Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Decarbonizare motoare
Last Updated: May 01 2019 19:44, Started by
feitosak1
, May 26 2017 23:42
·
0
#1
Posted 26 May 2017 - 23:42
Salutare.
Am gasit acum cateva zile o pagina de facebook a unor baieti care au un aparat si ofera acest serviciu, decarbonizarea motorului. Nu pun linkul de pe facebook aici, dar numele paginii e cel din titlu. Intrebarea mea e daca cineva de aici cunoaste daca aceasta operatiune are intr-adevar vreun efect pozitiv si daca exista vreun risc de a dauna cumva motorului. Din cate am citit, este vorba despre introducerea de hidrogen in motor pentru a produce o ardere completa (care nu e posibila cu benzina/motorina) si de a curata astfel depunerile de carbon din interiorul motorului. Ceea ce explica ei pare logic, legat de depunerile de pe componentele interne ale motorului. Am vazut si cateva clipuri pe youtube cu niste service-uri din Anglia care folosesc aceeasi tehnologie, insa as fi dorit sa aflu mai multe pareri, de la persoane care au facut aceasta operatiune pe masina lor sau de la mecanici care cunosc mai exact ce presupune operatiunea. Daca am postat in aria gresita, rog un moderator sa mute unde trebuie. Multumesc. Edited by feitosak1, 26 May 2017 - 23:44. |
#2
Posted 27 May 2017 - 00:00
nu prea cred ca curata mai mult decat funingine ca daca vezi ce de calamina se depune in camera de ardere sau in capul supapelor si cat razui la ele la un motor mi-e greu sa cred.
|
#3
Posted 27 May 2017 - 00:08
Nu cred ca este o operatiune necesara, motoarele merg foarte bine si fara asta.
Cauta pe google "Engine Decarbonizing demystification" ca sa vezi ca este o chestie complet inutila si chiar inrautateste functionarea motoarelor mai vechi. Edited by andreic, 27 May 2017 - 00:15. |
#5
Posted 27 May 2017 - 01:26
folositi combustibili aditivati(aia mai scumpi) si nu mai aveti stresul asta. si fara subturare daca se poate.
|
#6
Posted 27 May 2017 - 01:29
un astfel de proces curata cumva instalatia, adica de la motor pana pe la toba de esapament, intr-un fel sau altul, daca ai o x valoare a noxelor, dupa acest proces, acestea pot scade, nu cu valori extraordinare, insa pot scade cateva procente bune. procesul este scump chiar si pt uk, insa destui de acolo fac asta pt ca ei considera a merita, iar cum la ei aparatele de genul se si pot inchiria, atunci o fac tot mai multi.
|
#7
Posted 27 May 2017 - 06:34
Dany_Darke, on 27 mai 2017 - 01:29, said:
un astfel de proces curata cumva instalatia, adica de la motor pana pe la toba de esapament, intr-un fel sau altul, daca ai o x valoare a noxelor, dupa acest proces, acestea pot scade, nu cu valori extraordinare, insa pot scade cateva procente bune. procesul este scump chiar si pt uk, insa destui de acolo fac asta pt ca ei considera a merita, iar cum la ei aparatele de genul se si pot inchiria, atunci o fac tot mai multi. Eu zic ca trebuie sa va folositi mintea pentru a intelege macar daca e posibil asa ceva. Zici ca e procesul scump. Normal ca e , pentru ca unui idiot trebuie sa-i ceri bani multi pentru a crede. Daca e ieftin nu ii place.Nu se baga la ieftineli. |
#8
Posted 27 May 2017 - 07:17
Din pacate la unele motoare (injectie directa benzina) nu prea ai cum sa previi formarea de depuneri pt ca ele sunt generate de modul in care functioneaza uneori acel motor adica cu amestec sarac la sarcina mica si amestec bogat in sarcina mare. Probabil ca mersul pe distante mai lungi la viteza constanta cu o sarcina medie (trebuie determinata cumva in mers cu o diagnoza viteza si treapta in care ai raport apropiat de cel stoichiometric) ar trebui sa ajute dar asta nu e decat un "educated guess"
La diesel nu cunosc. |
#9
Posted 27 May 2017 - 08:50
Te referi la firma aceasta din Romania?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L8c2qXBg_TY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 27 May 2017 - 09:05
este o porcarie menita sa iti ia banii.Daca chiar vrei sa ai motorul curat, mergi in service, le ceri sa il desfaca si sa il curete:)Dar nu face nimeni treaba asta, pentruca nu e necesara.
Depunerile de carbon sint in limite normale la un motor care functioneaza corect, chiar si dupa 300k km.Daca nu functioneaza corect, inseamna ca ai alta problema:) |
|
#11
Posted 27 May 2017 - 10:13
fqx, on 27 mai 2017 - 09:05, said:
este o porcarie menita sa iti ia banii.Daca chiar vrei sa ai motorul curat, mergi in service, le ceri sa il desfaca si sa il curete:)Dar nu face nimeni treaba asta, pentruca nu e necesara. Depunerile de carbon sint in limite normale la un motor care functioneaza corect, chiar si dupa 300k km.Daca nu functioneaza corect, inseamna ca ai alta problema:) |
#12
Posted 27 May 2017 - 11:08
Calamina nu are treaba cu praful care ar trece de filtre.
Metoda asta am vazut ca e foarte folosita in Occident, mai ales in UK. Am vazut si la Wheeler Dealer ca au folosit-o la nu stiu ce masina. Cauta pe forumurile din afara si vezi ce zice lumea. N-am incercat-o dar am inteles ca baga un gaz care are reactie chimica cu carbonul depus, il transforma in gaz si il evacueaza pe teava. Pare logic, acum mai depinde si de cum e facuta toata treaba si seriozitatea celui care o face. |
#13
Posted 27 May 2017 - 11:14
Dany_Darke, on 27 mai 2017 - 01:29, said:
un astfel de proces curata cumva instalatia, adica de la motor pana pe la toba de esapament, intr-un fel sau altul, daca ai o x valoare a noxelor, dupa acest proces, acestea pot scade, nu cu valori extraordinare, insa pot scade cateva procente bune. procesul este scump chiar si pt uk, insa destui de acolo fac asta pt ca ei considera a merita, iar cum la ei aparatele de genul se si pot inchiria, atunci o fac tot mai multi. Cu dovezi De-carbonising system TerraClean [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wiViPKIoG68?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 27 May 2017 - 12:43
Vrei sa-ti cureti motorul, fa un test de gaze, baga benzina buna, frige-o pe autostrada la blana 100-150 de km si refa-i testul. Te vei mira de diferente. Pe vremuri, ma refer prin anii 50-60, in cartea tehnica a Mercedes-ului, era recomandata ca macar la trei luni odata sa faci o asemenea iesire cu masina. Stiau aia de ala firma ce stiau.
|
|
#16
Posted 27 May 2017 - 15:45
#17
Posted 27 May 2017 - 16:38
pacopaco1967, on 27 mai 2017 - 06:34, said:
Ma indoiesc ca e adevarata treaba asta, mai mult ca sigur e o mizerie de tipul celor postate de google cu economizoare de curent legand doua prize cu un prelungitor. Eu zic ca trebuie sa va folositi mintea pentru a intelege macar daca e posibil asa ceva. Zici ca e procesul scump. Normal ca e , pentru ca unui idiot trebuie sa-i ceri bani multi pentru a crede. Daca e ieftin nu ii place.Nu se baga la ieftineli. poate acum vezi si ce a pus colegul de mai jos, inainte de a arunca cu noroi si vb "alese". eu ti-am explicat din cunostinte, colegul a gasit si dovada. nu stiu de cand este filmarea, insa tehnologia o stiu eu de vreo 3-4 ani. i860, on 27 mai 2017 - 11:14, said: Cu dovezi De-carbonising system TerraClean |
#18
Posted 27 May 2017 - 21:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users