Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Audi A8 - nava amiral.
Last Updated: Oct 27 2017 22:35, Started by
Torquemada-666
, Jul 11 2017 11:56
·
0
#55
Posted 12 July 2017 - 13:57
E normal sa bage hybrid timid pe piata, ca sa inceapa procesul de hybridizare pentru ca estimez ca in 10 ani nici un bogatan nu va mai putea sa se afiseze cu diesel. Francezii au declarat ca nu vor mai scoate nici un model nou diesel, olandezii s-au declarat si ei bateristi convinsi ca dovada ca la aeroport in Amsterdam 90% din masini sunt pe baterie, danezi, etc.
|
#56
Posted 12 July 2017 - 14:26
Actualul concept frontal de A1... A7/Q1 ... Q7, pe care l-am apreciat foarte mult cand a aparut, ..., deja ce-i mult strica !
In schimb spatele si interiorul sunt OK, fara insa sa ma dea pe spate. Un lucru e insa sigur, vorbim de una din limuzinele clasei de lux care isi va face treaba. Referitor la competitie, in clasa asta nu va bate A8ul sau 7arul pe regele S niciodata (ma refer la imagine) |
#57
Posted 12 July 2017 - 15:12
La imagine deocamdata nu (desi MB au tot timpul sa greseasca dupa ce s-au aliat cu Renault si Nissan), dar dpmdv deja S-ul actual este invins tehnologic atat de 7 cat si de A8. Sa nu uitam ca MB au mai fost aliati in trecut si cu Chrysler si ajunsesera sa faca printre cele mai nefiabile masini premium, alianta cu Renault- Nissan are toate premisele sa ii duca pe acelasi drum.
Edited by edi10000, 12 July 2017 - 15:13. |
#58
Posted 13 July 2017 - 08:21
Interesant ca Audi scoate la vanzare o tehnologie (conducere autonoma level 3) care deocamdata exista doar in declaratii http://www.autonews....onomous-driving
Audi will embed the technology when the customer orders the car with the optional automated driving pack, but the technology will not be activated until legal and homologation framework has been approved. Once that has happened, drivers will likely have to return to the dealer to activate the technology, Reuter said. Cars fitted with the autonomous driving feature will also be able to park themselves in garages without the need for the driver to be sitting in the car. That function will also need to be activated by the dealer after the system has been given approval. In California unde este permisa testarea vehiculelor autonome pe strazi VAG are permis dar n-a testat nimic https://www.dmv.ca.g...pdf?MOD=AJPERES Producatorii care au facut teste https://www.dmv.ca.g...ent_report_2016 Ramane de vazut in practica cum se va compara cu alte sisteme existente care circula legal de cativa ani. Intre timp poate au rezolvat problemele tehnice http://www.carcompla...-stalling.shtml |
#59
Posted 13 July 2017 - 09:19
Eu oricum nu sunt de acord si nu.mi doresc conducere autonoma, indiferent pe ce marca de masina o fi ea. 100% autonoma, este daca mergi cu autobuzul, trenul, autocarul s.a.m.d.
|
#60
Posted 13 July 2017 - 09:32
Oarecum de acord cu tine, in sensul ca nu-mi doresc sa conduc, doresc doar sa ajung in conditii decente la o destinatie. Nu prea vad cu ce m-ar ajuta o conducere autonoma, in traficul nostru nu m-as increde in nici un sistem sa citesc telefonul/ziarul in loc sa fiu atent la drum.
|
#62
Posted 13 July 2017 - 13:41
#63
Posted 13 July 2017 - 17:06
http://m.automarket....urbo-78417.html
"Audi S8 și Audi S8 Plus vor utiliza în cadrul noilor generații motorul bi-turbo V8 de 4.0 litri și 530 de cai putere și, respectiv, sistemul plug-in hybrid disponibile în prezent pe Porsche Panamera Turbo. Audi A8 a ținut capul de afiș al evenimentului de lansare care a avut loc marți la Barcelona, însă constructorul de la Ingolstadt nu a furnizat niciun fel de detalii cu privire la versiunile sale sportive. Publicația Motor Authority susține însă ca a intrat în posesia unor informații preliminare care vizează în special motoarele pe care le vor utiliza cele două modele. Astfel, este de așteptat ca Audi S8 să folosească un motor bi-turbo V8 de 4.0 litri preluat de la Porsche Panamera Turbo, iar acesta ar trebui să furnizeze circa 530 de cai putere. Panamera Turbo va reprezenta o sursă de inspirație și în cazul lui Audi S8 Plus, despre care publicația Evo afirmă că va prelua sistemul plug-in hybrid. Acesta este compus dintr-un motor bi-turbo V8 cuplat cu un motor electric care, în cazul lui Panamera Turbo, generează circa 680 de cai putere. Totuși, în cazul lui Audi S8 Plus, performanțele ar trebui să se oprească undeva în jurul pragului de 630 de cai putere. Chiar și așa, noul S8 Plus va fi mai puternic cu circa 25 de cai putere comparativ cu generația actuală. Audi S8 și Audi S8 Plus sunt așteptate pe piața undeva în cursul anului viitor." |
#64
Posted 14 July 2017 - 07:09
Hansolo, on 13 iulie 2017 - 08:21, said: Intre timp poate au rezolvat problemele tehnice http://www.carcompla...-stalling.shtml Pe de alta parte, in topul Consumer Reports Audi este clasat pe locul 4 din 29 de masini, in timp ce o alta marca, pe care nu prididesti s-o lauzi pentru fiabilitate, inovatie, viziune a la Silicone Valley, este clasat pe locul 25 din 29. Sau daca vrei, pe locul 5, dar din coada... Stai linistit, se poate si mai rau decat Audi, mult mai rau... Hansolo, on 13 iulie 2017 - 08:21, said:
Interesant ca Audi scoate la vanzare o tehnologie (conducere autonoma level 3) care deocamdata exista doar in declaratii http://www.autonews....onomous-driving Asadar normalul a devenit doar "interesant" in ultimul timp. Audi face exact ceea ce ar trebui sa faca orice constructor responsabil (iar majoritatea chiar o fac), nu permite conducerea autonoma a masinilor sale daca legislatia din statul respectiv sau conditiile de drum nu o permit. Citatul pe care l-ai postat tu se refera la Germania, stat in care este interzisa chiar si testarea in mod autonom a masinilor, insa in SUA, in parte este permisa. La asta se refera "legal and homologation framework has been approved". Cum spuneai, interesant este ca un constructor traditional (astazi Audi, maine sunt convins ca Volvo sau Mercedes vor urma aceeasi cale) alege sa nu-si activeze conducerea autonoma in statele si in conditiile unde acest lucru este interzis, insa daca o face, isi ASUMA toate responsabilitatile, iar un alt constructor, "inovator", alege sa "marketeze" un sistem inferior ca fiind un sistem de conducere autonoma, insa pretinde soferilor sa fie tot timpul atenti la trafic, iar daca se intampla accidentul, soferul este vinovat. Ca doar a fost anuntat... O mare diferinta... Hansolo, on 13 iulie 2017 - 08:21, said:
In California unde este permisa testarea vehiculelor autonome pe strazi VAG are permis dar n-a testat nimic https://www.dmv.ca.g...pdf?MOD=AJPERES Producatorii care au facut teste https://www.dmv.ca.g...ent_report_2016 Chiar in mesajul citat de tine, in lista producatorilor certificati pentru a face teste in California, pe ultimul loc, este VW of America. Documentul pe care l-ai postat specifica ca VW nu a a facut teste in 2016, nu ca nu ar fi facut niciodata. Nici alti producatori din acea lista nu au facut teste in 2016, este irelevant. Nevada a fost primul stat din SUA care a permis conducerea autonoma (in 2011), iar Audi a fost primul producator auto care a primit omologarea Mai jos sunt statele din SUA unde exista legislatie care permite conducerea/testarea masinilor autonome [ https://s23.postimg.org/iny97fmvr/enacted_legislation.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nSrENOwhfIM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Hansolo, on 13 iulie 2017 - 08:21, said:
Ramane de vazut in practica cum se va compara cu alte sisteme existente care circula legal de cativa ani. - sistem autonom de nivel 2 - sunt masinile cu cruise control adaptiv, lane keep, emergency brake control, etc. Toti producatorii au asa ceva, incepand din anii 2000 pana azi, de la Audi pana la Volvo, trecand si prin Tesla, cam pe orice model mai rasarit La aceste sisteme soferul trebuie sa fie atent si in control tot timpul. - sistem autonom de nivel 3 - sunt masinile care permit conducerea fara interventia umana, dar doar in anumite conditii. Singura masina care are acest sistem astazi este Audi A8 model 2018 La acest sistem soferul poate face alte lucruri, gen citit, insa trebuie sa fie in masura sa preia controlul masinii daca sistemul i-o cere. Asadar soferul nu poate lipsi de la locul sau. Edited by valitudor, 14 July 2017 - 07:19. |
|
#65
Posted 14 July 2017 - 07:46
Incredibil ce mesaj de marketing. Cand aud ca un producator auto isi asuma toate responsabilitatile vreau sa vad nu doar o declaratie a producatorului respectiv (desi si asta ar putea fi valabila intr-un proces) ci si extrasul din manualul de utilizare in care posesorul masinii e asigurat ca poate citi ziarul la volan, Audi avand grija de siguranta sa. Nimeni nu poate face asta momentan nu doar tehnic ci mai ales legal si nu cred ca va putea face prea curand.
N-as fi comentat pe thread-ul asta daca n-as fi vazut pe altele un bashing permanent, o ignorare permanenta a faptelor si comparatii care nu-si au sensul. Iar aici avem laudat un sistem care nu e testat de nimeni dar e ridicat in slavi; daca sistemul era asa de bun nu doar ar fi obtinut aprobarea in California ci si ar fi efectuat teste si raportat in 2016 (cum e obligatoriu acolo) situatia accidentelor/dezactivarilor sistemului de conducere autonoma, asa cum au facut altii. Pana la o comparare obiectiva sistemul autonom de pe Audi e doar un mesaj de marketing si atat. La final o observatie. Eu nu am facut un versus aici pentru ca nu am dorit sa porneasca un flame ca in alte parti. Observ ca altii n-au avut retinerea asta desi comparatiile nu sunt deloc favorabile... Un ultim comentariu: in Germania este interzisa si testarea vehiculelor autonome pe strazile publice insa clipul de marketing arata conducerea fara maini pe volan pe o autostrada din ... Germania. Oare cine a filmat nu stia implicatiile legale? Edited by Hansolo, 14 July 2017 - 07:57. |
#66
Posted 14 July 2017 - 08:47
Martin Schulz si Dobrindt, ministrul transporturilor, la testare. Ce implicatii legale vrei?
|
#67
Posted 14 July 2017 - 08:51
LOL. Cand vorbesti de bashing permanent ar trebui sa-ti recitesit postarile de pe toate topicurile legate de "inovatie si Silicone Valley"
1. Eu nu am facut niciu versus si nu am comparat sistemul de conducere atonoma de pe A8 cu cel al altora, gen Tesla. N-am spus nici ca e mai bun, nici ca e ma rau. Ai mai sus mesajul meu, te rog sa-l citesti inca o data si sa ma citezi unde l-am laudat si l-am ridicat in slavi. N-am spus niciun cuvand despre el, ca-i bun sau ca e prost. Nici nu aveam cum... Asta apropo de obiectivitatea ta si felul corect cum interpretezi lucrurile si spuse de altii 2. Eu am spus ca Audi alege calea corecta (dpmdv), la fel cum au facut sau fac si altii, gen Volvo sau Mercedes. Toate aceste marci au dezvoltat sisteme semi-automate de conducere autonoma, insa le-au facut sa functioneze ca niste asistenti ai soferilor, asistenti care intra in actiune atunci cand soferul face o greseala. Gen neoprit la semafor sau atac de cord. De la inceput aceste sisteme au fost facute sa se dezactiveze daca soferul era detectat ca nu tine mana pe volan sau face acte activitati care sa-i distraga atentia. Tesla a urmat alta cale: A facut un sistem similar, discutabil mai bun decat al altora, dar nu asta conteaza, l-a comercializat sub numele de AutoPilot, si l-a proiectat sa functioneze chiar daca soferul statea pe bancheta din spate sau dormea. Ba mai mult, Elon Musk a declarat in nenumarate randuri ca acest AutoPilot este mai bun de cateva ori decat condusul uman, traditional. Evident,inevitabilul s-a intamplat: au fost pierdute vieti omenesti in Tesla, iar autoritatile americane au fortat Tesla ca AutoPilotul sa nu mai functioneze atunci cand soferul nu este la volan. Lucru remarcat si de Consumer Reports si atentionat pe oricare pagina legata de Tesla 3. Faci din nou confuzia enorma intre conducerea autonoma si sistemul AutoPilot de pe Tesla. Pe site-ul autoritatii rutiere din California (acela citat de tine) sunt testele efectuate de Tesla cu masinile de test, alea care au conducere autonoma in dezvoltare. Deschide documentul Tesla (uite aici este linkul) si o sa vezi ca in 2016, Tesla a facut teste de conducere autonoma doar cu 4 masini, doar intr-o singura luna (octombrie 2016). Si acest lucru dovedeste ca tu faci o mare confuzie, o mare ciorba din sistemele autonome si AutoPilot. Masinile vandute de Tesla cu AutoPilot nu sunt masini autonome si nu sunt raportate de Tesla ca fiind teste de conducere autonoma. O dovada in plus ca AutoPilot este de fapt un sistem de asistare, nu de conducere autonoma in adevaratul sens al cuvantului, adica fara interventia umana 4. Audi declara pe site-urile de prezentare ca vei putea citi emalul, asadar fara sa fi atent la drum, atunci cand vei activa sistemul. Daca primesc omologarea s-o vanda presupun ca totul este in regula, iar manualul va fi in concordanta. Vom trai si vom vedea... 5. Eram sigur ca te vei lega de testul din Germania. . In Germania exista un proiect de modificare a legislatiei pentru a permite conducerea autonoma, macar in teste Asa cum in Romania sau in alte tari europene NU este permisa efectuarea de intreceri auto pe drumurile publice, totusi, in anumite situatii se dau astfel de aprobari, pentru diverse evenimente, gen raliu. Tot asa Audi se poate sa fi primit permis temporar si special pentru evenimentul ala de marketing cu Martin Schulz. Presupun ca l-au avut, pentru ca ar fi de comedie sa nu-l aiba. Dar poti sa-i intrebi... 6. Inca o data spun: nu am facut nicio comparaie intre sisteme, cum absolut tendentios si fals pretinzi tu, am spus ca este doar o premiera mondiala cand un producator spune ca poti sa citesti ziarul cand conduci, daca o faci intre anumite conditii. Ca diferenta, Elonn Musk spunea ca AP este mult mai sigur decat omul, insa in manual si la activare spunea ca nu cumva sa lasi sistemul sa conduca singur. De ce? Simplu: pentru ca in cazul unui accident vina sa fie exclusiv a soferului. ceea ce s-a si intamplat. Edited by valitudor, 14 July 2017 - 08:55. |
#68
Posted 14 July 2017 - 09:51
E suficient sa fie citite posturile 30, 58, 64, 65, 67 pentru a vedea cine a pomenit alt producator in discutia cu A8.
Dupa mine discutiile respective relativ la alt producator s-au purtat pe thread-urile de profil, cu argumente probate cu documente oficiale si nu au nici un rost sa fie dezbatute aici. Ca sa inchei cu provocarile, personal de banii pentru un A8 as cumpara un Tesla Model S pentru tehnologie si viitor sau un Lexus hibrid pentru materiale, tehnologie si fiabilitate. Evident ca daca as avea banii aia n-as sta in Romania ci in California. |
#69
Posted 14 July 2017 - 10:00
De la postul 1 si pana la acesta s-au pomenit o gramada de alti producatori, de la Mercedes, Toyota, Lincoln, BMW, etc, pana la Tesla. Nimeni nu a facut un versus intre masinile amintite, si nici eu. Em am pomenit doar de o diferenta de abordare a celor doua companii in ceea ce priveste conducerea autonoma. Sunt lucruri pe care le spun din primavara anului trecut si ma bucura ca Audi nu mi-a contrazis asteptarile, la fel cum, se pare, ca nu le vor contrazice nici Volvo, Merc, BMW sau Google.
Iar Model S s-ar putea sa merite mai mult banii decat A8, n-am nicio problema cu asta si nici cu alegerile tale. Daca ar fi sa primesc una gratis, cred ca si eu as alege Model S, altfel n-as da banii pe niciuna dintre ele. Edited by valitudor, 14 July 2017 - 10:02. |
|
#71
Posted 14 July 2017 - 10:28
Fata nu-mi prea place la A8, Model S mi se pare mai reusit (sau mai putin plictisitor). Interiorul imi place clar mai mult la A8, dar asta e o alta discutie
|
#72
Posted 16 July 2017 - 08:57
Doar o nouă jucărie pentru bogătanii care s-au plictisit de cele vechi. Poate la fiabilitate va fi mai bună și va ridica Audi de pe penultimul loc pe care s-au aflat anul trecut în Marea Britanie.
http://www.telegraph...ity-survey.html |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users