Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...
 Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...
 In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește
 

Trotinete

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
700 replies to this topic

#379
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
s-a mai marit zgomotul de cand l-am auzit prima data. iar aparitia a fost pe spate, unde toate suruburile sunt stranse si unde nu m-am bagat pana acum sa trag de vreunul ca sa consider acum ca as fi dereglat sau montat ceva gresit. de asemeni, in afara de roata, nu as umbla pe spate, pt ca e suspensia cu acel arc pretensionat si nu-l pot tensiona la loc daca-l desfac, mai e si arcul pt frana, care din ce priviri am aruncat, ar trebui ceva cu care sa-l prind pt a a tensiona la loc, asa ca nu ma bag. o sa vad ce si cum, eventual o sa arunc ceva priviri pt a vedea eventuale uzuri anormale ori chiar pt ungere. mai ales ca si ceva vaselina spary, care ajunge in locurile mai greu accesibile.

#380
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Poate ca nu ar fi rau sa mergi cu ea la service ca sa ceri un sfat, avand in vedere ca au experienta.
Si trotineta mea scoate zgomote a caror sursa nu am identificat-o. Deja nu le mai bag in seama...

#381
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009

 _-_, on 30 iulie 2017 - 14:46, said:

In ceea ce priveste trotineta ta, eu sunt de parere sa circuli cu ea asa si sa vezi daca in timp creste zgomotul. Nu am auzit pe nimeni care sa demonteze rulmentii ca sa ii curete, mai ales la o trotineta noua. In mod normal rulmentii sunt protejati si nu ajunge mizeria la ei. Mai curand zgomotul este din alta parte. Un simplu surub slabit sau nit poate emite un zgomot teribil cand prinzi viteza.

Eu am initiat procedura de demontare cu aceasta intentie, dar nu am dat jos camasile rulmentilor ci doar i-am sters de praf. Nu am mai sesizat agomot din acea parte a trotinetei. Asa ca e posibil sa fie ca si la mine, putin praf intre rulmenti si furca trotinetei.

#382
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Ma mai fac cu o trotineta.

Am primit ieri un sms de la eMag cum ca sunt rasplatit cu un voucher personalizat de 20% reducere pentru trotinete, role etc. valabil pana maine si luand la rand trotinetele comercializate de eMAG mi-au picat ochii pe asta: https://www.emag.ro/...8/pd/DTPNYDBBM/
Chiar nu mai voiam alta trotineta, dar aparea ca este in stoc limitat, cu pretul redus de la 749.99 lei la 524.99 lei la care aplicand voucherul de 20% rezulta un pret final de 419.99 Lei. Si nu m-am indurat sa nu o comand (cum am comandat-o, cum a disparut din stoc, deci era ultima bucata).
Singura problema este ca nu am gasit nici macar un singur review pentru ea. Dar daca nu imi place, stiu ca la eMAG se pot returna produsele fara explicatii, fara pagube suportate de client, fara alte complicatii.

Ce caracteristici m-au atras la acest model:
1) rotile pneumatice de 8";
2) platforma cu dimensiuni generoase (58.7x15 cm);
3) inaltimea platformei pare ok, nici prea inalta ca sa creasca exagerat efortul la impingere si nici prea joasa ca sa izbeasca cu podeaua denivelarile de pe teren;
4) cricul;
5) aparatorile pentru noroi;
6) foldabilitatea (se pliaza atat trotineta cat si manerele care au un sistem de prindere), iar mecanismul de pliere pare sa nu fie prea complicat;
7) rulmentii ABEC 7.

Nu imi pot da seama cat este de inalta, dar inaltimea maxima a ghidonului este de 102 cm (are 4 setari de nivel). De asemenea, ghidonul pare suficient de lat pentru a oferi o stabilitate buna.
Brandul "L.A. Sports" nu imi spune nimic. Aparent este un brand german (care sper sa nu comercializeze chinezarii rebranduite). Pentru alte modele de trotinete comercializate sub acest brand am vazut ca exista review-uri pozitive.
Ce mi se pare ciudat este ca acest model de trotineta (L.A. Sports Scooter Urban 205 Air B000CM6CH6) este comercializat si prin reteaua de magazine LiDL (se intelege ca nu in Romania...): https://www.lidl.de/...205-air/p224094
Dar tot prin LiDL s-au comercializat si trotinete Hudora cu renume, deci acest aspect nu este neaparat unul negativ.
Modelul respectiv exista in mai multe oferte ale unor magazine din Germania, UK, Franta, Italia etc., inclusiv in anumite oferte de pe Amazon: https://www.amazon.c...8/dp/B000CM6CH6
In ofera LiDL costa €79.99, iar in oferta de pe Amazon UK costa £91.29 (acestea fiind cam extremele de pret la care am intalnit acest model).
Am cautat trotinete chinezesti similare acestui model, dar n-am gasit, deci s-ar putea sa fie realmente un model nemtesc.

Lipsa review-urilor mi se pare destul de ciudata, deoarece trotinetele cu roti pneumatice sunt destul de rare si cred ca aceasta este singura care imbina caracteristicile enumerate. Plus ca este cea mai ieftina trotineta pentru adulti, pliabila, cu platforma lata si cu roti pneumatice.
Totusi, popularitatea trotinetelor cu roti pneumatice a cam avut de suferit datorita esecului inregistrat de trotineta Micro Flex Air pentru care multi clienti au solicitat inlocuirea rotilor prin roti nepneumatice (fiind compatibile cele de la Micro Flex), din cauza rezistentei la rulare a rotilor gonflabile (utilizatorii neintelegand ca aceasta trotineta nu este pentru utilizare pe asfalt) sau a esecului inregistrat de trotineta Razor A5 Air la care a fost plasata podeaua prea jos (pentru a compensa rezistenta la rulare a rotilor pneumatice) si nu poate fi utilizata off-road fara a lovi cu podeaua de anumite obstacole (ceea ce produce franarea brusca a trotinetei si zgarieturi pe dedesubt). Astfel de situatii pot explica de ce interesul pentru trotinete cu roti pneumatice, inclusiv dirt scooters (in cazul freestylerilor) este mai redus, de unde si lipsa review-urilor. Totusi nu imi place ca voi fi probabil printre primii care sa faca un review asupra acestui model.

Desi renuntasem la ideea de a mai cumpara o trotineta pe care sa o pot utiliza prin padure, pe poteci (unde o voi utiliza probabil prea rar), acum voi avea un motiv in plus ca sa car cu mine si aceasta trotineta cand parasesc zonele asfaltate... In rest nu voi avea de ce sa o utilizez, mai ales ca m-am obisnuit cu trotinete care pot fi conduse aproape fara efort, respectiv cu trotinete dotate cu suspensii fata-spate ce ofera o amortizare a socurilor/ vibratiilor mai buna decat rotile pneumatice mici intalnite la trotinete. Deci in esenta am cam facut o cheltuiala care nu era necesara si probabil ca din cauza asta nu voi mai ajunge la mare in acest an. Totusi noua trotineta ar putea reprezenta un imbold pentru a iesi mai des in natura (dincolo de parcurile amenajate) unde rotile pline, din PU sunt cam inutile. Sper numai sa faca fata, deoarece nu se precizeaza nicaieri ca aceasta trotineta ar fi fost proiectata pentru utiizare "in the dirt"... Ar fi prea mult sa cer ca sa fie adecvata si pentru freestyle, dar ma gandesc ca rotile pneumatice macar protejeaza mai bine rulmentii in cazul unor sarituri sau a izbirii anumitor obstacole.

Edited by _-_, 02 August 2017 - 19:47.


#383
master_oz

master_oz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 13.08.2009
Nu pot sa cred ca ti-ai distrus concediul pentru o trotineta.

Pentru mine Lidl nu reprezinta o marca a calitatii de cand am luat o camera video pentru masina care ar fi trebuit sa fie full HD dar in realitate cred ca era 360p, imagine pe televizor fiind execrabila. Si au mai fost si alte situatii in care am returnat diverse produse, desi unele, ar fi meritat reparate, dar Lidl nu are service in Romania.

Poate te vad cu doua trotinete simultan, asa cum vazusem pe unu pe bicicleta, dar cu cealalta mana mai tragea o bicicileta pe langa el. Fiind cu copilul i-am zis ca: "uite-l pe omu invizibil, se da cu bicicleta", El in schimb mi-a zis ca is aiurit, si nu vad bine.

Pretul nu inteleg de ce este situat intre cele doua extreme pe diincolo, dar nici pretul imens de 750 lei de la care s-a aplicat reducerea.

In fine, felicitari pentru noua achizitie.

#384
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,868
  • Înscris: 06.01.2008

 master_oz, on 03 august 2017 - 08:25, said:

...dar nici pretul imens de 750 lei de la care s-a aplicat reducerea...
Se cam stie ca eMag practica in general preturi mari, uneori chiar nesimtite.

#385
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
@master_oz

Multumesc.
Se mai adaugasera si alte cheltuieli...

Oricum, imi propusesem ca in vara asta sa petrec cat mai mult timp in aer liber, plimbandu-ma si facand miscare. La mare as fi mers pentru o saptamana in timp ce trotineta o pot utiliza mult mai mult (poate ca, totusi, voi ajunge si la mare macar pentru cateva zile, cu cortul).

Initial mai voiam sa imi cumpar pana la sfarsitul verii o trotineta care sa poata fi utilizata off-road si sa fie suficient de rezistenta ca sa nu se strice daca incerc cateva scheme, apoi renuntasem la idee si mi-am cumparat acel hibrid intre trotineta si bicicleta, deoarece ofera un pic de variatiune si reprezinta un argument in plus ca sa ies in parc. Apoi am primit un voucher de 20% pentru trotinete comercializate de eMAG si intamplarea a facut ca mi-au picat imediat ochii pe acea trotineta cu roti pneumatice. Nu stiu cum s-a intamplat, deoarece pur si simplu nu o obserasem inainte cand ma mai uitam la ofertele lor (ce e drept, nici nu iese in evidenta, avand un aspect de trotineta banala). Am comandat-o fara sa stau prea mult pe ganduri, gandindu-ma doar la ce am scris mai sus si la faptul ca pretul ei impreuna cu pretul pentru Space Scooter ar fi cat as fi dat pe "Razor Dirt Scoot Diamond John Radtke Phase Two" pe care era cat pe ce sa il comand, daca nu as fi testat acel Maxtar Matrix care are cam aceleasi dimensiuni si a fost cea mai nasoala trotineta incercata de mine.

Ma mai uitasem eu si in trecut la trotinete cu roti pneumatice, dar majoritatea erau aiurea: unele cu ghidonul prea jos (dirt scooters), altele cu deck-ul ori prea ingust si scurt ori prea inalt (fiind obositoare in utilizare), erau ori cu cauciucuri prea late (cu o rezistenta exagerata la rulare) ori cu caucicuri nestandard pentru care nu se stie daca gasesti inlocuitori, ori prea scumpe pentru ceea ce ofera (cum este Frenzy Scooter FR 205P care, in plus, seamana al naibii de mult cu o chinezarie pe care o vazusem pe YouTube, deci s-ar putea sa fie un model chinezesc rebranduit de englezi).
Asta pe care am comandat-o (si care este comercializata inclusiv prin reteaua de magazine LiDL din alte tari) este produsa de L.A. Sports care nu fac nicio referire la acest model de trotineta pe site-ul lor: http://www.la-sports.de/
Mi se pare cam suspect, mai ales ca are zero review-uri. Dar macar este ieftina. Totusi nu m-ar mira ca daca voi avea vreodata nevoie de un cauciuc sau de o camera si ii contactez pe cei de la L.A. Sports sa imi spuna ca nu ofera consumabile pentru aceasta trotineta. Insa rotile au macar un format standard, deci as avea sanse de a gasi cauciucuri si camere compatibile (sau roti pline compatibile).
In ceea ce priveste comercializarea trotinetei prin reteaua LiDL, asa cum am spus, nu este neparat un motiv de ingrijorare, deoarece LiDL Germania a avut in oferte si trotinete Hudora care sunt fabricate de nemti si sunt considerate trotinete de calitate. Deci LiDL comercializeaza in Germania si produse locale de marca (nu doar produse de calitate slaba).
Update:
Se pare ca acest model se mai comercializeaza si prin reteaua de magazine Plus (care functioneaza tot cu capital nemtesc): https://www.plus.de/...nt/p-1707113000
In link-ul de mai sus exista si cateva review-uri, dar sunt cam inutile.

Cu doua trotinete simultan nu o sa ma vezi (cel putin nu cand ies singur). Dar as putea cara doua in masina ca sa le utilizez alternativ, in functie de zonele pe unde folosesc si trotineta. De regula, iau cu mine o singura trotineta. In parcurile cu drum prost folosesc Avatarul care are podeaua inalta si suspensie dubla (este un pic mai obositoare din cauza inaltimii deck-ului). In parcurile cu drum mai bun folosesc Oxelo 9 EF care are suspensie pe fata (Oxelo 7 XL nu il mai folosesc, deoarece ma descurc mai greu cu podeaua ingusta si se lasa cam mult din cauza unei probleme la suspensia de pe spate, atingand uneori de jos). In parcurile cu asfalt bun prefer Globberul, deoarece este cea mai comoda in utilizare, doar ca neavand niciun fel de amortizare nu o poti utiliza pe orice drum. Toate 3 le utilizez si prin oras in functie de distanta si de locurile pe unde am de circulat (de calitatea drumului). Cea cu roti pneumatice o voi utiliza off-road (pe asfalt nu are rost, din cauza rezistentei la rulare).
Fiecare trotineta este cu avantaje si dezavantaje. Trotineta perfecta nu exista si nici nu este posibila. De aceea, cine iubeste trotinetele, de regula, detine trotinete de mai multe tipuri.

Daca ar fi sa proiectez eu o trotineta, as proiecta una la care sa se poata regla inaltimea deck-ului in functie de drum (dupa cum ai nevoie, fie sa parcurgi distante mai mari fara sa obosesti, fie sa traversezi zone unde nu vrei sa freci deck-ul de obstacolele din drum), la care sa se poata activa/ dezactiva suspensiile (sa blochezi deck-ul pe drum bun, pentru a reduce rezistenta la rulare, respectiv sa il deblochezi, pentru a utiliza suspensiile pe drum cu denivelari), eventual sa poti regla si latimea platformei (pentru a fi adecvata unor tipuri diferite de incaltaminte). Nu ar strica nici sa fie dotata cu un sistem de inlocuire rapida a rotilor, ca sa poti folosi roti pneumatice pe drum neasfaltat, piatra cubica etc. si roti pline pe asfalt, ca sa reduci rezistenta la rulare si efortul depus.

Cei de la eMag m-au anuntat ieri cand am plasat comanda ca trotineta ajunge azi sau maine, iar azi m-au anuntat ca ajunge maine sau poimaine. Nu au emis AWB, deci nu a plecat inca de la ei. Nu stiu de ce, dar eMag par sa se miste tot mai greu, nu doar practica preturi tot mai "nesimtite" (@Hider141). Mie imi convine pretul pe care l-am obtinut de la eMAG pentru acest model de trotineta si este important faptul ca o pot returna fara probleme in caz ca nu imi convine (iar asta este esential, fiind vorba de o trotineta fara review-uri).

Edited by _-_, 03 August 2017 - 15:52.


#386
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Poze:

Attached File  LAS01.jpg   335.34K   18 downloads  Attached File  LAS02.jpg   219.33K   17 downloads  Attached File  LAS03.jpg   338.6K   16 downloads

Ma intriga faptul ca "This scooter is not designed for stunting or for off-road use". Pai eu am luat-o ca sa o folosesc off-road, chiar daca nu are cauciucuri de "fat bike"...

Attached File  LAS04.jpg   312.38K   16 downloads  Attached File  LAS05.jpg   454.22K   15 downloads

Manualul este doar in limba germana.

Attached File  LAS06.jpg   206.65K   16 downloads  Attached File  LAS07.jpg   502.11K   18 downloads

Attached File  LAS08.jpg   197.71K   18 downloads  Attached File  LAS09.jpg   431.75K   13 downloads  Attached File  LAS10.jpg   350.25K   11 downloads

Dupa cum se vede, trotineta este foarte simpla (are aspect de trotineta de hipermarket) si pare relativ fragila (dar poate ca nu este). Fata de alte trotinete pentru adulti este destul de usoara, dar nu foarte compacta.

Se pliaza/ depliaza foarte usor, doar prin simpla ridicare a acelei "camasi" de metal, urmata de plierea sau deplierea trotinetei. Acel maner de metal coboara singur datorita unui arc.
Deoarece nu am testat deocamdata trotineta decat in interior nu imi dau seama daca este silentioasa.

Cricul se rasuceste la 180 grade. Cand se afla in spate nu poate fi tras decat cu mana (pozitia pentru pliere). Daca se afla in fata (pozitia normala), atunci poate fi coborat cu piciorul. Din pacate, daca este miscata trotineta cand se afla sprijinita pe cric, cricul are tendinta sa se ridice singur. Deci nu sta foarte bine pe cric. Poate sa cada daca este atinsa. In plus, la coborarea cricului cu piciorul exista mari sanse ca sa nu se opreasca in pozitia de mijloc, ci sa isi continue traseul pana cand "se ascunde" cu totul sub podea.

Manerele sunt destul de subtiri si rigide. In plus au joc, neexistand un mecanism suplimentar pentru blocarea lor.

Ghidonul se rasuceste la +360 grade, dar nu se invarte prea usor. Probabil ca este strans prea puternic.

In gol rotile se invart foarte mult. Rulmentii par de calitate. In schimb, daca ma urc pe ea si imping cu piciorul se simte o rezistenta destul de puternica la rulare, chiar daca rotile sunt destul de subtiri si le-am umflat la presiunea maxima recomandata cu ajutorul unei pompe automate cu manometru.

Anvelopele:

Attached File  LAS11.jpg   324.3K   14 downloads  Attached File  LAS12.jpg   399.75K   12 downloads  Attached File  LAS13.jpg   409.92K   18 downloads

INNOVA
8 x 1 1/4
IA-2802-06
INFLATE TO 36 P.S.I.

Oare se gasesc cauciucuri si camere de acest tip?

Nu sunt hotarat daca sa o mai testez si pe afara sau pur si simplu sa o returnez. Acest model nu prea m-a cucerit.
A doua intrebare pe care mi-o pun (in afara celei legate de roti, respectiv anvelope si camere de schimb) este daca as putea gasi altceva mai bun in loc...
Alternativele pe care le-am avut in vedere ar fi fost:
1) Razor A5 Air care este doar usor mai scumpa, dar are latimea deck-ului de numai 4 inches = 10.16 cm versus 12.5-15 cm la "L.A. Sports Scooter Urban 205 Air" - ceea ce este un mare minus (pe www.razor.com nici nu au mai indraznit sa scrie cat de ingusta este podeaua, deoarece nimanui nu-i convine sa ramana cu un picior "in aer" sau sprjinit doar cu varful in spatele piciorului din fata care trebuie sa lase loc varfului celuilalt);
2) Frenzy FR205P care este sensibil mai scumpa, iar latimea deck-ului este aparent de cca. 4.5 inches = 11.43 cm in zona cea mai ingusta si cca. 6 inches = 15.24 cm in zona cea mai lata care este in partea din fata. Problema este ca ghidonul fiind inclinat spre interior, picioarele cam trebuie sa se sprijine in zona din spate care este mai ingusta sau, eventual, piciorul de sprijin sa stea oblic in partea din fata, iar celalalt sa se sprijine cu varful in partea din spate. In rest trotineta are caracteristici similare cu cea de la L.A. Sports. Doar mecanismul de pliere pare un pic mai complicat la trotineta Frenzy, iar designul difera din anumite puncte de vedere, in principal, la nivel de ghidon si podea.
Trotineta L.A. Sports Scooter Urban 205 Air are ca latime a deck-ului 14 cm in fata, se largeste spre mijloc pana ajunge la 15 cm, apoi latimea scade pana la 12.5 cm in partea din spate. Cand sunt tinute picioarele in paralel vin numai bine in partea cea mai lata.
Dupa cum vedeti, m-am referit doar la latimea deck-ului care pentru mine reprezinta un punct sensibil.
In ceea ce priveste lungimea platformei, in cazul trotinetei "L.A. Sports Scooter Urban 205 Air" poate fi tinut un picior cu varful pe langa roata din fata si celalalt picior in spatele primului, cu calcaiul pe langa roata din spate, deoarece platforma se continua pe langa aripi si este suficient de lata in zonele de langa roti comparativ cu platforma de la celelalte doua modele.
Cu rotile umflate la presiunea maxima recomandata, inaltimea deck-ului (raportata la suprafata superioara) este de cca. 7.5 cm fara sarcina si de cca. 6.5 cm cand ma urc pe ea. Inaltimea deck-ului de la sol (raportata la partea inferioara) este de cca. 6 cm fara sarcina, deci ar fi de cca. 5 cm cu sarcina. Chiar daca rotile nu sunt umflate foarte puternic ar trebui sa nu atinga prea usor cu partea de jos denivelarile din drum, cum se intampla la Razor A5 Air. Totusi are podeaua ceva mai joasa comparativ, de exemplu, cu trotineta Byox Avatar (o alta trotineta pe care o detin, doar ca are suspensii si roti din PU). Comparativ cu trotineta mentionata are si ghidonul usor mai jos (cu ambele trotinete sprijinite vertical pe sol), dar masurand de la nivelul platformei, ghidonul are aproximativ aceeasi inaltime la ambele.

Probabil ca nu as gasi una mai buna pentru mine din perspectiva latimii deck-ului si atunci intrebarea ramane: o pastrez sau renunt cu totul la trotineta cu roti pneumatice (avand in vedere ca nu duc lipsa de trotinete obisnuite), mai ales ca este incert daca poate fi utilizata off-road sau nu? Merita toti acesti bani doar pentru ca are roti pneumatice care teoretic ar trebui sa se comporte mai bine pe drum denivelat decat rotile din PU? Pot face o diferenta considerabila aceste roti de 8 inch care sunt la fel de subtiri ca rotile obisnuite din PU? Parca nu-mi vine sa ies cu ea pe coclauri ca sa o testez si apoi sa imi dau seama ca cel mai bine este sa o returnez...

Acesta este singurul tip de trotineta clasica care imi mai lipsea din colectie (o trotineta freestyle sau un dirt scooter nu mai vreau, deoarece toate au podeaua ingusta, ghidonul prea jos si nu ma simt confortabil pe o astfel de trotineta; in plus, am nevoie sa se plieze).

Update:
Am scos trotineta pe coclauri pentru teste si m-am intors abia acum in miez de noapte.
In primul rand trebuie sa marturisesc ca efortul depus pentru inaintare este considerabil mai mare in cazul acestei trotinete - de cateva ori mai mare decat la o trotineta cu roti pline. Practic trebuie sa ii dai picioare cam continuu si nu se poate atinge o viteza prea mare. Ma simt cam ca atunci cand folosesc trotineta electrica in modul kick scooter. Nu este ca si cum ai merge pe jos cand circuli cu trotineta atat cat sa nu obosesti (pietonii raman in urma), dar ai continuu impresia ca ceva o franeaza, inclusiv pe drum perfect plan.
In schimb, a facut fata cu brio la mers pe drum neasfaltat cu denivelari lasate dupa uscarea noroiului, la drum cu pietris cimentat, pe asfalt foarte crapat, pe iarba tunsa etc. (doar pe piatra cubica nu am avut prilejul sa o testez). Nu imi venea sa cred ca niste roti atat de mititele se descurca pe astfel de teren.
Da, m-a mai zgaltait din cand in cand, dar nu se opreste brusc in toate crapaturile mai mari din asfalt ca o trotineta cu roti din PU. Si este perfect silentioasa.
Ce ma deranjeaza este ca podeaua se lasa pe partea unde apasa piciorul care sta sprijinit pe ea. Dar sper sa ma obisnuiesc. Partea buna este ca podeaua fiind usor flexibila absoarbe o parte din vibratii, aproape ca niste suspensii.
Abia astept sa o incerc pe poteci prin padure (daca ramane terenul uscat).
Deci nu imi pare rau ca am si o astfel de trotineta, chiar daca o voi utiliza mai rar.

Update 2:
Pe piatra cubica se simte cam la fel ca o trotineta cu suspensii fata-spate (probabil contribuie si faptul ca deck-ul este usor flexibil). La un kick se opreste cam dupa 1-2 metri, in functie de forta de impingere, iar oprirea este brusca, ca si cum s-ar impiedica. Macar rulmentii sunt ceva mai bine protejati pe piatra cubica datorita rotilor pneumatice care absorb o parte din socuri.
Pe nisip rotile pneumatice sunt complet inutile, la fel ca la orice trotineta (mai repede si cu mai putin efort circuli pe jos).
Acest model de trotinta nu poate fi utilizat in mod trolley din cauza ca atinge cu deck-ul de jos. Cand este pliata, datorita ghidonului care se roteste la infinit deck-ul se rasuceste in jurul ghidonului sub propria greutate si loveste de pamant. In schimb se poate circula pe langa ea in zonele prea dificile, mai ales ca nu emite niciun zgomot deranjant.
Azi am resimtit efortul parca mai mult decat ieri. Este intr-adevar destul de obositoare. Rezistenta la rulare din cauza rotilor pe aer este exagerat de mare.
I-am montat un bidon de apa cu ajutorul unui adaptor pentru suport de bidon + suport de bidon. Deoarece l-am montat cat mai jos posibil, bidonul doar apasa un pic aripa cu frana cand trotineta este pliata. In rest bidonul se potriveste perfect in golul de deasupra deck-ului cand trotineta este pliata. Singura problema este ca nu mai pot apuca trotineta pliata cu mana din punctul unde ar fi cel mai usor de transportat (ca sa nu fie fortata incheietura trebuie tinut bratul flexat). Noroc ca este usoara. Cand merg pe ea bidonul nu incomodeaza absolut deloc. Fiind atat de usoara si cu un mecanism de pliere comod o pot plia sau deplia chiar in timp ce merg pe jos. Cand este pliata este mai scurta decat celelalte trotinete ale mele, in schimb este mai inalta.

Poze noi (cu bidonul atasat si trotineta parcata vertical - in pozitia din prima poza trotineta trebuie sprjinita si in partea sus, in pozitia din a doua poza sta pur si simplu fara alte puncte de sprijin):

Attached File  LAS14.jpg   168.81K   19 downloads  Attached File  LAS15.jpg   169.47K   22 downloads

Update 3:
Azi am umflat cauciucurile la 45 P.S.I. (Nu am indraznit sa sa le umflu mai puternic, deoarece si temperatura era mult prea ridicata). Aceasta presiune a schimbat destul de mult situatia, in sensul ca rezistenta la rulare s-a redus in mod sensibil, iar confortul la deplasarea pe poteci a ramas inca usor mai ridicat decat in cazul trotinetei Oxelo cu roti din PU. Trotineta Oxelo se comporta destul de bine, in schimb, cand trece peste crengute aluneca ori intr-o parte ori in alta, ceea ce nu se intampla si cu trotineta L.A. Sports, datorita rotilor pneumatice. Au fost si zone cu radacini intinse de-a lungul potecii pe care le-am traversat fara mari probleme cu trotineta L.A. Sports. In schimb, insotitoarea mea a trebuit sa care trotineta Oxelo in mana, deoarece se impiedica de radacini mult mai des decat mine. Crapaturile din pamant nu au constituit o problema nici pentru o trotineta si nici pentru cealalta.

Attached File  WP_20170806_12_25_01_Pro.jpg   809.14K   18 downloads

Prin acestea am cam incheiat review-ul asupra ei. Categoric nu merita achizitionata decat pentru a fi utilizata in locuri unde o trotineta cu roti din PU ar fi nedecvata. In rest nu poate inlocui o trotineta obisnuita. Se justifica sa o cumparati doar daca detineti deja o trotineta clasica sau daca mai cumparati separat roti compatibile din PU pe care le veti prefera in majoritatea situatiilor.

Edited by _-_, 06 August 2017 - 18:56.


#387
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
in seara asta, trotineta mea tocmai ce a primit lumini de noapte, asta pe langa colantarea facuta de vreo luna si ceva aproape 2, dar si soneria pusa de vreo 3 saptamani

mai vizibila de atat nici ca pot fi, asa ca sunt pregatita pt drum de zi si de noapte

rotile le-am curatat acu vreo 2 zile, am si facut deja drumuri cu ea, iar ceea ce discutam ca se aude un zgomot nasol, este de la roata fata, acum cand am umblat am verificat situatia si se simte. asadar, rulmentii trebuiesc schimbati.

ca si intamplari la trotineala, pot mentiona pe idiotii care merg cu masina fara sa semnalizeze pe principiul ca se "consuma" becul, astfel ca am aflat ca desi ai o oarecare viteza, in situatii limita cand desteptul din strada vireaza brusc inspre tine fara sa-si fi semnalizat intentia sau sa se fi asigurat macar, aproape sa te loveasca, prin actionarea franii poti bloca si roata si opri aproape in loc. cum am reusit nu stiu, dar se pare ca se poate si asta. posibil din cauza adrenalinei sa fi apasat foarte puternic si evident viteza nu foarte mare.

alta intamplare o am cu incercarile de intoarcere in loc. pe dreapta imi iese bine, dar pe stanga nu prea, desi intamplarea cea mai nefericita a fost cand la intoarcere pe dreapta am prins o piatra si rupand aderenta era sa ma imprastii. dar fiind cu piciorul drept pe interiorul curbei si cu stangul pe trotineta, am pus dreptul imediat jos si cu stangul am ghidat trotineta cat sa nu o scap sau sa ma traga dupa ea din inertie.

#388
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,320
  • Înscris: 13.01.2011
Astăzi... ba nu, ieri, că este unu si unșpe, am văzut cea mai necredibila trotineta electrica 😵
Minusculă, era un bărbat pe ea, am decriptat repede misterul, deși placa pe care se stă era foarte subțire, deci nu conținea acumulator, avea coloana de la ghidon foarte groasa, probabil acolo erau băgați acumulatorii.

Totuși, per" total era foarte mică, ca alea de copil, probabil foarte ușoară, ușor de carat, probabil și foarte scumpa.

Edited by crisstonne, 12 August 2017 - 00:16.


#389
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
adica asa ceva ai vazut

Attached Files



#390
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,320
  • Înscris: 13.01.2011

 Dany_Darke, on 12 august 2017 - 00:29, said:

adica asa ceva ai vazut

Cred că da, dacă este electrica.
Ai link cu preț ?

L.E. Parcă era mai groasă țeava de la furca, si placa mai subțire, dar seamănă bine, cred că este extrem de ușoară.

Edited by crisstonne, 12 August 2017 - 00:37.


#391
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
asta e mai la realitate cu ce ai zis tu ca de copii

Attached File  column_img2.png   196.89K   13 downloads

pt cea mare nu am pret, dar pt asta micuta este 1350$

vad ca ai editat, este grea de 10kg aceea mare

cea mica este de 6.3 kg

Edited by Dany_Darke, 12 August 2017 - 00:34.


#392
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,320
  • Înscris: 13.01.2011

 Dany_Darke, on 12 august 2017 - 00:38, said:

asta e mai la realitate cu ce ai zis tu ca de copii

column_img2.png

pt cea mare nu am pret, dar pt asta micuta este 1350$

vad ca ai editat, este grea de 10kg aceea mare

Bravo, asta este, minusculă.
Rezolva problema dimensiunilor, greutate mica, încape intr-o geanta de umar si nu te cocoseaza.

#393
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
asta mica e din fibra de carbon. lumina integrata pe ghidon, 23km/h viteza maxima, motor 24V 350W brushless, 20km tine bateria

#394
calinux

calinux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 19.09.2002
multi romani au cumparat acest model, vezi istoricul comenzilor dar nimeni n-a postat pe acest forum.
a fost un conational care a avut probleme cu bateria, postase chinezului niste filme pe YT dar azi par sterse. care s-au incarcat foarte greu

pentru toamna cica pregatesc lansarea unei versiuni 2x2 (un fel de 4x4 la trotinete ;-) cu motoare pe ambele roti si baterii si in ghidon si sub platforma, totul pe la 10kg

Edited by calinux, 12 August 2017 - 09:23.


#395
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,320
  • Înscris: 13.01.2011
Așa era, ce a postat colegul, ma atras țeava groasa de furcă, am intuit că acolo are acumulatorii, lucru mai rar văzut, adică deloc, pînă acum.
Înțeleg că sint luate de pe Ali.

Attached Files



#396
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,824
  • Înscris: 07.06.2014
deci asta era modelul pana la urma. dar ~400$ mi se pare mult. este electrica, nu zic nu, dar rotile mari cred ca sunt mai utile.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate