Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 

norme aplicate la ITP

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ti-a turat tie dieselul?
Mie nu, nici macar sonda pe teava de esapament nu am vazut.
Si nu am "pile" si nici spaga nu dau.

#20
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010

View Postericmario, on 06 martie 2017 - 22:02, said:

Ti-a turat tie dieselul?
Mie nu, nici macar sonda pe teava de esapament nu am vazut.
Da mi-au turat masina...poate ca difera testele de la statie la statie desi nu ar trebui
Daca exista cineva pe forum care lucreaza in domeniu si doreste sa ne lamureasca si pe noi

Edited by Swerige, 06 March 2017 - 22:09.


#21
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View PostSwerige, on 06 martie 2017 - 18:19, said:

Bine v-am gasit.
Pentru ca nu mi s-ar parea normal sa se aplice aceleasi norme in cazul masina veche(uzata)/noua. E ca si cum ai avea pretentia de la o persoana de 60 ani sa alerge ca una de 20.

de fapt e ca și cum ai avea pretenția ca o mașină să frâneze sau să cârmească înainte să dea peste careva.
Crezi că are vreo importanță dacă te lovește o mașină nouă sau una veche de zece ani?

#22
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006

View PostSwerige, on 06 martie 2017 - 21:59, said:

Dar la I.T.P pentru diesel ce masoara pe esapament cand o tureaza de sare motorul?

View PostSwerige, on 06 martie 2017 - 22:05, said:

Daca exista cineva pe forum care lucreaza in domeniu si doreste sa ne lamureasca si pe noi

problema e ca unii nu sunt in stare sa inteleaga lamuririle. de exemplu, li se spune clar ce se testeaza, li se da link catre pagina cu lista de teste (unde la 8.2.2.2 e descris procesul), dar ei o tin pe a lor cu "ce se masoara? ce se masoara? sa vina cineva sa ne spuna ce se masoara!"

View Post_Smiley_, on 06 martie 2017 - 18:41, said:

strict referitor la intrebarea privind diesel-ul, la noi se masoara opacitatea gazelor


#23
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010
Am inteles ca pentru masina mea producatorul a dat valoarea 1.4 m-1 pentru indicele de opacitate (coeficient de absorbţie)

Edited by Swerige, 07 March 2017 - 10:39.


#24
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
si totusi poate are cineva legea ,regulamentul dupa care lucreaza inspectorii rar pe traseu....as vrea sa vad ca scrie in lege ca la o anumita fisura de parbriz se permite circulatia autovehiculului.

#25
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006

View Post_Smiley_, on 07 martie 2017 - 07:58, said:

problema e ca unii nu sunt in stare sa inteleaga lamuririle. de exemplu, li se spune clar ce se testeaza, li se da link catre pagina cu lista de teste (unde la 8.2.2.2 e descris procesul), dar ei o tin pe a lor cu "ce se masoara? ce se masoara? sa vina cineva sa ne spuna ce se masoara!"

vezi linkul din postul #4 al acestui topic.

#26
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010
Totutusi, odata cu inaintarea in varsta a autovehiculului nu ar fi logic ca normele de poluare sa se schimbe?

Edited by Swerige, 11 March 2017 - 20:36.


#27
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
nu.
e datoria proprietarului sa-si pastreze masina in parametrii stabiliti de catre producator.

#28
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010

View Post_Smiley_, on 12 martie 2017 - 07:33, said:

e datoria proprietarului sa-si pastreze masina in parametrii stabiliti de catre producator.

Adica sa o mentina aproape noua, lucru care arde la buzunar rau.
Se zvoneste despre motoarele diesel ca vor fi interzise pentru ca polueaza mult. Ma mira faptul ca nu s-au gasit solutii tehnice cu motoarele diesel.

#29
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,569
  • Înscris: 11.06.2010
La garajul unde am asistam si eu la cateva itp, noxele se masurau cu ajutorul prosopului bagat in teava de esapament, probabil era pe post de filtru? Plin de masini vechi acolo, ciubucul era 40 lei peste cei 60 cat costa itp.

#30
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,837
  • Înscris: 25.01.2007
Daca pica catalizatorul și il înlocuiești cu altul in loc sa sudezi o teava, daca inlocuiesti sau cureti egr in loc sa pui o tabla in locul lui inseamna ca arde la buzunar, asta e, arde la buzunar sa tii masina in norme. Ca fapt divers, am trecut itp pe bune cu o corsa din 94, dar segmentasem motorul ca trebuia, nu ca noxe, schimbasem finala ca trebuia, nu ca noxe. Ideea e sa te incadrezi in limita maxima a clasei de poluare. De exemplu, la euro 5 co2 e 125 parca. Daca producatorul zice la masina ta 80, iar la rar iti iese 125, treci.

#31
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010
@slai
Tu ai observat masini diesel relativ noi  care cam scot fum in trafic? Deci pentru masini atat de vechi, la o testare corecta ma indoiesc sa "treaca" chiar la motoare pe benzina

Edited by Swerige, 12 March 2017 - 09:50.


#32
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
masinile diesel scot fum doar daca au probleme tehnice.

"sunt si altii in situatia mea" nu e o scuza pentru a nu-ti mentine masina in parametri. daca asta e prea scump si nu-ti permiti, vinde-o si foloseste transportul in comun.

#33
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010
Odata cu scoaterea timbrului de mediu se vor aduce masini la maxim cateva sute de euro. Si astea corespund sau or sa bage bani in ele sa le aduca la "parametrii" ?

#34
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
timbrul de mediu e deja scos.
pentru a fi inmatriculata in romania, o masina trebuie sa treaca ITP-ul. deci intrebarea ta nu are nici rost, nici sens.

#35
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 09.01.2010

View Post_Smiley_, on 12 martie 2017 - 10:58, said:

pentru a fi inmatriculata in romania, o masina trebuie sa treaca ITP-ul. deci intrebarea ta nu are nici rost, nici sens.
Cu siguranta ca intr-un fel sau altul oricum "trece" Posted Image

#36
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
nu prea inteleg ce-ti doresti tu de la topicul asta. astepti sa ti se spuna ca e ok sa trisezi la ITP, ca toata lumea are probleme si da spaga, ca orice masina mai veche de cativa ani are probleme la ITP?
nu de alta, dar raspunsurile la aceste intrebari sunt toate negative.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate