Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Curatare injectoare
Last Updated: Aug 05 2019 16:06, Started by
Ahasverus
, Feb 24 2015 13:05
·
0
#1
Posted 24 February 2015 - 13:05
Masina tragea greu si cel mai enervant era la decelerare, cand parca "te punea in cap".
Mers la service, iar la diagnoza imi apar niste misfire pe cilindrul nr 6; recomandare service: schimbare minim al acelui injector, dar recomandat toate injectoarele, adica cca cca 2000 EUR pt o masina de 55000 Km, benzina, alimentata in general de la Petrom. Un prieten mecanic mi-a sugerat sa curat injectoarele, pana sa ma arunc la cheltuieli mari. Exista doua metode: 1. Cu rezervorul cat mai gol cumperi de la benzinarie sau de la dealer aditiv dedicat (benzina/diesel) pt curatare injectoare. 1.1 Umpli rezervorul cu carburant si dai o tura de forta. Am incercat asta pe masinile mai vechi si rezultatul palpabil a fost de doua ori nevoia de a schimba valva EGR la cca o luna distanta... Nu stiu daca eu sunt "norocos", dar nu am mai vrut sa incerc. 2. Exista posibilitatea de a fi curatate cu un aparat dedicat; unele service-uri il au. Principiul e simplu: se scoate furtunul de alimentare combustibil, se dezactiveaza pompa de combustibil a masinii, si se leaga la aparatul de curatat, care e de fapt o pompa. Se pompeaza lichid foarte volatil timp de cca 30 minute si masina merge la relanti consumand acel lichid. Nu ma asteptam la rezultate exceptionale, dar spre marea mea surpriza (placuta), efectul a fost foarte palpabil. Parca e alta masina! Acum merge foarte lin si nu mai decelereaza asa de brusc. Pretul e in jur de 50 lei pe injector. Am citit ca e de dorit sa se faca operatia la cca 20 000 km. |
#2
Posted 24 February 2015 - 13:09
Misto. Bun de retinut.
Eu alimentez de la rompetrol si nu am probleme la cele 3 conserve. E adevarat ca numai in 4 cilindri, fiecare. |
#4
Posted 24 February 2015 - 13:21
Injectoarele nu se curata .
Ele Nu se murdaresc . Ele se decalibreaza . Gaura lor se mareste . Nu ai ce sa le mai faci . Dintr-o gaura mica poti sa faci una mai mare , viceversa nu-i posibil . |
#5
Posted 24 February 2015 - 13:23
Vorbeste cu cei de aici si vezi ce spun si ei: http://www.delphidiesel.ro/
|
#6
Posted 24 February 2015 - 13:23
Ba se curata...
Combustibilul prost, sulflul in exces si calamina se depun pe injector, iar asta creaza probleme. De ce ai dori sa le micsorezi gaura? Eu stiu ca injectoarele au anumite plaje de reglaj/compensare. |
#7
Posted 24 February 2015 - 13:40
Apar depuneri, de regula gume din benzina. Pe vremuri, cumparam un spray pt curatat carburatoare, il "racordam" la injector cu reductia de la butelii cu gaz de bricheta, alimentam injectorul cu 12v si de regula se curata. Bineinteles daca era decalibrat, oxidat de la apa din benzina, arcul obosit, trebuia schimbat.
|
#8
Posted 24 February 2015 - 13:48
E cu injectie directa sau indirecta?
Daca se suspecteaza injectoarele, s-ar putea schimba intre ele injectoarele de la doi cilindri si vazut daca defectul se muta odata cu injectorul. Dar la benzinare mult mai des apar probleme de tip "misfire" din cauza bujiilor...acestea au fost verificate? Eventual inlocuite macar de proba, ca oricum costa de 10 ori mai putin decat injectoarele. Completare ulterioara: acum vad ca simptomele au disparut dupa curatare injectoare... Edited by kolfleading, 24 February 2015 - 13:50. |
#9
Posted 24 February 2015 - 15:35
Ahasverus, on 24 februarie 2015 - 13:05, said: 1. Cu rezervorul cat mai gol cumperi de la benzinarie sau de la dealer aditiv dedicat (benzina/diesel) pt curatare injectoare. Alimentezi si dai o tura de forta. Din cate stiu, cred ca scrie si pe eticheta, aditivul se foloseste la un rezervor plin de benzina/motorina, nicidecum cu rezervorul cat mai gol! De aici si problema cu valva EGR! |
#10
Posted 24 February 2015 - 16:52
Pui aditivul, apoi faci plinul => se amesteca bine!
Pe fiecare flacon scrie de obicei ce si cum. Prb este ca adesea spun un flacon la un plin, doar ca unii au 60l, altii 90l |
|
#12
Posted 24 February 2015 - 22:13
Pentru curatarea cu ultrasunete e nevoie sa scoti injectoarele, ceea ce ridica destul de mult pretul cu manopera (depinde de motor)
|
#13
Posted 17 June 2016 - 18:46
Techron
1 flacon la un plin combustibil fara alimentari partiale pana se ajunge pe rezerva de combustibil apoi injectia este lacrima Techron e produs OEM pt BMW KIA si HYUNDAY recomandat prin TIS (note oficiale de service) Exista si pt benzina si separat pt diesel. pt cine vrea sa downloadeze TIS pt HYUNDAY si Kia le gaseste aici in postarea lui octavian_kia http://www.kia-forum...additive-2.html Pt BMW flaconul OEM il vedeti aici http://www.1addicts....ad.php?t=718897 Techron ambele variante ( benzina sau diesel) gasiti in RO la evolube Edited by Adm, 15 August 2016 - 11:13. |
#14
Posted 17 June 2016 - 22:34
Si dupa ce pui flaconul cu un rezervor plin de motorina e obligatoriu sa fugaresti masina? Cand mergi mai mult prin oras merge de pus? Sau nu va avea efect in asa caz?
|
#15
Posted 29 March 2017 - 20:07
Am fost la Dormag, am curatat injectoarele cu "aparatul minune" + schimbat filtrul de motorina.
E indescriptibil cum aluneca masina cand pleci de la service. 50 lei/injector. A durat cca o ora. Produsul folosit este Wynn's diesel system purge. [ https://www.wynns.eu/wp-content/themes/wynns/img/cars/wynns_professional_diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/H2Bdquh9o4M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 07 September 2017 - 07:30
Acum, la moda e pe afara curatarea cu Hidrogen-Oxigen (apa).
De fapt se face electroliza apei, se separa cele doua gaze (H2 si O2). Se introduc in tubulatura de aspiratie aer a motorului si se porneste motorul la relanti. H2 are o temperatura mult mai mare de ardere (5x mai mare), iar O2 suplimentar duce la o ardere completa. Nu se adauga carbon prin aceasta ardere! |
#17
Posted 08 September 2017 - 07:05
Adm, on 07 septembrie 2017 - 07:30, said:
Acum, la moda e pe afara curatarea cu Hidrogen-Oxigen (apa). De fapt se face electroliza apei, se separa cele doua gaze (H2 si O2). Se introduc in tubulatura de aspiratie aer a motorului si se porneste motorul la relanti. H2 are o temperatura mult mai mare de ardere (5x mai mare), iar O2 suplimentar duce la o ardere completa. Nu se adauga carbon prina ceasta ardere. http://servicebun.co...-realitate/?i=1 |
#18
Posted 22 January 2018 - 20:58
Eu unu aveam mari probleme cu injectoarele, nu pleca masina la rece dimineata, mergea in suturi si nu mai tragea..am si gpl pe ea... Solutia a fost simpla... Curatare cu ultrasunete la un baiat pe olx, la 150 ron.. Dupa curatare madina trage ca noua, zici ca e alt motor... Am un Renault Scenic 1.6 16 v.. Inteleg ca majoritatea Renault urilor sau Logan urilor cu gpl au problema asta...
Pentru detalii, contactati-ma in privat sau cautati pe olx. Daca stiam de la inceput, nu mai aruncam banii pe solutii inutile care pot sa faca mai mult rau... Curatam fin prima si gata... Ps... Pe mine m-a costat toata operatiunea 40 pe injector, 160 in total insa baiatul a venit cu scule la mine acasa, a demontat si curatat cu aparatul de ultrasunete, montat la loc, toate in banii aia... https://m.olx.ro/ofe...sa-IDa9w8r.html |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users