Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
norme aplicate la ITP
Last Updated: Mar 20 2017 14:55, Started by
Swerige
, Mar 06 2017 18:19
·
0
#19
Posted 06 March 2017 - 22:02
Ti-a turat tie dieselul?
Mie nu, nici macar sonda pe teava de esapament nu am vazut. Si nu am "pile" si nici spaga nu dau. |
#20
Posted 06 March 2017 - 22:05
ericmario, on 06 martie 2017 - 22:02, said:
Ti-a turat tie dieselul? Mie nu, nici macar sonda pe teava de esapament nu am vazut. Daca exista cineva pe forum care lucreaza in domeniu si doreste sa ne lamureasca si pe noi Edited by Swerige, 06 March 2017 - 22:09. |
#21
Posted 06 March 2017 - 23:24
Swerige, on 06 martie 2017 - 18:19, said:
Bine v-am gasit. Pentru ca nu mi s-ar parea normal sa se aplice aceleasi norme in cazul masina veche(uzata)/noua. E ca si cum ai avea pretentia de la o persoana de 60 ani sa alerge ca una de 20. de fapt e ca și cum ai avea pretenția ca o mașină să frâneze sau să cârmească înainte să dea peste careva. Crezi că are vreo importanță dacă te lovește o mașină nouă sau una veche de zece ani? |
#22
Posted 07 March 2017 - 07:58
Swerige, on 06 martie 2017 - 21:59, said: Dar la I.T.P pentru diesel ce masoara pe esapament cand o tureaza de sare motorul? Swerige, on 06 martie 2017 - 22:05, said: Daca exista cineva pe forum care lucreaza in domeniu si doreste sa ne lamureasca si pe noi problema e ca unii nu sunt in stare sa inteleaga lamuririle. de exemplu, li se spune clar ce se testeaza, li se da link catre pagina cu lista de teste (unde la 8.2.2.2 e descris procesul), dar ei o tin pe a lor cu "ce se masoara? ce se masoara? sa vina cineva sa ne spuna ce se masoara!" _Smiley_, on 06 martie 2017 - 18:41, said: strict referitor la intrebarea privind diesel-ul, la noi se masoara opacitatea gazelor |
#23
Posted 07 March 2017 - 10:36
Am inteles ca pentru masina mea producatorul a dat valoarea 1.4 m-1 pentru indicele de opacitate (coeficient de absorbţie)
Edited by Swerige, 07 March 2017 - 10:39. |
#24
Posted 07 March 2017 - 12:25
si totusi poate are cineva legea ,regulamentul dupa care lucreaza inspectorii rar pe traseu....as vrea sa vad ca scrie in lege ca la o anumita fisura de parbriz se permite circulatia autovehiculului.
|
#25
Posted 07 March 2017 - 12:53
_Smiley_, on 07 martie 2017 - 07:58, said:
problema e ca unii nu sunt in stare sa inteleaga lamuririle. de exemplu, li se spune clar ce se testeaza, li se da link catre pagina cu lista de teste (unde la 8.2.2.2 e descris procesul), dar ei o tin pe a lor cu "ce se masoara? ce se masoara? sa vina cineva sa ne spuna ce se masoara!" vezi linkul din postul #4 al acestui topic. |
#26
Posted 11 March 2017 - 20:28
Totutusi, odata cu inaintarea in varsta a autovehiculului nu ar fi logic ca normele de poluare sa se schimbe?
Edited by Swerige, 11 March 2017 - 20:36. |
#27
Posted 12 March 2017 - 07:33
nu.
e datoria proprietarului sa-si pastreze masina in parametrii stabiliti de catre producator. |
#28
Posted 12 March 2017 - 09:10
_Smiley_, on 12 martie 2017 - 07:33, said:
e datoria proprietarului sa-si pastreze masina in parametrii stabiliti de catre producator. Adica sa o mentina aproape noua, lucru care arde la buzunar rau. Se zvoneste despre motoarele diesel ca vor fi interzise pentru ca polueaza mult. Ma mira faptul ca nu s-au gasit solutii tehnice cu motoarele diesel. |
|
#29
Posted 12 March 2017 - 09:22
La garajul unde am asistam si eu la cateva itp, noxele se masurau cu ajutorul prosopului bagat in teava de esapament, probabil era pe post de filtru? Plin de masini vechi acolo, ciubucul era 40 lei peste cei 60 cat costa itp.
|
#30
Posted 12 March 2017 - 09:42
Daca pica catalizatorul și il înlocuiești cu altul in loc sa sudezi o teava, daca inlocuiesti sau cureti egr in loc sa pui o tabla in locul lui inseamna ca arde la buzunar, asta e, arde la buzunar sa tii masina in norme. Ca fapt divers, am trecut itp pe bune cu o corsa din 94, dar segmentasem motorul ca trebuia, nu ca noxe, schimbasem finala ca trebuia, nu ca noxe. Ideea e sa te incadrezi in limita maxima a clasei de poluare. De exemplu, la euro 5 co2 e 125 parca. Daca producatorul zice la masina ta 80, iar la rar iti iese 125, treci.
|
#31
Posted 12 March 2017 - 09:49
@slai
Tu ai observat masini diesel relativ noi care cam scot fum in trafic? Deci pentru masini atat de vechi, la o testare corecta ma indoiesc sa "treaca" chiar la motoare pe benzina Edited by Swerige, 12 March 2017 - 09:50. |
#32
Posted 12 March 2017 - 10:35
masinile diesel scot fum doar daca au probleme tehnice.
"sunt si altii in situatia mea" nu e o scuza pentru a nu-ti mentine masina in parametri. daca asta e prea scump si nu-ti permiti, vinde-o si foloseste transportul in comun. |
#33
Posted 12 March 2017 - 10:52
Odata cu scoaterea timbrului de mediu se vor aduce masini la maxim cateva sute de euro. Si astea corespund sau or sa bage bani in ele sa le aduca la "parametrii" ?
|
|
#34
Posted 12 March 2017 - 10:58
timbrul de mediu e deja scos.
pentru a fi inmatriculata in romania, o masina trebuie sa treaca ITP-ul. deci intrebarea ta nu are nici rost, nici sens. |
#35
Posted 12 March 2017 - 11:13
#36
Posted 12 March 2017 - 12:42
nu prea inteleg ce-ti doresti tu de la topicul asta. astepti sa ti se spuna ca e ok sa trisezi la ITP, ca toata lumea are probleme si da spaga, ca orice masina mai veche de cativa ani are probleme la ITP?
nu de alta, dar raspunsurile la aceste intrebari sunt toate negative. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users