Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Trotinete

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
700 replies to this topic

#343
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,843
  • Înscris: 07.06.2014
daca tot mi s-a ridicat un pic embargoul si sa pot iesi din casa, am iesit cu trotineta din nou. azi am facut 9km, timpii sunt irelevanti atata vreme cat am umblat pe ici pe colo unde nu am putut ajunge in tot acest timp si am reusit sa mai rezolv din probleme, astfel ca evident ca am uitat sa mai opresc si ceasul care contoriza pasul.

nu am prea avut parte de evenimente nefericite. doar cativa pietoni care nu inteleg conceptul de a te izbi de ei daca stau ca vacile in drum; apoi unul care a luat curba prea in larg si cu viteza, de era sa se suie cu masina peste mine, pe trotuar fiind; vreo 2 care mergeau cat sa ocupe un trotuar de vreo 4 persoane si care desi am tot dat din sonerie, am strigat si tot nu s-au deranjat, pana nu l-am impins pe unul nu s-a sinchisit. adica romanisme, nimic exagerat.

pe strada nu, pe trotuar nu, in parc nu pt ca te amendeaza de cum ai tercut de pilonul parcului, piste nu pt ca nu mai exista, mai ramane sa luam trotineta in spate, sa alergam cu ea si sa zicem ca ne-am dat cu ea.

pacat ca-i locuita tara asta  Posted Image

#344
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,878
  • Înscris: 06.01.2008

View PostDany_Darke, on 21 iulie 2017 - 12:01, said: