Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Decarbonizare motoare
Last Updated: May 01 2019 19:44, Started by
feitosak1
, May 26 2017 23:42
·
0
#19
Posted 27 May 2017 - 21:49
Ca tot era vorba de cum arata supapele, special pentru tine am desfacut masina =)) nu vai, am avut de schimbat cate una alta si am dat si de valve, pt cei care pot este si 4k
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Uq9jWrUVSgo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#20
Posted 28 May 2017 - 09:42
E plin de solutii minune pentru masini. Efectul e garantat la toate. Masina va merge la fel daca ai noroc. Ca la Daca 1300 cand baga aditiv in ulei in loc de set motor si nu mai consuma un litru de ulei, consuma doar jumatate ca ii crestea vascozitatea sau poate chiar repara motorul
Mai este un dispozitiv care iti reduce consumul cu 20% daca il conectezi la bricheta masinii plus unul care reduce cu 30% daca il montezi pe conducta de carburant plus inca un aditiv ce reduce cu 30% si daca mai bagi si asta de decarbonizare deja mergi la benzinarie sa le vinzi benzina ca masina ta nu mai consuma, o sa produca benzina. Edited by PoeOvidiu, 28 May 2017 - 09:43. |
#22
Posted 28 May 2017 - 09:48
Da. Ca e doar marketing. Ca orice alta solutie minune. Efect doar placebo.
|
#23
Posted 28 May 2017 - 10:48
Totusi ma intreb oare ce reziduuri carbunoase poate sa aiba un benzinar... La un diesel ar trebui verificata eficienta acestei metode de decarbonizare
Oricum metoda in sine teoretic pare a fi valabila: https://youtu.be/TZmm-1jQ0OY?t=7m45s Edited by HAL9000, 28 May 2017 - 10:52. |
#24
Posted 28 May 2017 - 12:26
HAL9000, on 28 mai 2017 - 10:48, said:
Totusi ma intreb oare ce reziduuri carbunoase poate sa aiba un benzinar... La un diesel ar trebui verificata eficienta acestei metode de decarbonizare Oricum metoda in sine teoretic pare a fi valabila: https://youtu.be/TZmm-1jQ0OY?t=7m45s Doar ca si banuiala, cred ca GPLul e un combustibil mai potrivit pt motoarele GDI decat benzina. |
#25
Posted 27 January 2018 - 10:30
Mereu nu am inteles de ce romanul este o specie care arunca cu noroi in ceea ce nu crede.
Pe admisie ai hidrogen rezultat din electroliza apei, bagat de catre acel aparat minune. In camera de ardere determina o arde mult mai buna iar efectul de curatare consta in arderea depozitelor de carbon formate atat pe evacuare cat si in capul pistonului. Aceeasi firma se lauda cu - curatare EGR - total gresit. EGR recircula gazele arse. Fara nimic in plus care sa determine curatarea EGR-ului totul ramane la stadiul de poveste . Direct/indirect recirculi gazele produse de o ardere mai curata in teorie, in practica ceea ce rezulta in urma " distrugerii " depozitelor de carbon din camera de ardere. - legat de turbosuflanta...... sunt sceptic. dar sa zicem ca ar avea efecte de curatare si la acel nivel. Cineva a postat un clip din UK unde se face test noxe inainte si dupa procesul de curatare. - metoda celor de la decarbonizare motor este cu totul alta - rezultatele obtinute in acel clip se pot atinge si la noi cu aditivari extra pentru carburant. Edited by Kspic, 27 January 2018 - 10:31. |
#26
Posted 09 August 2018 - 15:21
Cred ca aparatul de la Wheeler Dealer e cel despre care se vorbeste aici:
https://forum.softpe...are-injectoare/ |
#27
Posted 17 August 2018 - 14:02
O chestie de marketing. A zis un coleg mai sus.. plin spațiul virtual de tot felul de soluții minune.
Singura soluție valabilă este cea manuala. Curățarea fizica. In rest.. sunt basme. |
#28
Posted 04 March 2019 - 21:51
Metoda chiar da rezultate si nu ar fi rea o documentare inainte de a fi de o parte sau alta.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xwPPxIz0slI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#29
Posted 05 March 2019 - 19:02
#30
Posted 20 April 2019 - 06:50
Cine nu a încercat vreodată sa curețe depunerile manual nu știe ca o basina minune bagata pe admisie nu are cum sa facă asta.
|
#31
Posted 01 May 2019 - 19:44
Exista 100 feluri de aditivi, toti be baza de produse petroliere (petrol curat deseori) care fie se baga in rezervorul de benzina, fie in ulei (mai rar) fie direct spray in galeria de admisie (dupa filtru si vreun senzor care ar face figuri).
Toate prospectele zic ca curata depunerile, mai incet daca e in benzina, mai rapid ("pe loc") daca se injecteaza la admisia de aer cu motorul turat la cca 2000. Dupa aia un schimb de ulei si de filtru. Am citit, gramada de clienti multumiti, ca se vad imediat imbunatatire, etc. La unii mai mult la altii nu. Pline rafturile de sticle cu aditivi minune din astia, alaturi de altii, la fel de destepti: sa nu inghete , sa nu se depuna, sa spele, sa straluceasca, etc. Mai e cate unul care zice ca mai usor cu folosirea abuziva (frecventa, cum recomanda altii) ca vine prea repede vremea sa umbli dupa garnituri... Am si eu o problema, la relanti (foarte jos, cred ca vreo 7-800) motorul vibreaza, parca e tractor, altfel, la turatii mai mari masina merge f. bine, are putere, etc. Mai tare e altceva: dupa ce pornesc, nu am frana, pedala e mai tare si ineficienta, dar dupa cca 30 secunde incepe sa fie Ok, si normala putin mai tarziu. Furtunele de vacuum si alte pe acolo sunt in regula. Mecanicul (roman...) zice ca ar fi depunere de calamina, mai ales pe un cilindru, care nici nu are compresie buna. Am luat masina (AT) la drum mai intensiv, pe sosea si prin oras, trecand pe manual ca sa tin turatia mai tot timpul pe la 3000, doar-doar se va curata... Voi incerca varianta cu aditivii minune, daca nu, 2500$ desfacutul motorului si curatat. Nu stiu daca mai merita, masina e Mercedes B Classe (2 litri), cumparata noua in 2010, are vreo 90.000 la bord ca nu am mers mult cu ea si de vreo cativa ani doar fiica-mea merge la servici cu ea. Sugestii (mai ales treaba cu frana)? E transmisie automata (pedala de frana si 'ambreiaj' comuna), cu optiune de manuala (pe care am folosit-o prima data doar acum, altfel e un nonsens). Edited by Rosebud09, 01 May 2019 - 19:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users