43
Posted 11 July 2017 - 21:26
mariovrs, on 11 iulie 2017 - 18:57, said:
La ala cu motor de 6.0 e vreo 2000 de ieuroi impozitul PE AN... Ia intreba orice bogatan...ar vrea sa dea 2000 sau 100 de euro? http://www.bundesfin...KfzRechner.html Tu din ce butoi ai scos suma aia? |
#44
Posted 11 July 2017 - 22:42
cel mai urat Audi a8, una dintre cele mai naspa grile fata pe care le-am vazut de o gramada de timp (concureaza cu succes cu botul noii honde civic), cea mai penala forma a volanului vazuta de mult timp. Spatele e insa frumusel. O sa-l manance s-class-ul cu fulgi cu tot din acest punct de vedere chit ca s-ul e mai vechi.
Noua grila fata imi aduce aminte de asa ceva: gangsta_08.jpg 41.93K 8 downloads |
#45
Posted 12 July 2017 - 05:00
Spatele mi se pare copiat dupa Lincoln Continental doar ca a fost copiat cu mana stanga. Asta ca sa nu fiu rau si sa zic seat toledo de prin 2000.
Edited by jericho, 12 July 2017 - 05:16. |
#46
Posted 12 July 2017 - 05:11
Bursul, on 11 iulie 2017 - 21:26, said:
740 euro. Masina din 2014, motor de 6 litri, diesel. CO2 180 g. Sa mori tu? http://www.calculweb.net/impozit-auto/ Ia completeaza pe site sa vezi ca-i peste 100 de milioane in RO. Edited by mariovrs, 12 July 2017 - 05:12. |
|
#48
Posted 12 July 2017 - 07:14
Urata nu e, e doar banala, arata ca un A4 deformat de o rezoluție prost aleasa la monitor. Singura mențiune speciala o merita intr-adevar volanul, total neinspirat si demodat, dar probabil ca mai sunt doua trei alternative in configurator.
|
#49
Posted 12 July 2017 - 07:52
Conceptul noului A8 a aparut cu un an inaintea celui al lui Lincoln Navigator.
|
#50
Posted 12 July 2017 - 08:07
edi10000, on 12 iulie 2017 - 07:52, said:
Conceptul noului A8 a aparut cu un an inaintea celui al lui Lincoln Navigator. Conceptul noului a8 la care faci tu referire e de fapt conceptul prologue care era un concept cu 2 usi, daca nu ma insel, si care vroia sa anticipe liniile viitoare ale caroseriilor audi, nu in mod special doar ale a8-ului. Pe de alta parte, de la concept pana la masina de serie, se pot schimba multe, ca linie de design va ramane mereu primul cel care o lanseaza inainte. |
#52
Posted 12 July 2017 - 09:02
A8 nu este doar o mașină mare și atât. . am mai scris, trebuie urmărită în privința evoluției tehnologice atât pe partea de autopilot cât și pe partea de eficiență a motoarelor.
|
#53
Posted 12 July 2017 - 10:16
emil_sv, on 11 iulie 2017 - 20:55, said:
Astea nu sunt scutite de impozit ca nu sunt hibride in toata regula, nu mai scrieti prostii. Nu pot rula strict pe electric in nici un moment. Versiunea A8 L va fi oferită într-o variantă hibridă de tip plug-in. Sistemul de propulsie va avea un 3.0 TFSI și un motor electric. În total, ansamblul promite 449 de cai și 700 Nm. Setul de baterii propus de Audi o să ofere o autonomie de circa 50 de kilometri în modul pur electric. De asemenea, Audi va introduce și posibilitatea încărcării de tip wireless. |
#54
Posted 12 July 2017 - 10:23
Dany_Darke, on 12 iulie 2017 - 10:16, said: Versiunea A8 L va fi oferită într-o variantă hibridă de tip plug-in. Sistemul de propulsie va avea un 3.0 TFSI și un motor electric. În total, ansamblul promite 449 de cai și 700 Nm. Setul de baterii propus de Audi o să ofere o autonomie de circa 50 de kilometri în modul pur electric. De asemenea, Audi va introduce și posibilitatea încărcării de tip wireless. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users