Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Germania
Last Updated: May 02 2024 09:23, Started by
max_01
, May 09 2017 17:08
·
88
#13843
Posted 13 April 2024 - 18:47
#13844
Posted 14 April 2024 - 07:01
cumparator, on 12 aprilie 2024 - 21:15, said: Nu e aia societatea care ni l-a dat pe Hitler? Romania ni l-a dat pe Ceausescu? Zic sa revenim in prezent. Inteleg ca e controversata treaba si ideea de schimbare de sex e greu de mestecat. Dar daca tot e sa fie, eu nu as astepta pana la 18 ani cand e cam gata totul. Evident, exista consult de specialitate, inclusiv unul psihologic, nu cred astfel de chestii se intampla de pe azi pe maine. Si nu ma pot abtine sa nu remarc, e foarte ciudat cum oamenii sunt foarte revoltati in legatura cu aspecte care nu au cum sa le schimbe/influenteze viata (poi la voi nu se poate ivi asa ceva, n-asa?), dar cand vine vorba de alte chestii care chiar ii impacteaza, dorm cu limba in gura. |
#13845
Posted 15 April 2024 - 13:29
,,Ministrul german al Transporturilor, Volker Wissing, ar vrea sa interzica circulatia auto in weekenduri. Se ia in calcul si reducerea vitezei pe autostrazi.
Ministrul german al Transporturilor ameninta ca va interzice circulatia auto in weekenduri pentru a indeplini obiectivele climatice, in cazul in care coalitia de guvernare de la Berlin nu adopta, pana in luna iulie, o serie de amendamente la Legea privind protectia climei. Faptul ca amendamentele nu sunt inca in vigoare duce la incertitudini juridice si factuale considerabile”, a scris ministrul Volker Wissing intr-o scrisoare adresata liderilor grupurilor parlamentare ale coalitiei, potrivit BILD. „Acest lucru nu serveste nici climei, nici reputatiei guvernului federal”, a afirmat politicianul liberal. O reducere a traficului, care sa contribuie la indeplinirea obiectivelor climatice, ar fi posibila doar prin masuri care sunt dificil de comunicat publicului, cum ar fi „interdictii complete si pe o perioada nedeterminata de a conduce in zilele de sambata si duminica”, a adaugat Wissing. FDP, AfD si CDU s-au pronuntat impotriva acesteia. In programul sau electoral, partidul lui Wissing respinge orice interdictii „disproportionate privind mobilitatea”." https://m.bild.de/bi...ww.politico.eu/ https://www.politico...ns-on-weekends/ Dacă, repet, dacă, aceasta măsură ar fi adoptata, i-ar face ,,foarte fericiți " pe foarte mulți locuitori din Germania, economia germana,inclusiv industria turismului dar și pe cei aflati în tranzit,pe teritoriul Germaniei. Edited by max_01, 15 April 2024 - 13:43. |
#13846
Posted 15 April 2024 - 14:21
max_01, on 15 aprilie 2024 - 13:29, said:
,,Ministrul german al Transporturilor, Volker Wissing, ar vrea sa interzica circulatia auto in weekenduri. Se ia in calcul si reducerea vitezei pe autostrazi. Ministrul german al Transporturilor ameninta ca va interzice circulatia auto in weekenduri pentru a indeplini obiectivele climatice, in cazul in care coalitia de guvernare de la Berlin nu adopta, pana in luna iulie, o serie de amendamente la Legea privind protectia climei. Faptul ca amendamentele nu sunt inca in vigoare duce la incertitudini juridice si factuale considerabile”, a scris ministrul Volker Wissing intr-o scrisoare adresata liderilor grupurilor parlamentare ale coalitiei, potrivit BILD. „Acest lucru nu serveste nici climei, nici reputatiei guvernului federal”, a afirmat politicianul liberal. O reducere a traficului, care sa contribuie la indeplinirea obiectivelor climatice, ar fi posibila doar prin masuri care sunt dificil de comunicat publicului, cum ar fi „interdictii complete si pe o perioada nedeterminata de a conduce in zilele de sambata si duminica”, a adaugat Wissing. FDP, AfD si CDU s-au pronuntat impotriva acesteia. In programul sau electoral, partidul lui Wissing respinge orice interdictii „disproportionate privind mobilitatea”." https://m.bild.de/bi...ww.politico.eu/ https://www.politico...ns-on-weekends/ Dacă, repet, dacă, aceasta măsură ar fi adoptata, i-ar face ,,foarte fericiți " pe foarte mulți locuitori din Germania, economia germana,inclusiv industria turismului dar și pe cei aflati în tranzit,pe teritoriul Germaniei. Industria turismului?!? -))) Buna asta.. In fiecare weekend, sute de mii de masini pleaca spre diferite destinatii din Germania.. Cei din masini se cazeaza in acel weekend, mananca la restaurante, platesc pentru diferite atractii. Asta inseamna zeci de milioane de euro le weekend. Daca interzici masinile, multi vor sta acasa. Dar ideile imbecile continua sa iasa prin gurile unora... |
#13847
Posted 15 April 2024 - 14:24
Cred ca Germania o sa salveze clima pe planeta pana la urma. Ei singuri, fara vreun ajutor.
Cotitura o sa se intample cand o sa descopere cum nemtii pot sa inhaleze CO2 si sa expire oxigen. O sa ne luam fiecare cate un neamt, sa ne improspateze aerul in living. Edited by cumparator, 15 April 2024 - 14:26. |
#13849
Posted 15 April 2024 - 15:03
cumparator, on 15 aprilie 2024 - 14:24, said:
Cred ca Germania o sa salveze clima pe planeta pana la urma. Ei singuri, fara vreun ajutor. Cotitura o sa se intample cand o sa descopere cum nemtii pot sa inhaleze CO2 si sa expire oxigen. O sa ne luam fiecare cate un neamt, sa ne improspateze aerul in living. Planeta va fi salvata prin tehnologie, iar Germania este una dintre tarile care au acest potential. Restul vor trebui sa se adapteze daca vor sa faca afaceri cu pietele avansate. Banuiesc ca stiai si tu chestiile astea, dar ai vrut sa destinzi atmosfera cu o gluma de calitate inferioara. Nicio secunda n-as banui ca de fapt n-ai habar de mecanisme |
#13850
Posted 15 April 2024 - 15:10
Zuckerwatte, on 15 aprilie 2024 - 15:03, said: Planeta va fi salvata prin tehnologie, iar Germania este una dintre tarile care au acest potential. Restul vor trebui sa se adapteze daca vor sa faca afaceri cu pietele avansate. Banuiesc ca stiai si tu chestiile astea, dar ai vrut sa destinzi atmosfera cu o gluma de calitate inferioara. Nicio secunda n-as banui ca de fapt n-ai habar de mecanisme Sa tii oamenii acasa cand ei ar vrea sa plece in toate partile, e o idee foarte buna, cu siguranta, desi nu pare cine stie ce tehnologie. Noi am avut ideea asta prin anii 80, ce e drept pe jumate, ca intr-un we circulau masinile cu sot si in urmatorul, celelalte. Stim cu totii ce a urmat dupa asta, cred ca nemtii se indreapta spre comunismul luminos unde nu e nici durere, nici intristare. |
#13851
Posted 15 April 2024 - 15:13
cumparator, on 15 aprilie 2024 - 15:10, said: Sa tii oamenii acasa cand ei ar vrea sa plece in toate partile, e o idee foarte buna, cu siguranta, desi nu pare cine stie ce tehnologie. Noi am avut ideea asta prin anii 80, ce e drept pe jumate, ca intr-un we circulau masinile cu sot si in urmatorul, celelalte. Stim cu totii ce a urmat dupa asta, cred ca nemtii se indreapta spre comunismul luminos unde nu e nici durere, nici intristare. Nu se indreapta nimeni inspre niciun comunism. Ideile cretine ar trebui si implementate sub forma de legislatie, ori pentru asta este nevoie de o majoritate clara in parlament. Mai degraba astfel de idei au implicatii asupra voturilor viitoare. Cretinii de genul asta dispar repede din viata politica |
#13852
Posted 15 April 2024 - 17:57
,,Guvernul de la Berlin blochează vânzările de terenuri agricole din fosta Germanie de Est aflate încă în proprietatea statului, preferând să le închirieze
În prezent, au mai rămas aproximativ 91.000 de hectare de teren care sunt în proprietatea statului german și sunt administrate de compania de stat BVVG. Propunerea de înghețarea a noilor vânzări de trenuri a venit de la actualul Guvern de coaliție. Acordul cu guvernele landurilor din Est detaliază modul cum va fi implementată înghețarea și stabilește o serie de prevederi pentru închirierea și gestionarea terenurilor agricole aflate în proprietatea statului. În schimb, organismele de lobby care reprezintă fermierii din fosta RDG au ridicat obiecții atât față de înghețarea vânzării de terenuri agricole cât și față de criteriile privind sustenabilitatea. De asemenea, organismele de lobby au ridicat obiecții față de planurile Guvernului german de a desemna o suprafață de aproximativ 17.500 de hectare drept rezervații naturale." https://www.economic...eze_739452.html Ma întreb ce suprafață de teren, din cele 91.000 hectare, va fi folosita pentru parcuri fotovoltaice și eoliene. Total de acord ca din motive de sănătate, ecologice, trebuie sa existe și rezervații naturale, preferabil, zone împădurite. Edited by max_01, 15 April 2024 - 18:01. |
#13853
Posted 16 April 2024 - 19:08
,,Oranienburg este primul oras din Germania care intra in faliment pentru ca reteaua electrica nu face fata masinilor electrice si a pompelor Oranienburg este o suburbie a Berlinului cu doar 44.000 de locuitori, oras care pana acum milita spre o electrificare fortata a parcului auto.
Rezultatul a fost cumpararea in masa a masinilor electrice subventionate fedral insa si cumpararea a mii de centrale de tipul pompa de caldura care functioneaza cu electricitate. Acum, zilnic in orasul Oranienburg sunt pene de curent care duc la oprirea frigiderelor ( se detrerioreaza mancare locuitorilor), pene care opresc si alimentarea masinilor electrice, adica mobilitarea cetatenilor este limitata. Din pacate, acesta este primul pas al unei electrificari fortate fara ca reteaua electrica sa fie modernizata, iar solutia panourilor fotovoltaice este irelevanta in nordul Germaniei pentru ca acolo nu prea exista soare o mare parte a anului pentru a produce curent eficient cum vedem in Europa de Sud." Sursa:Internet https://www.tagessch...gentur-100.html Edited by max_01, 16 April 2024 - 19:13. |
#13854
Posted 16 April 2024 - 19:26
Pai sa se dea subvenții să-și ia omenii și generatoare dizal!
|
#13855
Posted 16 April 2024 - 19:55
Problema e ca n-au capacitati suficiente sub forma de statii de transformatoare, nu ca n-ar fi curent suficient si pentru ei. Curent este, dar ar trebui sa aiaba si cu ce sa-l "culeaga". Dar colegul dezinformeaza ca de obicei.
Strategiile de dezinformare functioneaza asa: 1) se preiau articole cu background real 2) se presara cu comentarii personale false In cazul de fata cica de vina ar fi masinile electrice si pompele de caldura. Articolul nu zice nimic despre pompe, masini electrice...ca motiv. De fapt se suspecteaza planificarea proasta. Mai multe detalii vor aparea, dupa ce se termina analizele. In afara de asta io il suspectez de multa vreme pe colegul ca nu stie limba germana. Este totusi de observat ca duce o campanie de dezinformare sustinuta de multa vreme. Stau si ma-ntreb daca nu este platit de Moscowa sa faca atmosfera. Pentru ca deja de multa vreme nu mai poate fi vorba despre interpretari ocazional gresite, ci de o munca sustinuta. Tot textul este pus in ghilimele ca sa dea impresia ca este citat din linkul respectiv. Mai nimic nu se regaseste in textul original. Io doar zic, individul nu este o sursa de informatii de incredere. In spate sta o propaganda de denigrare sustinuta care nu se regaseste in sursele originale Mno: https://www.tagessch...gentur-100.html Quote "Die Versorgungsmöglichkeiten in der Stadt Oranienburg [sind] ausgeschöpft", sagte Peter Grabowsky, Geschäftsführer der Stadtwerke laut Mitteilung am Mittwoch. Bereits vor mehr als einem Jahr habe man nach eigener Aussage zusätzliche Kapazität am Umspannwerk des vorgelagerten Hochspannungsnetzbetreibers – dem Stromnetz in Oranienburg – angefragt. Diese konnten jedoch nicht bereitgestellt werden. ... Neues Umspannwerk wird gebaut Oranienburg hat bereits im vergangenen Jahr mit dem Bau eines eigenen Umspannwerks begonnen. Das wird voraussichtlich 2026 fertiggestellt werden und soll "eine deutlich erhöhte Stromabnahme aus dem Hochspannungsnetz ermöglichen", teilten die Stadtwerke mit. Für den Neubau habe die Stadtverordnetenversammlung in ihrem Haushaltsbeschluss 13,8 Millionen Euro Eigenkapital zur Verfügung gestellt. Quote „Opțiunile de aprovizionare în orașul Oranienburg [au] fost epuizate”, a declarat Peter Grabowsky, directorul general al utilităților municipale, potrivit unui comunicat de miercuri. În urmă cu mai bine de un an, a fost solicitată capacitate suplimentară la substația operatorului de rețea de înaltă tensiune din amonte - rețeaua electrică din Oranienburg. Cu toate acestea, acestea nu au putut fi furnizate. ... Se construiește o nouă substație Oranienburg a început să construiască propria substație anul trecut. Acesta este de așteptat să fie finalizat în 2026 și are scopul de a „permite o creștere semnificativă a consumului de energie din rețeaua de înaltă tensiune”, au spus utilitățile municipale. În hotărârea sa de buget, consiliul local a pus la dispoziție capitaluri proprii de 13,8 milioane de euro pentru noua clădire. |
#13856
Posted 16 April 2024 - 20:07
max_01, on 16 aprilie 2024 - 19:08, said:
,,Oranienburg este primul oras din Germania care intra in faliment pentru ca reteaua electrica nu face fata masinilor electrice si a pompelor Oranienburg este o suburbie a Berlinului cu doar 44.000 de locuitori, oras care pana acum milita spre o electrificare fortata a parcului auto. Rezultatul a fost cumpararea in masa a masinilor electrice subventionate fedral insa si cumpararea a mii de centrale de tipul pompa de caldura care functioneaza cu electricitate. Acum, zilnic in orasul Oranienburg sunt pene de curent care duc la oprirea frigiderelor ( se detrerioreaza mancare locuitorilor), pene care opresc si alimentarea masinilor electrice, adica mobilitarea cetatenilor este limitata. Din pacate, acesta este primul pas al unei electrificari fortate fara ca reteaua electrica sa fie modernizata, iar solutia panourilor fotovoltaice este irelevanta in nordul Germaniei pentru ca acolo nu prea exista soare o mare parte a anului pentru a produce curent eficient cum vedem in Europa de Sud." Sursa:Internet https://www.tagessch...gentur-100.html Hai ca nu e asa o drama. Sa-si faca si ei un stoc de conserve - pateu, fasole cu carnati, se spala cu apa incalzita la aragaz din ala de camping cu butelie, copiii isi fac lectiile la lampa cu gaz si pe la 8 se culca. O baterie de tractor pusa in living. Noi am rezistat asa si uite ce odihniti suntem acum, dupa ce am dormit asa de mult in copilarie. Iarna se strang unii in altii sub patura si privesc lumanarea care arde... Germania o sa reuseasca! |
#13857
Posted 16 April 2024 - 21:29
Postarea aia fake e din seria ”Capitalismul e pe marginea prăpastiei.” ”Lumina vine de la răsărit”. ”Govorit Moskva”.
|
#13858
Posted 16 April 2024 - 22:17
max_01, on 16 aprilie 2024 - 21:40, said:
Nu capitaliștii adevărați au dispus închiderea centralelor nucleare din Germania și dispus ca întregul necesar de energie electrica sa fie realizat, exclusiv, prin intermediul panourilor fotovoltaice și eoliene, ignorând, faptul ca acestea sunt dependente de condițiile meteo.Nu capitaliștii adevărați elaborează sau doresc sa se adopte legi stupide cu puternic impact negativ asupra societății și țării lor, pe termen lung. Si avem urmatoarea tentativa de propaganda mincinoasa. Nu productia este problema, ci reteaua de distributie dupa "Umspannwerk". Iar aici este o problema legata si de capital. O spune chiar unul din linkurile prezentate: https://www.handelsb.../100032929.html Quote
Drei Gründe für Engpässe im Stromnetz Hütt sieht drei Gründe für Netzengpässe: „Erstens wächst der Strombedarf unter anderem durch Ladesäulen und Wärmepumpen gerade massiv. Zweitens ziehen immer mehr Menschen in die Städte, sodass mehr neue Anschlüsse nötig werden.“ Und drittens fordere der hohe Ausbaubedarf bei einer gleichzeitig niedrigen regulatorischen Eigenkapitalverzinsung Netzbetreiber bei der Finanzierung notwendiger Investitionen in die Infrastruktur heraus. Beim dritten Grund geht es darum, wie viel Netzbetreiber am Netzausbau verdienen dürften. Das legt die Bundesnetzagentur fest, indem sie eine sogenannte Eigenkapitalverzinsung bestimmt. Je höher sie ist, desto mehr Gebühren dürfen Netzbetreiber von den Stromkunden verlangen, um ihre Netzinvestitionen zu refinanzieren. ... Damit das System funktioniert, muss das Stromnetz stark ausgebaut werden. ... Das Problem: Der umfangreiche Netzausbau überfordert viele Netzbetreiber finanziell. Hütt sagt: „Wir haben 2022 eine Analyse für ein Stadtwerk gemacht. Dieses Stadtwerk müsste seine gesamten Gewinne der nächsten zehn Jahre in sein Verteilnetz investieren, um der Energiewende gerecht zu werden.“ Netzbetreiber können Ausbau nicht finanzieren Laut dem Experten suchen immer mehr Stadtwerke nach Partnern, um dem Investitionsdrang gerecht zu werden. Ob es im Fall von Oranienburg an finanziellen Ressourcen gescheitert ist oder an anderen Problemen, ist noch unklar. Quote Trei motive pentru blocajele în rețeaua electrică Hütt vede trei motive pentru blocajele rețelei: „În primul rând, cererea de energie electrică este în prezent în creștere masivă datorită stațiilor de încărcare și pompelor de căldură, printre altele. În al doilea rând, din ce în ce mai mulți oameni se mută în orașe, ceea ce înseamnă că sunt necesare mai multe conexiuni noi.” Și în al treilea rând, nevoia mare de expansiune, combinată cu o rentabilitate scăzută a capitalului propriu din reglementare, provoacă operatorii de rețea atunci când vine vorba de finanțarea investițiilor necesare în infrastructură. Al treilea motiv este despre cât de mult vor câștiga operatorii de rețea din extinderea rețelei. Agenția Federală de Rețea determină acest lucru determinând așa-numitul randament al capitalului propriu. Cu cât este mai mare, cu atât operatorii de rețea pot percepe mai multe taxe clienților de energie electrică pentru a-și refinanța investițiile în rețea. ... Pentru ca sistemul să funcționeze, rețeaua electrică trebuie extinsă semnificativ. ... Problema: extinderea extinsă a rețelei este copleșitoare financiar pe mulți operatori de rețea. Hütt spune: „Am făcut o analiză pentru o utilitate municipală în 2022. Această utilitate municipală ar trebui să investească toate profiturile sale în următorii zece ani în rețeaua sa de distribuție pentru a face față tranziției energetice.” Operatorii de rețea nu pot finanța extinderea Potrivit expertului, tot mai multe utilități municipale caută parteneri care să răspundă nevoii de a investi. Încă nu este clar dacă în cazul Oranienburg a eșuat din cauza resurselor financiare sau a altor probleme. Edited by Zuckerwatte, 16 April 2024 - 22:19. |
#13859
Posted 28 April 2024 - 20:51
Hai max_01, inca n-ai auzit ce s-a intamplat in Hamburg. Ai material pentru o saptamana!
|
#13860
Posted 28 April 2024 - 21:12
ce s-a mai intamplat sau care dintre ele?? nu de alta, dar aflu destul de rapid chestii de pe 9GAG sectiunea Germania...
Bursul, on 28 aprilie 2024 - 20:51, said:
Hai max_01, inca n-ai auzit ce s-a intamplat in Hamburg. Ai material pentru o saptamana! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users